Suomi Näytä paikalliset tuotteet
295 tulosta
Business budgeting software that provides a company with the financial and operational information it needs to make better decisions. Lue lisää tuotteesta Workday Adaptive Planning
Elevate your budgeting, planning, and modeling with enterprise planning software. Familiar Excel-like sheets streamline the planning process and allow you to drill down into cell values in order to extract and share strategic insights. Configurable options and the ability to create custom calculations within your model give you the flexibility to adapt as your business grows and changes. Workday Adaptive Planning is positioned as a Leader in Gartner's 2019 Magic Quadrant for Cloud FP&A Solutions Lue lisää tuotteesta Workday Adaptive Planning

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Olipa kyse projektisuunnittelusta tai monimutkaisesta portfolion hallinnasta, tiimit suoriutuvat loistavasti työstään käyttäessään monday.comin avointa alustaa. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com Work OS on avoin alusta. Se yhdistää tiimit räätälöityihin ratkaisuihin, jotka murtavat viestinnän esteitä, edistävät projekteja ja kohdistavat kaikki projektin osapuolet. Saat helposti käyttöösi kaikki edistymispäivitykset, budjettihyväksynnät ja paljon muuta yhdellä alustalla. Näet nopeasti kaikkien tiimitöiden tilanteen. Olitpa sitten kotona, toimistossa tai liikkeellä ilman Wi-Fi-yhteyttä, monday.comin avulla pääset tarkastelemaan tärkeitä tietoja ja voit tehdä nopeasti parempia, tietoon perustuvia päätöksiä. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Millions choose Jira to plan and build great products. Try free! Lue lisää tuotteesta Jira
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner
LiquidPlanner is a transformative project planning solution that uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage project uncertainty. Experience automatic resource leveling and priority-based planning across multiple projects and dependencies. Help your team prioritize tasks, predict outcomes, and perform with confidence. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
GoodDay is a work management platform for project, task, product, time, and team management and productive, transparent collaboration. Lue lisää tuotteesta GoodDay
GoodDay is a work, project, product, task, time, and team management platform that gives organizations the best tools for high-level planning, aligned with their day-to-day work, and for continuous improvement of all processes based on transparency, accountability, agility, and recognition. Lue lisää tuotteesta GoodDay

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
A project planning tool that uses automatic scheduling to make your plans easy to maintain and change. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder
The PlanMinder is a project planning tool that uses automatic scheduling to make your plans easy to maintain and change. Team members reports progress and changed estimates, so that the plans always are up to date. By calculating probabilities for accumulated risks and uncertainties, you will get an early warning if you risk missing a deadline. If you need to coordinate and predict, The PlanMinder will save you time and give you more information. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Shortcut is a fast project management platform built for today's software team. Free for teams up to 10 users. Lue lisää tuotteesta Shortcut
Shortcut is a fast, uncluttered project management platform for Agile software teams to plan, build, and launch better products. It combines just the right amount of simplicity and structure to keep software teams happy and productive. Shortcut is designed for developers and features a robust set of popular integrations (GitHub, GitLab, Slack, and more) and a well-crafted API to automate workflows. Free for teams up to 10 users. Lue lisää tuotteesta Shortcut

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Confluence keeps all project planning pieces in one place. Collaborate with your team, track timelines, and assign tasks as needed. Lue lisää tuotteesta Confluence
Project planning has many moving parts, keep track of them all with Confluence. This tool can be used as your main project planning software. Use Confluence to create timelines, collaborate with stakeholders, and much more. Pull your team in where and when they are needed with our tagging feature so you can assign tasks without any confusion. Furthermore, stay on budget by using the same page to track your expenses. Confluence helps push projects forward, in one piece. Lue lisää tuotteesta Confluence

