Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
IT-lippujärjestelmät-ohjelmisto
Käytä Capterraa maassa Suomi löytääksesi parhaan kategorian IT-lippujärjestelmät-ohjelmisto tuotteen yrityksellesi.
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Suodata tuloksia (16)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
16 tulosta
Lajitteluperuste
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja.
Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations.
Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL.
Lue lisää tuotteesta Freshdesk
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita.
LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API.
Lue lisää tuotteesta LiveAgent
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen.
Lue lisää tuotteesta NetSuite
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta.
Lue lisää tuotteesta Odoo
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista.
Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön.
Lue lisää tuotteesta Freshservice
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanalytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä.
Lue lisää tuotteesta Agile CRM
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa.
SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun.
Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
Lue lisää tuotteesta SysAid
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Kaikkien osastojen tiimien jäsenet voivat tehdä yhteistyötä kulissien takana lähettääkseen parhaat vastaukset nopeammin, pitääkseen viestit järjestyksessä eri kanavilla ja säilyttääkseen henkilökohtaisen tyylinsä. 5–5 000 henkilön suuruiset tiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä.
Lue lisää tuotteesta Front
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti.
HubSpot Service Hub sisältää kattavan valikoiman työvälineitä kasvaville yrityksille. Sitä on helppo käyttää ja se on rakennettu HubSpotin suositun CRM:n pohjalle. Se sisältää kaiken, mitä palvelutiimisi tarvitsee asiakkaiden tukemiseen ja kasvaakseen menestyksen kautta. Aloittaminen on ilmaista, ja se kasvaa mukanasi.
HubSpot on merkittävä kasvualusta. Vuodesta 2006 lähtien missiomme on ollut tehdä maailmasta enemmän yhteydessä oleva. Nykyään yli 100 000 asiakasta yli 120 maassa käyttävät palkittua HubSpotin ohjelmistoa, palveluita ja tukea.
Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Whatfix edistää teknologian käyttöönottoa ja parantaa samalla käyttäjien tuottavuutta sekä sitoutumista kontekstuaalisen sovelluksissa näytettävän ohjeistuksen avulla.
Whatfix on luotetuin digitaalinen käyttöönottoalusta maailmanlaajuisesti. Se auttaa sekä pienempiä yrityksiä että Fortune 500 -yrityksiä edistämään ohjelmistojen käyttöönottoa, lyhentämään julkaisuaikaa, lisäämään työntekijöiden tuottavuutta ja parantamaan ohjelmistoinvestointien tuottoja. Eräs Yhdysvaltojen suurimmista yrityksistä säästi Whatfixin avulla jopa 950 000 dollaria luomalla räätälöidyn loppukäyttäjien koulutuksen. Gartner Peer Insights on antanut meille arvosanan 4,8. Jos etsit digitaalista muutosta, ota meihin yhteyttä!
Lue lisää tuotteesta Whatfix
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan.
Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta
Total Network Inventory on täydellinen ratkaisu tietokoneiden auditoinnin.
Total Network Inventory on täydellinen ratkaisu tietokoneiden auditoinnin ja ohjelmistoyhteenvetojen hallintaan. Windows-, Mac OS X- ja Linux-tietokoneet voidaan tarkistaa ilman etukäteen asennettavia agentteja - riittää, kun tiedät järjestelmänvalvojan salasanan. Voit tarkistaa yksittäisiä solmuja, tiettyjä osoitealueita tai Active Directory -rakenteita.
Lue lisää tuotteesta Total Network Inventory
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Muutosten hallinta
- Ongelmanhallinta
- Itsepalveluportaali
- Käyttötuen hallinta
- Tukipyyntöjen seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
- Raportointi/analytiikka
- Häiriöiden hallinta
- Tehtävien hallinta