Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Knowledge Base-ohjelmisto

Tietämyskantaohjelmisto on itsepalvelu­periaatteella toimiva verkkokirjasto, jonka kautta yritykset voivat tarjota asiakkailleen ja tiimeilleen tarkkoja tietoja tuotteistaan, palveluistaan, osastoistaan ja muista aihepiireistä.

Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Luo dynaaminen tietämyskanta, johon koko tiimisi voi lisätä sisältöä työskennellessään. Näin varmistetaan, että tieto on aina ajan tasalla.
Luo dynaaminen tietämyskanta, johon koko tiimisi voi lisätä sisältöä työskennellessään. Näin tärkeä tieto ei koskaan katoa, kun ihmiset siirtyvät tiimistä tai roolista toiseen, ja tiimisi ohjeet ja käyttöönottomateriaali ovat aina ajan tasalla. Sen jälkeen voit helposti ja nopeasti löytää etsimäsi tietokannasta mukautettujen tilojen, aihetunnisteiden ja suodattimien avulla. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanalytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
360Learning on oppimisalusta, jossa yhteistyön työkalut yhdistyvät LMS:n tehokkuuteen. Annamme oppimis- ja kehitystiimeille mahdollisuuden edistää kulttuuria.
360Learning antaa oppimis- ja kehitystiimeille mahdollisuuden edistää kulttuuria ja kasvua yhteistoiminnallisen oppimisen avulla. Oppimisalustamme yhdistää yhteistyön työkalut LMS:n tehokkuuteen. Tämän ansiosta nopeasti kasvavat yritykset voivat mahdollistaa oppimisen, joka perustuu ylhäältä alaspäin tulevan tiedon sijasta yhteiseen asiantuntemukseen. 360Learning on helppo tapa perehdyttää uusia työntekijöitä, kouluttaa asiakkaita palvelevia tiimejä ja kehittää ammattitaitoja samasta paikasta käsin. 360Learning mahdollistaa tulevaisuuden työskentelyn 1 500 organisaatiossa. Lue lisää tuotteesta 360Learning

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti.
HubSpot Service Hub sisältää kattavan valikoiman työvälineitä kasvaville yrityksille. Sitä on helppo käyttää ja se on rakennettu HubSpotin suositun CRM:n pohjalle. Se sisältää kaiken, mitä palvelutiimisi tarvitsee asiakkaiden tukemiseen ja kasvaakseen menestyksen kautta. Aloittaminen on ilmaista, ja se kasvaa mukanasi. HubSpot on merkittävä kasvualusta. Vuodesta 2006 lähtien missiomme on ollut tehdä maailmasta enemmän yhteydessä oleva. Nykyään yli 100 000 asiakasta yli 120 maassa käyttävät palkittua HubSpotin ohjelmistoa, palveluita ja tukea. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Whatfix edistää teknologian käyttöönottoa ja parantaa samalla käyttäjien tuottavuutta sekä sitoutumista kontekstuaalisen sovelluksissa näytettävän ohjeistuksen avulla.
Whatfix on luotetuin digitaalinen käyttöönottoalusta maailmanlaajuisesti. Se auttaa sekä pienempiä yrityksiä että Fortune 500 -yrityksiä edistämään ohjelmistojen käyttöönottoa, lyhentämään julkaisuaikaa, lisäämään työntekijöiden tuottavuutta ja parantamaan ohjelmistoinvestointien tuottoja. Eräs Yhdysvaltojen suurimmista yrityksistä säästi Whatfixin avulla jopa 950 000 dollaria luomalla räätälöidyn loppukäyttäjien koulutuksen. Gartner Peer Insights on antanut meille arvosanan 4,8. Jos etsit digitaalista muutosta, ota meihin yhteyttä! Lue lisää tuotteesta Whatfix

