Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Team Communication-ohjelmisto

Tiimin kommunikointi­ohjelmisto auttaa tiimin tai projektin jäseniä kommunikoimaan tehokkaasti keskenään.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Bitrix24 on suosittu ilmainen ryhmäviestintäalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa tiimiä ympäri maailman. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Ryhmäviestintä ja yhteistyö ovat olennaisen tärkeitä minkä tahansa organisaation menestyksen kannalta. Yli 35 ilmaista ryhmätyövälinettä sisältävä Bitrix24 on juuri sitä, mitä tarvitset. Pilviversio on ilmainen rajattomalle määrälle käyttäjiä, ja jos haluat ostaa Bitrix24-ohjelmiston paikalliseen käyttöön, saat lähdekoodin ja yhteyshenkilöiden hallintajärjestelmän. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Mietitkö, miten voisit tehostaa tiimisi viestintää? Kokeile ClickMeetingiä! Se on kehittynyt alusta webinaarien ja verkkokokousten järjestämiseen. Lue lisää tuotteesta ClickMeeting
Mietitkö, miten voisit tehostaa tiimisi viestintää? Kokeile ClickMeetingiä! Se on kehittynyt mutta helppokäyttöinen alusta webinaarien ja verkkokokousten järjestämiseen. Virtuaalisen luonnostaulun, chatin, tiedostojen jakamisen, kyselyjen ja testien sekä muiden vuorovaikutteisten ominaisuuksien avulla tehostat tiimisi viestintää. ClickMeetingillä järjestät turvallisia verkkotapahtumia, joihin kollegasi pääsevät osallistumaan helposti. Lue lisää tuotteesta ClickMeeting

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on tiimiviestinnän ykköstyökalu. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
TeamViewerin avulla voit muodostaa yhteyden mihin tahansa laitteeseen ja toimia tukena kenelle tahansa tai mille tahansa prosessille tai asialle – mistä tahansa ja milloin tahansa.
TeamViewer on johtava maailmanlaajuinen teknologiayritys, joka tarjoaman turvallisen etäyhteysalustan avulla voit käyttää, valvoa, hallita, käsitellä ja tukea mitä tahansa – eri alustoilla toimivia – laitteita mistä tahansa. TeamViewerillä on yli 600 000 asiakasta, sitä voi käyttää maksutta ei-kaupallisessa toiminnassa, ja se on asennettu yli 2,5 miljardiin laitteeseen. TeamViewer tekee jatkuvasti innovaatioita etäyhteyksien, lisätyn todellisuuden, esineiden internetin ja digitaalisten asiakassuhteiden aloilla. Lue lisää tuotteesta TeamViewer Remote

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
monday.com on mukautettava alusta kaikille tiimitöille. Se parantaa viestintää ja auttaa varmistamaan, että kaikki ovat aina ajan tasalla.
monday.com on kaikenkattava ratkaisu, joka tehostaa viestintää kaikenkokoisten tiimien välillä. Aloita valmiiden malliemme käyttö, jotta tiimisi pääsee nopeasti alkuun. Se on täysin mukautettavissa vedä ja pudota -tekniikalla ja kolmannen osapuolen sovelluksilla. Näin alusta sopii loistavasti juuri sinun työnkulkuihisi. Jaa tiedostoja, palautetta ja ideoita, merkitse tiimin jäseniä, määritä omistajia, anna reaaliaikaisia edistymispäivityksiä, katso kuka tekee mitä ja milloin ja pidä kaikki ajan tasalla. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on nopea ja helppokäyttöinen digitaalinen valkotaulu, jonka avulla voit tehdä yhteistyötä muiden kanssa missä ja milloin tahansa. Edistä yhteistyötä ja ideointia ja keskitä viestintä helposti eri toimintoihin kuuluvien tiimien välillä. Pysy aina yhteydessä tiimiisi. Tehosta työnkulkua hyödyntämällä tehokkaita integraatioita Slackin, Boxin, Atlassianin tuotteiden, Microsoftin ekosysteemin ja muiden työkalujen kanssa tai luo omia integraatioita APIn avulla. Tutustu yli 250 malliin ja interaktiiviseen kehykseen, joiden avulla voit aloittaa yhteistyön tiimisi kanssa nopeasti. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Front on tiimiviestintäalusta, joka yhdistää sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuuden CRM:n automaatioon ja tietämykseen.
Front on tiimiviestintäalusta, joka yhdistää sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuuden CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Hallinnoi viestintää jokaisesta kanavasta yhteistyötiimin saapuneet-kansiosta käsin. Työnkulun automaatiot ja tehokkaat integroinnit auttavat tiimejä tekemään yhteistyötä ja saamaan nopeammin aikaan parhaita vastauksia. Analytiikka auttaa johtajia seuraamaan tiimin ja asiakkaiden tietoja paremmin kuin koskaan. 5–5 000 henkilön suuruiset tiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelman käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla.
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla. Lue lisää tuotteesta Mural

