Suomi Näytä paikalliset tuotteet
671 tulosta
Palkkalista ja vaatimustenmukainen palkkausjärjestelmä työntekijöille ympäri maailmaa Digitalisaation mahdollistaminen etätyössä Lue lisää tuotteesta Deel
Deel on etätiimeille tarkoitettu maailmanlaajuinen alusta, jota käytetään palkanlaskentaan ja vaatimuksenmukaiseen palkkaamiseen. Sen avulla kuka tahansa voi tulla palkatuksi ja saada maksun missä tahansa. Palkkaa välittömästi kokoaikaisia työntekijöitä tai itsenäisiä urakoitsijoita ympäri maailmaa, muutamassa minuutissa ja lakia noudattaen. Deelin avulla yritykset huolehtivat palkanmaksusta ja luovat paikallisen lain mukaisia sopimuksia yli 150 maassa käyttäen teknologista itsepalveluprosessia. Deel palvelee yli 4 000 asiakasta PK-yrityksistä julkisesti noteerattuihin yhtiöihin. Lue lisää tuotteesta Deel

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Slack tuo kaiken viestinnän ja työkalut yhteen paikkaan, jotta etätiimit pysyvät tuottavina riippumatta siitä, missä kukin tiimin jäsen työskentelee. Lue lisää tuotteesta Slack
Slack tuo tiimin yhteen fyysisestä sijainnista riippumatta. Kun kaikki viestintä ja työkalut ovat samassa paikassa, etätiimit pysyvät tuottavina riippumatta siitä, missä kukin tiimin jäsen työskentele e. Kokeile Slackia maksutta jo tänään. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
JetBrain Space is a platform that connects the software development pipeline, communication, and project management for remote work. Lue lisää tuotteesta Space
JetBrains Space is a fully integrated toolchain that connects the software development pipeline, communication, and project management. Collaborate on documents, talk to your teammates privately or in groups, keep your team updated with channel notifications, set up personal notification feeds, review code, issues and articles in chats. Space is a perfect place to organize all the processes needed to stay as productive as possible when working remotely. Lue lisää tuotteesta Space

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Process Street is a modern process management platform for teams. Lue lisää tuotteesta Process Street
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Lue lisää tuotteesta Process Street

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Secure your team's remote access to business systems, cloud apps, assets and resources in 10 minutes. 14 days full-featured free trial. Lue lisää tuotteesta GoodAccess
GoodAccess interconnects your remote workers, applications, data centers, clouds, and offices into a single secured virtual network in less than 10 minutes. Allow your employees to works remotely from unsecured WiFi hotspots without worrying that a third-party agent can easily monitor their traffic. GoodAccess creates a Secure Network Perimeter separated from the internet. This hides the company systems and protects them from threats inherent to the public internet. Lue lisää tuotteesta GoodAccess

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu etätyöohjelmisto, johon luottavat yli 30 000 yritystä ja miljoonat loppukäyttäjät. LiveAgentissa on yli 180 hyödyllistä käyttötukiominaisuutta, joten se on keskitetty palvelupiste kaikille etäasiakastukitiimeille. Tutustu tehokkaisiin ominaisuuksiin, kuten sisäänrakennettuun puhelinpalveluun, natiiviin suoraan chattiin, sosiaalisen median integraatioihin, automaatiosääntöihin, ajanseurantaan ja edistyneisiin raportointiominaisuuksiin. Ala tarjota tukea sekä asiakkaillesi että työtovereillesi jo tänään. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Freshchat is a modern messaging software built for customer engagement teams to talk to customers across channels. Lue lisää tuotteesta Freshchat
Freshchat is the modern messaging solution that delivers effortless customer service for the digital-first customer by bringing together artificial and human intelligence across messaging channels. W ith the world moving towards contactless service, customers expect on-demand, personalised support on familiar channels that are easily accessible. This is where businesses use Freshchat's powerful messaging platform to service their customers on various digital channels using a blend of automation Lue lisää tuotteesta Freshchat

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Stop losing sales because of screen sharing problems. Try our zero hassle screen sharing, tailor-made for sales. Lue lisää tuotteesta CrankWheel
Screen sharing, remote control, and the Instant Demos lead capture and agent assignment mechanism, all designed specifically for sales teams, and all of which work for any prospect without a download or installation. Available in convenient usage-based plans so you can deploy the solution to your whole team. Lue lisää tuotteesta CrankWheel

