Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan
Nurmikonhoito-ohjelmisto
Nurmikon hoito -ohjelmisto sujuvoittaa ruohonleikkausta ja ulkoalueiden kunnossapitopalveluja tarjoavien yritysten hallinnollisia toimintoja, kuten ajanvarauksen, työkohteisiin lähetyksen ja laskutuksen. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean nurmikonhoito-ohjelmiston Suomessa. Näytä enemmän Näytä vähemmän
Suodata tuloksia (2)
Hinnoitteluvaihtoehdot
2 tulosta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL.
Lue lisää tuotteesta Freshdesk
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Laskutus
- Reititys
- Tarjoukset/hinta-arviot
- Lähetysten hallinta
- Asiakkaiden hallinta
- Laitteiston hallinta
- Sopimusten/lisenssien hallinta
- Työntekijöiden hallinta
- Huoltohistoria
- Aikaseuranta
- Kalenterien hallinta
- Työmääräysten hallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista.
Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Laskutus
- Reititys
- Tarjoukset/hinta-arviot
- Lähetysten hallinta
- Asiakkaiden hallinta
- Laitteiston hallinta
- Sopimusten/lisenssien hallinta
- Työntekijöiden hallinta
- Huoltohistoria
- Aikaseuranta
- Kalenterien hallinta
- Työmääräysten hallinta