Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan
Conversational AI Platforms
Conversational AI Platform -tekoäly auttaa kehittämään ja toteuttamaan ratkaisuja asiakaspalvelun, asiakassuhteiden tiivistämisen sekä ihmisen ja tietokoneen vuorovaikutuksen automatisointiin käyttämällä luonnollisen kielen ymmärtämistä ja puheen tuottamista. Tällaisiin ratkaisuja ovat muun muassa chatbotti ja virtuaalinen avustaja. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikeat Conversational AI Platformit Suomessa. Näytä enemmän Näytä vähemmän
Suodata tuloksia (5)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
5 tulosta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike yhdistää verkkosivuston chatin mobiiliviestintään.
Vaihda parempaan asiakasviestintämenetelmään. Asiakkaille, asiakastukihenkilöille, myyntiedustajille ja esimiehille.
Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi.
Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla.
Lue lisää tuotteesta Userlike
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kooditon kehitys
- Puheentunnistus
- Monikielinen
- Live-chat
- Aikomusten tunnistus
- Esikonfiguroitu botti
- Chat-botti
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna.
Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kooditon kehitys
- Puheentunnistus
- Monikielinen
- Live-chat
- Aikomusten tunnistus
- Esikonfiguroitu botti
- Chat-botti
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft.
Lue lisää tuotteesta Sprinklr
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kooditon kehitys
- Puheentunnistus
- Monikielinen
- Live-chat
- Aikomusten tunnistus
- Esikonfiguroitu botti
- Chat-botti
Monikanavainen live-chat-ratkaisu, jossa chatbotit, ohjekeskus, automaattiset kutsut, ryhmäkeskustelut ja paljon muuta.
Chaport on moderni live-chat-ratkaisu, jossa on chatbotit, automaattiset kutsut, ohjekeskus, integraatiot Facebookiin, Viberiin, Telegramiin, offline-viestit, ryhmäkeskusteluominaisuudet ja paljon muuta. Se on suunniteltu nykyaikaiseksi sanansaattajaksi, jotta kommunikaatio asiakkaiden kanssa olisi yhtä helppoa ja nautinnollista kuin chattailu ystävien kanssa. Lisäksi se tarjoaa verkko-, työpöytä- ja mobiilisovelluksia, jotta voit keskustella asiakkaiden kanssa mistä tahansa laitteesta ja sijainnista.
Lue lisää tuotteesta Chaport
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kooditon kehitys
- Puheentunnistus
- Monikielinen
- Live-chat
- Aikomusten tunnistus
- Esikonfiguroitu botti
- Chat-botti
Kokonaisvaltainen asiakaspalvelu- ja viestintäalusta CommBox on suunniteltu luomaan tehokasta viestintää sinun ja asiakkaidesi välille.
CommBox on kaikenkattava asiakaspalvelu- ja viestintäalusta. CommBox on suunniteltu luomaan tehokasta viestintää sinun ja asiakkaidesi välille. CommBox on täysin avoin, mukautettu ja turvallinen alusta, joka mahdollistaa sujuvan ja kaikkikanavaisen viestinnän markkinoinnin, myynnin, IT:n, asiakaspalvelun ja asiakkaidesi välillä. Viestintä on mahdollista milloin ja missä tahansa tavalla, joka on kaikkein kätevin – voit hyödyntää botteja, sähköpostia, chattia, videopuheluita, ääniviestejä, SMS-viestejä, sosiaalista mediaa ja muita digitaalisia kanavia.
Lue lisää tuotteesta CommBox
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Kooditon kehitys
- Puheentunnistus
- Monikielinen
- Live-chat
- Aikomusten tunnistus
- Esikonfiguroitu botti
- Chat-botti