Suomi Näytä paikalliset tuotteet
300 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Multichannel emergency communication software that provides two-way messaging, integrated threat intelligence, and safety monitoring. Lue lisää tuotteesta AlertMedia
AlertMedia is the world’s leading emergency communication provider. Our award-winning, two-way multichannel messaging system, fully integrated threat intelligence, and employee safety monitoring capabilities helps organizations protect their business and people through all phases of an emergency. Implementation and personalized 24/7 support are included and our intuitive platform takes just 15 minutes to learn. Lue lisää tuotteesta AlertMedia

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Use Datadog Incident Management to create and track incidents and collaborate while troubleshooting, reducing mean time to resolution. Lue lisää tuotteesta Datadog
Datadog Incident Management enables DevOps teams and SREs to more effectively manage their incident response workflows from start to finish, saving time and frustration when it matters most. With streamlined features for responding to outages that's fully unified into Datadog's monitoring platform, it's easy to pivot from alerts and data to incident response workflows. Enable teams to easily create and track incidents in one place and collaborate while troubleshooting with Datadog. Lue lisää tuotteesta Datadog

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
We call the right person on your team when your site goes down. Lue lisää tuotteesta Better Uptime
Better Uptime is a radically better infrastructure monitoring platform that calls the right person on your team if anything goes wrong. Schedule on-call duties, receive helpful alerts, and collaborate on solving incidents faster than ever. Get a beautiful branded status page on your domain and keep your users informed. Made to fit into your workflow with over 100+ integrations. Lue lisää tuotteesta Better Uptime

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Freshservicen tapahtumien hallintaominaisuudet auttavat edistämään itsepalvelun käyttöönottoa, automatisoimaan toistuvia tehtäviä ja parantamaan tuottavuutta. Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on IT-palveluhallintaratkaisu pilvessä. Se tarjoaa tehokkaita tapahtumien hallintaominaisuuksia, jotka integroituvat läheisesti muihin IT-palveluhallinnan prosesseihin, kuten ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallintaan. Voit antaa käyttäjien tehdä palvelupyyntöjä eri kanavien, kuten sähköpostin, tukiportaalin ja chatin, kautta. Sen älykäs palvelupyyntömalli ratkaisee vähäpätöisiä ongelmia ennalta ehdottamalla asiaankuuluvia artikkeleita tietämyskannasta. IT-tiimisi voi automatisoida palvelupyyntöjen osoittamisen ja käyttää tallennettuja vastauksia tuottavuuden parantamiseksi. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Intellect offers modern QMS & EHS software solutions with a no-code platform that empowers everyone to innovate. Lue lisää tuotteesta Intellect
Intellect's QMS software is proven to enhance quality operations and reduce overall quality costs by 40%. Our apps are designed by certified quality experts and can easily be tailored with our no-code platform and drag-and-drop technology to fit your exact business needs. Give your team remote access, mobile apps, dynamic workflow, analytics and reporting with a modern and easy to use solution. Apps include Document Control, Employee Training, Audit Management, CAPA, Nonconformance, and more. Lue lisää tuotteesta Intellect

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Empower your entire workforce with?highly intuitive EHS software tools, to promote behavioral change and, build a strong safety culture Lue lisää tuotteesta EcoOnline Platform
EcoOnline EHS is recognised as the most user-friendly EHS software solution on the market. With an innovative approach to user accessibility and business intelligence, EcoOnline engages all users to efficiently record data and obtain critical information wherever they are working, on whichever devices they choose to use. Our suite of feature-rich modules including incident management, risk assessment and audit management provides the perfect application of EcoOnline core capabilities. Lue lisää tuotteesta EcoOnline Platform

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Falcony enables you to create and conduct audits and inspections on all devices - both online and offline. Lue lisää tuotteesta Falcony
Your work shouldn’t be limited by time or space. Falcony is a web app that uses the most recent browser based technologies to help you conduct inspections and report observations on any device. Atta ch images and other files, assign and notify responsible people, share the automated PDF-reports to stakeholders and analyse bottlenecks and trends from the real time statistics. Check the material below and start streamlining reporting processes in your organisation today! Lue lisää tuotteesta Falcony

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Get a holistic view of all your incidents in real-time. Prevent, manage, resolve them with our robust incident management software. Lue lisää tuotteesta Asset Infinity
Our software enables end-users to raise tickets & define ticket type easily. When a ticket is raised, a notification is sent to all user groups. The end-user also receives notification whenever any update occurs in the ticket. It helps the manager to assign tickets based on tissue. We enable assignees to record the repairs done & costs incurred in each ticket. You can filter data based on the user groups, priority, dates, & status of tickets. Reminders & escalations of tickets based on the SLAs. Lue lisää tuotteesta Asset Infinity

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Protect your workplace with LogicManager's integrated incident management tools. Lue lisää tuotteesta LogicManager
Protect your workplace with LogicManager's integrated incident management tools. Their out-of-the-box, yet customizable incident management solution package helps you automate your processes, uncover root cause, easily collect important information and generate engaging reports. Lue lisää tuotteesta LogicManager

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Extremely flexible service desk and asset management platform with a user-friendly way to chat with potential customers. ON PREMISE. Lue lisää tuotteesta Mint Service Desk
Mint Service Desk is a powerful SELF-HOSTED platform that contains the functionality of the service desk and asset management all in one. AVAILABLE ON-PREMISES. Key features: - flexible asset management structure - ticketing system integrated with asset management - email integration - custom ticket types - dynamic fields - document templates and many more. Mint Service Desk is certified by SERVIEW. KEY DIFFERENCE COMPARED TO COMPETITORS - ADDITIONAL CUSTOMIZATIONS. Lue lisää tuotteesta Mint Service Desk

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
EQS Integrity Line is Europes most trusted whistleblowing system. Easy-to-use for both reporters and case managers. Lue lisää tuotteesta EQS Integrity Line
EQS Integrity Line: 24/7 reporting in any language via web, email, phone, and open door, this makes it easy for the reporter. Its used worldwide and in over 70 languages. Intuitive Case management ensures that clients can manage incoming reports and end-to-end investigations efficiently and collaboratively, while maintaining confidentiality. Real-time dashboards make internal reporting and trend analysis simple. Lue lisää tuotteesta EQS Integrity Line

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Enablon provides the most complete EHS, Risk & ESG software on the market designed for Fortune 500 companies. Lue lisää tuotteesta EHS Management Software
Launched 20 years ago, Enablon offers the industry's most comprehensive enterprise EHS, Risk & ESG software platform designed for large and complex organizations. Hundreds of global 2000 companies and millions of users worldwide rely on our software solutions to minimize risks, increase worker safety, prevent incidents from happening, and achieve regulatory compliance (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship and more). Ask for a free demo now ! Lue lisää tuotteesta EHS Management Software

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
RevDeBug is a reverse debugging solution offering the Record and Replay technology that will change the way you fix code. Lue lisää tuotteesta RevDeBug
RevDeBug is a reverse debugging solution that can record the state for each line of code and provides easy access to all historical values of variables. It traces root causes of errors, by stepping back in time, eliminating the need to continuously restart debugging session. RevDeBug is well suited to run on production environments, eliminating the process of bug behaviour replication, saving time for Q&A & customer support and for developers. Lue lisää tuotteesta RevDeBug

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Enablon provides the most complete EHS, Risk and Sustainability Management software on the market designed for Global 2000 companies. Lue lisää tuotteesta Safety Observations (BBS) Management Software
The Enablon BBS Software solution enables large & complex organizations to foster a safety culture and improve employee engagement by having workers easily report at-risk and unsafe behaviors and conditions. Capture observations, online or offline, and analyze them. Support a Behavior-Based Safety (BBS) program through the proper software and mobile tools. Lue lisää tuotteesta Safety Observations (BBS) Management Software

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Komodor tracks changes across your entire K8s stack, analyzes their ripple effect, and shows you the easiest path to troubleshooting. Lue lisää tuotteesta Komodor
Komodor is a Kubernetes-native platform that empowers developers and on-call teams to troubleshoot efficiently and independently. By providing a centralized view of all code, configurations, and 3rd-party app changes across the entire k8s stack, Komodor offers contextual insights that help developers easily detect root causes, rapidly solve issues, and innovate with confidence. The Kubernetes-native Troubleshooting Platform Lue lisää tuotteesta Komodor

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lue lisää tuotteesta PagerDuty

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
iAuditor helps businesses update & distribute their best practices with real-time visibility into effectiveness across their sites.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. Lue lisää tuotteesta iAuditor

