Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Poissaolojen hallinta

Poissaolojen hallintaohjelmisto auttaa yrityksiä käsittelemään lomapyyntöjä, luomaan HR-raportteja ja sujuvoittamaan hyväksyntä­prosesseja.

Online-järjestelmä työntekijöiden poissaolojen, työaikataulujen ja henkilökohtaisten tiedostojen tehokkaaseen hallintaan Lue lisää tuotteesta HRnest
HRnest on intuitiivinen ohjelmisto, joka tukee henkilöstöosastojen päivittäistä työtä. Sen avulla työntekijät voivat helposti lähettää lomapyyntönsä, kun taas työnantaja voi seurata lomia, tallentaa työajat, luoda aikatauluja koko yritykselle ja hallita työntekijöiden henkilökohtaisia tiedostoja. Tietokanta on täysin maailman parhaiden tietoturvastandardien mukainen (mukaan lukien EU:n tietosuoja-asetus), ja sitä voi käyttää vuorokauden ympäri mistä tahansa sijainnista ja miltä tahansa laitteelta. Lue lisää tuotteesta HRnest

Ominaisuudet

  • Lomien hallinta
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Kalenterien hallinta
Calamari on integroitu Slack-, JIRA-, G Suite- ja Office365-palveluihin. Seuraa henkilöstötietoja, lomia, PTO-lomakertymiä, läsnäoloa ja hallinnoi työaikakortteja. Lue lisää tuotteesta Calamari
Calamari on henkilöstöhallinnon ohjelmisto, joka helpottaa työaikakorttien hallintaa. Se mahdollistaa kaikentyyppisten poissaolojen suunnittelun ja seurannan. Voit seurata läsnäoloa käyttämällä QR-koodeja ja iBeaconeja. Saat ilmoituksen tulevista poissaoloista ja lomapyynnöistä. Calamari tukee yrityksiä, joilla on toimistoja useissa maissa ja useissa toimipisteissä, ja tukee myös tehtäväpohjaista turvallisuutta. Sovellus on integroitu projektinhallintatyökaluihin, kuten JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ja Asana. Lue lisää tuotteesta Calamari

Ominaisuudet

  • Lomien hallinta
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Kalenterien hallinta
Hanki poissaolojen hallintajärjestelmä, joka automatisoi saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenterissa Lue lisää tuotteesta actiPLANS
actiPLANS on poissaolojen hallintaohjelmisto, joka sujuvoittaa lomapyyntöjä, automatisoi palkallisten vapaiden ja sairauslomien saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenterissa. Pyydä tiimiäsi kirjaamaan poissaolonsa, pyytämään lomaa ja ilmoittamaan muille myöhästymisestä tai etätöistä. Ota ajanseuranta- ja kirjanpitomoduulit käyttöön actiTIME-integraatiolla ja hyödynnä tehokasta ajan- ja läsnäolonseurantajärjestelmää. Kokeile actiPLANSia maksutta 30 päivän kokeilujaksolla (ei edellytä luottokorttia). Lue lisää tuotteesta actiPLANS

Ominaisuudet

  • Lomien hallinta
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Kalenterien hallinta
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla. Lue lisää tuotteesta niikiis

Ominaisuudet

  • Lomien hallinta
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Kalenterien hallinta