Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
Sisäinen viestintä-ohjelmisto
Sisäisen viestinnän työkalut mahdollistavat henkilöstö- ja johtoryhmien vuorovaikutuksen, yhteistyön ja tiedon jakamisen sekä päivitysten ja hälytysten jakamisen yrityksen koko henkilöstön kanssa.
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Suodata tuloksia (12)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
Tuotteen tyyppi
Näytä paikalliset tuotteet
12 tulosta
Lajitteluperuste
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta.
Lue lisää tuotteesta Slack
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä.
Lue lisää tuotteesta Trello
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin.
Lue lisää tuotteesta Asana
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
monday.comin joustavalla alustalla voit tarjota työntekijöillesi mukautettuja viestintätyökaluja projekteja koskeviin keskusteluihin.
monday.comin joustavalla alustalla voit tarjota työntekijöillesi mukautettuja viestintätyökaluja projekteja koskeviin keskusteluihin. Aloita valmiista mallipohjistamme, lisää tiimisi tehtävät lataamalla laskentataulukoita tai tiedostoja ja lisää sitten yli 30 saraketta. Tiimisi saa kaikki tarvitsemansa tiedot laadukkaasta yleiskatsauksesta ja pystyy siten tekemään yhteistyötä tehokkaasti. Työntekijöiden ei enää tarvitse viettää tuntikausia järjestellen saapuneet-kansiotaan, vaan he voivat keskittyä itse työhön.
Lue lisää tuotteesta monday.com
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
Palkittu BambooHR auttaa kasvavia organisaatioita henkilöstötietojen automatisoinnissa, keskittämisessä ja yhdistämisessä.
Palkittu BambooHR auttaa kasvavia organisaatioita henkilöstötietojen automatisoinnissa, keskittämisessä ja yhdistämisessä yhden HR-alustan kautta. Sen avulla voi yhdestä paikasta – hallinnoida työntekijätietoja – löytää ja palkata parhaat osaajat ja perehdyttää heidät – yksinkertaistaa palkanlaskentaa, seurata työtunteja ja pitää kirjaa eduista – luoda ja lähettää yrityksen ilmoituksia – mitata työntekijäkokemusta ja työntekijöiden suoritusta – yhdistää yrityksen tiedot laajaan valmiiden integraatioiden markkinapaikkaan.
Lue lisää tuotteesta BambooHR
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
Bitrix24 on suosittu ilmainen työntekijöiden viestintäalusta, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi.
Bitrix24 on suosittu ilmainen sisäinen ja ulkoinen työntekijöiden viestintäalusta, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi. Yrityksen sosiaalinen verkosto, työryhmät, intranet, ryhmäkeskustelu, sähköposti, puhelin, SMS ja paljon muuta.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Front on ensimmäinen sähköpostinhallintaohjelmisto, joka auttaa tiimejä viestimään läpinäkyvämmin ja vastuullisemmin. Näin tiimit voivat hallita satoja yleisiin osoitteisiin, kuten tuki- ja myyntiosoitteisiin, lähetettyjä sähköposteja. Frontin avulla voit osoittaa sähköposteja tiimin jäsenille, jakaa ja keskustella sähköposteista sisäisesti ilman monimutkaista eteenpäin lähettämistä ja kaikille vastaamista tai asettaa muistutuksia vastataksesi myöhemmin. Sähköpostimallit, sarjat, sähköpostien yhdistäminen ja pikavalinnat automatisoivat työnkulkusi ajan säästämiseksi. Kokeile Frontia ilmaiseksi.
Lue lisää tuotteesta Front
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
GoBrunch on monipuolinen verkkoseminaari- ja kokousalusta, jonka ainutlaatuinen käyttöliittymä edistää positiivista vuorovaikutusta osallistujien välillä.
GoBrunch on monipuolinen verkkoseminaari- ja kokousalusta, jonka ainutlaatuinen käyttöliittymä edistää positiivista vuorovaikutusta osallistujien välillä. Luo verkkoseminaari tai virtuaaliluokkahuone, käynnistä kamera, jaa näyttö, jaa videoita, anna muille esiintyjille puheenvuoroja ja tallenna. Aivan kuten ei-virtuaalisissakin tapahtumissa, käyttöön voidaan ottaa useita pienryhmätiloja, joissa on samanaikaisia tapahtumia, ja jokaiseen istuntoon on osoitettu oma ohjaajansa. Asennusta ei tarvita. Ryhdy toimeen ja tee istunnoistasi kiinnostavampia.
Lue lisää tuotteesta GoBrunch
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
Henkilöstön kommunikaatioalusta liikkuville tiimeille. Mobiilikäyttöinen ratkaisu, jossa on myös vuorovaikutteinen uutisvirta, keskitetty osaamistietokanta ja live-videoita.
Motivoi ja sitouta työntekijöitä tuomalla heidät kaikki yhteen. YOOBIC-ratkaisun avulla tavoitat tiimisi helposti mistä tahansa, pystyt fasilitoimaan yhteistyöprosesseja ja saat henkilöstöltä jatkuvaa reaaliaikaista palautetta. Se on mobiililaitteille suunniteltu kommunikaatioalusta, jonka toiminnot on räätälöity nykyajan modernin henkilöstön tarpeisiin. YOOBIC-ratkaisua käyttää jo yli 150 brändiä ja vähittäiskaupan yritystä, mukaan lukien Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples ja Peugeot.
Lue lisää tuotteesta YOOBIC
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
Kattava HCM, joka sisältää etu-, koulutus-, rekrytointi-, palkanlaskenta- ja vaatimustenmukaisuusratkaisut sekä täydelliset raportointi- ja analysointiominaisuudet
Sage Peoplen avulla keskisuuret ja suuret yritykset voivat hallita arvokasta henkilöstöään kattavan pilvipohjaisen inhimillisen pääoman hallintaratkaisunsa eli HCM:n avulla. Sen avulla niin paikalliset kuin monikansallisetkin organisaatiot voivat muuttaa tapaa, jolla ne hankkivat, sitouttavat, hallinnoivat ja kehittävät työntekijöitään. Sage People on rakennettu suositulle Salesforce-com-alustalle ja sen taustalla on Sagen 30 vuoden kokemus henkilöstöhallinnon IT-ratkaisuista. Järjestelmä voidaan ottaa nopeasti käyttöön – tyypillisesti noin 90 päivässä – ja sitä on helppo käyttää ja mukauttaa.
Lue lisää tuotteesta Sage People
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla.
Lue lisää tuotteesta niikiis
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä
Paikallinen tuote
Yhteistyöalusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutosprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista ja päätöksentekoa.
Howspace on monipuolinen alusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutos- ja kehittämisprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista.
Päätöksenteko tehostuu, kun sisäänrakennettu tekoäly analysoi ja jäsentelee alustalla käytävää keskustelua reaaliaikaisesti. Howspacen monipuoliset fasilitointiominaisuudet tukevat niin samanaikaista kuin eri aikaankin tapahtuvaa työskentelyä, ajankäyttöä tehostaen.
Howspace-työskentelyyn osallistutaan selaimella älypuhelimelta, tietokoneelta tai tabletilta. Intuitiivinen käyttöliittymä takaa jokaiselle sujuvan osallistumisen ilman erillistä koulutusta.
Lue lisää tuotteesta Howspace
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kyselyt ja palaute
- Uutiskirjeiden hallinta
- Toimintasyötteet/uutissyötteet
- Työntekijähakemisto
- Tietoliikenteen hallinta
- Tietämyksen hallinta
- Monikanavainen viestintä
- Tiedostojen jakaminen
- Chat/viestintä