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Monikanavainen live-chat-ratkaisu, jossa chatbotit, ohjekeskus, automaattiset kutsut, ryhmäkeskustelut ja paljon muuta.
Chaport on moderni live-chat-ratkaisu, jossa on chatbotit, automaattiset kutsut, ohjekeskus, integraatiot Facebookiin, Viberiin, Telegramiin, offline-viestit, ryhmäkeskusteluominaisuudet ja paljon muuta. Se on suunniteltu nykyaikaiseksi sanansaattajaksi, jotta kommunikaatio asiakkaiden kanssa olisi yhtä helppoa ja nautinnollista kuin chattailu ystävien kanssa. Lisäksi se tarjoaa verkko-, työpöytä- ja mobiilisovelluksia, jotta voit keskustella asiakkaiden kanssa mistä tahansa laitteesta ja sijainnista. Lue lisää tuotteesta Chaport

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Kasvata tuotannon ja huollon ”ensimmäisellä oikein” -astetta digitaalisten työohjeiden, tarkistuslistojen ja vakioitujen toimintaohjeiden avulla.
Tehosta työvoiman osaamista digitaalisen standardityön avulla. SwipeGuide-alusta ja -sovellukset tarjoavat elintarvikevalmistajille mahdollisuuden parantaa toimipaikkojen, tuotantolinjojen ja tiimien osaamista ja suorituskykyä. Asiakkaamme – mukaan lukien Heineken, PepsiCo, Orkla ja Coca-Cola – parantavat ”ensimmäisellä oikein” -prosenttiaan (26 %:n kasvu) ja parantavat osaamisen säilyvyyttä 25 %:lla. Digitaalinen standardityö tehostaa toimintaa ja kasvattaa sen laatua. SwipeGuide tarjoaa sen tavalla, joka on helppo omaksua. Lue lisää tuotteesta SwipeGuide

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Paranna asiakasmenestystäsi ja asiakaspalveluasi sekä hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä alustaa käyttäen.
Jos etsit perehdytykseen, asiakaspysyvyyteen ja tukeen liittyviä prosesseja tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Userlane tarjoaa koodittoman DAP-ratkaisun, joka on räätälöity nimenomaan organisaatioille, jotka haluavat nopeuttaa ohjelmistojen käyttöönottoa ja tukea.
Otat käyttöön ohjelmistoja. Edistät muutoksia. Haluat tukea käyttäjiäsi. Autamme sinua tekemään sen nopeammin. Userlane tarjoaa yrityksille nopeimman ja helppokäyttöisimmän tavan opastaa sekä tukea käyttäjiään missä tahansa verkkopohjaisessa ohjelmistossa tai sovelluksessa reaaliaikaisesti. Tarjoa kaikille käyttäjille heidän tarvitsemansa tiedot ja auta heitä työskentelemään tehokkaasti ensimmäisestä päivästä lähtien. Lisäksi saat tietoa käyttäjien toiminnasta ja sitoutumisen trendeistä. Näin varmistat nopean tuotteen omaksumisen, säästät aikaa ja rahaa sekä yksinkertaistat prosessia. Lue lisää tuotteesta Userlane

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta
Vapauta myyntin loistokkuus Klyckin avulla - dynaaminen alusta sisällönhallintaan, pelikirjoihin ja saumattomaan yhteistyöhön.
Vapauta myyntin loistokkuus Klyckin avulla - dynaaminen alusta sisällönhallintaan, pelikirjoihin ja saumattomaan yhteistyöhön. Löydä helposti oikea sisältö jokaiseen tilanteeseen, jaa se vaivattomasti potentiaalisten asiakkaiden ja tiimin jäsenten kanssa ja saa tietoa sisältösi suorituskyvystä. Klyck varmistaa, että keskustelusi sujuvat jouhevasti, kaupat etenevät nopeasti eikä aikaa tuhlata. Sisältökirjasto mahdollistaa sisällön järjestämisen suodattimilla, tunnisteilla, kategorioilla ja muilla. Hyödynnä sisällön analysointia saadaksesi tietoa sitoutumisesta ja käytöstä sekä seuraa, miten potentiaaliset asiakkaat vuorovaikuttavat sisältöösi. Valmista tiimisi menestymään järjestelmällisten myyntiaskelten avulla ja keskitä sopimukset digitaalisiin myyntitiloihimme. Lue lisää tuotteesta Klyck

Ominaisuudet

  • RTF-tekstin muokkain
  • Itsepalveluportaali
  • Monikielinen
  • Palautteen hallinta