2 tulosta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Puhelujen tallennus
  • Videoneuvottelut
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen kirjaus
  • Soittajien profiilit
  • Soittajan tunnistus
Bitrix24 on suosittu ilmainen puheluidenhallinta- ja yrityspuheluratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä eri puolilla maailmaa. Pilvi, mobiili ja avoin lähdekoodi. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen ratkaisu, joka yhdistää puheluiden hallintatyökalun, yrityskäyttöön tarkoitetun VoIP-järjestelmän, automaattisen soittotoiminnon ja CRM:n. Saapuvat ja lähtevät puhelut, IVR, telemarkkinointi, robottipuhelut, ääniviestit, puhelujen tallennus, puhelujen reititys, kotimaan ja ulkomaan puhelinnumeroiden vuokraus. Käytössä yli kahdeksassa miljoonassa yrityksessä ympäri maailman! Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Puhelujen tallennus
  • Videoneuvottelut
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen kirjaus
  • Soittajien profiilit
  • Soittajan tunnistus