Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Digital Workplace-ohjelmisto

Digital Workplace -ohjelmisto mahdollistaa etätyön­tekijöiden tehokkaan yhteistyön ja pääsyn kaikkiin tarvitsemiinsa tietoihin, työkaluihin ja järjestelmiin miltä tahansa laitteelta ja mistä tahansa sijainnista.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Unohda hyppiminen sovelluksesta toiseen yrittäessäsi saada selvää tiimisi tilanteesta ja päivityksistä: yhdistä kaikkien työt samaan paikkaan Trellon avulla.
Trello auttaa johtajia olemaan tehokkaammin yhteydessä työntekijöihinsä hyödyntämällä viikoittaisia kokousasialistoja, työntekijöiden edistymissuunnitelmia sekä selosteiden ja dokumenttien tallentamista ja säilytystä. Se on keskuspaikka, joka yhdistää kaikki tehtävät ja työkalut, jossa näkyvät tilapäivitykset ja määräpäivät ja jonka kautta kaikki tiimeihin kuuluvat voivat kirjoittaa nopeasti kommentteja toisilleen. Trelloon voi liittää tiedostoja ja tukipyyntöjä muista sovelluksista, kuten Jirasta, Slackista ja Google Drivesta, jotta kaikki löytyy yhdestä paikasta. Varmista sujuva viestintä sekä selkeät ja helposti lähestyttävät odotukset. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on digitaalisen työpaikan ohjelmisto, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
monday.com Work OS on digitaalinen työtila, jonka avulla esimiehet voivat laatia mukautettuja ratkaisuja kaikkien tiiminsä prosessien tueksi.
monday.com on monipuolinen alusta, jota tiimisi käyttää mielellään. Sen digitaalinen työtila tarjoaa laadukkaan yritystason ratkaisun. Perehdytä tiimisi muutamassa minuutissa valmiilla mallilla. Voit myös lisätä sarakkeita, pienoisohjelmia ja sovelluksia, joiden avulla voit saada digitaalisen työtilan mukautumaan yksilöllisiin työnkulkuihin. monday.com on helpoin tapa ylläpitää yhtä reaaliaikaista totuuden lähdettä. Se auttaa esimiehiä pitämään asiakkaat, sidosryhmät, myyjät ja tiimit aina samassa tahdissa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Tallenna, ryhmittele ja jaa asiakirjoja, kuvia, valokuvia, videoita ja muita mediatiedostoja rajattomalla kankaalla. Miron avulla tiimit voivat tehdä yhteistyötä tuottavasti ja käyttäjät saavat tarvitsemansa sisällön käyttöönsä ennennäkemättömän helposti. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla.
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla. Lue lisää tuotteesta Mural

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Mobiililaitteille suunniteltu digitaalinen työympäristö, joka tarjoaa liikkuvalle henkilöstöllesi tehokkaan tehtävänhallinnan, kommunikaatiokanavia sekä koulutusta – kaikki menestymisen avaimet!
YOOBIC on mobiililaitteille suunniteltu digitaalinen työympäristö, jonka avulla yritys voi auttaa liikkuvaa henkilöstöään menestymään tarjoamalla sille sähköisen tehtävänhallinnan, kommunikaatiokanavia sekä koulutusta. YOOBIC-yhtiöllä on toimipaikat Lontoossa, New Yorkissa, Pariisissa, Tel Avivissa, São Paulossa ja Milanossa, ja niissä työskentelee yhteensä 200 työntekijää. Sen ratkaisua käyttää jo yli 200 mm. kaupan ja hotelli- ja ravintola-alan sekä valmistavan teollisuuden yritystä. YOOBIC-yhtiön asiakkaisiin lukeutuvat mm. Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste ja Sanofi. Lue lisää tuotteesta YOOBIC

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja.
Kissflow Workflow on johtava kattavien työnkulkujen ohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja (prosessit ja liiketoimintaprosessien hallinta) että jäsentämättömiä työnkulkuja (tapausten hallinta). Kissflow Workflow on kooditon alusta, jossa kuka tahansa voi luoda automatisoidun prosessin, rakentaa tehtävän koontinäytön, toteuttaa tapausten työnkulun ja tehdä yhteistyötä työaiheiden parissa. Se tarjoaa kaiken tämän yhdessä älykkäässä ja helposti integroitavassa alustassa. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Onscreen on digitaalinen käyttöönottoalusta SAP:lle ja kaikille yrityssovelluksille tai verkkopohjaisille sovelluksille (esimerkiksi Salesforce, SuccessFactors, Ariba) ja jopa asiakkaiden omille sovelluksille.
Hanki käyttöösi digitaalinen käyttöönottoalusta SAP:lle tai mille tahansa verkkopohjaiselle sovellukselle tai yrityssovellukselle (esimerkiksi Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Dynamics jne.) ja jopa omille sovelluksille. OnScreenin reaaliaikaisten opastusten avulla yritysorganisaatioiden loppukäyttäjät osaavat suorittaa minkä tahansa tehtävän järjestelmän tai prosessin monimutkaisuudesta riippumatta. Fortune 500 -yritykset käyttävät OnScreeniä käyttäjien perehdyttämisen sekä koulutuksen tehokkuuden parantamiseen. OnScreenin avulla kouluttajien on helppo luoda ja hallita sisältöä muutamassa minuutissa sekä edistää näin käyttönottoa. Lue lisää tuotteesta OnScreen

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen. Lue lisää tuotteesta Heeros PSA

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Tehosta Teams-johtamista järjestelmällisesti ja varmista, että hommat hoituu yhdessä!
Valtaosa tietotyön tekijän ajasta kuluu viestintään ja kokouksiin mm. Teamsissä. Fingertip auttaa heitä johtamaan työtään, tiimejään ja organisaatioitaan vastuullisesti ja tuottavasti osana päivittäistä Teams-kokemusta yhdessä koko tiimin voimin. Se tehostaa kokouksia, parantaa päätöksentekoa, toteutuksen seurantaa sekä lisää läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Fingertip on täydellinen järjestelmä johtajille ja tiimeille kaikenkokoisissa organisaatioissa. Fingertip helpottaa myös johtamisen ja yhteistyön pullonkauloja. Se suoraviivaistaa tietotyön johtamisen yhdelle alustalle, mikä vähentää tarvetta toistuvaan sovellusten välillä hyppimiseen. Se yhdistää uniikilla tavalla Teams-sisällöt ja keskustelut oikeassa kontekstissa antaen sinulle työkalut tehokkaaseen johtamiseen hommien hoitamiseen yhdessä. Lue lisää tuotteesta Fingertip

Ominaisuudet

  • Työntekijähakemisto
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Sisällönhallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Asiakirjojen hallinta
  • Tehtävien hallinta