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Wrike is an online project planning software with Gantt charts, calendars, request forms, Kanban, time-tracking, and 400+ integrations. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is an online project planning tool used by 20,000+ companies and over two million users. Stay on track with Gantt charts, calendars, request forms, Kanban boards, time-tracking reports, proofing tools, real-time updates, and auto-assignment all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications and Adobe Creative Cloud so you can use the tools you rely on everyday. Customize workflows to suit the project's needs, and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Use our project management platform to plan your projects and never fall behind. Customers report a 30% decrease in project duration. Lue lisää tuotteesta Easy Projects
Easy Projects is a cloud-based project planning software with tools tailor-made for planning and execution. Through time-savers like the Gantt chart, Resource Loading Simulations, Project Calendar and our unique AI Forecasting tool, you can manage your team and tasks in minutes, with all your projects and activities lined up clearly on a timeline. Teams report a 30% decrease in project duration and a 98% project completion rate after using Easy Projects. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille. Lue lisää tuotteesta todo.vu
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancerei lle, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Suomi Paikallinen tuote
Cloud-based construction management software that supports lean production planning and execution, with dedicated BIM integration. Lue lisää tuotteesta VisiLean
Planning your project has never been more effective than with Visilean, the award-winning cloud-based construction management software that supports lean production planning and execution. Integrate with your chosen scheduling platforms such as P6, MSP, Asta, Excel, to improve your productivity and cost-saving. Once your project is live you report on progress in real-time whilst on-site using the Mobile App and notify your team in case of any issues. Lue lisää tuotteesta VisiLean

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Team scheduling + project planning + time tracking + availability management + utilization+forecasting in the 1 resource planning tool Lue lisää tuotteesta teamdeck
>> Resource management and project planning software >> Employee scheduling + project planning & budgeting + time tracking + timesheets + workload + performance + availability management + resource forecasting features. >> Teamdeck is developed by a software company that also works with Spotify, Uber, Netflix, and Viu. >> We’re in use in the IT, financial, creative, retail, gaming, education, media industries. >> Live demo presentation + help in the SETTING UP for FREE. Sign up for a demo. Lue lisää tuotteesta teamdeck

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan. Lue lisää tuotteesta Visual Planning
Visual Planning on tehokas ohjelmistojen hallintaratkaisu, joka on optimoitu projektipäälliköille. Se tarjoaa yrityksellesi huipputyökaluja tuottavuuden lisäämiseksi. Kykenevä ohjelmisto, jonka ansiosta käyttäjät voivat valvoa reaaliaikaisia projekteja, määräaikoja, henkilöstön työmäärää, raportteja ja paljon muuta yhdellä alustalla. Kasvata tiimiä ja yritystä Visual Planningin räätälöityjen ohjelmistokonfiguraatioiden ja yksityiskohtaisen henkilöstösuunnittelun ansiosta. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Lue lisää tuotteesta Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Lue lisää tuotteesta Klient PSA

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
JetBrain Space is a fully integrated toolchain that connects the software development pipeline, communication and project management. Lue lisää tuotteesta Space
JetBrains Space is a unified platform for the entire software development pipeline and team collaboration. Space helps you plan, manage, and execute your work on the project as a team, optimizing the entire workflow and collaboration process with the following features: project dashboard, permissions and responsibilities, issue tracking, issue boards, checklists, personal to-do list, personalized dashboard, and personal calendar. Lue lisää tuotteesta Space

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Asana is the easiest way to organize and manage work across teams at scale. See why Asana is a top performer on Capterra.
With Asana, you can orchestrate work across teams at scale–from daily tasks to strategic cross-functional initiatives. Asana is the only work management platform that turns goals into action and breaks down silos between teams. More than 119,000 paying customers and millions of free organizations across 190 countries rely on Asana to manage everything from company objectives to digital transformation to product launches and marketing campaigns. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lue lisää tuotteesta Evernote Teams

