Suomi Näytä paikalliset tuotteet
237 tulosta
Wrike is software solution for nonprofit project management that features Gantt charts, customizable reports, and planning templates. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is nonprofit project management software used by more than 20,000 companies around the world. Wrike's powerful software can help make any project manageable, thanks to customizable dashboards to suit every team member, automation that streamlines repeated tasks and requests, and templates that simplify planning. Adjust milestones on one-click Gantt charts to adapt to new priorities and get an overview of your project portfolio with custom-built reports. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place. Lue lisää tuotteesta Basecamp
Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on. Lue lisää tuotteesta Basecamp

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
The only 100% free time tracker and timesheet for teams Lue lisää tuotteesta Clockify
A project management software trusted by 50,000+ companies. Keep up with ongoing tasks and manage complex projects in Clockify - there is no limit on the number of users, projects or time tracking periods. Create time entries by simply starting and stopping a stopwatch, and export customized reports for each project. Task log is available across devices, on the web, mobile or desktop - all data is synced online. Lue lisää tuotteesta Clockify

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards, and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lue lisää tuotteesta Evernote Teams

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Keep feature requests, bugs, and more organized with GitHub Issues — engineered for software teams.
GitHub makes project management simple. Start with an issue: create an issue to suggest a new idea or track a bug. Then organize and assign tasks to your team. Link issues and pull requests: Track updates to your project without complicating your workflow by cross linking between issues and pull requests anywhere in your GitHub organization. Lue lisää tuotteesta GitHub

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
From supporting disaster relief to lifting up communities in need, we help nonprofits fulfill their missions. Visit box.org to learn mo
Box powers how the world does more good together. From supporting disaster relief to lifting up marginalized populations, we enable nonprofits to innovate and fulfill their missions with powerful content management tools. After all, our shared goal is to create a better, more connected world. Visit box.org to learn more. Lue lisää tuotteesta Box

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lue lisää tuotteesta Todoist

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
The intelligent diagramming application that empowers teams to clarify complexity, align their insights, and build the future.
Lucidchart is the intelligent diagramming application within the Lucid visual collaboration suite—it’s the quickest and easiest way for individuals and teams to map out their organization’s processes, systems, and people. Since it’s cloud-based, you can work from anywhere, at any time, on any device or browser. This makes it easy to collaborate and align with teammates as you visualize complex ideas and bring those ideas to life. Lue lisää tuotteesta Lucidchart

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lue lisää tuotteesta Microsoft Project

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
See Work Happen in Real-Time With Hubstaff's Nonprofit Project Software and Identify Productivity Trends. Start a 14-Day Free Trial!
Avoid inefficiency for nonprofit project management and work better with streamlined time tracking software from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Trello, Asana, Github, Slack, and Paypal. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Lue lisää tuotteesta Hubstaff

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront includes capabilities to capture and plan, assign and execute, and deliver and measure work in a variety of use cases for organizations of all sizes in all industries. With Workfront, these organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, automate processes, and deliver measurable outcomes. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
"Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free: myhours.com
Cloud based time tracking software designed for small teams and freelancers. Track time on projects with tasks, generate insightful reports and send invoices to clients. Free iOS and Android mobile apps. "Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free and upgrade to PRO whenever you want. https://myhours.com Lue lisää tuotteesta My Hours

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
The #1 online collaborative whiteboard platform where teams get work done.
Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 30 million users worldwide. Easily collaborate, ideate and centralize communication for all your cross-functional team work. Try our deep integrations with Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch, and more to make your team collaboration more productive. Explore 250+ templates and interactive frameworks to start collaborate quickly with your team Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Teamwork is the only platform built for scaling client work.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability, all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers around the world with a global team of over 350 employees. Learn more at teamwork.com. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. Lue lisää tuotteesta GitLab

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Employees have already been managing their own timecards, expenses, PTO, benefits and more. Now they can do their own payroll, too.
Paycom offers user-friendly HR and employee-driven payroll technology to enhance the employee life cycle, in a single software. Paycom drives efficiencies, increases data integrity and gives employees power over their HR information through a self-service app. Employees already manage their timecards, PTO, benefits and more. Now they can own their payroll, which results in improved accuracy, reduced employer liability, increased process oversight and unparalleled employee insight into their pay. Lue lisää tuotteesta Paycom

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Deputylla voit tehdä täydet henkilöstöaikataulut ja työvuorot minuuteissa sekä julkaista ne tiimeillesi yhdellä napsautuksella, hallita helposti henkilöstön lomia ja vapaita, seurata ajankäyttöä sekä läsnäoloa ja synkronoida työaikatietosi saumattomasti palkkalaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään. Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
TimeCamp is a 100% free time tracker for unlimited users. Manage timesheets, attendance, and project profitability in one place.
TimeCamp is 100% free time tracker for teams. Unlimited users for $0. Accurate timesheets and detailed reports allow you to improve your projects' profitability, track your employees' performance, and collaborate in your team and with your clients. Its automatic real-time tracking features make TimeCamp an all-embracing centralized system for project management. Integrate TimeCamp with your favorite apps to get the most out of your team or freelance work! Lue lisää tuotteesta TimeCamp

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Lue lisää tuotteesta Justworks Hours

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Harvest time tracking makes it easy to capture time, gain insights from past projects, and get paid for your team’s work.
Harvest makes it easy to track time, gain insights from past projects, and get paid for your work. Native apps and integrations with popular tools like Asana and Slack allow Harvest to fit into your team’s workflow. A wide selection of visual reports keep projects running smoothly and your team supported. Turn your team’s tracked time and expenses into invoices and collect payment quickly with integrated online payments. Help your team spend time wisely with Harvest. Lue lisää tuotteesta Harvest

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Lue lisää tuotteesta Insightly

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivity while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Lue lisää tuotteesta Replicon

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanalytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Paymo is a full-featured project management solution dedicated to small businesses and remote teams to help them get their job done.
Paymo is a modern and intuitive work and project management solution for small businesses and remote teams that bundles advanced task management, planning, scheduling, time tracking, collaboration, and invoicing. This means that you can keep track of the entire lifetime of a project - from creation until getting paid - without having to use and pay for several apps. Lue lisää tuotteesta Paymo

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Time Doctor is a time tracking and productivity software that delivers analytics on how companies use their time to improve performance
Time Doctor is a time tracking and productivity software that tracks how companies use their time to deliver analytics to improve performance. With metrics for all workday activity, organizations can make data-driven decisions and have the accountability necessary for flexible work. Time Doctor is used by enterprises and SMBs, including organizations with outsourced or offshore teams, or a remote or hybrid work model. We integrate with 60+ tools to easily analyze productivity all in one place. Lue lisää tuotteesta Time Doctor

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lue lisää tuotteesta SuiteDash

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Lue lisää tuotteesta Favro

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward. Lue lisää tuotteesta Blackbaud Raiser's Edge NXT

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
ActiveCollab is a project management software that gives you complete control over your work. Make Real Work happen now!
Project management software that gives you complete control over your work. Equipped with just the right set of features to help you organize your work and keep you free from distractions: workload management, time tracking, project profitability, task dependencies, invoicing, collaborative options, third-party integrations, in-app chat. ActiveCollab is used by teams of all backgrounds - from large international corporations to small startups and everything in between. Lue lisää tuotteesta ActiveCollab

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Strengthen stewardship, accelerate growth, and maximize your impact with Sage Intacct’s true cloud-based financial management solution.
Secure your next round and accelerate growth with Sage Intacct Projects for nonprofits. Automate day-to-day processes: from tracking grants, fundraising costs, time, and expenses to managing resources, billing, and revenue recognition. Get a fully dimensional chart of accounts, which allows you to automatically report on both financial and operational metrics and dissect your data for greater visibility. Sage Intacct’s goal is to enable better financial stewardship for nonprofit organizations. Lue lisää tuotteesta Sage Intacct

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Powerful time tracker with task management, expense tracking, reporting, budgeting, billing, and invoicing functions.
Everhour is one of the best time trackers for teams of all sizes. Track your team’s working hours, plan out project budgets, create reports and invoices, bill your clients, do the resource planning, manage the tasks, and organize your workflow. Everhour integrates with the most popular project management tools like Asana, Trello, Basecamp, Jira, ClickUp, Monday, GitHub, Todoist, and Notion, so you can easily track time inside them without switching browser tabs! Lue lisää tuotteesta Everhour

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Online Gantt chart software for project management that allows teams to visualize project plans and manage tasks.
GanttPRO is online Gantt chart software used by 700K+ users worldwide. Project/product and portfolio managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial. Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. Lue lisää tuotteesta ONLYOFFICE Workspace

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lue lisää tuotteesta Agiled

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Flock is team collaboration tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32000 businesses globally.
When users tell us that they're emailing each other less and shooting Flock messages back and forth to get work done, we know we're doing something right! From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello - organize all your work collaboration efforts with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with inbuilt features like Shared to-dos, Reminders, Notes, Polls and lots more! Lue lisää tuotteesta Flock

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going on in your company. Flowlu's tools let you know what your employees are doing and what problems they are facing. You can track every part of your business, from time spent by your team and their workload to overall costs, and customer invoices. Lue lisää tuotteesta Flowlu

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis. Manage projects, resources, risks, costs & more with superb reporting
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis — an ultra-customizable project management solution with workflow automation, superb reporting & beautiful dashboards. You can sort project requests, build flexible project plans, track risks, optimize resource utilization, visually monitor progress, track project portfolios, collaborate with your clients & more. Celoxis is also available in on-premise mode. Sign up for a free 30-day trial or speed up with a personalised demo. Lue lisää tuotteesta Celoxis

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
Task/Project Management & Collaboration app with Kanban, Gantt Chart & Time Tracker.
Kanbanchi for G Suite is the only online project management / task management / collaboration software with Kanban Board, Gantt Chart and Time Tracker. Project boards with lists and cards visualise a workflow of all your tasks and activities. Collaborate with your team in real time and manage your projects visually! Lue lisää tuotteesta Kanbanchi

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Lue lisää tuotteesta Zoho Projects

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Lue lisää tuotteesta Glasscubes

Ominaisuudet

  • Tehtävien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Resurssien allokointi ja suunnittelu