Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Marketing Attribution-ohjelmisto

Marketing Attribution -ohjelmiston avulla yritykset pyrkivät tunnistamaan parhaiten toimivat mainoskanavat, joita voivat olla esimerkiksi TV, sosiaalinen media, puhelin tai sähköposti. Tämän tyyppistä ohjelmistoa käytetään yleensä markkinointitiimeissä käyttäjien konversioiden seuraamiseen kaikissa kosketuspisteissä sekä markkinoinnin tehokkuuden arvioimiseen.

An open platform, monday.com allows you to customize dashboards to better track the customer journey and analyze relevant KPIs.
The single easiest way to manage marketing attribution in one place, monday.com's drag-and-drop platform allows team members to collaborate effortlessly. Customize boards to support your unique workflows and ensure that team members know exactly what to do in what order. From ideating new campaigns to analyzing performance, monday.com lets you build the custom solutions you need to make better data-driven decisions without endless sync meetings. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Yleisön kohdentaminen
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Sitoutumisen seuranta
  • Suorituskykymittarit
  • Sidosyritysten hallinta
  • Attribuutiomallinnus
  • Mainonnan hallinta
  • Konversioseuranta
  • Asiakaspolun mallinnus
  • Kampanja-analytiikka
Zoho Marketing Automation on all-in-one markkinoinnin automaatioohjelmisto, jota käytetään hallitsemaan markkinointitoimia useissa kanavissa
Zoho Marketing Automation on pilvipohjainen ohjelmisto, joka on kehitetty erityisesti yrityksille, jotka etsivät markkinoinnin automaatioratkaisua. Tämä ohjelmisto toimii välttämättömänä päivittäisenä markkinointityökaluna, joka tarjoaa markkinointi- ja myyntiominaisuuksia, kuten liidien luomisen ja pätevöinnin. Se tarjoaa myös laajoja ominaisuuksia data-analytiikkaan ja verkkokäyttäytymismarkkinointiin sekä erilaisia ​​markkinointikampanjastrategioita tekstiviestimarkkinoinnista sosiaalisiin kampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Zoho Marketing Automation

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Yleisön kohdentaminen
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Sitoutumisen seuranta
  • Suorituskykymittarit
  • Sidosyritysten hallinta
  • Attribuutiomallinnus
  • Mainonnan hallinta
  • Konversioseuranta
  • Asiakaspolun mallinnus
  • Kampanja-analytiikka