Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Chat-robotti-ohjelmisto

Keskustelubottiohjelmisto vastaa automaattisesti asiakkaiden, liidien tai muiden käyttäjien kyselyihin.

Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike yhdistää verkkosivuston chatin mobiiliviestintään. Vaihda parempaan asiakasviestintämenetelmään. Asiakkaille, asiakastukihenkilöille, myyntiedustajille ja esimiehille. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Automatisoidut vastaukset
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
  • Kyselyehdotukset
  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Asiakastuki
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Chat-botti
  • Esikonfiguroitu botti
  • Virtuaalinen avustaja
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Automatisoidut vastaukset
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
  • Kyselyehdotukset
  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Asiakastuki
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Chat-botti
  • Esikonfiguroitu botti
  • Virtuaalinen avustaja
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Automatisoidut vastaukset
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
  • Kyselyehdotukset
  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Asiakastuki
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Chat-botti
  • Esikonfiguroitu botti
  • Virtuaalinen avustaja
Monikanavainen live-chat-ratkaisu, jossa chatbotit, ohjekeskus, automaattiset kutsut, ryhmäkeskustelut ja paljon muuta.
Chaport on moderni live-chat-ratkaisu, jossa on chatbotit, automaattiset kutsut, ohjekeskus, integraatiot Facebookiin, Viberiin, Telegramiin, offline-viestit, ryhmäkeskusteluominaisuudet ja paljon muuta. Se on suunniteltu nykyaikaiseksi sanansaattajaksi, jotta kommunikaatio asiakkaiden kanssa olisi yhtä helppoa ja nautinnollista kuin chattailu ystävien kanssa. Lisäksi se tarjoaa verkko-, työpöytä- ja mobiilisovelluksia, jotta voit keskustella asiakkaiden kanssa mistä tahansa laitteesta ja sijainnista. Lue lisää tuotteesta Chaport

Ominaisuudet

  • Automatisoidut vastaukset
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
  • Kyselyehdotukset
  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Asiakastuki
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Chat-botti
  • Esikonfiguroitu botti
  • Virtuaalinen avustaja
Paranna asiakasmenestystäsi ja asiakaspalveluasi sekä hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä alustaa käyttäen.
Jos etsit perehdytykseen, asiakaspysyvyyteen ja tukeen liittyviä prosesseja tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Automatisoidut vastaukset
  • Kooditon kehitys
  • Myyntiä/markkinointia varten
  • Kyselyehdotukset
  • Luonnollisen kielen käsittely
  • Asiakastuki
  • Tekoäly/koneoppiminen
  • Chat-botti
  • Esikonfiguroitu botti
  • Virtuaalinen avustaja