Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Conversational AI Platforms

Conversational AI Platform -tekoäly auttaa kehittämään ja toteuttamaan ratkaisuja asiakaspalvelun, asiakassuhteiden tiivistämisen sekä ihmisen ja tietokoneen vuorovaikutuksen automatisointiin käyttämällä luonnollisen kielen ymmärtämistä ja puheen tuottamista. Tällaisiin ratkaisuja ovat muun muassa chatbotti ja virtuaalinen avustaja. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikeat Conversational AI Platformit Suomessa.

Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike yhdistää verkkosivuston chatin mobiiliviestintään. Vaihda parempaan asiakasviestintämenetelmään. Asiakkaille, asiakastukihenkilöille, myyntiedustajille ja esimiehille. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Kooditon kehitys
  • Aikomusten tunnistus
  • Monikielinen
  • Chat-botti
  • Puheentunnistus
  • Esikonfiguroitu botti
  • Live-chat
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Kooditon kehitys
  • Aikomusten tunnistus
  • Monikielinen
  • Chat-botti
  • Puheentunnistus
  • Esikonfiguroitu botti
  • Live-chat
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Kooditon kehitys
  • Aikomusten tunnistus
  • Monikielinen
  • Chat-botti
  • Puheentunnistus
  • Esikonfiguroitu botti
  • Live-chat
Monikanavainen live-chat-ratkaisu, jossa chatbotit, ohjekeskus, automaattiset kutsut, ryhmäkeskustelut ja paljon muuta.
Chaport on moderni live-chat-ratkaisu, jossa on chatbotit, automaattiset kutsut, ohjekeskus, integraatiot Facebookiin, Viberiin, Telegramiin, offline-viestit, ryhmäkeskusteluominaisuudet ja paljon muuta. Se on suunniteltu nykyaikaiseksi sanansaattajaksi, jotta kommunikaatio asiakkaiden kanssa olisi yhtä helppoa ja nautinnollista kuin chattailu ystävien kanssa. Lisäksi se tarjoaa verkko-, työpöytä- ja mobiilisovelluksia, jotta voit keskustella asiakkaiden kanssa mistä tahansa laitteesta ja sijainnista. Lue lisää tuotteesta Chaport

Ominaisuudet

  • Kooditon kehitys
  • Aikomusten tunnistus
  • Monikielinen
  • Chat-botti
  • Puheentunnistus
  • Esikonfiguroitu botti
  • Live-chat
Kokonaisvaltainen asiakaspalvelu- ja viestintäalusta CommBox on suunniteltu luomaan tehokasta viestintää sinun ja asiakkaidesi välille.
CommBox on kaikenkattava asiakaspalvelu- ja viestintäalusta. CommBox on suunniteltu luomaan tehokasta viestintää sinun ja asiakkaidesi välille. CommBox on täysin avoin, mukautettu ja turvallinen alusta, joka mahdollistaa sujuvan ja kaikkikanavaisen viestinnän markkinoinnin, myynnin, IT:n, asiakaspalvelun ja asiakkaidesi välillä. Viestintä on mahdollista milloin ja missä tahansa tavalla, joka on kaikkein kätevin – voit hyödyntää botteja, sähköpostia, chattia, videopuheluita, ääniviestejä, SMS-viestejä, sosiaalista mediaa ja muita digitaalisia kanavia. Lue lisää tuotteesta CommBox

Ominaisuudet

  • Kooditon kehitys
  • Aikomusten tunnistus
  • Monikielinen
  • Chat-botti
  • Puheentunnistus
  • Esikonfiguroitu botti
  • Live-chat
Cloud-pohjainen lomavuokrausratkaisu, joka auttaa yrityksiä automatisoimaan vieraiden viestinnän kaikilla kielillä tekoälyn avulla.
Aparta AI automatisoi vieraiden viestinnän, käsitellen suurimman osan chat-keskusteluista 1-2 minuutin vasteajalla, tarjoten matkasuosituksia ja myyden lisäöitä. Nyt kiinteistöhallitsijat vapautuvat manuaalisista työtehtävistä ja voivat keskittyä merkityksellisempiin tehtäviin. Aparta AI analysoi käyttäjien pyyntöjä, tarjoaa keskeisiä mittarituloksia, lähettää viikoittaisia ja kuukausittaisia raportteja sekä antaa vinkkejä vieraiden kokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä Aparta AI:ta voit: -Lisätä vieraiden määrää -Parantaa kiinteistösi sijoitusta hakutuloksissa -Optimoida asiakastukitoimintasi -Saada käyttäjäystävällinen ja helppokäyttöinen järjestelmä ilman ylimääräisiä IT-taitoja Me: -Automatisoimme keskustelut vastaamalla vieraille tekoälyn avulla -Ehdotamme asiakkaille lisäpalveluja, kuten myyntiä -Lisäämme varauskonversiota keskustellessamme potentiaalisten vieraiden kanssa -Olemme online 24/7 ja valmiina vastaamaan. Lue lisää tuotteesta Aparta AI

Ominaisuudet

  • Kooditon kehitys
  • Aikomusten tunnistus
  • Monikielinen
  • Chat-botti
  • Puheentunnistus
  • Esikonfiguroitu botti
  • Live-chat