Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan
Sales Tracking-ohjelmisto
Myynnin seurantaohjelmiston avulla yritykset ja myyntitiimit voivat tarkkailla suunnitelmia, hallita myyntiprosessin vaiheita ja seurata keskeisiä suorituskykymittareita.
Suodata tuloksia (15)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
Tuotteen tyyppi
15 tulosta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi.
Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan.
Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin.
monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa.
Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi.
Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan.
Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin.
monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa.
Lue lisää tuotteesta monday.com
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations.
Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen.
Lue lisää tuotteesta NetSuite
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta.
Lue lisää tuotteesta Odoo
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen.
Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanalytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä.
Lue lisää tuotteesta Agile CRM
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
360Learning on oppimisalusta, jossa yhteistyön työkalut yhdistyvät LMS:n tehokkuuteen. Annamme oppimis- ja kehitystiimeille mahdollisuuden edistää kulttuuria.
360Learning antaa oppimis- ja kehitystiimeille mahdollisuuden edistää kulttuuria ja kasvua yhteistoiminnallisen oppimisen avulla. Oppimisalustamme yhdistää yhteistyön työkalut LMS:n tehokkuuteen. Tämän ansiosta nopeasti kasvavat yritykset voivat mahdollistaa oppimisen, joka perustuu ylhäältä alaspäin tulevan tiedon sijasta yhteiseen asiantuntemukseen. 360Learning on helppo tapa perehdyttää uusia työntekijöitä, kouluttaa asiakkaita palvelevia tiimejä ja kehittää ammattitaitoja samasta paikasta käsin.
360Learning mahdollistaa tulevaisuuden työskentelyn 1 500 organisaatiossa.
Lue lisää tuotteesta 360Learning
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Kaikkien osastojen tiimien jäsenet voivat tehdä yhteistyötä kulissien takana lähettääkseen parhaat vastaukset nopeammin, pitääkseen viestit järjestyksessä eri kanavilla ja säilyttääkseen henkilökohtaisen tyylinsä. 5–5 000 henkilön suuruiset tiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä.
Lue lisää tuotteesta Front
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti.
HubSpot Service Hub sisältää kattavan valikoiman työvälineitä kasvaville yrityksille. Sitä on helppo käyttää ja se on rakennettu HubSpotin suositun CRM:n pohjalle. Se sisältää kaiken, mitä palvelutiimisi tarvitsee asiakkaiden tukemiseen ja kasvaakseen menestyksen kautta. Aloittaminen on ilmaista, ja se kasvaa mukanasi.
HubSpot on merkittävä kasvualusta. Vuodesta 2006 lähtien missiomme on ollut tehdä maailmasta enemmän yhteydessä oleva. Nykyään yli 100 000 asiakasta yli 120 maassa käyttävät palkittua HubSpotin ohjelmistoa, palveluita ja tukea.
Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
#1 Pienyrityksen toimintakeskeinen myynti CRM. Keskity seuraavaan toimintaan, seuraa jokaista johtoa ja pysy hallinnassa myyntiäsi.
OnePageCRM on ensimmäinen toimintakeskeinen myynti CRM, joka auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä hallitsemaan myyntiään. Keskity siihen, mitä seuraavaksi on tehtävä, seuraa jokaista johtoa, pidä joukkue samalla sivulla ja sulje lisää tarjouksia, yksi myyntitoiminta kerrallaan. Tallenna aikaa ja automatisoi järjestelmänvalvojan ja tietojen syöttäminen. Luo liidit napsautuksella missä tahansa verkossa. Hyödyntävät CRM -edut liikkeellä iOS- ja Android -mobiilisovellusten kanssa. Kysymyksiä? Tarjoamme tukea sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa.
Lue lisää tuotteesta OnePageCRM
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan.
Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli

Heeros PSA
4,5
(2)
Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen.
Lue lisää tuotteesta Heeros PSA
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli

Heeros Small Business
Heeros Small Business -ohjelmisto on laskutusratkaisu, jonka avulla käyttäjät voivat luoda kustannuslaskelmia, lähettää tarjouksia ja laskuja sekä paljon muuta.
Sano heipat taulukoille ja työkalujen sillisalaatille, ja toivota Heeros Small Business -ohjelmisto tervetulleeksi.
Automatisoi manuaalinen, työ yhdistä myynti- ja laskutusprosessit ja ota yrityksesi talous kokonaan haltuusi.
Yksinyrittäjille ja pienyrityksille, jotka haluavat yhdellä työkalulla yksinkertaistaa työtään aina myyntitarjouksista ja ennusteista laskutukseen, ja paljon muuta.
Lue lisää tuotteesta Heeros Small Business
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Tapaamisten ajanvaraus
- Tehtävien hallinta
- Vuorovaikutusten seuranta
- Toiminnan hallintapaneeli