Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Etätyö-ohjelmisto

Etätyöohjelmisto koostuu erilaisista ratkaisuista, joita tarvitaan tehokkaaseen asiantuntijatyöhön vakinaisten toimitilojen ulkopuolella. Yhteistyö ja tiimin viestintä ovat tuottavan ja onnistuneen etätyön kannalta ratkaisevan tärkeitä. Etätyöohjelmistoon sisältyvät esimerkiksi ohjelmistopuhelin, live-chat-palveluohjelmisto, verkkokokousohjelmisto, yhteistyöohjelmisto, projektinhallinta­ohjelmisto ja etätukiohjelmisto.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Palkkalista ja vaatimustenmukainen palkkausjärjestelmä työntekijöille ympäri maailmaa Digitalisaation mahdollistaminen etätyössä Lue lisää tuotteesta Deel
Deel on etätiimeille tarkoitettu maailmanlaajuinen alusta, jota käytetään palkanlaskentaan ja vaatimuksenmukaiseen palkkaamiseen. Sen avulla kuka tahansa voi tulla palkatuksi ja saada maksun missä tahansa. Palkkaa välittömästi kokoaikaisia työntekijöitä tai itsenäisiä urakoitsijoita ympäri maailmaa, muutamassa minuutissa ja lakia noudattaen. Deelin avulla yritykset huolehtivat palkanmaksusta ja luovat paikallisen lain mukaisia sopimuksia yli 150 maassa käyttäen teknologista itsepalveluprosessia. Deel palvelee yli 4 000 asiakasta PK-yrityksistä julkisesti noteerattuihin yhtiöihin. Lue lisää tuotteesta Deel

