Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Sosiaaliset CRM-työkalut

Sosiaalisten CRM-työkalujen avulla myynti- ja markkinointialan asiantuntijat voivat lisätä asiakkaiden kiinnostusta ja hoitaa liidejä sosiaalisten kanavien kautta, ymmärtää asiakkaiden sosiaalisen median profiileja sekä seurata niistä syntyvää vuorovaikutusta keskitetyssä tietokannassa.

Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen sosiaalinen integrointi
  • Markkinoinnin automaatio
  • Liidien hoivaaminen
  • Live-chat
  • Sosiaalisen median seuranta
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen sosiaalinen integrointi
  • Markkinoinnin automaatio
  • Liidien hoivaaminen
  • Live-chat
  • Sosiaalisen median seuranta
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen sosiaalinen integrointi
  • Markkinoinnin automaatio
  • Liidien hoivaaminen
  • Live-chat
  • Sosiaalisen median seuranta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen sosiaalinen integrointi
  • Markkinoinnin automaatio
  • Liidien hoivaaminen
  • Live-chat
  • Sosiaalisen median seuranta
Sprinklrin sosiaaliset CRM-työkalut auttavat luomaan myönteistä vuorovaikutusta yrityksen tasolla. Tämän mahdollistaa alan kehittyneimpiin kuuluva tekoälymoottori.
Sprinklr on ainoa yritystason sosiaalinen CRM-ratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklrin voimanlähteenä on alan edistyksellisimpiin kuuluva tekoälymoottori. Alusta auttaa tuotemerkkejä luomaan suhteita ja myönteistä vuorovaikutusta jokaisessa asiakkaidesi käyttämässä yli 35 sosiaalisessa ja digitaalisessa kanavassa, yhdestä yhdistetystä CXM-alustasta käsin. Sprinklrin avulla voit unohtaa yksittäisten ratkaisujen aiheuttaman päänvaivan. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen sosiaalinen integrointi
  • Markkinoinnin automaatio
  • Liidien hoivaaminen
  • Live-chat
  • Sosiaalisen median seuranta
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen sosiaalinen integrointi
  • Markkinoinnin automaatio
  • Liidien hoivaaminen
  • Live-chat
  • Sosiaalisen median seuranta