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Menestyvät projektisuunnittelijat tarvitsevat digitaalisia työkaluja, jotka organisoivat, automatisoivat ja priorisoivat prosessien panokset ja tulokset. Smartsheet on työn toteutusalusta, jonka avulla yritykset ja tiimit voivat toteuttaa ideoitaan nopeasti. Smartsheetin avulla luot yhtenäisiä projektielementtejä, toimit nopeammin ja parannat yhteistyötä skaalautuvilla vaihtoehdoilla, jotka sopivat yksilöllisiin työtarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Float is a resource management platform to plan, schedule, and track project work. Plan projects based on your team’s real capacity.
Float is a resource management platform used by teams big and small (from 5 to 5,000+). Plan projects with precision by adding phases and budgets. Assign tasks quickly based on your team’s availabili ty, and link tasks together to create dependencies. Forecast capacity, track your actual spend, and monitor utilization with powerful reporting tools. Streamline workflows and integrate directly with project management tools like Asana, Jira, Trello, Teamwork, and WorkflowMax. Free 30 day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront includes capabiliti es to capture and plan, assign and execute, and deliver and measure work in a variety of use cases for organizations of all sizes in all industries. With Workfront, these organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, automate processes, and deliver measurable outcomes. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Notion is the all-in-one workspace for notes, project management, documents, and collaboration. Tens of thousands of teams and companies around the world use it to keep their employees informed and working together in one place. By bringing all work and knowledge together and making it highly customizable, Notion creates focus and transparency, while consolidating tools, saving time, and driving more productivity for teams of all sizes. Lue lisää tuotteesta Notion

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
The online tool for project planning
Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 30 million users worldwide. Manage complex projects and their stakeholders with confidence. Create process alignment and shared understanding between cross-functional teams with a collaborative online whiteboard. Simplify your workflows and optimize your daily routines with our collection of 250+ planning templates. Try powerful integrations with your favourite tools (Asana, MS Teams, Monday, and many more). Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
Teamwork is a project planning software that helps in-house teams & agencies improve collaboration, visibility, accountability and ultimately results. With all the features you need to plan, collaborate on, and deliver your work, it takes care of the details so your team's talents are freed to achieve the results that matter to your business. Use Teamwork to manage everything from delivering client projects, to executing marketing campaigns, to sprint planning and product launches. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Deputylla voit tehdä täydet henkilöstöaikataulut ja työvuorot minuuteissa sekä julkaista ne tiimeillesi yhdellä napsautuksella, hallita helposti henkilöstön lomia ja vapaita, seurata ajankäyttöä sekä läsnäoloa ja synkronoida työaikatietosi saumattomasti palkkalaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään. Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lue lisää tuotteesta BigTime

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Discover the top project planning solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project planning solution built by services professionals, for services professionals. Kantata transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Named leading project management solution by Gartner. Lue lisää tuotteesta Kantata

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Targetprocess is a visual platform to help you adopt and scale agile across your enterprise.
Targetprocess is an agile portfolio and work management solution which natively supports SAFe and other frameworks for scaling Agile. It provides a bi-directional integration with team-based tools like Azure DevOps. Targetprocess empowers enterprises to achieve business agility and see the value flow through the entire organization. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Lue lisää tuotteesta Targetprocess

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Lue lisää tuotteesta Aha!

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
The effortless way to get your team organized
The most user-friendly online experience for managing any type of Project. Freedcamp contains one of the most comprehensive feature sets on the market while allowing you to only install the ones your team really needs. We offer innovative new user interfaces that reduce the amount of time required to stay on top of projects. Freedcamp is ideal for businesses and freelancers who are ready to get organized with ease. Lue lisää tuotteesta Freedcamp

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Lue lisää tuotteesta Replicon

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Paymo allows you to manage projects, track work time, invoice your clients, and measure profitability from the same platform.
Paymo is an intuitive work and project management solution for small businesses, remote teams, and freelancers that allows you to manage projects, track work time, invoice your clients, get paid online, and measure profitability from the same platform. This way, you can keep track of the entire lifetime of a project—from creation until getting paid—without having to use and pay for several apps. Lue lisää tuotteesta Paymo

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
The fast, flexible way to schedule teams and plan projects efficiently. Assign work, analyze workloads, and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and plan projects efficiently. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, manage time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Lue lisää tuotteesta Resource Guru

