303 tulosta
Luo dynaaminen tietämyskanta, johon koko tiimisi voi lisätä sisältöä työskennellessään. Näin varmistetaan, että tieto on aina ajan tasalla. Lue lisää tuotteesta monday.com
Luo dynaaminen tietämyskanta, johon koko tiimisi voi lisätä sisältöä työskennellessään. Näin tärkeä tieto ei koskaan katoa, kun ihmiset siirtyvät tiimistä tai roolista toiseen, ja tiimisi ohjeet ja käyttöönottomateriaali ovat aina ajan tasalla. Sen jälkeen voit helposti ja nopeasti löytää etsimäsi tietokannasta mukautettujen tilojen, aihetunnisteiden ja suodattimien avulla. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Lue lisää tuotteesta Salesforce Sales Cloud

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Zoho CRM empowers organizations with a complete customer relationship lifecycle management solution.
Zoho CRM empowers organizations with a complete customer relationship lifecycle management solution for managing organization-wide Sales, Marketing, Customer Support & Service and Inventory Management in a single business system. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lue lisää tuotteesta Dynamics 365

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspal velijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence keeps everyone organized and aligned with everything from meeting notes to strategy docs and IT documentation so they can make better decisions faster and be more responsive to change. Confluence integrates seamlessly with the Atlassian suite of products like Jira Software and Trello, and allows for endless customization with apps from our Marketplace. Lue lisää tuotteesta Confluence

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Zoho Desk is a customer service software that allows you to create SEO-friendly, multilingual, and multi-brand knowledge base.
Zoho Desk is a web-based customer service software. It helps you embed a knowledge base of informative articles and FAQs on your website and app for faster answers and fewer complaint tickets. Zoho Desk allows you to create SEO-friendly, multilingual, and multi-brand knowledge base for each of your brands. This saves your teamwork on responding to simple questions and leaves more time to help customers with tricky problems. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Comprehensive DMS software for independent auto dealers with inventory tracking, customer database, credit reporting and forms.
Serving over 22,000 dealers, DealerCenter is the top-rated dealer management solution in the industry. DealerCenter centralizes your entire operation, making it easy to manage your dealership. Whether cash deals, Buy Here Pay Here or outside finance, DealerCenter has all the contracts and paperwork you need to get deals done quickly and accurately. DealerCenter also offers hosted websites, complete CRM, credit reports, auction run lists, powerful mobile solution and much more! Lue lisää tuotteesta DealerCenter

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Intercom is redefining how businesses support their customers using powerful messaging and automation.
Intercom creates modern Customer Service software that redefines how businesses support their customers. Our platform connects businesses directly to customers using powerful messaging and automation. We enable teams to scale support without investing more resources - leading to happier customers and more efficient support teams. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Lue lisää tuotteesta Act!

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesse ihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
SolarWinds Service Desk is a cloud-based, IT help desk solution that has helped organizations reduce cost per ticket by up to 15% and issue resolution time by up to 48% with smart ticket routing, automated workflows, and integrated asset management. This, plus an AI-powered knowledge base, can equip your employees with the resources needed to solve problems quickly. Set up can be done in days instead of months & can fit seamlessly into your business by integrating with 200+ cloud applications. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanal ytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
End-to-end client experience platform built for small businesses.
Meet Thryv, the end-to-end client experience platform built for small businesses. Thryv integrates essential business functions like estimates and invoicing, appointment scheduling, payment processing , text and email campaigns, managing customer lists, social media, and more. Lue lisää tuotteesta Thryv

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Lue lisää tuotteesta Maximizer CRM

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Help center for customers or internal knowledge base for employees, keep information with an ultimate Flowlu knowledge base software.
Create both internal and external knowledge bases with Flowlu. Keep all useful information for your employees in one place, create help centers for your customers and use lightning-fast search boxes to find information in a few seconds. Collaboration tools will help to clarify information instantly and customize bases and articles as you need. All information can be shared and even posted on external websites to get the fastest access to the knowledge. Lue lisää tuotteesta Flowlu

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Wingman is a conversation intelligence tool that helps sales teams with pipeline visibility, actionable insights, & real-time coaching.
Wingman is a real-time sales coaching tool that gives sales reps the right information at the right time, while they are on a call. Wingman automatically joins sales calls and based on the conversation, cue-cards show up to help sales reps with customer objections, questions, and behaviour suggestions. It also assists reps in taking better notes and summarize calls by allowing them to bookmark key moments during the call, in real-time. Lue lisää tuotteesta Wingman

