Suomi Näytä paikalliset tuotteet
303 tulosta
Olipa kyse tavanomaisista projekteista tai monimutkaisesta portfolion hallinnasta, tiimit suoriutuvat loistavasti käyttäessään monday.comin avointa alustaa. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com Work OS on avoin alusta. Se yhdistää tiimit räätälöityihin ratkaisuihin, jotka murtavat viestinnän esteitä, edistävät projekteja ja kohdistavat kaikki projektin osapuolet. Saat helposti käyttöösi kaikki edistymispäivitykset, budjettihyväksynnät ja paljon muuta yhdellä alustalla. Näin näet nopeasti tiimiesi kaikkien töiden tilanteen. Olitpa sitten kotona, toimistossa tai liikkeellä ilman Wi-Fi-yhteyttä, monday.comin avulla pääset tarkastelemaan tärkeitä tietoja ja voit tehdä nopeasti parempia, tietoon perustuvia päätöksiä. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Millions choose Jira to plan and build great products. Try free! Lue lisää tuotteesta Jira
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
timeBro is an automatic time tracking add-on for project software in Windows & macOS. It captures every minute you spend working. Lue lisää tuotteesta timeBro
timeBro is an automatic add-on that tracks time spend on every task and project. It saves up to 75% of your tracking effort and connects any project software with an open API that allows it – over 50 and more to come. While running in the background, it tracks every computer activity - that means every work in different programs/files, every browser tab, e-mail, or calendar entry. It visualizes your day as a timeline, so you know at a single glance what you've worked on and can export the times. Lue lisää tuotteesta timeBro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes. Lue lisää tuotteesta YouTrack
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. Lue lisää tuotteesta YouTrack

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, test cases, and issues Lue lisää tuotteesta SpiraTeam
SpiraTeam is an integrated AML platform that allows teams to combine the key needs of program and project planning, tracking, and collaboration in one platform. Easily assign work, and track requirements, incidents, Gantt chart tasks, time, effort, resources and documents. With integrated customizable dashboards of key project information, SpiraTeam allows you to take control of your entire project lifecycle and synchronize the hitherto separate worlds of development and testing. Lue lisää tuotteesta SpiraTeam

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
GoodDay is a work management platform for project, task, product, time, and team management and productive, transparent collaboration. Lue lisää tuotteesta GoodDay
GoodDay is a work, project, product, task, time, and team management platform that gives organizations the best tools for high-level planning, aligned with their day-to-day work, and for continuous improvement of all processes based on transparency, accountability, agility, and recognition. Lue lisää tuotteesta GoodDay

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Wrike is a project tracking software with templates, time tracking, Gantt charts, dashboards, custom request forms, reports, and more. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is an award-winning project management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Plan, execute, and report on projects using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time tracking, real-time updates, and performance reports all in one place that can be shared company-wide. Integrate Wrike with 400+ applications to automate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Work smarter, not harder with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
MeisterTask is a web-based task and project management tool that is perfect for project tracking. Lue lisää tuotteesta MeisterTask
MeisterTask is a web-based task and project management tool that is perfect for project tracking. Beautifully-designed interfaces, intuitive functionality and seamless integrations with other tools make it a logical choice for project teams to track their projects. The tool is part of the Meister Suite, a group of products for flawless workflow management. From ideation in our mind mapping tool, MindMeister, to online documentation in MeisterNote. Lue lisää tuotteesta MeisterTask

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Easy Projects is a cloud-based PPM platform for fast-moving teams inside mid-sized organizations and enterprises teams. Lue lisää tuotteesta Easy Projects
Easy Projects is an award-winning project management platform designed for fast-moving midsize to enterprise level teams. Our flexible solution includes visual project planning, resource planning, beautifully designed reports, best-in-class security and more. We support 1000+ integrations so your team can use the productivity tools they love best. Customers who use Easy Projects report a 30% decrease in project duration and a 98% project completion rate, leading to more projects and profits. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. Lue lisää tuotteesta Scoro
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Lue lisää tuotteesta Scoro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille. Lue lisää tuotteesta todo.vu
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancerei lle, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Boost your teams to plan, organize, and track anything - tasks, clients, projects, features, orders, goods... Lue lisää tuotteesta Lumeer
Easy and fast to plan, organize, and track all your projects and teams tracking. Lumeer gives you a super easy visual project tracking. Everyone knows what to do next, why it is important, and how to do it. Remove unnecessary synchronization meetings, endless email threads, and confusing spreadsheets. Extreme flexibility gives anyone the freedom to create the perfect workflow, manage and track your progress. Flexibility to fit how your teams work today and to grow with your needs. Lue lisää tuotteesta Lumeer

