Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

projektiseuranta-ohjelmisto

Projektinseuraranta­ohjelmisto auttaa projektitiimejä tekemään yhteistyötä projektiin liittyvissä tehtävissä ja seuraamaan projektin edistymistä, budjettia, aikataulua, kustannuksia ja resurssien kohdentamista.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
16 tulosta
Olipa kyse tavanomaisista projekteista tai monimutkaisesta portfolion hallinnasta, tiimit suoriutuvat loistavasti käyttäessään monday.comin avointa alustaa. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com Work OS on avoin alusta. Se yhdistää tiimit räätälöityihin ratkaisuihin, jotka murtavat viestinnän esteitä, edistävät projekteja ja kohdistavat kaikki projektin osapuolet. Saat helposti käyttöösi kaikki edistymispäivitykset, budjettihyväksynnät ja paljon muuta yhdellä alustalla. Näin näet nopeasti tiimiesi kaikkien töiden tilanteen. Olitpa sitten kotona, toimistossa tai liikkeellä ilman Wi-Fi-yhteyttä, monday.comin avulla pääset tarkastelemaan tärkeitä tietoja ja voit tehdä nopeasti parempia, tietoon perustuvia päätöksiä. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Arkkitehtien ja insinöörien projektinhallinta verkossa vuodesta 2003. Siinä on kaikki tarvitsemasi sekä yksinkertainen QuickBooks-integrointi. Lue lisää tuotteesta Base Builders
Tarkoitettu arkkitehdeille ja insinööreille, jotka suunnittelevat ja piirtävät sinikopioita. Vuodesta 2003 lähtien Base Builders on palvellut arkkitehtuuri- ja suunnitteluyrityksiä yksinkertaisella mutta vankalla projektinhallintaratkaisulla. Järjestelmä seuraa projektejasi ehdotuksesta loppuun asti. Tiedät tarkalleen jokaisen projektin tilanteen reaaliajassa. Se jopa hallinnoi alikonsulttejasi. QuickBooks-integrointi eliminoi tietojen päällekkäisen syöttämisen. Lue lisää tuotteesta Base Builders

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on projektien seurantatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Selkeytä työnkulkuja, optimoi päivittäiset rutiinit ja keskity tuloksiin seuraamalla edistymistä Miro-valkotaulun avulla. Järjestä tehtävät eri kanavilta nopeasti ja järjestele ne digitaaliselle valkotaululle. Hyödynnä tehokkaat integraatiot Jiran, Asanan, Mondayn, Trellon, Airtablen ja muiden työkalujen kanssa. Yli 250 valmiin mallin avulla pääset alkuun muutamassa sekunnissa! Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Deputylla voit tehdä täydet henkilöstöaikataulut ja työvuorot minuuteissa sekä julkaista ne tiimeillesi yhdellä napsautuksella, hallita helposti henkilöstön lomia ja vapaita, seurata ajankäyttöä sekä läsnäoloa ja synkronoida työaikatietosi saumattomasti palkkalaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään. Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille.
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancereille, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja.
Kissflow Workflow on johtava kattavien työnkulkujen ohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja (prosessit ja liiketoimintaprosessien hallinta) että jäsentämättömiä työnkulkuja (tapausten hallinta). Kissflow Workflow on kooditon alusta, jossa kuka tahansa voi luoda automatisoidun prosessin, rakentaa tehtävän koontinäytön, toteuttaa tapausten työnkulun ja tehdä yhteistyötä työaiheiden parissa. Se tarjoaa kaiken tämän yhdessä älykkäässä ja helposti integroitavassa alustassa. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Hanki käyttöösi suuryritystason projektinhallinta, resurssisuunnittelu sekä projektikirjanpito. Kohtuullisten kokonaiskustannusten ansiosta saat investoinnillesi tuottoa nopeasti.
Omatekoinen järjestelmäsi on vanhentunut. Sovellussekamelskasi ei tuota tarvitsemaasi dataa. Tai kenties tuotepakettisi ei enää riitä. Hanki siis VOGSY NYT! Se tarjoaa tehokkaan projektinhallinnan, resurssien suunnittelun, ajanseurannan ja laskutuksen. Projektikirjanpito on integroitu talousjärjestelmääsi. Saat käyttöösi raportoinnin aina raaka-aineista maksettuun laskuun. Hanki skaalautuva ohjelmisto, joka sopeutuu nopeasti alati muuttuviin tarpeisiisi. Hyödynnä suuryritystason tietoturvaa ja luotettavuutta. Käyttöönotto on vaivatonta, joten saat lisäarvoa nopeasti. Heitä hyvästit liiketoiminnan häiriöille. Lue lisää tuotteesta VOGSY

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Business Plan Software til Windows. Generer din komplette økonomiske fremskrivning efter land og økonomisk sektor. Sprog: Engelsk, fransk, spansk.
Liiketoimintasuunnitelma ohjelmisto. Se luo talousennusteen, mukaan lukien budjetit, taloudelliset arvioinnit ja kassavirran maittain ja talouden sektoreittain. Se käyttää Exceliä ja Wordia, ja siinä on online-opas, jossa on esimerkkejä, tapauksia ja viittauksia. Projektisi on tietokoneellasi eikä pilvessä. Ei tilausta, vain yksi maksu. Maat: kaikki, Valuutta: kaikki, Käyttöliittymä ja raportointikielet: englanti, ranska, espanja, italia, o portugali. Lue lisää tuotteesta Intecplan

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Tutustu kasvavien rakennusyritysten luottamiin rakennusohjelmistoihin. Paranna tuottavuuttasi, saavuta näkyvyyttä ja hanki menetettyä aikaa takaisin.
Työskentele jopa kolmesta viiteen kertaa nopeammin markkinoiden johtavalla rakennushallintaohjelmistolla, joka on suunniteltu kasvaville rakennusyrityksille. Säästä rahaa korvaamalla erilaisia työkaluja (esimerkiksi kirjaussovellukset, tehtävänhallinta ja arviointiohjelmistot) yhdellä ratkaisulla. Jos tämä kuulostaa sinusta hyvältä, Remato on juuri sinua varten. Se tarjoaa palkitun käyttöliittymän sekä huipputason tietoturvan – ja se toimii olemassa olevilla laitteillasi. Meistä saat itsellesi kumppanin. Tiimimme on aina käytettävissäsi: tuen keskimääräinen vastausaika on alle 2 minuuttia. Lue lisää tuotteesta Remato

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen. Lue lisää tuotteesta Heeros PSA

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Heeros Small Business

Heeros Small Business

(0) Suomi Paikallinen tuote
Heeros Small Business -ohjelmisto on laskutusratkaisu, jonka avulla käyttäjät voivat luoda kustannuslaskelmia, lähettää tarjouksia ja laskuja sekä paljon muuta.
Sano heipat taulukoille ja työkalujen sillisalaatille, ja toivota Heeros Small Business -ohjelmisto tervetulleeksi. Automatisoi manuaalinen, työ yhdistä myynti- ja laskutusprosessit ja ota yrityksesi talous kokonaan haltuusi. Yksinyrittäjille ja pienyrityksille, jotka haluavat yhdellä työkalulla yksinkertaistaa työtään aina myyntitarjouksista ja ennusteista laskutukseen, ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Heeros Small Business

Ominaisuudet

  • Priorisointi
  • Tilan seuranta
  • Toiminnan seuranta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Useita projekteja
  • Projektien aikaseuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta