11 tulosta
Olipa kyse projektisuunnittelusta tai monimutkaisesta portfolion hallinnasta, tiimit suoriutuvat loistavasti työstään käyttäessään monday.comin avointa alustaa. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com Work OS on avoin alusta. Se yhdistää tiimit räätälöityihin ratkaisuihin, jotka murtavat viestinnän esteitä, edistävät projekteja ja kohdistavat kaikki projektin osapuolet. Saat helposti käyttöösi kaikki edistymispäivitykset, budjettihyväksynnät ja paljon muuta yhdellä alustalla. Näet nopeasti kaikkien tiimitöiden tilanteen. Olitpa sitten kotona, toimistossa tai liikkeellä ilman Wi-Fi-yhteyttä, monday.comin avulla pääset tarkastelemaan tärkeitä tietoja ja voit tehdä nopeasti parempia, tietoon perustuvia päätöksiä. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille. Lue lisää tuotteesta todo.vu
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancerei lle, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Menestyvät projektisuunnittelijat tarvitsevat digitaalisia työkaluja, jotka organisoivat, automatisoivat ja priorisoivat prosessien panokset ja tulokset. Smartsheet on työn toteutusalusta, jonka avulla yritykset ja tiimit voivat toteuttaa ideoitaan nopeasti. Smartsheetin avulla luot yhtenäisiä projektielementtejä, toimit nopeammin ja parannat yhteistyötä skaalautuvilla vaihtoehdoilla, jotka sopivat yksilöllisiin työtarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Verkkotyökalu projektisuunnitteluun
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Pidä monimutkaiset projektit ja niiden sidosryhmät varmuudella hallinnassa. Huolehdi prosessien yhdenmukaisuudesta ja yhteisymmärryksestä eri toimintoihin kuuluvien tiimien välillä yhteistyön mahdollistavan verkkopohjaisen valkotaulun avulla. Selkeytä työnkulkuja ja optimoi päivittäiset rutiinit yli 250 suunnittelumallin avulla. Kokeile tehokkaita integraatioita suosikkityökalujesi kanssa (Asana, Microsoft Teams, Monday ja monta muuta). Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Deputylla voit tehdä täydet henkilöstöaikataulut ja työvuorot minuuteissa sekä julkaista ne tiimeillesi yhdellä napsautuksella, hallita helposti henkilöstön lomia ja vapaita, seurata ajankäyttöä sekä läsnäoloa ja synkronoida työaikatietosi saumattomasti palkkalaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään. Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja.
Kissflow Workflow on johtava kattavien työnkulkujen ohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja (prosessit ja liiketoimintaprosessien hallinta) että jäsentämättömiä työnkulkuja (tapausten hallinta). Kissflow Workflow on kooditon alusta, jossa kuka tahansa voi luoda automatisoidun prosessin, rakentaa tehtävän koontinäytön, toteuttaa tapausten työnkulun ja tehdä yhteistyötä työaiheiden parissa. Se tarjoaa kaiken tämän yhdessä älykkäässä ja helposti integroitavassa alustassa. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas ohjelmistojen hallintaratkaisu, joka on optimoitu projektipäälliköille. Se tarjoaa yrityksellesi huipputyökaluja tuottavuuden lisäämiseksi. Kykenevä ohjelmisto, jonka ansiosta käyttäjät voivat valvoa reaaliaikaisia projekteja, määräaikoja, henkilöstön työmäärää, raportteja ja paljon muuta yhdellä alustalla. Kasvata tiimiä ja yritystä Visual Planningin räätälöityjen ohjelmistokonfiguraatioiden ja yksityiskohtaisen henkilöstösuunnittelun ansiosta. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä
Tutustu kasvavien rakennusyritysten luottamiin rakennusohjelmistoihin. Paranna tuottavuuttasi, saavuta näkyvyyttä ja hanki menetettyä aikaa takaisin.
Työskentele jopa kolmesta viiteen kertaa nopeammin markkinoiden johtavalla rakennushallintaohjelmistolla, joka on suunniteltu kasvaville rakennusyrityksille. Säästä rahaa korvaamalla erilaisia työkaluja (esimerkiksi kirjaussovellukset, tehtävänhallinta ja arviointiohjelmistot) yhdellä ratkaisulla. Jos tämä kuulostaa sinusta hyvältä, Remato on juuri sinua varten. Se tarjoaa palkitun käyttöliittymän sekä huipputason tietoturvan – ja se toimii olemassa olevilla laitteillasi. Meistä saat itsellesi kumppanin. Tiimimme on aina käytettävissäsi: tuen keskimääräinen vastausaika on alle 2 minuuttia. Lue lisää tuotteesta Remato

Ominaisuudet

  • Resurssien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Ketterät menetelmät
  • Gantt-/aikajananäkymä