Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Multi-Channel eCommerce-ohjelmisto

Multi-Channel eCommerce -ohjelmiston avulla yrityksen myynti ja markkinointi onnistuu eri myyntikanavissa, kuten verkkokauppa­paikoissa ja sosiaalisessa mediassa. Ohjelmisto synkronoi kaikki varastot ja tuotetiedot, jolloin kaikki yrityksen myyntikanavat hallitaan keskitetysti. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean Multi-Channel eCommerce-ohjelmiston Suomessa.

4 tulosta

Planet tarjoaa saumattoman ja yhtenäisen ostokokemuksen kaikilla myyntikanavilla. Lue lisää tuotteesta Unified Commerce
Planet tarjoaa keskitetyn integroidun alustan, jolla vähittäiskauppayritykset voivat hallita ja koordinoida kaikkia myyntikanaviaan (verkkokauppa, myymälä ja mobiili) yhdessä hallintapisteessä. Tarjoa saumattomia ja yhdenmukaisia ostokokemuksia kaikilla kanavilla, paranna asiakastyytyväisyyttä, lisää myyntiä ja vähennä kustannuksia. Planetilla voit hallita varastoa, tilauksia, maksuja ja asiakaskohtaamisia sekä saat kattavan kuvan asiakkaistasi ja operatiivisesta toiminnasta. Lue lisää tuotteesta Unified Commerce

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Hakukoneoptimoinnin hallinta
  • Markkinapaikan integrointi
  • Monikanavainen markkinointi
  • Inventaarion seuranta
Yksinkertainen B2B SaaS -kaupankäyntialusta auttaa yrityksiä hallinnoimaan tuoteluetteloita, asiakkaita, tilauksia, tarjouksia, suunnittelua, seurantaa ja paljon muuta Lue lisää tuotteesta DJUST
DJUST on seuraavan sukupolven B2B-kaupankäyntiratkaisu. DJUST tekee digitaalisesta B2B-kaupankäynnistä yksinkertaista. Tehokas ja yksinkertainen ohjelmointirajapintapohjainen alustamme on monien johtavien brändien ja yritysten käytössä. Modulaarisen käyttöliittymän ja heti käyttövalmiin ratkaisun ansiosta yritykset voivat skaalata ja kasvaa nopeammin tarjoamalla saumattoman digitaalisen kokemuksen. Digitaalisen kaupankäynnin modernisoinnissa ja uudistamisessa Monoprixin, Eiffagen, deSterin, Groupe Socodan, Axione and Seafoodian, Yackin ja monen muun vaativan asiakkaan valinta on DJUST. Lue lisää tuotteesta DJUST

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Hakukoneoptimoinnin hallinta
  • Markkinapaikan integrointi
  • Monikanavainen markkinointi
  • Inventaarion seuranta
Yhtenäistä monikanavainen liiketoiminta. NetSuite tarjoaa kaiken sähköisestä kaupankäynnistä, POS:sta, tilaus- ja varastonhallinnasta kirjanpitoon.
NetSuiten yhtenäinen alusta yhdistää saumattomasti kaikki asiakaskosketuspisteet – sähköisestä kaupankäynnistä, verkkomarkkinapaikoista ja myyntipisteistä operatiivisiin liiketoimintajärjestelmiin, varaston- ja tilaustenhallintaan, talouteen ja tukeen. Kun saat tuotteiden, varaston, asiakkaiden ja tilausten tiedot yhdestä ja samasta lähteestä, voit tarjota verkossa, mobiilissa ja myymälöissä johdonmukaisempia ja yksilöllisempiä B2B- ja B2C- ostokokemuksia, jotka tekevät brändistä erottuvan ja syventävät asiakassuhteita. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Hakukoneoptimoinnin hallinta
  • Markkinapaikan integrointi
  • Monikanavainen markkinointi
  • Inventaarion seuranta
Sana Commerce Cloudin avulla organisaatiot voivat poistaa tietosiiloja ja luoda asiakkaille dynaamisia kokemuksia brändien parissa kaikilla kanavilla.
Sana Commerce Cloud yhdistää Microsoft Dynamicsin tai SAP:n ERP-järjestelmäsi. Sana Commerce Cloud tarjoaa luotettavuutta, yhdenmukaisuutta ja saumattoman kokemuksen eri kanavilla. Sen tilaushallinta toimii kaikilla kanavilla ja se integroituu kolmansien osapuolten markkinapaikkoihin. Asiakkaasi saavat aina tarkat tuote- ja hinnoittelutiedot sekä pystyvät valitsemaan eri kanavien välillä. Poista tietosiiloja, luo dynaamisia brändikokemuksia kaikilla kanavilla ja maksimoi näkyvyytesi Sana Commerce Cloudin avulla. Lue lisää tuotteesta Sana Commerce

Ominaisuudet

  • Luettelointi/luokittelu
  • Hakukoneoptimoinnin hallinta
  • Markkinapaikan integrointi
  • Monikanavainen markkinointi
  • Inventaarion seuranta