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
360Learning on oppimisalusta, jossa yhteistyön työkalut yhdistyvät LMS:n tehokkuuteen. Annamme oppimis- ja kehitystiimeille mahdollisuuden edistää kulttuuria.
360Learning antaa oppimis- ja kehitystiimeille mahdollisuuden edistää kulttuuria ja kasvua yhteistoiminnallisen oppimisen avulla. Oppimisalustamme yhdistää yhteistyön työkalut LMS:n tehokkuuteen. Tämän ansiosta nopeasti kasvavat yritykset voivat mahdollistaa oppimisen, joka perustuu ylhäältä alaspäin tulevan tiedon sijasta yhteiseen asiantuntemukseen. 360Learning on helppo tapa perehdyttää uusia työntekijöitä, kouluttaa asiakkaita palvelevia tiimejä ja kehittää ammattitaitoja samasta paikasta käsin. 360Learning mahdollistaa tulevaisuuden työskentelyn 1 500 organisaatiossa. Lue lisää tuotteesta 360Learning

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that reshape our world.
Big ideas aren’t simple to execute. So we’re here to help you tackle any project, no matter how complex. We’re Quickbase. Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that reshape our world. Whether it’s raising a skyscraper or coordinating vaccine rollouts, the no-code software platform allows business users to custom fit solutions to the way they work – using information from across the systems they already have. Lue lisää tuotteesta Quickbase

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Lue lisää tuotteesta SAP Customer Experience

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Improve Salesforce engagement and keep focus on what drives the pipeline while an AI based Virtual Assistant takes care of everything.
Using AI, Veloxy gets sales teams to engage in Salesforce, log activities and update their pipeline on the go. Sales management get better forecasts and visibility into what (calls, emails, activities , etc) drive sales. Connect your Salesforce and Outlook/Office365 or GMail with Veloxy and track emails (single or bulk), activities, leads and contacts, all in one place. Focus on productive sales activities, while an AI based Virtual Assistant takes care of everything behind the scene. Lue lisää tuotteesta Veloxy

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Collect your company information in a knowledge base center that’s easy for employees to navigate and continuously learn from.
Centralize your company’s knowledge in Connecteam’s tailor-made knowledge center of policy and procedural expectations for all employees. Grant reserved access to your selected groups of employees and know when each employee has learned and understood the material. Then put them to the test with customizable quizzes. Keep your library organized, secure, and accessible with easy-to-manage folders and subfolders. Lue lisää tuotteesta Connecteam

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Easy to use and update, KnowledgeOwl simplifies building and maintaining a knowledge base for your customers & staff.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Lue lisää tuotteesta KnowledgeOwl

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Knowledge engagement software enabling teams to access, collaborate across, and draw upon their organizations collective intelligence.
Bloomfire is the leader in knowledge engagement, delivering an experience that connects teams and individuals with the information they need to excel at their jobs. Our cloud-based knowledge engagement platform gives people one centralized, searchable place to engage with shared knowledge and grow their organizations collective intelligence. For more information or to schedule a demo, visit www.bloomfire.com. Lue lisää tuotteesta Bloomfire

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
The most comprehensive sales enablement solution available, Seismic delivers engaging buyer experiences that drive revenue and growth.
Seismic is the recognized leader in enterprise-grade sales and marketing enablement, equipping sales teams with the knowledge, messaging, and automatically personalized content proven to be the most effective for any buyer interaction. Powerful content intelligence and analytics enable marketers to prove and improve their impact on the bottom line, revealing what is really driving revenue and what needs to be adjusted. Lue lisää tuotteesta Seismic

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lue lisää tuotteesta Yonyx

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
The #1 platform to codify & automate dynamic sales plays, facilitate coaching, & deliver insights at every stage of the revenue cycle.
Salesloft is the provider of the leading sales engagement platform that helps sellers and sales teams drive more revenue. The Modern Revenue Workspace by Salesloft is the one place for sellers to execute all of their digital selling tasks, communicate with buyers, understand what to do next, and get the coaching and insights they need to win. Thousands of the world’s most successful sales teams, like those at IBM, Shopify, Square, and Cisco, drive more revenue with Salesloft. For more informati Lue lisää tuotteesta SalesLoft

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lue lisää tuotteesta Help Scout

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Design, automate, deliver, and manage critical IT and business services across your digital enterprise with ServiceDesk Plus.
ServiceDesk Plus helps enterprises design, deliver, and support IT and business services. It's certified as ITIL®-4-compatible by Pink Elephant across 4 ITSM practices: Incident, Problem, and Service Request Management, and Change Enablement, and is a Challenger in the 2022 Gartner® Magic Quadrant™ for ITSM Platforms. It also offers a native ITAM database and CMDB, contextual IT and business integrations, and unrestricted low-code extensibility. To learn more, visit manageengine.com/service-desk Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster!
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform for your support, marketing & sales. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster with HelpCrunch. Features include: - Live Chat - Chatbot - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps Try HelpCrunch for free for 14 days. Lue lisää tuotteesta HelpCrunch