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
World's #1 Freelancer Management System Lue lisää tuotteesta Worksuite
Worksuite is a smart, user-friendly freelancer management platform. We make it easy for small and large companies to onboard, manage cross-border payments to all your freelancers across the globe with just a few clicks. Take care of compliance, reporting, and project management in a fraction of the time. From small start-ups to the world's biggest organizations, Worksuite is a complete solution providing powerful features and flexibility for every stage of business growth. Lue lisää tuotteesta Worksuite

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
European knowledge-sharing solution trusted by teams and organisations of all sizes to make information accessible & actionable Lue lisää tuotteesta Elium
Elium is the leading European knowledge-sharing solution, bringing together collaboration and knowledge. It allows organisations to capture, structure and access knowledge to help make the right decision and generate impact. Integrated with Sharepoint, Teams, Google and Slack, Elium fits seamlessly within your ecosystem. With European hosting and GDPR-ready features, it offers enterprise-ready security. Elium is available on desktop and mobile through the iOS and Android app. Lue lisää tuotteesta Elium

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
The #1 online collaborative whiteboard platform where distributed teams get work done. Lue lisää tuotteesta Miro
Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 30 million users worldwide. Miro empowers remote teams to collaborate, and creates a central place that keeps projects organized. Miro has 250+ ready-made templates for brainstorming, workshops, user journey mapping, and more. Sign up and start collaborating quickly with your team! Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Take a Free Trial. Employee Monitoring, Remote Management and Data Loss Prevention. Monitor employees on the go with Mobile App. Lue lisää tuotteesta Teramind
Teramind provides computer monitoring and data loss prevention software to track the behavior of employees and remote users. Our software can identify suspicious activity, detect possible threats, optimize productivity, and ensure regulatory compliance. Built-in remote desktop control (RDP), real-time alerts and logs. Take automated actions such as warning, block, lock-outs and more to keep your business running securely and efficiently. Monitor employees on the go with Android Mobile App. Lue lisää tuotteesta Teramind

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Rock combines messaging + tasks and all your favorite apps. All-in-one collaboration with anyone in and outside of your organization. Lue lisää tuotteesta Rock
Messaging + tasks combined at last. Rock allows you to work together with anyone with messages, tasks, notes, file storage, and meetings in one place. All-in-one communication built for remote and hybrid teams. Rock.so allows you to collaborate with anyone, anywhere. Whether you work in a startup, marketing, software engineering, design, education or anything else, Rock.so can easily get your team together to get some work done. Lue lisää tuotteesta Rock

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Empower better performance with Time Doctor’s workday analytics that’s helped 200k+ users boost productivity by 22% on average. Lue lisää tuotteesta Time Doctor
Bring accountability to your operations and boost performance, with the most employee-friendly automated time tracking software. Join Time Doctor’s 200k+ active users who’ve been able to lift productivity by 22% on average. The leader in workday analytics for 11+ years, Time Doctor is customizable and easily integrates with 60+ business apps. In-depth yet non-intrusive behavior monitoring drives process and workflow improvements that empower everyone to work better, wherever they work. Lue lisää tuotteesta Time Doctor

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Kasm Workspaces is a remote work platform for delivering browser, desktop and application workloads to the web browser. Lue lisää tuotteesta Kasm Workspaces
Kasm is changing the way that businesses deliver digital workspaces using our open-source web-native container streaming technology. Kasm Workspaces securely and efficiently delivers browser, desktop and application workloads to the web browser. Kasm is not just a service, but a highly configurable platform, with a robust developer API that can be customized for your use-case, at any scale. Workspaces is truly wherever the work is: on-premise, cloud (Public/Private) and hybrid. Lue lisää tuotteesta Kasm Workspaces

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
monday.com yhdistää tiimisi niin, että voit jatkaa yhteistyötä, hallinnoida ja seurata työtäsi helppokäyttöisellä alustalla missä tahansa. Lue lisää tuotteesta monday.com
Yllättävien tilanteiden sattuessa voit pitää monday.comin avulla kaiken työsi yhdessä paikassa ja antaa liiketoimintasi jatkua sujuvasti. monday.comin avulla voit keskittää kaiken työnkulkujen ja projektien yhteydessä tapahtuvan viestinnän, jolloin voit vähentää kokouksia ja sähköpostiketjuja ja lisätä tuottavuutta. Perehdytä tiimisi nopeasti valmiilla malleillamme, joita voit myöhemmin mukauttaa vastaamaan tarpeisiisi. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
OnBoard board intelligence platform simplifies complex board processes to make board meetings more effective. Start a free trial now! Lue lisää tuotteesta OnBoard
Board meetings should be informed, effective, and uncomplicated. The OnBoard board intelligence platform transforms complicated processes so boards can focus on what matters most: Realizing their vision for the organization. Experience a board portal that makes decision-making easier with a system of record for directors, executives, and administrators and intuitive data and analytics on any device, in any place, at any time. Test before you invest with a no-strings-attached free trial. Lue lisää tuotteesta OnBoard

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
ISL Light -etäkäyttöohjelmiston avulla voit määrittää työtietokoneesi etätyötä varten ja käyttää sitä kotoa käsin. Lue lisää tuotteesta ISL Light
ISL Light on ammattilaisen etäkäyttöohjelmisto, jonka avulla voit käyttää rajattomasti ilman läsnäkäyttäjää olevia tietokoneita turvallisesti kotoasi tai mistä tahansa muualta. Määritä työtietokone etätyötä varten vain muutamassa minuutissa. Käytä toimistotietokonettasi turvallisesti kotoa käsin tai mobiililaitteella. Näytönjakotekniikan avulla voit työskennellä tehokkaasti etänä milloin tahansa ja mistä päin maailmaa tahansa. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Splashtop Business Access is a remote desktop solution for business professionals and teams working remotely. Lue lisää tuotteesta Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is a remote desktop solution for business professionals and small teams working remotely. Access your work computers from any computer or mobile device. Includes free apps for iOS and Android. Splashtop Business Access features include: + Unbeatable price (save up to 90% compared to other comparable remote desktop solutions) + High performance + Remote file transfer + Remote print + Remote wake + Robust security Get started with a free trial! Lue lisää tuotteesta Splashtop Business Access

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Jibble is a 100% free time tracking software ideal for remote workers. Easy-to-use. Free forever. Unlimited users. Lue lisää tuotteesta Jibble
Jibble is a 100% free time tracking software. Track when your staff are at work for payroll, attendance and projects and ideal for remote workers. Easy-to-use. Free forever. Unlimited users. Staff clock in and out using mobile, tablet, web, MS Teams or Slack, and can use biometric recognition and GPS-location. Generate automated timesheets and powerful reports. Lue lisää tuotteesta Jibble

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device! Lue lisää tuotteesta Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Work management solution built for Remote Teams to enhance collaboration and productivity. Increase on-time project completion by 97%. Lue lisää tuotteesta Easy Projects
Easy Projects is the leading work management solution built for Remote Teams to enhance collaboration and productivity. Get a birds eye view of all progress, easily communicate with teammates with @mentions, and produce detailed reports for Senior Management, all in one convenient tool. Teams that use Easy Projects report a 30% decrease in project duration and 20% reduction in employee stress. Try Easy Projects free for 90 days and learn why it's the preferred solution for Remote Teams. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Make remote hiring easier with TestGorilla! We provide the best tools to screen your candidates so you can make better remote hires. Lue lisää tuotteesta TestGorilla
TestGorilla works. CVs don't. Make remote hiring easier with TestGorilla! We provide you with the best tools to screen your candidates so you can make better remote hiring decisions faster. Using multiple test types in an assessment gives the best predictive value, so we have a growing test library including: cognitive ability tests, programming tests, software skill tests, personality tests, culture fit tests, language tests, and much more. Lue lisää tuotteesta TestGorilla

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
The most human-friendly social media tool for an effective collaboration and approval process in marketing teams. Lue lisää tuotteesta Kontentino
Kontentino enables marketing teams to seamlessly collaborate when creating and approving social media content/ads. Kontentino saves 40% of the time spent on operational tasks. As a significant result, the quality of content improves and mistakes or fails are avoided when publishing social content/ads. Moreover, the analytics section puts data in context so social media managers are able to better understand the performance of the posts/ads when reporting to clients. Lue lisää tuotteesta Kontentino

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Etätiimien valvonta- ja ajanseurantaohjelmistoja yrityksille, tiimeille ja freelancereille. Lue lisää tuotteesta Monitask
Monitask tarjoaa etätyötä ja seurantaa tehokkaasti sekä lisää vastuullisuutta koko tiimissä. Kuvakaappausten edistyksellinen valvonta, aktiivisuuden valvonta ja ajanseurantaominaisuudet pitävät etätiimit keskittyneinä nykyiseen tehtäväänsä. Ohjelmistomme on tehokas mutta kevyt, yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Esimiehet voivat myös käyttää hallintapaneeliaan millä tahansa laitteella ja seurata tiimiään milloin ja missä tahansa. Kirjaudu Monitaskiin ja ala säästää aikaa ja rahaa jo tänään. Lue lisää tuotteesta Monitask

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
The better way to meet customers online Vectera is the easy way to schedule appointments and conduct secure video meetings. Lue lisää tuotteesta Vectera
Vectera is the easy way to meet clients and colleagues online. Schedule appointments and conduct secure video meetings for up to 4 people. Create communication hubs for all your clients. Get creative with whiteboards, cobrowsing and document annotation. 1-click start, no downloads, no frustrations. Lue lisää tuotteesta Vectera

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Identity management (IAM) and single sign-on (SSO) solution for companies of all sizes. Get started immediately with our free trial. Lue lisää tuotteesta OneLogin
Build secure, scalable, and smart identity and access experiences from any location on any device. There are multiple access and security considerations that can arise in a mobile or hybrid work environment and OneLogin can help you secure remote environments, enable seamless employee productivity, decrease IT workload, and provide access to the applications your teams need to collaborate effectively. Lue lisää tuotteesta OneLogin

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Naverisk is an All-in-One RMM, PSA, and service desk for managed service providers (MSPs) and IT service teams. Lue lisää tuotteesta Naverisk
Naverisk is a robust All-in-One IT services platform for MSPs and IT Pros. Naverisk combines RMM, Service Desk, PSA and 100% free Data Protection into a single powerful solution. Our excellent global 24x7 support also means you can get real time help when you need it. Lue lisää tuotteesta Naverisk

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Designed for busy executives, Nasdaq Boardvantage® is an award-winning board portal for optimizing the entire workflow of meetings. Lue lisää tuotteesta Nasdaq Boardvantage
We believe technology should break down barriers and empower people to work together. That’s why Nasdaq Boardvantage® helps boards and leadership teams optimize the entire workflow of meetings. Help save time on preparation, engage with confidence, and enhance strategic decision-making. Trusted by more than 50% of Fortune 100 companies, our board portal is equipped with end-to-end security features and up-front pricing. And with award-winning 24/7/365 support, when you come to us, we listen. Lue lisää tuotteesta Nasdaq Boardvantage

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Manage your remote teams in an easy and visual way. Lumeer is flexible to fit your specific needs. Lue lisää tuotteesta Lumeer
Managing remote teams requires setting clear expectations, focus on outcomes (not activity), motivating by purpose of these outcomes, removing obstacles, establishing processes, and keeping everyone in sync. Lumeer provides you the needed flexibility. Easy visual tool to plan, organize and track all your remote teams. Everyone knows what to do next, why it is important, and how to do it. Try it on your own for free or schedule a product a demo. Lue lisää tuotteesta Lumeer

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Channels is a data-driven Remote Work Phone System with free Web calls for you and your customers along with multiple other features. Lue lisää tuotteesta Channels
Channels is an innovative Remote Work phone system. We give you Web call - the customer can call you easily with one click from your company’s website. Channels integrates with platforms like Shopify, Magento, Pipedrive, and more. Other features include the display of customer details before a call, One-click Chrome extension, Call widget, Mobile App, IVR, Call Recordings, Live-listening, and more. Take the free option and try some of these features. Or, have them all with a full offer! Lue lisää tuotteesta Channels

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Give staff a workplace to call home. Access every app, share information, and collaborate in one central intranet. Lue lisää tuotteesta Claromentis
Give teams a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. Our interactive business platform provides your organisation with a one-stop shop for sharing information, boosting productivity, connecting staff, and collaborating. Benefit from our 20 years of intranet expertise: we've built, designed, and deployed intranets for global organisations both large and small, supporting companies in every industry imaginable. Lue lisää tuotteesta Claromentis

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Understand the digital experience of your distributed workforce. Lue lisää tuotteesta SysTrack
Understand the digital experience of your distributed workforce. SysTrack is designed to provide visibility into remote workers’ needs, work habits, and experience with their technology. See how remote workers connect to the corporate network, and assesses how this connection impacts productivity, user experience, and security risk. Lue lisää tuotteesta SysTrack

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Collaboration software that combines task management and communication features. Upgrade your team communication to the next level. Lue lisää tuotteesta HeySpace
HeySpace is a project management and communication platform designed for working in teams. An app is simple and user-friendly thanks to an intuitive interface and combination of many features like chat, boards, calendar, and timeline. HeySpace provides integrations that enable planning and execution to work fast and effectively. Our collaboration software has a totally free version for small teams and a premium plan dedicated to more demanding projects. Many clients trusted us. Be next! Lue lisää tuotteesta HeySpace

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
As a fully integrated Desktop-as-a-Service solution (DaaS), we focus on speed and simplicity so you can work faster from anywhere. Lue lisää tuotteesta V2 Cloud WorkSpaces
Desktop virtualization doesn't have to be complicated. V2 Cloud is the IT nerd you need. We work closely with Independent Software Vendors, Business owners, Managed Service Providers, IT managers and many others to grow their businesses with the Cloud. As a fully integrated Desktop-as-a-Service solution (DaaS), we focus on speed and simplicity so you can work faster from anywhere. Let our support team get rid of your worries use your cloud computer safely, quickly and economically. Lue lisää tuotteesta V2 Cloud WorkSpaces

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Powerful Cloud Workstations for Graphics Collaboration Lue lisää tuotteesta Cloudalize
Cloudalize is the cloud platform for software vendors that use game engines for B2B enterprise applications such as architectural visualizations and 3D product configurators. Cloudalize enables the distribution of any app on any device, making a traditional expensive workstation redundant. Cloudalize is also the developer of industry-leading MyGDaaS (GPU-accelerated Desktop-as-a-Service) for GPU-intensive applications such as CAE, CAD, CFD, GIS, 3D, etc. Lue lisää tuotteesta Cloudalize

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
All-in-one internal communication and information sharing platform that allows businesses to engage & share information with employees. Lue lisää tuotteesta Ziik
All-in-one internal communication and information sharing platform that allows businesses to engage & share information with employees. Not another IT project - Get started today No training needed - Unlimited support included No startup costs - Cancel any time How do I? Am I allowed to? Where do I find? Ziik helps employees find answers to these questions. We put manuals, strategy documents, company policies, news feeds, training videos and much more at your employees’ fingertips. Lue lisää tuotteesta Ziik

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Suppeco leverages customer-supplier relationships driving service excellence for a sustainable ecosystem and supply chain. Lue lisää tuotteesta Suppeco
Trusted by market leaders, Suppeco is a collaborative relationship platform, that enables organisations in any industry to drive an infinite array of targeted opportunity for value creation, innovation, and growth. Suppeco provides an unrivalled frictionless environment for collaboration at scale, across distributed multi-party teams. A cloud native SaaS platform, Suppeco enables companies to successfully manage and optimise relationships with their external ecosystems, and supply chains. Lue lisää tuotteesta Suppeco

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Video knowledge-sharing platform that detects topics so you can find relevant information. Lue lisää tuotteesta PixelMixer
PixelMixer makes onboarding, training and knowledge transfer a snap using the preferred learning format - video. Easily capture your screen and webcam or import meeting recordings. PixelMixer detects important topics so you can jump directly to relevant parts of a video. Knowledge is your most valuable asset, now everyone can benefit from it with PixelMixer. Lue lisää tuotteesta PixelMixer

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Lue lisää tuotteesta Google Drive

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
At the office. Working remote. Or around the globe. Dropbox Business has everything you need. Try for free today!
Work well together¿even when you're telecommuting. Easily share files and access team content from your computer, mobile device, or any web browser. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Lue lisää tuotteesta Dropbox Business

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
NEW in Basecamp 4: For a limited time, get your first 3 users free, for your first year. Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Lue lisää tuotteesta Basecamp

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace business solutions seamlessly integrate everything that you and your team need to get anything done, all-in-one place, including professional @yourcompany email. Whether it’s a video call with a client, chat room with your supplier or shared drive with partners, stay connected with everyone who is important to your business. Lue lisää tuotteesta Google Workspace

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across a multitude of systems.
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across everything from your mobile and desktop devices to telephones and conference room systems. Special features include cloud and local recording with transcripts and multi-user annotation capabilities via screen share. Easy access with one click, chat across platforms and share files all with encrypted, compliant settings for extra security. Lue lisää tuotteesta Zoom Meetings

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a remote work tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lue lisää tuotteesta OneDrive

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. Lue lisää tuotteesta GoTo Meeting

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Videoneuvottelut
  • Kokousten hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Tehtävien hallinta
  • Etäkäyttö/-hallinta