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Arkkitehtien ja insinöörien projektinhallinta verkossa vuodesta 2003. Siinä on kaikki tarvitsemasi sekä yksinkertainen QuickBooks-integrointi. Lue lisää tuotteesta Base Builders
Tarkoitettu arkkitehdeille ja insinööreille, jotka suunnittelevat ja piirtävät sinikopioita. Vuodesta 2003 lähtien Base Builders on palvellut arkkitehtuuri- ja suunnitteluyrityksiä yksinkertaisella mutta vankalla projektinhallintaratkaisulla. Järjestelmä seuraa projektejasi ehdotuksesta loppuun asti. Tiedät tarkalleen jokaisen projektin tilanteen reaaliajassa. Se jopa hallinnoi alikonsulttejasi. QuickBooks-integrointi eliminoi tietojen päällekkäisen syöttämisen. Lue lisää tuotteesta Base Builders

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Lue lisää tuotteesta Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Lue lisää tuotteesta Klient PSA

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Collaboration platform built for email management, customer support, and task management. Lue lisää tuotteesta Rooftop
Rooftop is a collaboration platform built for email management, customer support, and task/project management. It was built around 3 pillars: -Inbox management: Managing emails can be a tedious task. Rooftop helps you classify, process, and retrieve emails easily. - Collaboration: Rooftop was built to make it possible for teams to collaborate on emails and tasks. - Task management: Manage all your tasks and projects in Rooftop. You can build all kinds of workflows and sales pipelines. Lue lisää tuotteesta Rooftop

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
7pace Timetracker is an integrated and professional time management and reporting solution for teams using Azure DevOps. Lue lisää tuotteesta 7pace Timetracker
7pace Timetracker supports Azure DevOps engineers track, report, approve, and estimate time. It automates standard tasks, lets you create reports, and helps forecast project delivery time. 7pace Timetracker integrates unobtrusively into your existing IT landscape and has its own integrated security and permission model. Lue lisää tuotteesta 7pace Timetracker

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Project planning with automatic scheduling and time report feedback to make plans that are always up to date. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder
The PlanMinder is a project planning tool that uses automatic scheduling to make your plans easy to maintain and change. Team members reports progress and changed estimates, so that the plans always are up to date. By calculating probabilities for accumulated risks and uncertainties, you will get an early warning if you risk missing a deadline. Automatically updated quantified risk assessments lets you make better decisions and run more efficient and successful projects. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a project tracking tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lue lisää tuotteesta Evernote Teams

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Lue lisää tuotteesta QuickBooks Time

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lue lisää tuotteesta Todoist

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lue lisää tuotteesta Microsoft Project

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
The leading project planning app for agencies, studios and firms. Since 2012 Float has been helping the world's top teams at R/GA, Metalab and Buzzfeed plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Hubstaff has trusted project tracking and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project tracking from Hubstaff. Track projects through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lue lisää tuotteesta Hubstaff

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront includes capabiliti es to capture and plan, assign and execute, and deliver and measure work in a variety of use cases for organizations of all sizes in all industries. With Workfront, these organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, automate processes, and deliver measurable outcomes. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Lue lisää tuotteesta Bluebeam Revu

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Lue lisää tuotteesta Notion

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
The #1 online collaborative whiteboard platform where teams get work done.
Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 30 million users worldwide. Simplify your workflows, optimize your daily routines and stay focused on results tracking progress in Miro board. Make it fast to organize tasks from different channels and map them out on a digital whiteboard. Leverage powerful integrations with Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable, and more. Get started in seconds using 250+ pre-made templates! Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Modernize the way you track project time for billing, job costing, and productivity. Timesheets.com works seamlessly whether employees are in the office or on-the-go. You'll have real-time visibility of clients, projects, and tasks as well as billing and job costing totals. Reporting is flexible, granular, easy to use, and exports to spreadsheets and accounting software. Lue lisää tuotteesta Timesheets.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
Teamwork is an intuitive project tracking software that gets out of your way and lets your team focus on the things that matter. Teamwork has everything you need to collaborate effectively, hit deadlines, and achieve high-performance results. Use features like time tracking, board view, workload, and filters - making it easier for you and your team to plan, collaborate on, and deliver your work. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
LiquidPlanner is a transformative project tracking solution that uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage project uncertainty. Experience automatic resource leveling and integrated time tracking, so you can spot issues early and take steps to bring the work back on track. Help your team prioritize tasks, predict outcomes, and perform with confidence. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Deputylla voit tehdä täydet henkilöstöaikataulut ja työvuorot minuuteissa sekä julkaista ne tiimeillesi yhdellä napsautuksella, hallita helposti henkilöstön lomia ja vapaita, seurata ajankäyttöä sekä läsnäoloa ja synkronoida työaikatietosi saumattomasti palkkalaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään. Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lue lisää tuotteesta BigTime

