Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Ruokakustannus-ohjelmisto

Ruokakustannus­ohjelmiston avulla ravintolat voivat helposti laskea reseptiensä ruokamenot ja hinnoitella ruokalistansa kannattavalle tasolle. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean ruokakustannus-ohjelmiston Suomessa.

NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Keittiön/ruokalistojen hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Reseptien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Pilvipohjainen myyntipisteohjelmisto, jossa on pääsy tehokkaisiin liiketoiminnan hallintatyökaluihin ja analytiikkaan. Helppo käyttää ja asentaa.
Poster on tabletti- ja selainpohjainen myyntipisteohjelmisto kahviloille, ravintoloille ja kaupoille. Postersin monipuolisen myyntipistesovelluksen ansiosta voit virtaviivaistaa asiakaspalvelua: tilaukset lähetetään suoraan keittiöön, tarjoilijat voivat myöntää kampanjoita ja alennuksia suoraan, ja kaikki tiedot käsitellään välittömästi. Pääset käsiksi kaikkien tilauksiesi tilastoihin ja raportteihin hallintakonsolin tai Poster Boss -sovelluksen kautta. Ota se käyttöön 15 minuutissa ja ala säästää sekä aikaa että rahaa. Lue lisää tuotteesta Poster POS

Ominaisuudet

  • Keittiön/ruokalistojen hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Reseptien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Oracle Simphony POS hyödyntää reaaliaikaisia tietoja ruoan tarkkaan kustannuslaskentaan.
Ruoan kustannuslaskenta on avain voittoihin. Oracle Simphony POS on suunniteltu tekemään liiketoiminnastasi kannattavampaa. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, ruoan kustannuksista, ruokalistoista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Keittiön/ruokalistojen hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Reseptien hallinta
  • Inventaarionhallinta