Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

CRM pienyrityksille

CRM järjestelmä pienyrityksille automatisoi alle 50 työntekijän yritysten asiakastietojen hallinnan ja asiakas­viestinnän. Löydä CRM pienyrityksille Suomessa Capterran avulla.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
monday CRM is a great CRM software for small business sales teams. Capture leads, manage deals, retain customers, and more. Lue lisää tuotteesta monday CRM
monday CRM on uskomaton CRM-ohjelmisto pienyritysten myyntitiimeille. Visuaalisella ja joustavalla ohjelmistolla tiimit voivat poimia liidejä, tukea myyntiputkiaan ja pitää kaikki asiakkaat yhdellä helppokäyttöisellä alustalla. Älykkäiden ja visuaalisten taulujen avulla voit määrittää kohteita, hankkia tärkeää tietoa, seurata KPI-mittareitasi, jakaa tiedostoja ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta monday CRM

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
NetSuite CRM ylläpitää markkinoinnin, myynnin, tilausten täyttämisen ja tuen kokonaisvaltaista hallintaa saumattoman asiakaskokemuksen varmistamiseksi.
NetSuite auttaa yrityksiä ylläpitämään elintärkeitä, dynaamisia suhteita asiakkaisiin. Reaaliaikainen näkyvyys koko asiakassuhteen ajan – mieltymyksistä tapahtumahistoriaan – ja 360 näkymä asiakkaan elinkaaresta liidistä aina mahdollisuuteen, myyntiin, täyttämiseen ja tukeen saakka. NetSuiten käyttäjillä on kaikki, mitä he tarvitsevat ylläpitääkseen asiakassuhdetta jokaisessa kosketuspisteessä. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
EngageBay CRM auttaa kasvavia yrityksiä pitämään kaikki asiakastietonsa yhdessä paikassa sekä toteuttamaan kohdennettuja ja yksilöityjä kampanjoita.
Kaikkia sähköpostejasi, puheluitasi, muistiinpanojasi ja liidiesi edistymistä seurataan automaattisesti. Älä enää käytä hetkeäkään arkisiin hallintotehtäviin. Anna EngageBayn hoitaa nämä tehtävät ja keskity itse myyntiin. Käytä tavoitteiden asettamista, itsereflektiota ja palautetta edistääksesi tarvitsemaasi myyntikäyttäytymistä ja parantaaksesi yleistä myyntisuoritusta. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanalytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
Lime CRM on käyttäjäystävällinen CRM +10 käyttäjälle, joka on mukautettu markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi tarpeisiin helpottamaan työpäivääsi.
Lime CRM on visuaalinen ja käyttäjäystävällinen CRM vähintään 10 käyttäjälle, joka helpottaa markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi työpäivää. Lime CRM:ssä asiakkaat, sopimukset, myyntiputki ja kampanjat ovat yhdessä paikassa, ja sen avulla voit paitsi hallita ja seurata myös hyödyntää kaikkia asiakastietojasi. Älykkäillä lisäosilla ja integraatioilla muihin IT-järjestelmiisi vältyt päällekkäiseltä työltä ja voit sen sijaan keskittyä olennaiseen: poikkeuksellisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. Olemme paikallinen toimija ja vuosikymmenien kokemuksella olemme monen toimialan asiakashallintaprosessien luotettava asiantuntija. Lue lisää tuotteesta Lime CRM

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
#1 Pienyrityksen toimintakeskeinen myynti CRM. Keskity seuraavaan toimintaan, seuraa jokaista johtoa ja pysy hallinnassa myyntiäsi.
OnePageCRM on ensimmäinen toimintakeskeinen myynti CRM, joka auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä hallitsemaan myyntiään. Keskity siihen, mitä seuraavaksi on tehtävä, seuraa jokaista johtoa, pidä joukkue samalla sivulla ja sulje lisää tarjouksia, yksi myyntitoiminta kerrallaan. Tallenna aikaa ja automatisoi järjestelmänvalvojan ja tietojen syöttäminen. Luo liidit napsautuksella missä tahansa verkossa. Hyödyntävät CRM -edut liikkeellä iOS- ja Android -mobiilisovellusten kanssa. Kysymyksiä? Tarjoamme tukea sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa. Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen. Lue lisää tuotteesta Heeros PSA

Ominaisuudet

  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Alueiden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Segmentointi
  • Liidien valinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta