Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Creative Management-ohjelmisto

Creative Management -ohjelmisto tarjoaa mainostiimien tarvitsemat työkalut mainos­projektien hoitamiseen, yhteistyöhön ja resurssien tehokkaaseen jakamiseen.

Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Aikaseuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Laskutus
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakashallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Tehtävien aikataulutus
  • Kommentointi/huomautukset
  • Versiohallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien etenemisen seuranta
  • Haku/suodatus
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Aikaseuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Laskutus
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakashallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Tehtävien aikataulutus
  • Kommentointi/huomautukset
  • Versiohallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien etenemisen seuranta
  • Haku/suodatus
monday.comissa voit hallita kaikkia luovia työnkulkuja yhdessä paikassa. Sujuvoita pyyntöjä, aseta tehtäviä tärkeysjärjestykseen ja tee helposti yhteistyötä.
monday.comissa luovat tiimit voivat suunnitella ja hallita kaikkia kampanjoita intuitiivisella alustalla, joka tarjoaa välittömän näkyvyyden käynnissä oleviin projekteihin. Anna täysi tai osittainen pääsy freelancereille, asiakkaille ja kampanjapäälliköille, jotta kaikki tietävät tarkalleen, mitä tehtäviä heidän tulee käsitellä missäkin tärkeysjärjestyksessä. monday.comin avulla voit luoda uusia kampanjoita ja analysoida a/b-testien tuloksia. Näin pystyt laatimaan mukautettuja ratkaisuja, joiden avulla voit tehdä parempia tietoon perustuvia päätöksiä ilman jatkuvia kokouksia pitääksesi kaikki samassa tahdissa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Aikaseuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Laskutus
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakashallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Tehtävien aikataulutus
  • Kommentointi/huomautukset
  • Versiohallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien etenemisen seuranta
  • Haku/suodatus
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Edistä yhteistyötä ja ideointia ja keskitä viestintä helposti eri toimintoihin kuuluvien tiimien välillä. Kokeile tiiviitä integraatioita Microsoftin ja Atlassianin ekosysteemien, Slackin, Boxin, DropBoxin, Sketchin ja muiden järjestelmien kanssa ja anna tiimisi tehdä entistä tuottavampaa yhteistyötä. Tutustu yli 250 valmiiseen malliin ja interaktiiviseen kehykseen, joiden avulla voit aloittaa yhteistyön tiimisi kanssa nopeasti. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Aikaseuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Laskutus
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakashallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Tehtävien aikataulutus
  • Kommentointi/huomautukset
  • Versiohallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien etenemisen seuranta
  • Haku/suodatus
Flipsnack on markkinoiden nopein työkalu PDF-tiedostojen esitteiksi muuntamiseen. Luo ja julkaise helposti tuoteluetteloita, esitteitä, lehtiä ja paljon muuta.
Flipsnack on markkinoiden nopein työkalu PDF-tiedostojen esitteiksi muuntamiseen. Tämän verkkojulkaisuratkaisun avulla saat PDF-tiedostoihin eloa, ja 3D-sivunkääntötehosteilla voit tehdä niistä kuin oikeita paperisia julkaisuja. Voit myös käyttää Design Studiota, jolla voit luoda helposti tyylikkäitä esittelykirjasia täysin itse. Tuo painetut luettelot digiasiakkaiden ulottuville ja valitse samalla yrityksellesi kestävämpi ja kustannustehokkaampi toimintatapa. Tehokkaat ominaisuudet, kuten ostopainikkeet, videot ja GIF-animaatiot, houkuttelevat Lue lisää tuotteesta Flipsnack

Ominaisuudet

  • Aikaseuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Laskutus
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakashallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Tehtävien aikataulutus
  • Kommentointi/huomautukset
  • Versiohallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien etenemisen seuranta
  • Haku/suodatus