Suomi Näytä paikalliset tuotteet
196 tulosta
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Lue lisää tuotteesta Kindly
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Combining Chatbots, Live Chat, Virtual Shopping Assistants, Cart Abandonment and Conversion Optimization software in one integrated platform, Kindly offers users a first-class customer experience that turns visitors into repeat buyers. Lue lisää tuotteesta Kindly

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Engage visitors to your website 24/7 with Pipedrive's Chatbot and Live Chat. Turn your window shoppers into qualified leads. Lue lisää tuotteesta Pipedrive
Turn your website window shoppers into qualified leads with Pipedrive's Chatbot and Live Chat. Chatbot engages your website visitors 24/7. Easily customize your bot's look, the questions it asks and how it replies. Have available sales reps add a human touch with Live Chat from their phones or desktop. If your team gets busy, Chatbot steps in so no leads slip away. Both tools are available in the LeadBooster add-on, which can be added to any Pipedrive CRM plan. Start your 14-day free trial. Lue lisää tuotteesta Pipedrive

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Don't work harder, work smarter. Automate customer care processes, increase sales, and boost your conversion rates with our chatbot. Lue lisää tuotteesta Smartsupp
Don't work harder, work smarter. Smartsupp's chatbot allows you to reply instantly to messages from your website visitors, suggest and upsell products, provide customer service, and more, all without even breaking a sweat. Automate customer care processes to help save your online business loads of time, money, and resources, all while increasing sales and boosting your conversion rates. Don’t know how to set up a chatbot? No problem! Smartsupp offers chatbot templates to help you get started. Lue lisää tuotteesta Smartsupp

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Use Tidio to take care of your customers 24/7 with AI-powered chatbots that will respond to questions even when you’re away. Lue lisää tuotteesta Tidio
With Tiidio, you can take care of your customers 24/7 using AI-powered chatbots that will respond to questions and resolve issues even when you’re away. Automate customer support, save abandoned carts, generate new leads, and do much more with built-in ready-to-use chatbots available always when your customers need help. You can build your own chatbot from scratch using an intuitive drag-and-drop editor or pick one of the 35+ free templates. It’s fast, simple, and no coding skills are requir Lue lisää tuotteesta Tidio

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Freshchat is a modern messaging software built for customer engagement teams to talk to customers across channels. Lue lisää tuotteesta Freshchat
Freshchat is the modern messaging solution that delivers effortless customer service for the digital-first customer by bringing together artificial and human intelligence across messaging channels. W ith the world moving towards contactless service, customers expect on-demand, personalised support on familiar channels that are easily accessible. This is where businesses use Freshchat's powerful messaging platform to service their customers on various digital channels using a blend of automation Lue lisää tuotteesta Freshchat

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Suomi Paikallinen tuote
Leadoo, The Conversion Platform provides you with a complete set of tools and essential insights for converting your website visitors. Lue lisää tuotteesta Leadoo
Leadoo converts more visitors to customers from your existing website traffic. Already 1.000 companies increasing their conversions by 30-70% with Leadoo. The best conversion tools for converting your visitors. Insightful and easy to use Conversion Insights that show what works and what doesn't. Lue lisää tuotteesta Leadoo

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
REVE Chat is a smart customer communication platform that comes with Chatbot, Live Chat, Cobrowsing & other features for multichannel. Lue lisää tuotteesta REVE Chat
REVE Chat offers an AI-powered chatbot that deals with customer inquiries and automatically generates personalized messages for individual customers. It also comes with Live Chat features to provide real-time support. You can deploy the chatbot to automate your sale process, generate leads, and increase customer engagement. It is available 24/7, even at weekends and during holidays, which shows commitment to customers. Engage, manage and satisfy the customers in real-time with a chatbot. Lue lisää tuotteesta REVE Chat

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Cyara accelerates the delivery of flawless customer journeys across digital and voice channels while reducing the risk of defects. Lue lisää tuotteesta Cyara
Cyara’s award-winning Automated CX Assurance platform helps the companies deliver flawless customer experiences with less effort, cost, and risk. Cyara supports the entire CX software development lifecycle, from design to functional and regression testing, load testing, chatbot testing, and production monitoring enabling enterprises to design, build, and maintain optimal customer journeys at scale, across digital and voice channels, while reducing the risk of customer-facing defects. Lue lisää tuotteesta Cyara

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Chatbot solution that helps businesses utilize artificial intelligence (AI) to automate support processes, qualify leads, and more. Lue lisää tuotteesta REVE Chatbot
Chatbot solution that helps businesses utilize artificial intelligence (AI) to automate support processes, qualify leads, and more. Lue lisää tuotteesta REVE Chatbot

