Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
Retail POS-järjestelmät
Vähittäiskaupan myyntipistejärjestelmät ovat vähittäiskauppojen päivittäisen toiminnan kannalta välttämättömiä, koska ne automatisoivat kassatoiminnot ja varaston seurannan.
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Suodata tuloksia (7)
Hinnoitteluvaihtoehdot
7 tulosta
Lajitteluperuste
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen.
Lue lisää tuotteesta NetSuite
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Lahjakorttien hallinta
- Myynnin raportit
- Kosketusnäyttö
- Hinnoittelun hallinta
- Palautusten seuranta
- Inventaarionhallinta
- Viivakoodien/lippujen skannaus
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta.
Lue lisää tuotteesta Odoo
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Lahjakorttien hallinta
- Myynnin raportit
- Kosketusnäyttö
- Hinnoittelun hallinta
- Palautusten seuranta
- Inventaarionhallinta
- Viivakoodien/lippujen skannaus
Verkkopohjaisessa laitteiden vuokrausohjelmistossa on myös mobiilisovellukset. Se on ainoa vuokrausratkaisu, joka seuraa jokaista laitetta.
EZRentOut on ainoa vuokrausohjelmisto, joka seuraa jokaista laitetta tai konetta. Hallitse laitteiden vuokraamista POS:llä, verkkokaupalla ja asiakasportaalilla. Maksimoi sijoitetun pääoman tuotto vuokraamalla varusteita tehokkaasti ja minimoimalla käyttökatkot. Ohjelmisto on äärimmäisen helppokäyttöinen, ja mobiilisovellusten ansiosta voit toimia myös tien päällä.
Lue lisää tuotteesta EZRentOut
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Lahjakorttien hallinta
- Myynnin raportit
- Kosketusnäyttö
- Hinnoittelun hallinta
- Palautusten seuranta
- Inventaarionhallinta
- Viivakoodien/lippujen skannaus
Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
Muuta vähittäiskauppojesi myyntipistejärjestelmä yksinkertaisesta myyntilaitteesta myyntiavustajaksi. LS Central on Kaikki yhdessä -ohjelmistoratkaisu, joka laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralia ja tarjoaa siten myyntipiste- ja ERP-toiminnot yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä. Henkilökuntasi voi tarkistaa jokaisessa myyntipisteessä tuotetietoja ja varastosaatavuutta, tilata tuotteita asiakkaille sekä tarjota yksilöllisiä palvelu- ja tuotesuosituksia. Se soveltuu erinomaisesti yli 50 työntekijän vähittäiskaupoille, useiden myymälöiden yrityksille tai vähittäismyymäläketjuille.
Lue lisää tuotteesta LS Retail
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Lahjakorttien hallinta
- Myynnin raportit
- Kosketusnäyttö
- Hinnoittelun hallinta
- Palautusten seuranta
- Inventaarionhallinta
- Viivakoodien/lippujen skannaus
Pilvipohjainen myyntipisteohjelmisto, jossa on pääsy tehokkaisiin liiketoiminnan hallintatyökaluihin ja analytiikkaan. Helppo käyttää ja asentaa.
Poster on tabletti- ja selainpohjainen myyntipisteohjelmisto kahviloille, ravintoloille ja kaupoille. Postersin monipuolisen myyntipistesovelluksen ansiosta voit virtaviivaistaa asiakaspalvelua: tilaukset lähetetään suoraan keittiöön, tarjoilijat voivat myöntää kampanjoita ja alennuksia suoraan, ja kaikki tiedot käsitellään välittömästi. Pääset käsiksi kaikkien tilauksiesi tilastoihin ja raportteihin hallintakonsolin tai Poster Boss -sovelluksen kautta. Ota se käyttöön 15 minuutissa ja ala säästää sekä aikaa että rahaa.
Lue lisää tuotteesta Poster POS
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Lahjakorttien hallinta
- Myynnin raportit
- Kosketusnäyttö
- Hinnoittelun hallinta
- Palautusten seuranta
- Inventaarionhallinta
- Viivakoodien/lippujen skannaus
Cegid Retail on maailmanlaajuinen yhdistetty liiketoiminta- ja myyntipistealusta erikoiskaupoille. Ratkaisu on käytössä 85 000 myymälässä maailmanlaajuisesti.
Nykypäivänä kasvua, asiakastyytyväisyyttä ja kilpailuetua hakevan kauppiaan on kyettävä tarjoamaan myyntihenkilöstölleen kattava mobiilikäyttöinen POS-ratkaisu, joka tarjoaa ajantasaiset asiakastiedot, keskitetyn inventaarionäkymän sekä kaikki tarvittavat monikanavapalvelut (esim. lähetykset myymälästä asiakkaille ja Endless Aisle). Cegid Retail Live Store tarjoaa kaikki edelliset ja paljon muuta. Se on uuden sukupolven sovelluspaketti, joka on suunniteltu parantamaan myymälöiden asiakaskokemusta ja parantamaan niiden kilpailuasemaa.
Lue lisää tuotteesta Cegid Retail
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Lahjakorttien hallinta
- Myynnin raportit
- Kosketusnäyttö
- Hinnoittelun hallinta
- Palautusten seuranta
- Inventaarionhallinta
- Viivakoodien/lippujen skannaus
Yksinkertainen B2B SaaS -kaupankäyntialusta auttaa yrityksiä hallinnoimaan tuoteluetteloita, asiakkaita, tilauksia, tarjouksia, suunnittelua, seurantaa ja paljon muuta
DJUST on seuraavan sukupolven B2B-kaupankäyntiratkaisu. DJUST tekee digitaalisesta B2B-kaupankäynnistä yksinkertaista. Tehokas ja yksinkertainen ohjelmointirajapintapohjainen alustamme on monien johtavien brändien ja yritysten käytössä. Modulaarisen käyttöliittymän ja heti käyttövalmiin ratkaisun ansiosta yritykset voivat skaalata ja kasvaa nopeammin tarjoamalla saumattoman digitaalisen kokemuksen. Digitaalisen kaupankäynnin modernisoinnissa ja uudistamisessa Monoprixin, Eiffagen, deSterin, Groupe Socodan, Axione and Seafoodian, Yackin ja monen muun vaativan asiakkaan valinta on DJUST.
Lue lisää tuotteesta DJUST
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Lahjakorttien hallinta
- Myynnin raportit
- Kosketusnäyttö
- Hinnoittelun hallinta
- Palautusten seuranta
- Inventaarionhallinta
- Viivakoodien/lippujen skannaus