Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Puheanalyysi-ohjelmisto

Puheanalytiikka­ohjelmisto auttaa organisaatioita käynnissä olevien tai tallennettujen puheluiden talteen ottamisessa, seuraamisessa ja analysoimisessa. Tällaisia työkaluja voidaan käyttää tunnepohjaiseen analyysiin, kielentunnistukseen, automaattiseen litterointiin sekä muihin toimintoihin asiakaskokemuksen seuraamiseksi.

1 tulosta

Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Tunneanalayysi
  • Puhelujen tallennus
  • Automaattinen transkriptio
  • Kyselyt ja palaute
  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Asiakaskokemusten hallinta