Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Marketing Attribution-ohjelmisto

Marketing Attribution -ohjelmiston avulla yritykset pyrkivät tunnistamaan parhaiten toimivat mainoskanavat, joita voivat olla esimerkiksi TV, sosiaalinen media, puhelin tai sähköposti. Tämän tyyppistä ohjelmistoa käytetään yleensä markkinointitiimeissä käyttäjien konversioiden seuraamiseen kaikissa kosketuspisteissä sekä markkinoinnin tehokkuuden arvioimiseen.

2 tulosta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Konversioseuranta
  • Yleisön kohdentaminen
  • Asiakaspolun mallinnus
  • Attribuutiomallinnus
  • Asiakassegmentointi
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Sitoutumisen seuranta
  • Suorituskykymittarit
  • Mainonnan hallinta
  • Kampanja-analytiikka
  • Sidosyritysten hallinta
Zoho Marketing Automation on all-in-one markkinoinnin automaatioohjelmisto, jota käytetään hallitsemaan markkinointitoimia useissa kanavissa
Zoho Marketing Automation on pilvipohjainen ohjelmisto, joka on kehitetty erityisesti yrityksille, jotka etsivät markkinoinnin automaatioratkaisua. Tämä ohjelmisto toimii välttämättömänä päivittäisenä markkinointityökaluna, joka tarjoaa markkinointi- ja myyntiominaisuuksia, kuten liidien luomisen ja pätevöinnin. Se tarjoaa myös laajoja ominaisuuksia data-analytiikkaan ja verkkokäyttäytymismarkkinointiin sekä erilaisia ​​markkinointikampanjastrategioita tekstiviestimarkkinoinnista sosiaalisiin kampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Zoho Marketing Automation

Ominaisuudet

  • Konversioseuranta
  • Yleisön kohdentaminen
  • Asiakaspolun mallinnus
  • Attribuutiomallinnus
  • Asiakassegmentointi
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Sitoutumisen seuranta
  • Suorituskykymittarit
  • Mainonnan hallinta
  • Kampanja-analytiikka
  • Sidosyritysten hallinta