Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Ruokakustannus-ohjelmisto

Ruokakustannus­ohjelmiston avulla ravintolat voivat helposti laskea reseptiensä ruokamenot ja hinnoitella ruokalistansa kannattavalle tasolle. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean ruokakustannus-ohjelmiston Suomessa.

NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Reseptien hallinta
  • Keittiön/ruokalistojen hallinta
  • Verkkotilaaminen
Oracle Simphony POS hyödyntää reaaliaikaisia tietoja ruoan tarkkaan kustannuslaskentaan.
Ruoan kustannuslaskenta on avain voittoihin. Oracle Simphony POS on suunniteltu tekemään liiketoiminnastasi kannattavampaa. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, ruoan kustannuksista, ruokalistoista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Inventaarionhallinta
  • Reseptien hallinta
  • Keittiön/ruokalistojen hallinta
  • Verkkotilaaminen