Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Ruoka-autojen myyntipistejärjestelmät -ohjelmisto

Ruoka-autojen myyntipistejärjestelmäohjelmistojen avulla ruokarekat voivat optimoida päivittäistä operatiivista toimintaansa, kuten tilausten hallintaa, varastonhallintaa, maksunkäsittelyä ja ruokalistojen hallintaa. Nämä ohjelmistot liittyvät myyntipisteohjelmistoihin sekä baarien ja ravintoloiden myyntipisteohjelmistoihin.

Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
LS Central on Kaikki yhdessä -ohjelmistoratkaisu, joka laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralia ja tarjoaa siten myyntipiste- ja ERP-toiminnot yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä. Tämä tarkoittaa sitä, että voit käyttää vain yhtä yksittäistä ohjelmistoa, jossa on yksi yhteinen ympäristö taloushallinnolle (Microsoft ERP), myyntipisteille, myymälätoiminnoille, toimitusketjun hallintaan, varastonhallintaan, verkkokauppaan ja asiakasuskollisuuden hallintaan. Heitä hyvästit integraatio-ongelmille. Kaikki tietosi kerätään yhteen tietokantaan, jossa niitä käsitellään saumattomasti. Lue lisää tuotteesta LS Retail

Ominaisuudet

  • Keittiön/ruokalistojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Tilausseuranta
  • Alennusten hallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
  • Raportointi/analytiikka
  • Sähköiset maksut
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys
Oracle Simphony POS sopii kaikenlaisiin ja -kokoisiin ravintoloihin, kuten rentoihin ruokaloihin, pikaruokaloihin, perheravintoloihin, franchising-yrityksiin, pubeihin tai stadioneille.
Oracle Simphony POS on suunniteltu kunnianhimoisia ravintoloita varten. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Keittiön/ruokalistojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Tilausseuranta
  • Alennusten hallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
  • Raportointi/analytiikka
  • Sähköiset maksut
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys