Suomi Näytä paikalliset tuotteet
201 tulosta
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Lue lisää tuotteesta Kindly
Kindly enables customer support teams to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Combining ConversationaI AI, Live Chat, Virtual Shopping Assistants, Cart Abandonment and Conversion Optimization software in one integrated platform, Kindly offers users a first-class customer experience that turns visitors into repeat buyers. Lue lisää tuotteesta Kindly

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Tarjoaa postilaatikon, jonka avulla yritykset voivat viestiä asiakkaidensa kanssa tehokkaasti eri viestintäkanavia käyttäen yhdestä paikasta käsin. Lue lisää tuotteesta Trengo
Trengo kasvattaa tiimin tuottavuutta ja tehostaa asiakasviestintää yhdistämällä kaikki viestintäkanavat yhteen yhteiseen postilaatikkoon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Tidio is a customer service platform that combines live chat and chatbots to improve customer support and generate more sales. Lue lisää tuotteesta Tidio
Tidio enables you to provide world-class customer support by combining live chat and chatbots. While a customizable live chat widget makes you accessible to your visitors and customers in real-time, directly from the level of your landing page, chatbots offer assistance when you're unavailable. Additionally, Tidio integrates with your Messenger and email inboxes and offers desktop and smartphone app, so you can manage all communication channels from one place, on every device. Lue lisää tuotteesta Tidio

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Access all of the tools you will ever likely need to perform effective and proactive human and chatbot customer support with Smartsupp Lue lisää tuotteesta Smartsupp
Customer support today requires rapid response times with virtually seamless correspondences that effectively take care of your buyers' needs. Smartsupp delivers a multichannel live chat solution with chatbots, video recordings, and all of the customer care tools you will ever likely need in order to deliver consistent and outstanding customer support. Providing conversation management tools all the way through to AI, Smartsupp offers customer care features built to service your shoppers needs. Lue lisää tuotteesta Smartsupp

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Zendesk provides the complete customer service solution that’s easy to use and scales with your business.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Put customer service at the heart of your company. Make agents more productive, managers more impactful and customers more empowered.
Zoho Desk is the industry's favourite customer support software with contextual AI that helps you to streamline your customer care, automating routine and managing multiple customer interactions gets easier on cloud. This includes conversations spread across various channels like email, phone, social media, live chat, and more, all from a single interface. Naturally, our free plan gives you 3 users free to help you get a head start with your customer service operations. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Intercom enables personalized customer service at scale, increasing customer satisfaction and support team efficiency. Powered by a modern messenger, smart automation and self-service tools, along with all the features you need from a modern support solution including a next-gen omnichannel inbox, conversation routing, workload management, reporting and more. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike yhdistää verkkosivuston chatin mobiiliviestintään. Vaihda parempaan asiakasviestintämenetelmään. Asiakkaille, asiakastukihenkilöille, myyntiedustajille ja esimiehille. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Lue lisää tuotteesta NICE CXone

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive. More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools. Lue lisää tuotteesta Birdeye

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Lue lisää tuotteesta Bill.com

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Kaikkien osastojen tiimien jäsenet voivat tehdä yhteistyötä kulissien takana lähettääkseen parhaat vastaukset nopeammin, pitääkseen viestit järjestyksessä eri kanavilla ja säilyttääkseen henkilökohtaisen tyylinsä. 5–5 000 henkilön suuruiset tiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lue lisää tuotteesta Help Scout

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster!
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform for your support, marketing & sales. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster with HelpCrunch. Features include: - Live Chat - Chatbot - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps Try HelpCrunch for free for 14 days. Lue lisää tuotteesta HelpCrunch

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Lue lisää tuotteesta CloudApp

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lue lisää tuotteesta Kayako

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Lue lisää tuotteesta Textline

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lue lisää tuotteesta Yonyx

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. Lue lisää tuotteesta TenFold

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Fully branded white label appointment scheduling for enterprise or as a reseller integrating scheduling into an existing platform.
Three Customer Groups: Enterprise - Fully branded version of our software (YourCompanyBooking vs Bookafy) sales and support teams. Integrator - White label scheduling integration into an existing product offering. Example: CRM adding scheduling. Implement in days, not years. Small business - Our product is robust... we have 2-way sync w/ Google, Ical, Outlook, Office 365 and Outlook Exchange, an Open API, Payments, Classes, unlimited users, unlimited appointment types, and more. Lue lisää tuotteesta Bookafy

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Lue lisää tuotteesta ServiceNow Customer Service Management

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Website optimization tools used by 300,000+ sites worldwide. Heatmaps, recordings, surveys, live chat, and more included in every plan.
Learn why your visitors aren’t converting and how you can grow sales and capture leads with Lucky Orange. Installation takes a few seconds and doesn’t require coding experience. With 10 tools for the price of one, Lucky Orange’s suite of conversion rate optimization tools includes Dynamic Heatmaps, Session Recordings, Live Chat & Live View, Visitor Profiles, Surveys, Announcements, Form Analytics, Conversion Funnels, and a Realtime Dashboard. Get started today with a 7-day free trial. Lue lisää tuotteesta Lucky Orange

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lue lisää tuotteesta UJET

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Build interactive decision trees that help your customers guide themselves to the right answer the first time.
Zingtree makes it easy to create interactive FAQs, knowledge bases, and troubleshooters. Powered by no-code decision trees, Zingtree helps you solve two common issues: Users often don¿t know what they¿re looking for, and don¿t know where to find it even if they do. With Zingtree, you instead guide your users to the right answer on their own, deflecting support tickets in the process. Lue lisää tuotteesta Zingtree

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Lue lisää tuotteesta Efficy CRM