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Zoho Assist tarjoaa yksinkertaisen ja suoraviivaisen käyttöliittymän yhteyden muodostamiseen etätietokoneisiin kaikkialla maailmassa. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist
Käytä tietokonettasi tai mobiililaitettasi mistä tahansa ja milloin tahansa Zoho Assistin avulla; yhden luukun ratkaisusi etätukeen, näytön jakamiseen ja valvomattomaan käyttöön. Aloita jo tänään yhdellä alan turvallisimmista, luotettavimmista ja edullisimmista ohjelmistoista. Ei vaadi ennakkoasennusta. Monipuolinen tuki saatavilla. Toimii kaikilla laitteilla. Tukee kaikkia tärkeimpiä web-välityspalvelimia ja palomuureja. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Slack tuo kaiken viestinnän ja työkalut yhteen paikkaan, jotta etätiimit pysyvät tuottavina riippumatta siitä, missä kukin tiimin jäsen työskentelee.
Slack tuo tiimin yhteen fyysisestä sijainnista riippumatta. Kun kaikki viestintä ja työkalut ovat samassa paikassa, etätiimit pysyvät tuottavina riippumatta siitä, missä kukin tiimin jäsen työskentelee. Kokeile Slackia maksutta jo tänään. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on etätyöväline, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
monday.com yhdistää tiimisi niin, että voit jatkaa yhteistyötä, hallinnoida ja seurata työtäsi helppokäyttöisellä alustalla missä tahansa.
Yllättävien tilanteiden sattuessa voit pitää monday.comin avulla kaiken työsi yhdessä paikassa ja antaa liiketoimintasi jatkua sujuvasti. monday.comin avulla voit keskittää kaiken työnkulkujen ja projektien yhteydessä tapahtuvan viestinnän, jolloin voit vähentää kokouksia ja sähköpostiketjuja ja lisätä tuottavuutta. Perehdytä tiimisi nopeasti valmiilla malleillamme, joita voit myöhemmin mukauttaa vastaamaan tarpeisiisi. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu etätyöohjelmisto, johon luottavat yli 30 000 yritystä ja miljoonat loppukäyttäjät. LiveAgentissa on yli 180 hyödyllistä käyttötukiominaisuutta, joten se on keskitetty palvelupiste kaikille etäasiakastukitiimeille. Tutustu tehokkaisiin ominaisuuksiin, kuten sisäänrakennettuun puhelinpalveluun, natiiviin suoraan chattiin, sosiaalisen median integraatioihin, automaatiosääntöihin, ajanseurantaan ja edistyneisiin raportointiominaisuuksiin. Ala tarjota tukea sekä asiakkaillesi että työtovereillesi jo tänään. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on hajautettujen tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Miro tarjoaa etätiimeille mahdollisuuden tehdä yhteistyötä ja tarjoaa keskuspaikan projektien pitämiseen järjestyksessä. Mirossa on yli 250 valmista mallia ideapalavereja, työpajoja, käyttäjäpolkujen kartoituksia ja muita tarpeita varten. Rekisteröidy ja aloita yhteistyö tiimisi kanssa nopeasti! Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja.
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
ISL Light -etäkäyttöohjelmiston avulla voit määrittää työtietokoneesi etätyötä varten ja käyttää sitä kotoa käsin.
ISL Light on ammattilaisen etäkäyttöohjelmisto, jonka avulla voit käyttää rajattomasti ilman läsnäkäyttäjää olevia tietokoneita turvallisesti kotoasi tai mistä tahansa muualta. Määritä työtietokone etätyötä varten vain muutamassa minuutissa. Käytä toimistotietokonettasi turvallisesti kotoa käsin tai mobiililaitteella. Näytönjakotekniikan avulla voit työskennellä tehokkaasti etänä milloin tahansa ja mistä päin maailmaa tahansa. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Etätiimit pysyvät yhdenmukaisina, vastuullisina ja tuottavina Frontin avulla. Hyödynnä automaatioita, tehtäviä ja luonnoksia ja tee yhteistyötä tehokkaasti.
Etätiimit työskentelevät tyytyväisemmin Frontin kanssa. Hallitse helposti kaikkea viestintääsi yhdessä saapuneet-kansiossa. Tee saumatonta yhteistyötä tiimien välillä viestien osoittamisen, kommenttien ja sisäisen luonnosten jakamisen avulla. Frontin ansiosta etätiimit pysyvät yhdenmukaisina, vastuullisina ja tuottavina, eikä tiimisi tarvitse opetella uuden työkalun käyttöä. Front näyttää ja tuntuu sähköpostilta, joten sitä on helppo oppia käyttämään ja voit aloittaa työskentelyn heti. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Hanki monipuolinen alusta, joka sopii täydellisesti etätyön organisointiin, työntekijöiden palkkaamiseen ja kouluttamiseen.
LiveWebinar on pilvipohjainen kaiken tarvittavan yhdessä paketissa tarjoava alusta verkkokokouksia varten – sen avulla voit järjestää etätyön tehokkaasti. Se on integroitu moniin markkinoinnin automaatiotyökaluihin, kuten Mailchimpiin, GetResponseen ja Hubspotiin. Kehittyneiden raporttien ansiosta voit tarjota helposti yrityksen sisäisiin kokouksiin liittyviä tietoja ja seurantaa. LiveWebinarissa käytetään tiukkoja tietoturvastandardeja, esimerkiksi odotushuoneita, huonekohtaisia salasanoja ja pääsykoodeja. Lue lisää tuotteesta LiveWebinar

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla.
Vie tiimityö uusiin ulottuvuuksiin intuitiivisella digitaalisella valkotaululla, jonka tarkoitus on auttaa tiimejä tekemään työtä yhdessä parhaalla mahdollisella tavalla. Lue lisää tuotteesta Mural

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Etätiimien valvonta- ja ajanseurantaohjelmistoja yrityksille, tiimeille ja freelancereille.
Monitask tarjoaa etätyötä ja seurantaa tehokkaasti sekä lisää vastuullisuutta koko tiimissä. Kuvakaappausten edistyksellinen valvonta, aktiivisuuden valvonta ja ajanseurantaominaisuudet pitävät etätiimit keskittyneinä nykyiseen tehtäväänsä. Ohjelmistomme on tehokas mutta kevyt, yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Esimiehet voivat myös käyttää hallintapaneeliaan millä tahansa laitteella ja seurata tiimiään milloin ja missä tahansa. Kirjaudu Monitaskiin ja ala säästää aikaa ja rahaa jo tänään. Lue lisää tuotteesta Monitask

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Kissflow Workflow on johtava työnkulkuohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja että jäsentämättömiä työnkulkuja.
Kissflow Workflow on johtava kattavien työnkulkujen ohjelmisto, joka tukee sekä jäsennettyjä työnkulkuja (prosessit ja liiketoimintaprosessien hallinta) että jäsentämättömiä työnkulkuja (tapausten hallinta). Kissflow Workflow on kooditon alusta, jossa kuka tahansa voi luoda automatisoidun prosessin, rakentaa tehtävän koontinäytön, toteuttaa tapausten työnkulun ja tehdä yhteistyötä työaiheiden parissa. Se tarjoaa kaiken tämän yhdessä älykkäässä ja helposti integroitavassa alustassa. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas suunnittelu- ja aikataulutusohjelmisto, jota käytetään kaikentyyppisten resurssien hallintaan. Ainutlaatuisen joustavuuden ansiosta voit seurata projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, välineitä ja paljon muuta yhdellä työkalulla. Näin voit itse keskittyä tärkeimpään. Tietojen keskittäminen auttaa tiimejä tehostamaan toimintaansa. Käyttäjät voivat tehdä yhteistyötä mistä tahansa ja käyttää mobiililaitteita. Lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Käytä Trengon tiimipostilaatikkoa kommunikoidaksesi tiimisi ja asiakkaidesi kanssa kaikkien työskennellessä eri paikoissa.
Trengo-tiimin postilaatikko on erinomainen ratkaisu kommunikointiin tiimisi ja asiakkaidesi kanssa, kun kaikki työskentelevät eri paikasta käsin. Yhdistä kaikki asiakasviestintäkanavasi Trengoon ja tee yhteistyötä tiimisi kanssa yhdestä saapuneet-kansiosta käsin. Ja kommunikoi tiimisi kanssa sisäisesti tiimichatin avulla. Trengoa käyttäessään yritykset eivät tarvitse muuta viestintäratkaisua. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Yksinkertaista toimisto-elämääsi varaamalla työpöydät, huoneet ja pysäköintitilat ja tehosta vierailijakokemusta yhdellä käyttäjäystävällisellä ratkaisulla.
TableAir on käyttäjäystävällinen työpaikan hallintaratkaisu, jossa on työpöydät, kokoustilat, parkkipaikkavaraukset ja vierailijahallintaominaisuudet. Hallitse varauksiasi verkkosivuston kojelaudan tai mobiilisovelluksen kautta, luo varauksia, tarkista tiedot tai peruuta varauksia – automatisoi prosessi säästääksesi aikaa ja optimoidaksesi toimistotilan käytön tilankäyttöanalyysin avulla. TableAir voidaan integroida Microsoft 365, Outlook, Teams tai Google kalenteri-tileihin, jotta tiimisi näkyy selkeästi kaikissa järjestelmissä. Lue lisää tuotteesta TableAir

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan IT-liiketoimintaasi menestymään.
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan yritystäsi tarjoamaan nopeaa ja turvallista IT-tukea lähes mihin tahansa alustaan budjettia rasittamatta. Take Control muodostaa yhteyden muutamassa sekunnissa, tarjoaa syvät diagnostiikkatyökalut, jotta voit tehdä vianmäärityksen nopeasti, yksinkertaisen loppukäyttäjäkokemuksen, jonka voit räätälöidä, sekä kaikki kalliimpien ratkaisujen lisäarvo-ominaisuudet edulliseen hintaan. Kokeile Take Controlia 14 päivän ajan ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta Take Control

