Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan
Chat-robotti-ohjelmisto
Keskustelubottiohjelmisto vastaa automaattisesti asiakkaiden, liidien tai muiden käyttäjien kyselyihin.
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Suodata tuloksia (8)
Hinnoitteluvaihtoehdot
Aiheeseen liittyvät kategoriat
8 tulosta
Lajitteluperuste
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita.
LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API.
Lue lisää tuotteesta LiveAgent
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Automatisoidut vastaukset
- Kooditon kehitys
- For Sales/Marketing
- Kyselyehdotukset
- Luonnollisen kielen käsittely
- Asiakastuki
- Tekoäly/koneoppiminen
- Chat-botti
- Esikonfiguroitu botti
- Virtuaalinen avustaja
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike yhdistää verkkosivuston chatin mobiiliviestintään.
Vaihda parempaan asiakasviestintämenetelmään. Asiakkaille, asiakastukihenkilöille, myyntiedustajille ja esimiehille.
Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi.
Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla.
Lue lisää tuotteesta Userlike
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Automatisoidut vastaukset
- Kooditon kehitys
- For Sales/Marketing
- Kyselyehdotukset
- Luonnollisen kielen käsittely
- Asiakastuki
- Tekoäly/koneoppiminen
- Chat-botti
- Esikonfiguroitu botti
- Virtuaalinen avustaja
Tekoälyalusta, joka auttaa brändejä, markkinoijia, copywritereita, SMM:iä ja SEO-asiantuntijoita puolittamaan kopiointiajan.
Zulla on alusta, joka käyttää tekoälyä auttaakseen markkinoijia, brändejä, copywritereita, bloggaajia, SMM:iä ja SEO-asiantuntijoita luomaan toimituksellista sisältöä, joka sopii blogeihin, yrityssivustoihin, sähköpostiin, sosiaalisiin verkostoihin, ADV:hen ja paljon muuta.
Zullan avulla voit luoda laadukasta kopiointia 24 kielellä.
Puolittaa kirjoittamiseen kuluvan ajan ja auttaa löytämään inspiraatiota aina uuteen ja omaperäiseen sisältöön.
Kaikki sisältö on SEO-ystävällistä ja ainutlaatuista.
Lue lisää tuotteesta contents.ai
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Automatisoidut vastaukset
- Kooditon kehitys
- For Sales/Marketing
- Kyselyehdotukset
- Luonnollisen kielen käsittely
- Asiakastuki
- Tekoäly/koneoppiminen
- Chat-botti
- Esikonfiguroitu botti
- Virtuaalinen avustaja
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa.
Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Automatisoidut vastaukset
- Kooditon kehitys
- For Sales/Marketing
- Kyselyehdotukset
- Luonnollisen kielen käsittely
- Asiakastuki
- Tekoäly/koneoppiminen
- Chat-botti
- Esikonfiguroitu botti
- Virtuaalinen avustaja
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft.
Lue lisää tuotteesta Sprinklr
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Automatisoidut vastaukset
- Kooditon kehitys
- For Sales/Marketing
- Kyselyehdotukset
- Luonnollisen kielen käsittely
- Asiakastuki
- Tekoäly/koneoppiminen
- Chat-botti
- Esikonfiguroitu botti
- Virtuaalinen avustaja
Monikanavainen live-chat-ratkaisu, jossa chatbotit, ohjekeskus, automaattiset kutsut, ryhmäkeskustelut ja paljon muuta.
Chaport on moderni live-chat-ratkaisu, jossa on chatbotit, automaattiset kutsut, ohjekeskus, integraatiot Facebookiin, Viberiin, Telegramiin, offline-viestit, ryhmäkeskusteluominaisuudet ja paljon muuta. Se on suunniteltu nykyaikaiseksi sanansaattajaksi, jotta kommunikaatio asiakkaiden kanssa olisi yhtä helppoa ja nautinnollista kuin chattailu ystävien kanssa. Lisäksi se tarjoaa verkko-, työpöytä- ja mobiilisovelluksia, jotta voit keskustella asiakkaiden kanssa mistä tahansa laitteesta ja sijainnista.
Lue lisää tuotteesta Chaport
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Automatisoidut vastaukset
- Kooditon kehitys
- For Sales/Marketing
- Kyselyehdotukset
- Luonnollisen kielen käsittely
- Asiakastuki
- Tekoäly/koneoppiminen
- Chat-botti
- Esikonfiguroitu botti
- Virtuaalinen avustaja
Paranna asiakasmenestystäsi ja asiakaspalveluasi sekä hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä alustaa käyttäen.
Jos etsit perehdytykseen, asiakaspysyvyyteen ja tukeen liittyviä prosesseja tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen.
Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan.
Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä.
Seitsemän päivän ilmainen kokeilu
Lue lisää tuotteesta Froged
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Automatisoidut vastaukset
- Kooditon kehitys
- For Sales/Marketing
- Kyselyehdotukset
- Luonnollisen kielen käsittely
- Asiakastuki
- Tekoäly/koneoppiminen
- Chat-botti
- Esikonfiguroitu botti
- Virtuaalinen avustaja
Tekoälychat verkkokauppaan, joka kasvattaa konversioita 5x, automatisoi asiakaspalvelun ja lisää myyntiä proaktiivisella vuorovaikutuksella 24/7.
Tämä tekoälypohjainen chatbot on suunniteltu erityisesti verkkokaupan asiakaspolkuja varten. Se toimii 24/7, osallistuen proaktiivisesti asiakkaiden kysymyksiin, suosittelee sopivia tuotteita, seuraa tilauksia ja ohjaa asiakkaita – täysin ilman ihmisen väliintuloa. Se on kuin tehokas myynti- ja tukitiimi, joka ei koskaan nuku.
Käyttöönotto on salamannopeaa ja vie alle 10 minuuttia. Chatbot synkronoituu saumattomasti kauppasi sisällön kanssa tarjotakseen henkilökohtaista ja tarkkaa apua, joka tuntuu aidolta. Se tukee yli 95 kieltä ja vastaa globaalien yritysten tarpeisiin varmistaen, että asiakkaasi tuntevat itsensä ymmärretyiksi missä tahansa.
Proaktiivinen viestintä voi kasvattaa konversioasteita jopa 5-kertaiseksi, ja keskimäärin 16,3 % keskusteluista johtaa kauppaan – parhaimmillaan yli 55 %. Kehittynyt analytiikka tarjoaa arvokkaita näkemyksiä asiakaskäyttäytymisestä, auttaen sinua parantamaan markkinointia ja asiakaskokemusta.
Lue lisää tuotteesta Zipchat
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Automatisoidut vastaukset
- Kooditon kehitys
- For Sales/Marketing
- Kyselyehdotukset
- Luonnollisen kielen käsittely
- Asiakastuki
- Tekoäly/koneoppiminen
- Chat-botti
- Esikonfiguroitu botti
- Virtuaalinen avustaja