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Create Your Own Stunning App without Coding for Free!
Appy Pie is an application development tool designed to help small businesses, eCommerce industry, restaurants, churches, and DJs build code-free customizable apps for Android and iOS devices. Administrators can add various features including push notifications, navigation, form builder, and photo/video sharing among others while creating multi-lingual applications. It also helps developers integrate the app with social media channels to let individuals eliminate manual registration processes. Lue lisää tuotteesta Appy Pie

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive. More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools. Lue lisää tuotteesta Birdeye

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Lue lisää tuotteesta Bill.com

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
ExecVision's conversation intelligence platform mines insights from customer and prospect conversations to improve rep performance.
ExecVision is a conversation intelligence platform built on a simple, almost inarguable premise: Insights mined from customer interactions are exponentially more valuable when you can translate them into performance improvements in your sales, support, success, marketing, and product teams. We shine where other conversation intelligence software falls short: Improving performance by changing human behaviors. The fact is, insights don't do you any good when they're stuck in a dashboard. Lue lisää tuotteesta ExecVision

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Drift helps businesses connect with people at the right time, in the right place, with the right conversation. Using our AI-powered Conversation Cloud, businesses can personalize experiences that lead to more quality pipeline, revenue, and lifelong customers. Lue lisää tuotteesta Drift

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build powerful virtual hiring events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen to attract 3x more qualified candidates. Fortune 500 companies rely on the robust platform to source top talent and make meaningful connections. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality. Lue lisää tuotteesta Brazen

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Rocket.Chat brings data protection into every conversation.
Rocket.Chat is a fully customizable communications platform for organizations with high standards of data protection. It enables real-time conversations between colleagues, with other companies or with your customers, regardless of how they connect with you. The result is an increase in productivity and customer satisfaction rates. Every day, tens of millions of users in over 150 countries and in organizations such as Deutsche Bahn, The US Navy and Credit Suisse trust Rocket.Chat to keep their Lue lisää tuotteesta Rocket.Chat

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Genuine, personalized, and easy to use.
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Via website and mobile app, agents engage more effectively with a choice of powerful tools including co-browsing, auto-translation, routing, and audio and video chat. Convert visitors to customers, increase sales and improve customer satisfaction with our award-winning Comm100 Live Chat solution. Lue lisää tuotteesta Comm100 Live Chat

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. Lue lisää tuotteesta TeamSupport Messaging & Live Chat

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
An all-in-one customer engagement tool with live chat, website visitor tracking, and analytics capabilities.
Zoho SalesIQ is an all-in-one, AI-powered live chat and analytics platform that helps businesses improve engagement with their customers. The platform provides live chat, chatbots, and integration with Instant Messaging (IM) channels, CRM, help desk software, and more to communicate with every site visitor at every stage of the customer lifecycle. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
LiveHelpNow is an omnichannel software solutions provider for all of your customer support, contact center, lead generation, and help desk needs. Offerings/capabilities include live chat, SMS text-to-chat, ticket management, chatbots, knowledge base, social media messaging, live chat agents, enterprise level reporting, KPI dashboards and more. Finally, provide the data and resources your agents need to delight your customers. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. Lue lisää tuotteesta LiveHelpNow

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
An intuitive no-code conversational apps builder that combines the benefits of conversational interface with rich UI elements.
Landbot is a user-friendly no-code solution for creation of conversational apps which are a natural evolution of chatbots. Conversational apps combine benefits of an interactive conversational interface with rich UI elements while automating advanced data workflows like business applications. Hence, they address business needs on both the communication and process automation level. In a nutshell, with or without NLP, Landbot helps you optimize every stage of the customer journey from lead genera Lue lisää tuotteesta Landbot

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Natively built for the cloud, Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete solution connecting every human resource process from hire to retire. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Lue lisää tuotteesta Oracle Cloud HCM

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
The best companion to communicate with your B2B SaaS customers.
Customerly is an In-App Messaging platform for SaaS companies. Be more human, build a relationship with your users, drive conversions and gather feedback. Increase user retention and satisfaction with Customerly. Simple tools to engage SaaS users, support clients and gather feedback efficiently. Customerly helps you stay connected with your customers, so you can make more sales, build a stronger brand and maintain a closer relationship with your users. Lue lisää tuotteesta Customerly

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
ChangeGear delivers a comprehensive solution with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, self-service, cost-effective licensing. With a business-friendly interface, users can easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering efficient IT service management. Available for change management to a complete service management solution. Lue lisää tuotteesta ChangeGear

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Multi-channel live chat solution with chatbots, knowledge base, auto-invitations, employee-to-employee transferring, and group chats.
Chaport is a modern live chat solution with chatbots, auto-invitations, knowledge base, integrations with Facebook, Viber, Telegram, offline messaging, employee-to-employee transferring, group chat capabilities, and much more. It is designed as a modern messenger to make communication with customers as easy and enjoyable as chatting with friends. Besides, it provides web-, desktop, and mobile apps so that you can chat with customers from any device and location. Lue lisää tuotteesta Chaport