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
GoBrunch on monipuolinen verkkoseminaari- ja kokousalusta, jonka ainutlaatuinen käyttöliittymä edistää positiivista vuorovaikutusta osallistujien välillä.
GoBrunch on monipuolinen verkkoseminaari- ja kokousalusta, jonka ainutlaatuinen käyttöliittymä edistää positiivista vuorovaikutusta osallistujien välillä. Luo verkkoseminaari tai virtuaaliluokkahuone, käynnistä kamera, jaa näyttö, jaa videoita, anna muille esiintyjille puheenvuoroja ja tallenna. Aivan kuten ei-virtuaalisissakin tapahtumissa, käyttöön voidaan ottaa useita pienryhmätiloja, joissa on samanaikaisia tapahtumia, ja jokaiseen istuntoon on osoitettu oma ohjaajansa. Asennusta ei tarvita. Ryhdy toimeen ja tee istunnoistasi kiinnostavampia. Lue lisää tuotteesta GoBrunch

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Mobiililaitteille suunniteltu kommunikaatioalusta liikkuvalle henkilöstölle: uutisvirta, chat-toiminto, osaamistietokanta ja parhaiden käytäntöjen foorumi.
YOOBIC mobiililaitteille suunniteltu kommunikaatioalusta, jonka avulla voit motivoida ja sitouttaa työntekijöitäsi tuomalla heidät kaikki yhteen. YOOBIC-ratkaisun avulla tavoitat tiimisi helposti mistä tahansa, pystyt fasilitoimaan yhteistyöprosesseja ja saat henkilöstöltä jatkuvaa reaaliaikaista palautetta. Se on mobiililaitteille suunniteltu kommunikaatioalusta, jonka toiminnot on räätälöity nykyajan modernin henkilöstön tarpeisiin. YOOBIC-ratkaisua käyttää jo yli 200 yritystä ympäri maailmaa, mukaan lukien Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste ja Sanofi. Lue lisää tuotteesta YOOBIC

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille.
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancereille, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Suomi Paikallinen tuote
Yhteistyöalusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutosprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista ja päätöksentekoa.
Howspace on monipuolinen alusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutos- ja kehittämisprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista. Päätöksenteko tehostuu, kun sisäänrakennettu tekoäly analysoi ja jäsentelee alustalla käytävää keskustelua reaaliaikaisesti. Howspacen monipuoliset fasilitointiominaisuudet tukevat niin samanaikaista kuin eri aikaankin tapahtuvaa työskentelyä, ajankäyttöä tehostaen. Howspace-työskentelyyn osallistutaan selaimella älypuhelimelta, tietokoneelta tai tabletilta. Intuitiivinen käyttöliittymä takaa jokaiselle sujuvan osallistumisen ilman erillistä koulutusta. Lue lisää tuotteesta Howspace

Ominaisuudet

  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Äänipuhelut
  • Mobiiliyhteys
  • Videoneuvottelut
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
  • Kolmansien osapuolten integraatiot