Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Incident Management-ohjelmisto

Incident Management -ohjelmisto sujuvoittaa raportointia ja ongelmanratkaisua IT järjestelmän ongelmissa, EHS-asioissa sekä turvallisuus­poikkeamissa kentällä ja koko organisaation tasolla. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean Incident Management-ohjelmiston Suomessa.

Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • Tilan seuranta
  • Aikataulutus kutsusta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tietoliikenneyhteyksien hallinta
  • Tutkimusten hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • Tilan seuranta
  • Aikataulutus kutsusta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tietoliikenneyhteyksien hallinta
  • Tutkimusten hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
Freshservicen tapahtumien hallintaominaisuudet auttavat edistämään itsepalvelun käyttöönottoa, automatisoimaan toistuvia tehtäviä ja parantamaan tuottavuutta.
Freshservice on IT-palveluhallintaratkaisu pilvessä. Se tarjoaa tehokkaita tapahtumien hallintaominaisuuksia, jotka integroituvat läheisesti muihin IT-palveluhallinnan prosesseihin, kuten ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallintaan. Voit antaa käyttäjien tehdä palvelupyyntöjä eri kanavien, kuten sähköpostin, tukiportaalin ja chatin, kautta. Sen älykäs palvelupyyntömalli ratkaisee vähäpätöisiä ongelmia ennalta ehdottamalla asiaankuuluvia artikkeleita tietämyskannasta. IT-tiimisi voi automatisoida palvelupyyntöjen osoittamisen ja käyttää tallennettuja vastauksia tuottavuuden parantamiseksi. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • Tilan seuranta
  • Aikataulutus kutsusta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tietoliikenneyhteyksien hallinta
  • Tutkimusten hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelman käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • Tilan seuranta
  • Aikataulutus kutsusta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tietoliikenneyhteyksien hallinta
  • Tutkimusten hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • Tilan seuranta
  • Aikataulutus kutsusta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tietoliikenneyhteyksien hallinta
  • Tutkimusten hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
StatusIQ tarjoaa ilmaisen tilasivun, joka auttaa organisaatioita viestimään läpinäkyvästi reaaliaikaisia päivityksiä tapahtumista ja aikatauluista
Site24x7 StatusIQ on tila- ja tapausviestintäalusta, joka viestii tapahtumista ja ajoitetuista huolloista asiakkaiden kanssa reaaliajassa. Luo ilmainen tilasivusi StatusIQ:n isännöimien tilasivujen avulla. Lue lisää tuotteesta Site24x7 StatusIQ

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • Tilan seuranta
  • Aikataulutus kutsusta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tietoliikenneyhteyksien hallinta
  • Tutkimusten hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
konfidal Whistleblower -ohjelmiston avulla ne noudattavat EU:n Whistleblower-direktiiviä ja Whistleblower Protection Act -lakia ilmaiseksi.
Haluatko ilmaisen ratkaisun ilmiantajaohjelmiston tarpeisiisi? Valitse konfidal. Pilvipohjainen ilmiantajaohjelmistomme auttaa yrityksiä hallitsemaan työntekijöiden palautetta, raportoimaan tapauksista ja varmistamaan ilmiantajan anonymiteetin. Konfidalin whistleblowing-ohjelmiston avulla noudatat EU:n whistleblowing-direktiiviä ja whistleblower protection act -lakia ilmaiseksi. Hyödynnä monia lisäominaisuuksia maksullisissa paketeissamme. Lue lisää tuotteesta konfidal

Ominaisuudet

  • Vaaratilanteiden hallinta
  • Tilan seuranta
  • Aikataulutus kutsusta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Työnkulkujen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Tietotekniikan häiriöiden hallinta
  • Tietoliikenneyhteyksien hallinta
  • Tutkimusten hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)