Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Retail POS-järjestelmät

Vähittäiskaupan myyntipiste­järjestelmät ovat vähittäiskauppojen päivittäisen toiminnan kannalta välttämättömiä, koska ne automatisoivat kassatoiminnot ja varaston seurannan.

6 tulosta
Yksinkertainen B2B SaaS -kaupankäyntialusta auttaa yrityksiä hallinnoimaan tuoteluetteloita, asiakkaita, tilauksia, tarjouksia, suunnittelua, seurantaa ja paljon muuta Lue lisää tuotteesta DJUST
DJUST on seuraavan sukupolven B2B-kaupankäyntiratkaisu. DJUST tekee digitaalisesta B2B-kaupankäynnistä yksinkertaista. Tehokas ja yksinkertainen ohjelmointirajapintapohjainen alustamme on monien johtavien brändien ja yritysten käytössä. Modulaarisen käyttöliittymän ja heti käyttövalmiin ratkaisun ansiosta yritykset voivat skaalata ja kasvaa nopeammin tarjoamalla saumattoman digitaalisen kokemuksen. Digitaalisen kaupankäynnin modernisoinnissa ja uudistamisessa Monoprixin, Eiffagen, deSterin, Groupe Socodan, Axione and Seafoodian, Yackin ja monen muun vaativan asiakkaan valinta on DJUST. Lue lisää tuotteesta DJUST

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Myynnin raportit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Kosketusnäyttö
  • Palautusten seuranta
  • Hinnoittelun hallinta
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Myynnin raportit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Kosketusnäyttö
  • Palautusten seuranta
  • Hinnoittelun hallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Myynnin raportit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Kosketusnäyttö
  • Palautusten seuranta
  • Hinnoittelun hallinta
Verkkopohjaisessa laitteiden vuokrausohjelmistossa on myös mobiilisovellukset. Se on ainoa vuokrausratkaisu, joka seuraa jokaista laitetta.
EZRentOut on ainoa vuokrausohjelmisto, joka seuraa jokaista laitetta tai konetta. Hallitse laitteiden vuokraamista POS:llä, verkkokaupalla ja asiakasportaalilla. Maksimoi sijoitetun pääoman tuotto vuokraamalla varusteita tehokkaasti ja minimoimalla käyttökatkot. Ohjelmisto on äärimmäisen helppokäyttöinen, ja mobiilisovellusten ansiosta voit toimia myös tien päällä. Lue lisää tuotteesta EZRentOut

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Myynnin raportit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Kosketusnäyttö
  • Palautusten seuranta
  • Hinnoittelun hallinta
Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
Muuta vähittäiskauppojesi myyntipistejärjestelmä yksinkertaisesta myyntilaitteesta myyntiavustajaksi. LS Central on Kaikki yhdessä -ohjelmistoratkaisu, joka laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralia ja tarjoaa siten myyntipiste- ja ERP-toiminnot yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä. Henkilökuntasi voi tarkistaa jokaisessa myyntipisteessä tuotetietoja ja varastosaatavuutta, tilata tuotteita asiakkaille sekä tarjota yksilöllisiä palvelu- ja tuotesuosituksia. Se soveltuu erinomaisesti yli 50 työntekijän vähittäiskaupoille, useiden myymälöiden yrityksille tai vähittäismyymäläketjuille. Lue lisää tuotteesta LS Retail

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Myynnin raportit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Kosketusnäyttö
  • Palautusten seuranta
  • Hinnoittelun hallinta
Cegid Retail on maailmanlaajuinen yhdistetty liiketoiminta- ja myyntipistealusta erikoiskaupoille. Ratkaisu on käytössä 85 000 myymälässä maailmanlaajuisesti.
Nykypäivänä kasvua, asiakastyytyväisyyttä ja kilpailuetua hakevan kauppiaan on kyettävä tarjoamaan myyntihenkilöstölleen kattava mobiilikäyttöinen POS-ratkaisu, joka tarjoaa ajantasaiset asiakastiedot, keskitetyn inventaarionäkymän sekä kaikki tarvittavat monikanavapalvelut (esim. lähetykset myymälästä asiakkaille ja Endless Aisle). Cegid Retail Live Store tarjoaa kaikki edelliset ja paljon muuta. Se on uuden sukupolven sovelluspaketti, joka on suunniteltu parantamaan myymälöiden asiakaskokemusta ja parantamaan niiden kilpailuasemaa. Lue lisää tuotteesta Cegid Retail

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Myynnin raportit
  • Lahjakorttien hallinta
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Kosketusnäyttö
  • Palautusten seuranta
  • Hinnoittelun hallinta