Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

RMM-ohjelmisto

Hallinnoituja palveluja tarjoavat toimittajat käyttäjät etävalvonta- ja -hallintaohjelmistoja (Remonte Monitoring and Management- eli RMM-ohjelmistoja) yleisesti asiakkaidensa IT-järjestelmien seurantaan, ylläpitoon ja vianetsintään.

TeamViewerin avulla voit muodostaa yhteyden mihin tahansa laitteeseen ja toimia tukena kenelle tahansa tai mille tahansa prosessille tai asialle – mistä tahansa ja milloin tahansa.
TeamViewer on johtava maailmanlaajuinen teknologiayritys, joka tarjoaman turvallisen etäyhteysalustan avulla voit käyttää, valvoa, hallita, käsitellä ja tukea mitä tahansa – eri alustoilla toimivia – laitteita mistä tahansa. TeamViewerillä on yli 600 000 asiakasta, sitä voi käyttää maksutta ei-kaupallisessa toiminnassa, ja se on asennettu yli 2,5 miljardiin laitteeseen. TeamViewer tekee jatkuvasti innovaatioita etäyhteyksien, lisätyn todellisuuden, esineiden internetin ja digitaalisten asiakassuhteiden aloilla. Lue lisää tuotteesta TeamViewer Remote

Ominaisuudet

  • Managed Services -palveluntarjoajille
  • Parannusten hallinta
  • Reaaliaikaiset hälytykset
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Verkon seuranta
  • Toteutuksen hallinta
Zoho Assist tarjoaa yksinkertaisen ja suoraviivaisen käyttöliittymän yhteyden muodostamiseen etätietokoneisiin kaikkialla maailmassa.
Käytä tietokonettasi tai mobiililaitettasi mistä tahansa ja milloin tahansa Zoho Assistin avulla; yhden luukun ratkaisusi etätukeen, näytön jakamiseen ja valvomattomaan käyttöön. Aloita jo tänään yhdellä alan turvallisimmista, luotettavimmista ja edullisimmista ohjelmistoista. Ei vaadi ennakkoasennusta. Monipuolinen tuki saatavilla. Toimii kaikilla laitteilla. Tukee kaikkia tärkeimpiä web-välityspalvelimia ja palomuureja. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Managed Services -palveluntarjoajille
  • Parannusten hallinta
  • Reaaliaikaiset hälytykset
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Verkon seuranta
  • Toteutuksen hallinta
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava.
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Managed Services -palveluntarjoajille
  • Parannusten hallinta
  • Reaaliaikaiset hälytykset
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Verkon seuranta
  • Toteutuksen hallinta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Managed Services -palveluntarjoajille
  • Parannusten hallinta
  • Reaaliaikaiset hälytykset
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Verkon seuranta
  • Toteutuksen hallinta
Työntekijöiden valvonta- ja ajanseurantaohjelmistoja yrityksille, tiimeille ja freelancereille.
Monitask antaa työntekijöiden valvontaratkaisuja, jotka parantavat koko tiimin tuottavuutta, tehokkuutta ja vastuullisuutta. Kuvakaappausten ja aktiivisuuden edistyksellinen valvonta ja ajanseurantaominaisuudet pitävät etätiimit keskittyneinä nykyiseen tehtäväänsä. Ohjelmistomme on tehokas mutta kevyt, yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Esimiehet voivat myös käyttää hallintapaneeliaan millä tahansa laitteella ja seurata tiimiään milloin ja missä tahansa. Kirjaudu Monitaskiin ja ala säästää aikaa ja rahaa jo tänään. Lue lisää tuotteesta Monitask

Ominaisuudet

  • Managed Services -palveluntarjoajille
  • Parannusten hallinta
  • Reaaliaikaiset hälytykset
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Verkon seuranta
  • Toteutuksen hallinta
RMM Central yhdistää päätepisteiden hallinnan ja verkon valvonnan MSP:ille ja auttaa automatisoimaan koko IT:n yhdestä konsolista.
RMM Central on yhtenäinen ratkaisu, jonka avulla MSP:t hallitsevat ja valvovat useita asiakasverkkoja yhdestä konsolista. Ominaisuudet, jotka yksinkertaistavat MSP:iden päivittäisiä hallintarutiineja, mukaan lukien korjaustiedostojen hallinta, etäkäyttö ja suorituskyvyn valvonta, RMM Centralin kokonaisvaltainen lähestymistapa varmistaa, että resurssit ja ponnistelut minimoidaan ja sijoitetun pääoman tuotto maksimoidaan. Lue lisää tuotteesta ManageEngine RMM Central

Ominaisuudet

  • Managed Services -palveluntarjoajille
  • Parannusten hallinta
  • Reaaliaikaiset hälytykset
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Verkon seuranta
  • Toteutuksen hallinta