Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Puheanalyysi-ohjelmisto

Puheanalytiikka­ohjelmisto auttaa organisaatioita käynnissä olevien tai tallennettujen puheluiden talteen ottamisessa, seuraamisessa ja analysoimisessa. Tällaisia työkaluja voidaan käyttää tunnepohjaiseen analyysiin, kielentunnistukseen, automaattiseen litterointiin sekä muihin toimintoihin asiakaskokemuksen seuraamiseksi.

Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Tunneanalayysi
  • Puhelujen tallennus
  • Automaattinen transkriptio
  • Kyselyt ja palaute
  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Asiakaskokemusten hallinta