Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Staff Holiday Booking Systems

7 tulosta
Hanki poissaolojen hallintajärjestelmä, joka automatisoi saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenterissa Lue lisää tuotteesta actiPLANS
actiPLANS on poissaolojen hallintaohjelmisto, joka sujuvoittaa lomapyyntöjä, automatisoi palkallisten vapaiden ja sairauslomien saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenter issa. Pyydä tiimiäsi kirjaamaan poissaolonsa, pyytämään lomaa ja ilmoittamaan muille myöhästymisestä tai etätöistä. Ota ajanseuranta- ja kirjanpitomoduulit käyttöön actiTIME-integraatiolla ja hyödynnä tehokasta ajan- ja läsnäolonseurantajärjestelmää. Kokeile actiPLANSia maksutta 30 päivän kokeilujaksolla (ei edellytä luottokorttia). Lue lisää tuotteesta actiPLANS

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • FMLA-hallinnointi
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Lomakäytäntöjen hallinta
Calamari on integroitu Slack-, JIRA-, G Suite- ja Office365-palveluihin. Seuraa henkilöstötietoja, lomia, PTO-lomakertymiä, läsnäoloa ja hallinnoi työaikakortteja. Lue lisää tuotteesta Calamari
Calamari on henkilöstöhallinnon ohjelmisto, joka helpottaa työaikakorttien hallintaa. Se mahdollistaa kaikentyyppisten poissaolojen suunnittelun ja seurannan. Voit seurata läsnäoloa käyttämällä QR-koodeja ja iBeaconeja. Saat ilmoituksen tulevista poissaoloista ja lomapyynnöistä. Calamari tukee yrityksiä, joilla on toimistoja useissa maissa ja useissa toimipisteissä, ja tukee myös tehtäväpohjaista turvallisuutta. Sovellus on integroitu projektinhallintatyökaluihin, kuten JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ja Asana. Lue lisää tuotteesta Calamari

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • FMLA-hallinnointi
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Lomakäytäntöjen hallinta
Online-järjestelmä työntekijöiden poissaolojen, työaikataulujen ja henkilökohtaisten tiedostojen tehokkaaseen hallintaan Lue lisää tuotteesta HRnest
HRnest on intuitiivinen ohjelmisto, joka tukee henkilöstöosastojen päivittäistä työtä. Sen avulla työntekijät voivat helposti lähettää lomapyyntönsä, kun taas työnantaja voi seurata lomia, tallentaa työajat, luoda aikatauluja koko yritykselle ja hallita työntekijöiden henkilökohtaisia tiedostoja. Tietokanta on täysin maailman parhaiden tietoturvastandardien mukainen (mukaan lukien EU:n tietosuoja-asetus), ja sitä voi käyttää vuorokauden ympäri mistä tahansa sijainnista ja miltä tahansa laitteelta. Lue lisää tuotteesta HRnest

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • FMLA-hallinnointi
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Lomakäytäntöjen hallinta
Kissflow Workflow on paras alusta kaikkien lomaprosessiesi hallintaan yhdessä paikassa. Lue lisää tuotteesta Kissflow
Kissflow Workflow on paras alusta lomaprosessiesi hallintaan. Se on erittäin helppokäyttöinen – siihen luottaa jo yli 10 000 asiakasta. Kissflow Workflow tarjoaa kattavan ratkaisun jatkuvaan lomienhallintaan. Paranna yrityksesi kulttuuria helppokäyttöisen lomanhallinta-alustan avulla. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • FMLA-hallinnointi
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Lomakäytäntöjen hallinta
Työntekijä voi pyytää BambooHR:ssä vapaata verkon kautta tai mobiilisovelluksessa, ja ne on helppo tarkistaa ja hyväksyä.
Vapaiden hallinnointi BambooHR:n avulla on intuitiivisen selkeää. Työntekijä voi pyytää vapaata verkon kautta tai mobiilisovelluksessa, ja esimies saa saman tien ilmoituksen, joka on helppo tarkistaa ja hyväksyä. BambooHR:ssä on monia vapaiden hallintaa sujuvoittavia ominaisuuksia, kuten vapaapäivälaskuri, joka auttaa työntekijöitä suunnittelemaan lomansa, ja Bamboon aloitusnäytön widget, joka näyttää, kuka on poissa tänään tai myöhempänä ajankohtana. Lue lisää tuotteesta BambooHR

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • FMLA-hallinnointi
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Lomakäytäntöjen hallinta
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Deputylla voit tehdä täydet henkilöstöaikataulut ja työvuorot minuuteissa sekä julkaista ne tiimeillesi yhdellä napsautuksella, hallita helposti henkilöstön lomia ja vapaita, seurata ajankäyttöä sekä läsnäoloa ja synkronoida työaikatietosi saumattomasti palkkalaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään. Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • FMLA-hallinnointi
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Lomakäytäntöjen hallinta
Sage HR on palkittu HR-hallintoratkaisu, joka yksinkertaistaa henkilöstöhallintoa.
Unohda laskentataulukot tai paperilomakkeet. Sage HR käsittelee pyynnöt ja suostumukset digitaalisesti sekä seuraa niitä jaetuissa kalentereissa ja raporteissa. Voit luottaa Sage HR:n käyttäjäystäväll iseen navigointiin ja mukautettavaan hallintapaneeliin, jotka automatisoivat tehtävät vaivattomasti, poistavat Excel-taulukkojen tarpeen, tehostavat ohjelmiston käyttöönottoa ja vähentävät sähköpostien toistuvuutta. Saatavilla on sovellukset Androidiin ja iOSiin. Lue lisää tuotteesta Sage HR

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • FMLA-hallinnointi
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Lomakäytäntöjen hallinta