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
ChatBot is an all-in-one platform to create, deploy, and track chatbots across channels.
Automate key tasks right away by creating multipurpose chatbots with diverse templates and a visual builder. Connect ChatBot with various tools and platforms using one-click integrations, the open API, webhooks, and Zapier. Design smooth conversational experiences to build better relationships with your customers. Send dynamic responses that encourage customers to chat and interact. Mix and match text, images, buttons, and quick replies to show off your brand, products, and services. Lue lisää tuotteesta Chatbot

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
A remarkably human-like front desk assistant.
Best suited for beauty, wellness, fitness and dental markets. Whether responding to missed calls or marketing to your clients, TrueLark's (formerly FrontdeskAI) virtual front desk assistant can be used to create consistency in your communications, better customer experiences, increase revenue, improve retention, and give you time back in your day. With TrueLark, consumers can text, call, or live chat with your business 24/7. Lue lisää tuotteesta TrueLark

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
Make online shopping as personalized as in store with INSIDE, an omni channel customer service software that provides agents with the tools and data to replicate in-person shopping experiences online and seamlessly between channels. Some of the world’s leading brands use INSIDE to earn on average a 25-35%, sometimes 48%, conversion rate using the enterprise live chat, chatbots, video-assisted personal shopping and live-streaming solutions Lue lisää tuotteesta INSIDE

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Build chatbots easily through an intuitive visual, accelerating the design process for both beginners and advanced users.
SAS Visual Analytics support sharing and collaboration of insights to decision makers as they make collective decisions as part of their tasks or process or jobs, including through conversational AI and chatbots. An intuitive visual interface takes the guesswork out of building conversational experiences, accelerating the design process for both beginners and advanced users. Access data, reports and visualizations through a chatbot – even run advanced analytics and AI. Lue lisää tuotteesta SAS Visual Analytics

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
A leader in Conversational AI, chatbot, and messaging technology, LivePerson helps you get the results that matter to your business.
LivePerson's Conversational AI and messaging platform empowers 18,000+ brands to design, manage, and optimize consumer conversations, improving marketing, sales, and customer care. Manage conversation s at scale with the Conversational Cloud's real-time intent detection, low-code chatbot building studio, and conversation management workspace that unifies agent and bot interactions across the world's most popular messaging channels (web, in-app, SMS, Apple Business Chat, WhatsApp, Facebook, etc). Lue lisää tuotteesta Conversational Cloud

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
A human + bot hybrid customer support software that lets companies automate their customer support.
The way customer conversations and support are happening is broken, redundant, and time and cost-inefficient. And Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software for proactive, real-time, and personalized support. The amount of customer service queries is ever increasing. That is why AI becomes extremely important. With chatbots, businesses can serve their customers effectively without spending vast amounts of time, resources, and workforce. Lue lisää tuotteesta Kommunicate

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
B2Chat is a Web App software that offers users an all in one instant messaging and chat solution. Users are provided with features such
B2Chat is a Web App software that helps businesses to deliver a faster and better customer service via chat. Respond to your customers quickly, with the amount of agents you require and from the same place. B2Chats allows your business to unify chats from: Facebook Messenger, Instagram, LiveChat, Telegram and WhatsApp. Don't miss the chance of turning every conversation into a sell. We provide automatization tools to set up greetings or goodbyes from a single panel and respond even when you're Lue lisää tuotteesta B2Chat

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Kustomer is the top-rated CRM, helping top brands deliver modern customer service that creates customers for life. Powered by AI, Kustomer scales to meet the needs of contact centers and businesses, enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Founded in 2015 by serial entrepreneurs Brad Birnbaum and Jeremy Suriel, Kustomer has raised over $174M in venture funding. Lue lisää tuotteesta Kustomer

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Quiq is the platform for the next generation of digital conversations. Engage consumers with messaging, live chat, and bot solutions.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiq's Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.quiq.com. Lue lisää tuotteesta Quiq Messaging

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software. Lue lisää tuotteesta yellow.ai

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support. Lue lisää tuotteesta ManyChat

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Acobot is an artificially intelligent chatbot that uses machine learning to engage with your customers automatically.
Building artificial intelligent chatbots for the everyday online retailer. Acobot is one of the leading artificial intelligence chatbot providers for e-commerce and online retailers. Powered by advanced machine learning technology, Acobot learns from your website and engages with users autonomously. No coding needed, Acobot is supported by leading e-commerce builders such as Shopify, WooCommerce, and others. Lue lisää tuotteesta Acobot

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. Live chat, Email, & In-App suite.
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. With a combination of Live Chat, Email, and In-app messaging tools in one powerful platform, over 12,000 companies worldwide use our software for lead generation, marketing automation, and to improve customer support. Lue lisää tuotteesta Formilla.com

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Haptik powers Intelligent Virtual Assistants (IVA) that transform customer experience, while increasing sales and reducing costs.
Haptik is one of the world’s largest Conversational AI companies, having reached over 100 million devices, and processed over 4 billion conversations. Haptik’s Enterprise CX Platform helps brands to build Intelligent Virtual Assistants that power the entire customer lifecycle from purchase to support, thereby accelerating top-line revenues and improving operational efficiencies. Haptik drives the world’s transition to AI-powered conversations. Lue lisää tuotteesta Haptik

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Smith.ai Live Chat combines live agents & AI to provide 24/7 virtual receptionist service for chats & texts — for all businesses.
Smith.ai Live-Staffed Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen, & convert online leads with 24/7 live agents. We also offer text & Facebook answering. Our AI chatbots capture key lead info & provide instant engagement. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM integrations. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Lue lisää tuotteesta Smith.ai

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Genesys DX on tekoälypohjainen asiakassitoutumisratkaisu, joka tarjoaa yksilöllistä vuorovaikutusta ja nopeuttaa oston suorittamista.
Genesys DX (aiemmin Bold360) on tekoälyllä toimiva sitoutumisalusta, joka auttaa kaikenkokoisia yrityksiä kehittämään ja säilyttämään asiakassuhteita tarjoten samalla parempia kokemuksia sekä asiakkaille että heitä palveleville työntekijöille. Genesys DX -ohjelmistopaketti yhdistää tekoälyn ja edustajapohjaisen tekniikan parhaat puolet, minkä ansiosta yritykset voivat täyttää asiakkaiden odotukset ja antaa edustajien olla parhaimmillaan, eli ihmisiä. Lue lisää tuotteesta Genesys DX

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Lue lisää tuotteesta Chatfuel

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Engati is the worlds leading multilingual Digital CX platform. It is a one-stop platform for powerful customer engagements.
The Engati chatbot and live chat platform is the winner of the 2021 CODiE Award. It empowers you to build intelligent bots in minutes without programming. Build once and publish across 15 channels- WhatsApp, Messenger, Instagram, Kik, Telegram, Line, Viber, Skype, Slack, WeChat, Twitter, Skype for business, your website, and your mobile app. Supports intelligent paths, train, copy, analytics, & private labeling. Using Engati you can leverage the power of machine learning, NLP/NLU to design. Lue lisää tuotteesta Engati

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
No-code conversational AI platform for enterprise to automate customer service, internal support, sales and self-service.
Conversational AI software that’s fast to deploy, easy to manage and can scale to meet the needs of your business. Build advanced virtual agents that automate customer service and internal support channels, enhance human efficiency and drive revenue through engaging online conversations. Create and launch a transformative CX in days, not weeks, thanks to a no-code conversation builder and market-leading NLU that handles thousands of user intents without any drop in resolution rates. Lue lisää tuotteesta Boost.AI

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
A customer engagement platform that enables you to sell your services and offer customer support on popular messaging channels.
eBanqo is a customer engagement platform that: - Gives businesses an AI chatbot that responds to inquiries 24/7 - Offers multichannel live chat that aggregates chats from the web, social and messaging apps in one dashboard - Provides automation to enable customers to onboard, purchase goods/services and resolve support issues from popular messaging apps and channels without speaking to a support rep. Lue lisää tuotteesta eBanqo

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires flexible and scalable software suite meets the customer service and support needs of any business on any device. Lue lisää tuotteesta Acquire

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
Powerful live chat software built for super fast customer support.
Updated pricing: Unlimited Agent plan starting at $29/mo. HappyFox Chat is a powerful live chat software for business, that helps you provide the best customer support and convert more sales. HappyFox Chat's high-performance technology stack is built ground-up for ultra-fast performance. HappyFox Chat offers an amazing user experience and integrates with third party apps that you already use. Lue lisää tuotteesta HappyFox Chat

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
The #1 customer messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch to deliver 5-star CX.
The #1 messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch for five-star customer experiences. By automating up to 80% of FAQs, Heyday delivers personalized CX at scale 24/7, easily integrating with websites and 20+ apps. So your teammates close more sales, meeting customers on their top platforms, as Heyday connects customers across the globe with iconic brands like Lacoste, Decathlon, Kingfisher, Cirque du Soleil, Danone, Bestseller… and more. Lue lisää tuotteesta Heyday

Ominaisuudet

  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Automatisoidut vastaukset
  • Virtuaalinen avustaja
  • Chat-botti
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Kyselyehdotukset
  • Asiakastuki
  • Esikonfiguroitu botti
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten