Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Sosiaalisen median analytiikka-työkalut

Markkinoijat käyttävät sosiaalisen median analytiikka­työkaluja pyrkiessään tunnistamaan ja tulkitsemaan dataa ostajien tavoista käyttäytyä sisällön parissa sekä muita sosiaalisia trendejä.

2 tulosta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Sitoutumisen seuranta
  • Kilpailijoiden seuranta
  • Kampanja-analytiikka
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Mukautettavat raportit
  • Liidien attribuutio
  • Postin aikataulutus
Sprinklr hyödyntää alan edistyksellisimpiin kuuluvaa tekoälymoottoria analysoidakseen sosiaalisen median analytiikkaa yritystasolla – ja maksimoidakseen mainonnan myyntitulot.
Sprinklr tarjoaa yrityksille kehittyneet sosiaalisen median analytiikkatyökalut. Sprinklriin luottaa yli 90 % maailman 100 parhaasta tuotemerkistä. Se hyödyntää alan edistyksellisintä tekoälymoottoria kuunnellakseen asiakaskeskusteluja yli 35 sosiaalisen ja digitaalisen kanavan kautta ja tarjotakseen käyttökelpoisia näkemyksiä markkinointi-, mainonta-, myynti- ja palvelutiimeille. Näin maksimoidaan mainonnan myyntitulot ja luodaan parempia asiakaskokemuksia. Sprinklrin avulla voit unohtaa yksittäisten ratkaisujen aiheuttaman päänvaivan. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Sitoutumisen seuranta
  • Kilpailijoiden seuranta
  • Kampanja-analytiikka
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Mukautettavat raportit
  • Liidien attribuutio
  • Postin aikataulutus