Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Aliurakoitsija-ohjelmisto

Alihankkijaohjelmisto auttaa rakennusyrityksiä ja pääurakoitsijoita hallitsemaan alihankkijasuhteitaan ja -toimintaansa. Sen ominaisuuksia ovat esimerkiksi alihankkijoiden esikarsinta, tarjousten hallinta ja aliurakoitsijoiden työseuranta. Ohjelmisto saattaa tarjota työkaluja myös asiakirjojen hallintaan, viestintään ja maksujen seurantaan. Muita osa-alueita ovat esimerkiksi rakennusala ja alihankkijoiden hallinta.

4 tulosta

monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Asiakirjojen hallinta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien aikaseuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Pätevyyksien seuranta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Urakoitsijoiden hallinta
  • Tarjousten hallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Asiakirjojen hallinta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien aikaseuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Pätevyyksien seuranta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Urakoitsijoiden hallinta
  • Tarjousten hallinta
Rakennusalalle suunniteltu pilvipohjainen seuraavan sukupolven ERP-järjestelmä.
Archdesk on rakennusalalle suunniteltu kaikenkattava, pilvipohjainen seuraavan sukupolven ERP- eli toiminnanohjausohjelmisto. Archdesk kattaa työnkulun kaikki vaiheet alustavista asiakkaiden kyselyistä arvioihin, sopimuksiin, projektinhallintaan, budjetointiin, hankintaan, kilpailutukseen, aikataulutukseen, työvoiman hallintaan, tiedonhallintaan, kustannusarvioihin, raportointiin, tiimien yhteistyöhön ja viimeiseen laskuun. Kaikkien vaiheiden hallinnointi tapahtuu mukautettavan työnkulun ja helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla, ja ohjelmistoa voi käyttää miltä tahansa laitteelta ympäri vuorokauden. Lue lisää tuotteesta Archdesk

Ominaisuudet

  • Asiakirjojen hallinta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien aikaseuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Pätevyyksien seuranta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Urakoitsijoiden hallinta
  • Tarjousten hallinta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas suunnittelu- ja aikataulutusohjelmisto, jota käytetään kaikentyyppisten resurssien hallintaan. Ainutlaatuisen joustavuuden ansiosta voit seurata projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, välineitä ja paljon muuta yhdellä työkalulla. Näin voit itse keskittyä tärkeimpään. Tietojen keskittäminen auttaa tiimejä tehostamaan toimintaansa. Käyttäjät voivat tehdä yhteistyötä mistä tahansa ja käyttää mobiililaitteita. Lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Asiakirjojen hallinta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien aikaseuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Pätevyyksien seuranta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Urakoitsijoiden hallinta
  • Tarjousten hallinta