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management , Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk helps you investigate, monitor, analyze, and act on all of your organizations data.
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act. From IT to security to business operations, Splunk is the data-to-everything platform that enables you to take action in real-time. With Splunk, you can predict and prevent IT problems, streamline your entire security stack, minimize unplanned downtime, and explore and visualize business processes for increased transparency all in one platform. Lue lisää tuotteesta Splunk Enterprise

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
New Relic is the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools
New Relic One empowers engineers with a data-driven approach to planning, building, deploying and running software. Offering the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools, New Relic helps engineers get past the what to uncover the why. This improves uptime, reliability and efficiency to deliver exceptional customer experiences that fuel growth. Uncover the why with New Relic. Lue lisää tuotteesta New Relic

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Incident management platform that helps prevent, manage, and resolve IT incidents before they become business problems.
xMatters is an incident management platform that helps enterprises prevent, manage, and resolve IT incidents. From the Global 2000 to small workgroups and innovative DevOps teams, organizations around the world rely on the xMatters digital service availability platform to solve technology issues before they become business problems. The xMatters integration platform allows organizations to automate key processes with the tools they already use like ServiceNow, Splunk, Jira, and Slack. Lue lisää tuotteesta xMatters

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Zoho Creator is a low-code application development software that helps you build custom, mobile-ready apps to run your business.
A safe workplace is an efficient workplace. With this incident tracker app, you can record incidents, classify them by impact and urgency, assign them to appropriate teams, track their progress, and report potential problems. With Zoho Creator's drag-and-drop workflow builder, you can add new features or tweak existing workflows even after you launch your apps. Customize this app for the web, Android, iPhone, and iPad. Try for free! Lue lisää tuotteesta Zoho Creator

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelm an käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
The leading critical communication and data platform trusted to help save lives.
The leading FedRAMP-authorized mass notification system enabling higher education institutions, corporations and healthcare organizations, K-12 schools and federal, state and local governments to quickly and reliably send messages in just three clicks via text, email, voice, desktop, social media, CAP, IoT devices and more. Lue lisää tuotteesta Rave Alert

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
The Most Trusted EHS Enterprise Software for Assuring Client Success for Over 30 years.
Cority is the most trusted EHS software for assuring top performing organizations' success. Cority's comprehensive SaaS platform helps organizations securely manage EHS information across departments, regions and the globe. Over 1,300 enterprise organizations in 77 countries trust Cority to ensure global compliance, mitigate risk, standardize procedures, drive operational excellence and keep employees safe, healthy and productive. Lue lisää tuotteesta Cority

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast. That’s where ContentKing for Conductor comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. No more waiting for a crawl, no more working with lagging data, no more unnoticed issues. Lue lisää tuotteesta ContentKing

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Safesite is a powerful, easy-to-use safety management solution proven to reduce workplace incidents by up to 57%.
Proven to reduce incidents by up to 57%, Safesite is a powerful, easy-to-use safety management solution used by over 18,000 companies of all sizes and industries. Safesite’s intuitive platform helps companies complete daily safety actions, improve safety engagement, & streamline incident response with incident reporting features and an OSHA 300 log integration. Access the platform on any device and run your safety program digitally, saving hours each week & cutting related costs by 20% annually. Lue lisää tuotteesta Safesite

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Freshstatus is a Status Page and Incident Communication Software.
Freshstatus is a Status Page and an Incident Communication Software. Create a hosted and branded status page in just one-click. Manage Incidents and communicate status updates in realtime with your teams and customers. New features in Freshstatus 3.0 include: Authenticating users with SSO/SAML, API for CRUD Incident and Scheduled Maintenance, Quick Service Status Change, Webhook Integration, Slack Integration. Lue lisää tuotteesta Freshstatus

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
#1 Incident Management platform to solve ALL your requirements. Simple for workers to use, simple for managers to customize.
#1 Incident Management Software solution that connects your management system from your visitors to your internal management team. Donesafe makes it fast and easy to access, enter and report visitor data in real time. Donesafe is a modern & fresh platform with end to end functionality. It works online with any device, including offline with native iOS and Android apps. Use our out-of-the-box templates or configure to align with your specific requirements. Try now. Lue lisää tuotteesta HSI Donesafe

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Panopta offers a full-service monitoring solution that covers all your devices and doesnt compromise on security.
A fully-featured monitoring platform for on-prem, cloud, & containerized deployments. With server and application performance, Panopta provides more than just basic monitoring. With the ability to perform checks from public and private spaces, you never need to trade security for robust monitoring. Lue lisää tuotteesta Panopta

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Site24x7 alerts DevOps and IT teams to proactively resolve issues before they affect the customers.
Avoid downtime and errors like never before and accelerate your customers' digital experience with Site24x7. Monitor your websites, servers, networks, and applications from a single platform. Set thresholds for critical metrics and receive alerts whenever a threshold is breached. Integrate with ITSM and collaboration tools like Slack, ServiceDesk Plus, Jira, PageDuty, OpsGenie, Zapier, and Moogsoft, and receive alerts via email, SMS, voice call, and push notification. Lue lisää tuotteesta Site24x7

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
New generation incident management software designed for loss run reporting, metrics, & notifications to streamline management.
Incident management software with dashboard metrics & charts, web portal, Incident Reports, loss runs, log history, workflow approvals, notifications, alerts, and documents. Offers supporting modules to track events, incidents, contracts, insurance, claims, injuries, payroll data, and assets. Works across all industries and offered fully hosted or self hosted with professional support & training. Integration with other software. Powerful, highly customizable, & user friendly. Lue lisää tuotteesta A1 Tracker

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Improve safety & field ops in one platform - increase productivity up to 32%. Connect the field to the office.
HammerTech empowers Owners, Engineers, and Contractors with centralized safety, and daily jobsite field management in one platform - improving productivity up to 32%. Connect jobsites to the office. Eliminate paper and spreadsheets resulting in increased job profits and seamless collaboration. Lue lisää tuotteesta HammerTech

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Enterprise-grade monitoring and performance/load testing solutions for websites, web applications, infrastructure, APIs, and more.
Dotcom-Monitor provides performance monitoring and load/stress testing solutions to help ensure availability, functionality, uptime, and scalability of your websites, web applications, APIs, and IT infrastructure. With enterprise-grade website monitoring and performance testing capabilities, Dotcom-Monitor provides all the features your your teams need, such as testing in real browsers, real-time dashboards and alerts, global locations, point and click scripting, and third-party integrations. Lue lisää tuotteesta Dotcom-Monitor

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Regroup is the robust communication solution that keeps your entire IT team informed and ready to respond to critical outages.
Regroup helps you reduce downtime, ensure compliance and alert your entire network in the event of an emergency or outage. Our cloud-based platform delivers notifications to mobile, email, text/SMS and even landlines when cellular service is overloaded or power is out. Regroup keeps your company running smoothly with reliable emergency and day-to-day notifications, comprehensive reporting, two-way messaging, geofencing for targeting specific locations and mobile apps for incident reporting. Lue lisää tuotteesta Regroup Mass Notification

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Onspring helps teams streamline the resolution of unplanned interruptions for greater productivity. Flexible for enterprise and IT.
With Onspring's no-code, cloud-based Incident Management software, teams can streamline reporting & resolution of adverse impacts or unplanned interruptions. How? Through automated incident recording, classification & investigation. Our configurable platform sets logic & rules to centralize and standardize responses & notifications, track activities and report real-time status for unique enterprise needs & IT management. Actionable insights improve efficiencies to protect productivity. Lue lisää tuotteesta Onspring

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Awarded the best EHS software 2022 - Simple, Customizable, Cost-Effective & User-Friendly. Automate & digitize ISO 45001/ISO 14001
Effivity is the best EHS software validated by users in 120+ countries for Health & Safety - Environment Management. Achieve 100% conformity with ISO 14001/45001 standards with world-class incident management ,inspections, non-conformity, compliance obligation, work permits, risk management, internal audit modules. Gain Actionable insights and make informed decisions using configurable dashboards and advanced reporting analytics. Lue lisää tuotteesta Effivity

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
WorkClout helps quality engineering teams improve quality and get product-to-market faster. Fully implement in just seven days.
WorkClout is a quality management platform for manufacturers. Our software helps streamline & automate internal audits, document control, visual inspections, training, and preventive quality design. ∙ Layer Process Audits ∙ CARE Inspections ∙ 8D ∙ Equipment Verification Audit (PVA) ∙ FMEA Compliance ∙ Document Control ∙ Pressure Equipment Directive (PED) ∙ Supplier Audits ∙ IATF 16949 ∙ CAPA ∙ SPC / Data Trend Analysis WorkClout is available on iOS, Android, and Desktop. Lue lisää tuotteesta WorkClout