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Hiver is a Gmail-based customer support solution that helps teams collaborate on shared inboxes like [email protected], [email protected], [email protected]
Hiver is the world's first helpdesk built for Google Workspace. We help teams deliver fast and empathetic customer support, right from the tool they are already familiar with - Gmail. This means they can assign, track, and collaborate on customer emails, as well as run the most advanced analytics and automations from the Gmail interface, without sacrificing any time on learning new software. Hiver is used by 1500 companies including Flexport, Pluralsight, Harvard University, and Appsflyer. Lue lisää tuotteesta Hiver

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
LiveHelpNow is an omnichannel software solutions provider for all of your customer support, contact center, lead generation, and help desk needs. Offerings/capabilities include live chat, SMS text-to-chat, ticket management, chatbots, knowledge base, social media messaging, live chat agents, enterprise level reporting, KPI dashboards and more. Finally, provide the data and resources your agents need to delight your customers. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. Lue lisää tuotteesta LiveHelpNow

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Lue lisää tuotteesta Gladly

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Sprinklr auttaa yrityksiä tarjoamaan maailmanluokan asiakaspalvelua yli 35 kanavalla – alan kehittyneimpiin kuuluvan tekoälymoottorin avulla.
Sprinklr on ainoa yritystason asiakaspalveluratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklr Modern Care hyödyntää alan kehittyneimpiin kuuluvaa tekoälymoottoria ja auttaa yrityksiä havaitsemaan ja ratkaisemaan asiakkaiden ongelmia yli 35 nykyaikaisella kanavalla yhdeltä, yhdistetyltä alustalta käsin – mikä takaa nopeamman ja myönteisemmän brändivuorovaikutuksen suuressa mittakaavassa. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päävaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line. Lue lisää tuotteesta Tracker

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
eDesk: the most scalable eCommerce customer support tool for online retailers that want to grow faster.
eDesk helps eCommerce brands deliver seriously extraordinary customer service, everywhere they sell. Our AI-powered automation solutions streamline customer support processes for faster response time, to improve productivity and profitability. eDesk integrates with 250+ marketplace, webstore, social and logistics channels; more than any other customer support software. The suite covers all the help desk solutions, combined with an award-winning Smart Inbox, Live Chat, Feedback and Insights. Lue lisää tuotteesta eDesk

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Multi-channel live chat solution with chatbots, knowledge base, auto-invitations, employee-to-employee transferring, and group chats.
Chaport is a modern live chat solution with chatbots, auto-invitations, knowledge base, integrations with Facebook, Viber, Telegram, offline messaging, employee-to-employee transferring, group chat capabilities, and much more. It is designed as a modern messenger to make communication with customers as easy and enjoyable as chatting with friends. Besides, it provides web-, desktop, and mobile apps so that you can chat with customers from any device and location. Lue lisää tuotteesta Chaport

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Simplify and grow your business with your own custom Logicbox.
Logicbox helps companies grow by combining every facet of your business into a single, customized, cloud-based system. From account and lead management, CPQ and production, to invoicing, purchasing and inventory management, to distribution, installation and service, Logicbox streamlines and scales your critical daily processes. Choose Logicbox and get real-time visibility into all aspects of your operations, enabling you to grow your business and increase profitability. Lue lisää tuotteesta LogicBox

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules Lue lisää tuotteesta AzureDesk

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences.
Happier agents make happier customers. Sharpen gives your customer service team a way to simplify their queue interactions and workflows to empower agents and deliver a positive CX. Equip agents with a platform to interact with customers on any channel from one interface. Trigger micro-learning and coaching modules inside agent queues for improved growth and development. And, gain deep customer insights from a single reporting system, based on the customer relationships your team develops. Lue lisää tuotteesta Sharpen

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille.
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän CRM-järjestelmää, tehtävänhallintaa, ajanseurantaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancerei lle, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Lue lisää tuotteesta GetFeedback

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Paranna asiakasmenestystäsi ja asiakaspalveluasi sekä hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä alustaa käyttäen.
Jos etsit perehdytykseen, asiakaspysyvyyteen ja tukeen liittyviä prosesseja tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
A human + bot hybrid customer support software that lets companies automate their customer support.
The way customer conversations and support are happening is broken, redundant, and time and cost-inefficient. And Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software for proactive, real-time, and personalized support. The amount of customer service queries is ever increasing. That is why AI becomes extremely important. With chatbots, businesses can serve their customers effectively without spending vast amounts of time, resources, and workforce. Lue lisää tuotteesta Kommunicate

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. Lue lisää tuotteesta NABD System

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Kustomer is the top-rated CRM, helping top brands deliver modern customer service that creates customers for life. Powered by AI, Kustomer scales to meet the needs of contact centers and businesses, enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Founded in 2015 by serial entrepreneurs Brad Birnbaum and Jeremy Suriel, Kustomer has raised over $174M in venture funding. Lue lisää tuotteesta Kustomer

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. Lue lisää tuotteesta UseResponse

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
The modern customer service platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Deskpro is the helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. Lue lisää tuotteesta DeskPRO

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Kapture CRM is an enterprise grade customer service automation platform.
Kapture CRM is a simple, easy, and highly scalable help desk software. Kapture eases your agent’s life by automating tasks, nurturing leads, and providing a smart AI-powered assistant that resolves issues quickly to build a superior customer service experience. Customized modules from Kapture CRM are extensively utilized in a variety of business verticals, including FMCG, Healthcare, Internet Companies, Education, Real Estate, and others. Lue lisää tuotteesta Kapture CX

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Live-chat
  • Sähköpostin hallinta
  • CRM
  • Palvelutasosopimusten hallinta