Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan
Customer Journey Mapping-työkalut
Customer Journey Mapping -työkalut mahdollistavat asiakaskokemuksen visualisoinnin ja analysoinnin kaikkien kosketuspisteiden ja kanavien osalta.
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Suodata tuloksia (2)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
2 tulosta
Lajitteluperuste
Whatfix edistää teknologian käyttöönottoa ja parantaa samalla käyttäjien tuottavuutta sekä sitoutumista kontekstuaalisen sovelluksissa näytettävän ohjeistuksen avulla.
Whatfix on luotetuin digitaalinen käyttöönottoalusta maailmanlaajuisesti. Se auttaa sekä pienempiä yrityksiä että Fortune 500 -yrityksiä edistämään ohjelmistojen käyttöönottoa, lyhentämään julkaisuaikaa, lisäämään työntekijöiden tuottavuutta ja parantamaan ohjelmistoinvestointien tuottoja. Eräs Yhdysvaltojen suurimmista yrityksistä säästi Whatfixin avulla jopa 950 000 dollaria luomalla räätälöidyn loppukäyttäjien koulutuksen. Gartner Peer Insights on antanut meille arvosanan 4,8. Jos etsit digitaalista muutosta, ota meihin yhteyttä!
Lue lisää tuotteesta Whatfix
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Asiakassegmentointi
- Käyttäytymisanalytiikka
- Yhteistyövälineet
- Tietojen tuonti/vienti
- Asiakaskokemusten hallinta
- Suorituskykymittarit
- Raportointi ja tilastot
- Asiakasprofiilit
Luo asiakasmatka-, persona- ja sidosryhmäkarttoja verkossa. Tee yhteistyötä ja jaa matkoja vertaisten kanssa ja esitä asiakkaille.
Smaply on kaiken kokoisille yrityksille suunnattu matkakartoitustyökalu, joka parantaa asiakaskokemusta ja laajentaa muotoiluajattelua organisaatiossaan.
Joustavat editorit | yhteistyö | live-jako | palautetila | ammattimainen vienti | useat persoonat | dataintegraatiot | API | koulutukset | tuki | hankinta | valmennustunnit | käyttäjäkohtainen hinta | englanti ja espanja | linkkikaista | Journey map -mallit | persoonamallit | mallit ja toimialakohtaiset esimerkit.
Lue lisää tuotteesta Smaply
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Asiakassegmentointi
- Käyttäytymisanalytiikka
- Yhteistyövälineet
- Tietojen tuonti/vienti
- Asiakaskokemusten hallinta
- Suorituskykymittarit
- Raportointi ja tilastot
- Asiakasprofiilit