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Everhour is a time tracker that showcases your project's progress through dashboards, timesheets, and color-coded entries.
Everhour is a time tracker that provides an opportunity to see your project progressing by visualizing the key statistics and data, giving you an instant glimpse of how your project and team are performing, and allowing you to instantly introduce the changes if needed. Project dashboards, resource scheduling tools, interactive plans, and color-coded time entries - provide you with insights into your team and project health to spot and deal with the pain points immediately. Lue lisää tuotteesta Everhour

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Project and work management software designed to empower teams and improve collaboration.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their project plans are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. It's easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com. Lue lisää tuotteesta ProjectManager.com

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Online project planning tool based in Gantt charts. Intuitive interface, nice UX/UI design, powerful features at affordable prices.
GanttPRO is an online project planning tool based on Gantt charts. It's used by 500K+ Project/product managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres. The short learning curve and nice UX/UI design allow managers and team members to start working right away. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, & more - get them for FREE on a trial! Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lue lisää tuotteesta Agiled

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
The best CRM with embedded project management module. Keep everything in one software.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Projects, Sales, Customers, and even Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Lue lisää tuotteesta eWay-CRM

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Workamajig is the only project management tool made specifically for creative teams. See why over 3,000 marketing teams use Workamajig.
Workamajig is a fully integrated advertising agency software built for the specific needs of creative teams. Its multiple features include project management, resource & task management, accounting & finance, CRM sales, and more. See why more than 3,000 creative teams, including many fortune 500 companies rely on Workamajig everyday. Get rid of your multiple marketing tools and start using Workamajig today. Less Stress. More Profits. Schedule a free demo and see the benefits for yourself! Lue lisää tuotteesta Workamajig

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Plan each step of your project with a work breakdown structure and visualize your team’s progress with Flowlu.
Create a comprehensive plan of your project with Flowlu. Establish work breakdown structure, set up workflows, and track your progress with ultimate reporting features. An advanced scheduling system with integration will help you to plan each step of a project, while project management tools like the Kanban Board and Agile module will help you to estimate resources spent on each task. Create automation rules for projects to plan each step correctly and gain more profit. Lue lisää tuotteesta Flowlu

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis. Manage projects, resources, risks, costs & more with superb reporting
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis — an ultra-customizable project management solution with workflow automation, superb reporting & beautiful dashboards. You can sort project requests, build flexible project plans, track risks, optimize resource utilization, visually monitor progress, track project portfolios, collaborate with your clients & more. Celoxis is also available in on-premise mode. Sign up for a free 30-day trial or speed up with a personalised demo. Lue lisää tuotteesta Celoxis

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Lue lisää tuotteesta ProWorkflow

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
The project management and collaboration tool that grows as you do, with features for tasks, collaboration, and more.
The project management and collaboration tool that grows as you do, with features for tasks, collaboration, and more. Lue lisää tuotteesta Zenkit

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Taskworld is a project planning application that combines visual boards, team messaging and project planning into one easy app.
Taskworld is the easiest way for teams to plan projects and keep track of work. It packs visual task management, project planning, remote working tracking and team messaging into one robust app. With a special focus on Project Planning, Taskworld also includes features like time tracking, automated notifications, dependencies, timeline views and integrations, so your team can achieve better and faster results for every project and get things done. Lue lisää tuotteesta Taskworld

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place.
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Lue lisää tuotteesta Scoro

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Powerful yet easy to use and adopt. Workzone is the ideal software for marketing, operations and agency teams of 5+ users.
Workzone is the ideal project management software for marketing, agency and operations teams of 5+ users. It's powerful yet easy to use and adopt. Brands such as Wells Fargo and Verizon trust Workzone to run their projects and keep their teams in sync. Workzone was perfected through 20 years of real world use, with the power and usability you need to manage busy workloads. Pricing starts at $200/month. Lue lisää tuotteesta Workzone

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä