Suomi Näytä paikalliset tuotteet
368 tulosta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille. Lue lisää tuotteesta Slack
Slack on tiimiviestinnän ykköstyökalu. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
JetBrain Space is a unified platform that connects the software development pipeline, team communication, and project management. Lue lisää tuotteesta Space
JetBrains Space is a unified platform for the entire software development pipeline with tools for instant communication, and the management of teams and projects. It combines Git hosting, code reviews, automation, CI/CD, packages, issues and documents, chats, and calendars – all in one place. Code review updates, newly created issues, new blog posts, vacation requests – you get all of these in chats, and can react in-place or add them to your to-do list automatically. Lue lisää tuotteesta Space

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Ultrafast Push to Talk (PTT) and Productivity Suite for Your Frontline Workforce. Lue lisää tuotteesta NuovoTeam
NuovoTeam is a Push-to-Talk (PTT) app that helps organizations track and monitor their non-desk workers. NuovoTeam facilitates employee productivity tracking, communication and collaboration across your workforce. Monitor employee location, employee work hours with clock-in, clock-out, track work status and assign tasks, enable organization-wide unified contact management and make way for communication with Push-To-Talk (PTT), VoIP calling, instant messaging, video calling and group chats. Lue lisää tuotteesta NuovoTeam

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Make remote working & employee comms a breeze with The Hub. Connect teams, share resources, drive engagement & promote wellbeing. Lue lisää tuotteesta Hub
The Hub is the perfect platform to champion your team comms, with a user-friendly, fully customisable intranet that makes remote working a breeze. Promote targeted internal comms that deliver relevant news, content & alerts tailored to each user. Monitor & promote employee wellbeing & gather user feedback via Polls & Forms. The Hub's smart tools help your company become a more efficient digital workplace. Manage & share resources with ease, connect cloud drives & promote collaboration. Lue lisää tuotteesta Hub

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
ClickUp is the world's leading team communication tool with fully customizable and proprietary features that make it a must-have Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp has everything to streamline your team communication! With features like assigned comments, Chat, Inbox, notifications, threaded comments, Reminders, task priorities, time tracking, Goals, dependencies, custom statuses, and more. ClickUp is the perfect team communication tool that brings all of your collaboration into a single app and is used by 100,000+ teams in companies like Airbnb, Google, and Uber. Built for teams of all sizes and industries. Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
monday.com on mukautettava alusta kaikille tiimitöille. Se parantaa viestintää ja auttaa varmistamaan, että kaikki ovat aina ajan tasalla. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on kaikenkattava ratkaisu, joka tehostaa viestintää kaikenkokoisten tiimien välillä. Aloita valmiiden malliemme käyttö, jotta tiimisi pääsee nopeasti alkuun. Se on täysin mukautettavissa vedä ja pudota -tekniikalla ja kolmannen osapuolen sovelluksilla. Näin alusta sopii loistavasti juuri sinun työnkulkuihisi. Jaa tiedostoja, palautetta ja ideoita, merkitse tiimin jäseniä, määritä omistajia, anna reaaliaikaisia edistymispäivityksiä, katso kuka tekee mitä ja milloin ja pidä kaikki ajan tasalla. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Bitrix24 on suosittu ilmainen ryhmäviestintäalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa tiimiä ympäri maailman. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Ryhmäviestintä ja yhteistyö ovat olennaisen tärkeitä minkä tahansa organisaation menestyksen kannalta. Yli 35 ilmaista ryhmätyövälinettä sisältävä Bitrix24 on juuri sitä, mitä tarvitset. Pilviversio on ilmainen rajattomalle määrälle käyttäjiä, ja jos haluat ostaa Bitrix24-ohjelmiston paikalliseen käyttöön, saat lähdekoodin ja yhteyshenkilöiden hallintajärjestelmän. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device! Lue lisää tuotteesta Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Front on tiimiviestintäalusta, joka yhdistää sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuuden CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Lue lisää tuotteesta Front
Front on tiimiviestintäalusta, joka yhdistää sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuuden CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Hallinnoi viestintää jokaisesta kanavasta yhteistyötiimin saapuneet-kan siosta käsin. Työnkulun automaatiot ja tehokkaat integroinnit auttavat tiimejä tekemään yhteistyötä ja saamaan nopeammin aikaan parhaita vastauksia. Analytiikka auttaa johtajia seuraamaan tiimin ja asiakkaiden tietoja paremmin kuin koskaan. 5–5 000 henkilön suuruiset tiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
ClickMeeting on selainpohjainen webinaariratkaisu, joka tuo webinaarien tehokkuutta kaikenkokoisille organisaatioille. Lue lisää tuotteesta ClickMeeting
ClickMeeting on selainpohjainen webinaariratkaisu, joka tuo webinaarien tehokkuutta kaikenkokoisille organisaatioille yhden hengen yrityksistä monikansallisiin yrityksiin. Verkkopohjainen ratkaisu on helppokäyttöinen ja kattaa koko webinaariprosessin valmistelusta esitykseen ja vuorovaikutuksesta seurantaan. Ohjelmistoa ei tarvitse asentaa, ja se toimii kaikissa laitteissa ja käyttöjärjestelmissä. Lue lisää tuotteesta ClickMeeting

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille. Lue lisää tuotteesta todo.vu
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancerei lle, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Video knowledge-sharing platform that detects topics so you can find relevant information. Lue lisää tuotteesta PixelMixer
PixelMixer makes onboarding, training and knowledge transfer a snap using the preferred learning format - video. Easily capture your screen and webcam or import meeting recordings. PixelMixer detects important topics so you can jump directly to relevant parts of a video. Knowledge is your most valuable asset, now everyone can benefit from it with PixelMixer. Lue lisää tuotteesta PixelMixer

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. Lue lisää tuotteesta WhatsApp

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
NEW in Basecamp 4: For a limited time, get your first 3 users free, for your first year. Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Lue lisää tuotteesta Basecamp

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
From direct messages to group conversations, Google Chat and Spaces help teams collaborate fluidly and efficiently from anywhere. Securely connect with anyone with whom you work, and take group work to the next level with shared chat, files and tasks. Tap into the best of Google Workspace. Use Chat and Spaces to collaborate seamlessly on content with Google Docs, Sheets and Slides. Lue lisää tuotteesta Google Workspace

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Asana is the easiest way to organize and manage work across teams at scale. See why Asana is a top performer on Capterra.
With Asana, you can orchestrate work across teams at scale–from daily tasks to strategic cross-functional initiatives. Asana is the only work management platform that turns goals into action and breaks down silos between teams. More than 119,000 paying customers and millions of free organizations across 190 countries rely on Asana to manage everything from company objectives to digital transformation to product launches and marketing campaigns. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Communication platform that allows users to schedule video/audio calls with their teams around the world
Google Meet is a free communication solution that allows users to stay in touch with clients and teams globally. The application works in sync with the other Google applications and allows you to present, collaborate and live stream meetings to 100,000 viewers at one time. It also comes as a Chrome extension and can be used across all devices. Lue lisää tuotteesta Google Meet

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. Lue lisää tuotteesta GoTo Meeting

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Microsoft Teams is a group chat solution for teams who want a shared workspace and messaging service. Microsoft Teams replaces Skype for Business as the chat-based communication service of choice for Microsoft 365 team collaboration. It's available on iOS, Android and Windows 10 operating systems. Microsoft Teams is an enterprise-grade messaging application that is a collaboration hub for teams. Create new teams to manage projects, and use Microsoft Teams to send messages, make calls and video conference with coworkers. Get real-time updates to keep everyone on task throughout the day. Lue lisää tuotteesta Microsoft Teams

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Lue lisää tuotteesta Webex

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more. Lue lisää tuotteesta Telegram

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Google Chat is an instant messaging tool that enables teams to easily communicate and collaborate using a secure chat environment.
Google Chat is an instant messaging tool that enables teams to easily communicate and collaborate, regardless of physical location. It is designed to simplify 1:1 messaging as well as group collaborat ion. With this tool, users can securely connect and share files with their teams. Via seamless integration, Google Chat can be used directly in Gmail to centralize all communications. Using dedicated spaces, teams can participate in topic-based discussions, share relevant ideas, and streamline projects. Lue lisää tuotteesta Google Chat

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Wrike is a cloud-based team communication software with in-task discussions, file management, shared workflows, reports, and more.
Wrike is a cloud-based team communication software trusted by 20,000+ companies worldwide. Streamline your team communication using in-task discussion, shared workflows, custom request forms with auto-assignment, performance reports, and resource management, and workload overviews. Optimize your team communication with Wrike's 400+ integrations. Customize your team's workflows to see progress at every step, and increase your on-time delivery with Wrike. Work smarter, not harder. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Collaborate, hold training sessions, provide project updates, & speak with customers with ConnectWise Control.
ConnectWise Control is the remote support and remote access solution perfect for teams of all sizes. Built with speed and reliability in mind, it offers remote support, unattended access, and remote meeting capabilities with scalable security features that grow alongside your needs. Easily manage sessions, customize the look and feel to match your business, and tailor your teams toolbox with everyones favorite extensions and shortcuts. Want to collaborate with other top users? You can do that, Lue lisää tuotteesta ConnectWise Control

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Workplace makes business communication fast, fun and reliable, with features such as groups, live video and instant messaging.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even boost group posts from senior execs. Not only will they hit the top of the News Feed for group members, we'll send email notifications then follow up with engagement metrics. Lue lisää tuotteesta Workplace from Meta

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lue lisää tuotteesta When I Work

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
7shifts is the simplest way for you to stay connected with your team from anywhere at any time. Start your 14-day free trial today!
7shifts Team Communication empowers collaboration for your restaurant’s scheduling through the ability to easily trade shifts and seamlessly submit availability and time off. Keep your team in the loop by instantly publishing schedules, and streamline staff communications through one-on-one conversations or in group chats. Join 700,000+ restaurants using 7shifts to empower your team and improve accountability and engagement. Lue lisää tuotteesta 7shifts

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Get your team in sync. Know that employees have seen their schedules and read your messages.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Lue lisää tuotteesta Homebase

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
The #1 online collaborative whiteboard platform where teams get work done.
Miro is a fast and simple-to-use digital whiteboard built to help you collaborate with others any time, anywhere. Easily collaborate, ideate and centralize communication for all your cross-functional team work. Always stay connected with your team. To streamline your workflow try powerful integrations with Slack, Box, Atlassian products, MS ecosystem, and more, or build your own using API. Explore 250+ templates and interactive frameworks to start collaborating quickly with your team. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Lue lisää tuotteesta GoTo Connect

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lue lisää tuotteesta Yammer

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
RingCentral Video is an integrated video conferencing, screen sharing, and messaging for teams big and small. No downloads required.
RingCentral Video is a modern online meetings experience powered by the market-leading RingCentral unified communications platform. It combines high-quality video, audio, screen sharing, and team messaging into a collaborative online meeting hub that sparks conversations and fuels ideas anytime, anywhere, on any device. Lue lisää tuotteesta RingCentral Video

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lue lisää tuotteesta Weave

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Lucidspark is a virtual whiteboard where teams can bring their best ideas to light. Brought to you by the makers of Lucidchart.
Lucidspark is a virtual whiteboard where teams can bring their best ideas to light. Brainstorm and collaborate as a team in real time, no matter where you are. Lucidspark helps people organize notes and scribbles and turn them into presentation-ready concepts. When it's time for next steps, teams can develop workflows and process documents to turn ideas into reality. Features include: integrations, sticky notes, freehand drawing, chat, templates, timer, voting, Breakout Boards. Lue lisää tuotteesta Lucidspark

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
The all-in-one knowledge and training app that makes it easy to train and grow your team. Get your business out of your brain today.
Make it easy to get everybody on the same page for once. Trainual helps document and organize every process, policy, and SOP for every role, and responsibility in one place, as you automate onboarding and training. Perfect for businesses with 10-500+ employees eager to document systems and processes, define step-by-step workflows, eliminate grey area between roles, and ensure that training happens consistently, every time. Lue lisää tuotteesta Trainual

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32,000 businesses globally.
Steamline team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Lue lisää tuotteesta Flock

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Loom is the leading video messaging platform for the workplace.
Loom is video messaging for work. Combining the expressiveness of video with the convenience of messaging, Loom is a new, more efficient and effective way of bringing your work to life and communicati ng with co-workers and customers. With Loom, you can record your screen, voice, and face to create an instantly shareable video in less time than it would take to type an email. Lue lisää tuotteesta Loom

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
3CX is an open standards IP PBX that offers customer and team communications, out of the box. Integrates seamlessly with MS Teams.
3CX is an all-in-one Team Communication solution for telephony, video & messaging. 3CX natively supports MS Teams offering a cost-effective alternative to MS365’s Calling Plan. With the Teams integration, users can call out via 3CX SIP trunks, leveraging low cost domestic and international tariffs offered by regional SIP providers. 3CX is a full-featured PBX that is easy to use and configure. It includes contact center features such as advanced call queues, reporting, call routing, and more. Lue lisää tuotteesta 3CX

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Lue lisää tuotteesta ProWorkflow

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters , chat, employee directory, updates, surveys and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication app. Ensure a secure login for system admins with Active Directory SSO. You can try it for free! Lue lisää tuotteesta Connecteam

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Simplify communication and keep everyone on the same page with FunctionFox's user-friendly time tracking and project management tools.
Team Communication a challenge? FunctionFox provides online project management & time tracking tools that are simple to set up and extremely easy to use. Our internal project blogs, team task assignments and availability, help to keep everyone and everything in one central location. Whether working remotely or in the office, FunctionFox helps you breakdown those communication barriers and keep your team on track. Try a free demo today and see how you can centralize your teams communications. Lue lisää tuotteesta FunctionFox

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
The world's largest open source communications platform.
Get things done faster by enabling your teams to chat and collaborate quickly in a single communication platform. Allow your team to be productive regardless of their location. Rocket.Chat is a remote-first platform that centralizes discussions, increasing business efficiency. Lue lisää tuotteesta Rocket.Chat

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Teams use productboard to harness inputs from colleagues across the organization and use them to make better decisions.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 6,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products. Lue lisää tuotteesta Productboard

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
MangoApps is a team communication platform that helps distributed teams promote visibility and carry projects across the finish line.
MangoApps is a team communication platform that helps keep all your people on the same page, from wherever they are. Our modern, user-friendly workspace serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and projects in a single, customized dashboard. Projects and teams get organized spaces for discussions that convert into personal agenda items. It’s the perfect solution for distributed teams to promote visibility and carry projects across the finish line. Lue lisää tuotteesta MangoApps

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Nifty automates project updates and resource insights with dynamic task management. A workspace with roadmaps, chat, docs, and more.
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned. With roadmaps, tasks, docs, chats, and automations — Nifty lets your team focus on actual work instead of juggling tools. Nifty reduces project development cycles and improves team productivity by combining all of the important features of project management into one software. The end result is automated progress reporting that keeps your team and projects on track and budget. Lue lisää tuotteesta Nifty

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Desktop email client that also helps teams manage tasks, organize calendars, browse contacts, add notes, chat and more.
eM Client is a desktop email client designed to help teams with handling email communication, daily agenda, upcoming (online) events, collaboration with colleagues and more, all in a unified clean interface. The app allows admins to enforce a company-wide email encryption policy (PGP,S/MIME), archive emails or create and save customizable signatures, email templates and QuickTexts to streamline communication processes. International teams can rely on instant translation of all emails. Lue lisää tuotteesta eM Client

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelm an käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikainen chat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Tiedostojen jakaminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Haku/suodatus