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals. Kantata transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Named leading project management solution by Gartner. Lue lisää tuotteesta Kantata

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
The effortless way to get your team organized
The most user-friendly online experience for managing any type of Project. Freedcamp contains one of the most comprehensive feature sets on the market while allowing you to only install the ones your team really needs. We offer innovative new user interfaces that reduce the amount of time required to stay on top of projects. Freedcamp is ideal for businesses and freelancers who are ready to get organized with ease. Lue lisää tuotteesta Freedcamp

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lue lisää tuotteesta SuiteDash

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Paymo allows you to manage projects, track work time, invoice your clients, and measure profitability from the same platform.
Paymo is an intuitive work and project management solution for small businesses, remote teams, and freelancers that allows you to manage projects, track work time, invoice your clients, get paid online, and measure profitability from the same platform. This way, you can keep track of the entire lifetime of a project—from creation until getting paid—without having to use and pay for several apps. Lue lisää tuotteesta Paymo

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
The fast, flexible way to schedule teams and keep projects on track. Assign work, analyze workloads, and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and keep projects on track. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, manage time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for accurate reporting and forecasting. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Lue lisää tuotteesta Resource Guru

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Everhour is a time tracker that helps to navigate projects and creates reports to see the pain points and introduce changes.
Keeping projects up with the estimates is easy with Everhour. Its flexibility and array of features allow team managers to keep projects on track and implement changes as seamlessly as possible. Time tracking reports show how time is spent, and the availability of each member which is useful for sharing the workload evenly. It’s easier to spot burnouts before they arise which leads to a healthier team. Lue lisää tuotteesta Everhour

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Track and manage all of your team's projects in one intuitive solution that is ideally suited for today's hybrid teams.
ProjectManager is an award-winning SaaS project tracking and work management software solution that supports the unique needs of hybrid teams. By tracking the progress and status of all projects, regardless of team members' locations or work styles, in one solution, ProjectManager enables faster project delivery, better resource management and more engaged workers. Start a free 30-day trial! Lue lisää tuotteesta ProjectManager.com

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Online project tracking tool based on Gantt charts. Intuitive interface, nice UX/UI design, powerful features at affordable prices.
GanttPRO is a project tracking tool used by 500K+ users worldwide. The short learning curve and nice UX/UI design allow managers and team members to start working right away. Project/product managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial! Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lue lisää tuotteesta Agiled

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
The best CRM with embedded project management module. Keep everything in one software.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Projects, Sales, Customers, and even Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Lue lisää tuotteesta eWay-CRM

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place. Lue lisää tuotteesta Podio

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Team planner for Jira and Trello used for resource planning, building project roadmap, creating a project portfolio and time tracking
Planyway is an online project planner for Trello and Jira. From various timelines for resource planning, building roadmaps, and creating project portfolios to a handy team calendar syncing with Google Calendar, Outlook, etc., and time tracking to record your efforts and control team performance - get it all in a single place. More than 700,000 users from 192 countries across the globe use Planyway to boost team productivity, collaborate effectively and improve their workflow. Lue lisää tuotteesta Planyway

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
Simple time tracking and expense tracking that integrates easily with QuickBooks Online and Desktop.
Minute7 is designed specifically for professional services firms that want to track time and expenses against certain customers/jobs/projects and then sync that data into QuickBooks for billing, reporting, or payroll purposes. Employees can enter time & expenses from the office or on the go with our iOS & Android applications. Managers can then approve time and expense entries directly in Minute7. Track your time and expenses with Minute7! Lue lisää tuotteesta Minute7

Ominaisuudet

  • Yhteistyövälineet
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Priorisointi
  • Tilan seuranta