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Threat detection and response backed by an in-house 24/7 SOC, no annual contract required.
ConnectWise SIEM (formerly Perch) offers threat detection and response backed by an in-house Security Operations Center (SOC). Defend against business email compromise, account takeovers, and see beyond your network traffic. Our team of threat analysts does all the tedium for you, eliminating the noise and sending only identified and verified treats to action on. Built with multi-tenancy, ConnectWise SIEM helps you keep clients safe with the best threat intel on the market. Lue lisää tuotteesta ConnectWise SIEM

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Resolver’s incident management software removes oversight gaps, creating efficiency & insights to help security teams work proactively.
Resolver’s incident management software removes gaps in oversight, increases operational efficiency, and generates actionable insights to let security teams stop chasing incidents and start getting ahead of them. With powerful built-in reporting capabilities, Resolver enables security leaders to prove the value of their program and fast-track the investments needed to reduce incident severity and frequency. Choose the security platform used by over 1000 of the world’s largest organizations. Lue lisää tuotteesta Resolver

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Discover how Fusion can mature your incident management program.
The Fusion Framework® System provides users with access to real-time data and a powerful incident command center that is available on any device. Users gain a tailored view of an event as it is happening to ensure the best result every time. Dynamically update plans as an incident evolves to adapt to any situation. Through Fusion's after-action reports, your organization can continuously drive success based on lessons learned. Lue lisää tuotteesta Fusion Framework System

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Information security and compliance software for Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, and more.
Tandem Security & Compliance Software is an innovative suite of information security and compliance management tools used by more than 1400 U.S. financial institutions. Products include: Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, Audit Management, Phishing, Cybersecurity, and more. Software features include secure document storage, unlimited users, roles & responsibilities, tasks, email reminders, and incredible support. Lue lisää tuotteesta Tandem Software

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
iLert is a platform for IT alerting, on-call management, and status pages that helps Operations teams respond to incidents faster.
iLert is a platform for IT alerting, on-call management, and uptime monitoring that helps DevOps teams respond to incidents faster. iLert seamlessly integrates with your monitoring tools and extends them with reliable alerting, on-call scheduling and automatic escalations. Lue lisää tuotteesta iLert

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Motadata ServiceOps is an AI-enabled ITSM platform to streamline business processes with complete ESM capabilities.
Motadata ServiceOps is an ITIL-aligned ITSM solution built on our proprietary DFIT (Deep Learning Framework for IT Operation) that empowers IT organizations to rapidly adopt changes across people, processes, and technology. It offers capabilities like intelligent automation, NLP-powered virtual agents, support for enterprise service management, and more. The major modules are Help Desk, Service Desk, IT Asset Management, and Patch Management. Lue lisää tuotteesta Motadata ServiceOps

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
SALUS is the digital safety management system for the modern age. Move your entire safety program to mobile devices and web app.
With the power of SALUS, you can manage safety compliance across your entire organization. Built for the construction industry, SALUS is 100% focused on safety and mimics existing workflows to simplify use and accelerate adoption. With SALUS, users can sign & submit documents; track certificates; and manage subcontractors, worksites, & assets, all from a mobile or web app. Say goodbye to a fragmented safety system and hello to a simplified, centralized approach. Lue lisää tuotteesta SALUS

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Collaborative software for facilities, maintenance and services. Urbest connects supervisors, people on the field and users with needs.
Urbest simplifies group communication, jobs tracking, rating and payment for facility management and project works. The interface is intuitive which reduces the time spent to onboard new users. Urbest can adjust to any type of building or organisation. Choose to work in standalone with Urbest or link it with your ERP or Asset Management system. Last point, after few months, you get access to analytics of behaviors with suggested action plans. Lue lisää tuotteesta Urbest

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta
Wooqer is One App for All Ops that enables biz and teams of all sizes to get actions on ground InSync with strategy.
Wooqer is One App for All Ops that enables businesses & teams of all sizes to get actions on ground InSync with strategy. Boost your business results with proven Apps on the marketplace or explore various integrations that help you build a powerful decision support system. Wooqer is for everyone - who need to Get The Job Done! Lue lisää tuotteesta Wooqer

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Tutkimusten hallinta
  • Häiriöiden raportointi
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tehtävien hallinta