Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Unified Communications-ohjelmisto

Yhdistetyn viestinnän ohjelmisto yhdistää yrityksen sisällä erilaisia viestintä­muotoja, kuten ääni-, video- ja pikaviestikanavat.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Bitrix24 on suosittu yli kahdeksan miljoonan yrityksen käyttämä maksuton yhdistetyn viestinnän alusta. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on todennäköisesti maailman ainoa ilmainen yhdistetty viestintäohjelmisto. Se on saatavilla sekä pilvessä että paikan päällä. Ja se sisältää kaiken – yrityksen sosiaalisen verkoston, yrityksen pikaviestipalvelun, puhelinpalvelun, videokeskustelun ja videoneuvottelun, sähköpostipalvelimen, tiedostojen jakamisen ja projektinhallinnan. Jos jotakin käytetään viestintään ja yhteistyöhön, on todennäköistä, että kyseessä on yksi Bitrix24-ohjelmiston yli 30 ilmaisesta yhdistetyn viestinnän työkalusta. API, sisällönhallinta ja avoin lähdekoodi ovat käytettävissäsi. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on keskitetyn viestinnän ykköstyökalu. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike yhdistää verkkosivuston chatin mobiiliviestintään. Vaihda parempaan asiakasviestintämenetelmään. Asiakkaille, asiakastukihenkilöille, myyntiedustajille ja esimiehille. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Livestorm on kokonaisvaltainen video-osallistumisalusta, jonka avulla voit luoda yhteyksiä, lisätä osallistumista ja saada hyödyllistä tietoa yhdessä ja samassa paikassa.
Livestorm mahdollistaa tehokkaan mutta sujuvan vuorovaikutuksen videon välityksellä. Kokonaisvaltainen video-osallistumisalustamme antaa organisaatioille mahdollisuuden luoda ammattimaisia videoita, joita voidaan hallita helposti yhdessä ja samassa paikassa. Se on selainpohjainen alusta, joka ei vaadi latausta tai asennusta. Livestormia voi käyttää asiakkaan pyytämiin, suoriin tai ennalta nauhoitettuihin kokouksiin tai tapahtumiin. Lue lisää tuotteesta Livestorm

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Front on yhtenäinen viestintäalusta, joka yhdistää sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuuden CRM:n automaatioon ja tietämykseen.
Front on yhtenäinen viestintäalusta, joka yhdistää sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuuden CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Hallinnoi viestintää jokaisesta kanavasta yhteistyötiimin saapuneet-kansiosta käsin. Työnkulun automaatiot ja tehokkaat integroinnit auttavat tiimejä tekemään yhteistyötä ja saamaan nopeammin aikaan parhaita vastauksia. Analytiikka auttaa johtajia seuraamaan tiimin ja asiakkaiden tietoja paremmin kuin koskaan. 5–5 000 henkilön suuruiset tiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Yksi yhteinen kommunikaatioalusta liikkuvalle henkilöstölle. Vuorovaikutteinen uutisvirta, keskitetty osaamistietokanta, live-videoita ja paljon muuta.
YOOBIC on mobiililaitteille suunniteltu alusta, jonka kautta voit hoitaa kaiken kommunikoinnin työntekijöidesi kanssa, ovatpa he sitten missä tahansa. Motivoi ja sitouta työntekijöitä tuomalla heidät kaikki yhteen. YOOBIC-ratkaisun avulla tavoitat tiimisi helposti mistä tahansa, pystyt fasilitoimaan yhteistyöprosesseja ja saat henkilöstöltä jatkuvaa reaaliaikaista palautetta. Se on mobiililaitteille suunniteltu kommunikaatioalusta, jonka toiminnot on räätälöity nykyajan modernin henkilöstön tarpeisiin. YOOBIC-ratkaisua käyttää jo yli 200 yritystä ympäri maailmaa, mukaan lukien Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste ja Sanofi. Lue lisää tuotteesta YOOBIC

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut.
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut. Yhdellä verkkosivustollesi lisätyllä chat-widgetillä voit luoda henkilökohtaisen kokemuksen asiakkaille, jotka käyttävät yli 20 sosiaalista kanavaa, kuten WhatsApp, Instagram, Line, Viber ja Telegram tarjotaksesi välitöntä tukea. vastata tiedusteluihin, tiedusteluihin ja kommentteihin; rakentaa luottamusta ja uskollisuutta ja tarjota arvoa yrityksellesi tärkeille ihmisille sekä mobiilissa että verkossa. Lue lisää tuotteesta Chaty

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Digital Samba on Euroopan johtava videoneuvotteluohjelmisto, joka auttaa yrityksiä organisoimaan viestintäympäristönsä
Digital Samba on ratkaisu, jossa yritystason tietoliikennetarpeet voidaan integroida saumattomasti yhteen sovellukseen, joka voidaan mukauttaa organisaation tarpeisiin. Digital Samba on monia ominaisuuksia yhdistävä yhtenäinen ratkaisu, joka sisältää muun muassa VoIP:n, tiedostojen jakamisen, läsnäolokutsut ja -aikataulutuksen, taukotilat, räätälöitävän käyttöliittymän ja sisäänrakennetut ilmoitustaulut. Alusta on täysin EU:n tietosuojalainsäädännön mukainen. Lue lisää tuotteesta Digital Samba

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Yhteistyöalusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutosprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista ja päätöksentekoa.
Howspace on monipuolinen alusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutos- ja kehittämisprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista. Päätöksenteko tehostuu, kun sisäänrakennettu tekoäly analysoi ja jäsentelee alustalla käytävää keskustelua reaaliaikaisesti. Howspacen monipuoliset fasilitointiominaisuudet tukevat niin samanaikaista kuin eri aikaankin tapahtuvaa työskentelyä, ajankäyttöä tehostaen. Howspace-työskentelyyn osallistutaan selaimella älypuhelimelta, tietokoneelta tai tabletilta. Intuitiivinen käyttöliittymä takaa jokaiselle sujuvan osallistumisen ilman erillistä koulutusta. Lue lisää tuotteesta Howspace

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Mobiiliyhteys
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • SMS-viestit
  • Yhteystietojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Näytön jakaminen
  • Tehtävien hallinta