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Everything your business needs to triage and resolve customer requests. Backed by industry-leading, US-based 24/7 technical support.
Skyrocket the efficiency of your problem-solving team. Pair licensed agents with ticket management software that empowers free users. In issuetrak, not everyone needs a paid seat. (Spoiler alert: you won’t find this anywhere else). Maximize the strength of your agents (and your budget) with automation software designed to receive, triage, and resolve tickets in one centralized location. Gain visibility into repetitive issues, SLAs, and more with Issuetrak. Cloud and on-premise hosting available. Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Lue lisää tuotteesta Salesforce Essentials

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Easily maintain and configure IT processes across your organization with Cherwells comprehensive ITSM solution.
Cherwell Service Management is a powerful IT Service Management (ITSM) solution that provides enterprise organizations with the ability to easily maintain and configure IT processes. Cherwells flexible and feature-rich ITSM solution allows teams to rapidly meet the changing and growing demands across their organization, from IT to Facilities to HR, with seamless workflows and lower costs. Cherwell ITSM enables you to transform your IT Service Desk. Lue lisää tuotteesta Cherwell Service Management

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Lue lisää tuotteesta Zendesk Sell

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Knowledge Management & Documentation made easy. Trusted by global brands like Mcdonald's, Virgin Red, HarvardUniversity & more.
Document360 is the top rated Knowledge Base & Documentation software. It helps you to create a knowledge base, wikis, manuals & documentation at a scale. Create, collaborate, & publish a self-servi ce knowledge base with our easy-to-use editor. Unlike other tools, you can not just create a private or public KB, but also create a mixed KB. Maintain multiple versions, take advantage of the markdown editor and advanced analytics, be assured of robust security, & match with your brand identity. Lue lisää tuotteesta Document360

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
MangoApps integrates intranet, communication, and training into a unified platform, bridging the gap between desk and deskless workers.
MangoApps is an integrated suite of workplace apps for mid-market companies. We bring intranet, communication, collaboration and training into a unified platform, bridging the gap between desk and deskless workers. This creates a central location with fast and seamless access to all the tools your employees need. With an intelligent employee platform at its core, MangoApps is designed for & serves organizations with 50-50,000 employees in a broad range of industries. Lue lisää tuotteesta MangoApps

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Teamgate CRM powers sales teams to unlock their potential, gaining efficiencies and in-depth ICP insights to close more deals, faster.
Teamgate is a user-friendly, easy to use, yet extremely powerful CRM for Sales and SaaS professionals, from startup level to SMB. We pride ourselves on empowering Sales and Sales teams to increase their speed of execution across the entire sales cycle. With an intuitive UI, essential integrations, and out of the box insights (such as performance tracking and forecasting); Teamgate’s all-in-one platform facilitates true ICP targeting, unlocking your true sales potential. Lue lisää tuotteesta Teamgate

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti.
HubSpot Service Hub sisältää kattavan valikoiman työvälineitä kasvaville yrityksille. Sitä on helppo käyttää ja se on rakennettu HubSpotin suositun CRM:n pohjalle. Se sisältää kaiken, mitä palvelutiim isi tarvitsee asiakkaiden tukemiseen ja kasvaakseen menestyksen kautta. Aloittaminen on ilmaista, ja se kasvaa mukanasi. HubSpot on merkittävä kasvualusta. Vuodesta 2006 lähtien missiomme on ollut tehdä maailmasta enemmän yhteydessä oleva. Nykyään yli 100 000 asiakasta yli 120 maassa käyttävät palkittua HubSpotin ohjelmistoa, palveluita ja tukea. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Most user-friendly CRM platform on the market.
SuperOffice CRM has one goal; to help you find, catch and keep more customers. Our focus on creating a simple and user-friendly CRM solution ensures you work more productively. SuperOffice CRM integrates with all Office applications and supports all leading technology platforms. Available on any device. Lue lisää tuotteesta SuperOffice CRM

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen
Web Help Desk is an on-premises ticketing and asset management solution that simplifies your IT help desk processes and reduces costs.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Lue lisää tuotteesta Web Help Desk

Ominaisuudet

  • Itsepalveluportaali
  • Palautteen hallinta
  • RTF-tekstin muokkain
  • Monikielinen