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Samba Live on Euroopan johtava videoneuvotteluohjelmisto, joka auttaa yrityksiä organisoimaan viestintäympäristönsä
Samba Live on täydellinen ratkaisu etätyön integrointiin kaikenkokoisille yrityksille. Käyttäjät voivat osallistua verkkoyhteistyöhön saumattomasti millä tahansa laitteella ja seurata kokouksia integroitujen ilmoitustaulujen ja foorumien kautta. Samba Liven skaalautuvan pilvi-infrastruktuurin ansiosta mikä tahansa määrä käyttäjiä mistä päin maailmaa tahansa voi työskennellä yhdessä ja varmuuskopioida työnsä turvallisesti pilvipalveluun. Samba Live vastaa GDPR:n vaatimuksia, joten arkaluonteiset tiedot ovat turvassa. Lue lisää tuotteesta Digital Samba

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen hallintapaneeliin.
Dixa on etäasiakkaiden ystävyysalusta, joka mahdollistaa reaaliaikaiset keskustelut tuotemerkkien ja asiakkaiden välillä. Dixa antaa asiakastiimeille mahdollisuuden tarjota välittömästi yksilöllistä tukea puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestisovelluksissa yhdeltä näytöltä etänä työskenneltäessä. Saat reaaliaikaisia tilastotietoja suorituskyvystä, tehokkaita reititysominaisuuksia, automaatioita, integrointeja ja paljon muuta. Vieraile verkkosivustollamme tai varaa esittely, niin näet, miten Dixa voi parantaa edustajiesi ja asiakkaidesi kokemusta. Lue lisää tuotteesta Dixa

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Inuvika OVD Enterprise delivers Windows and Linux apps and desktops to any device. With the efficiencies of our Linux based platform, you need less infrastructure and can reduce your TCO by up to 50% vs Citrix or VMware Horizon. OVD Enterprise also eliminates most Windows server license requirements, with the exception of RDS CALs for Windows apps. Inuvika OVD Enterprise is easy to administer. You can be an expert in a matter of hours. It delivers an excellent end-user experience with features such as full USB redirection, two factor authentication and password management built into the product. Users can access their apps and desktops on Windows, macOS, Linux, iOS, Android, Chromebook and Raspberry Pi thin clients. An enterprise gateway is included with your subscription, so there is no need for a separate product like Citrix NetScaler. Since 2014, Inuvika had been selling, through its partner network, in more than 50 countries. Lue lisää tuotteesta Inuvika OVD Enterprise

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Suomi Paikallinen tuote
Tehosta Teams-johtamista järjestelmällisesti ja varmista, että hommat hoituu yhdessä!
Valtaosa tietotyön tekijän ajasta kuluu viestintään ja kokouksiin mm. Teamsissä. Fingertip auttaa heitä johtamaan työtään, tiimejään ja organisaatioitaan vastuullisesti ja tuottavasti osana päivittäistä Teams-kokemusta yhdessä koko tiimin voimin. Se tehostaa kokouksia, parantaa päätöksentekoa, toteutuksen seurantaa sekä lisää läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Fingertip on täydellinen järjestelmä johtajille ja tiimeille kaikenkokoisissa organisaatioissa. Fingertip helpottaa myös johtamisen ja yhteistyön pullonkauloja. Se suoraviivaistaa tietotyön johtamisen yhdelle alustalle, mikä vähentää tarvetta toistuvaan sovellusten välillä hyppimiseen. Se yhdistää uniikilla tavalla Teams-sisällöt ja keskustelut oikeassa kontekstissa antaen sinulle työkalut tehokkaaseen johtamiseen hommien hoitamiseen yhdessä. Lue lisää tuotteesta Fingertip

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Yhteistyövälineet
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden toiminnan seuranta
  • Etätuki
  • Asiakirjojen hallinta
  • Live-chat
  • Tehtävien hallinta
  • Kolmansien osapuolten integraatiot