Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan
Spreadsheet-ohlemisto
Spreadsheet- eli taulukkolaskentaohjelmistolla käyttäjät voivat järjestää tietoja taulukkomuotoon, tehdä laskutoimituksia ja visuaalistaa tuloksia käyrien ja kaavioiden avulla.
Suodata tuloksia (3)
Hinnoitteluvaihtoehdot
Aiheeseen liittyvät kategoriat
3 tulosta
monday.comin joustavan alustan avulla voit luoda intuitiivisemman työtilan, jossa tiimisi voi työskennellä tehokkaasti yhdessä.
Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.comin joustavan alustan avulla voit luoda intuitiivisemman työtilan, jossa tiimisi voi työskennellä yhdessä. Aloita valmiista mallipohjistamme, lisää tehtäväsi lataamalla laskentataulukoita ja lisää sitten yli 30 saraketta. Tiimisi saa kaikki tarvitsemansa tiedot laadukkaasta yleiskatsauksesta ja pystyy siten tekemään yhteistyötä tehokkaasti. Automatisoi kaikki manuaalinen työsi muutamalla napsautuksella, jotta voit ilmoittaa sidosryhmille tärkeistä päivityksistä kirjoittamatta muistutuksia kalenteriisi.
Lue lisää tuotteesta monday.com
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Raportointi/analytiikka
- Kommentointi/huomautukset
- Tietojen visualisointi
- Tietojen taulukointi
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin.
Lue lisää tuotteesta Asana
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Raportointi/analytiikka
- Kommentointi/huomautukset
- Tietojen visualisointi
- Tietojen taulukointi
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa.
*Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta.
Lue lisää tuotteesta Smartsheet
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Raportointi/analytiikka
- Kommentointi/huomautukset
- Tietojen visualisointi
- Tietojen taulukointi