Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
Poissaolojen hallinta
Poissaolojen hallintaohjelmisto auttaa yrityksiä käsittelemään lomapyyntöjä, luomaan HR-raportteja ja sujuvoittamaan hyväksyntäprosesseja.
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Suodata tuloksia (5)
Hinnoitteluvaihtoehdot
5 tulosta
Lajitteluperuste
Efficiently manage absences with HRnest: Easy tracking, quick approvals, and detailed reports for a smoothly running workforce.
Lue lisää tuotteesta HRnest
HRnest's absence management tool simplifies tracking employee absences, offering a user-friendly interface for monitoring trends and generating reports. It allows quick leave request approvals and real-time updates, ensuring smooth operations. The system's flexibility accommodates all types of leaves, including vacation, sick, and personal days. Tailored for various business sizes, HRnest aids in implementing effective absence policies and maintaining workforce efficiency.
Lue lisää tuotteesta HRnest
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Kalenterien hallinta
- Lomien hallinta
- Työntekijöiden tietokanta
- Raportointi/analytiikka
Calamari is integrated with Slack, JIRA, G Suite, and Office365, thanks to which you can track your HR records, vacation, PTO easier.
Lue lisää tuotteesta Calamari
Calamari is an HR management software that makes people management easier. It allows for planning and tracking of all types of absences. You can get notifications about upcoming absences and time-off requests. Calamari supports companies with offices based in multiple countries and locations and supports role-based security. The app is integrated with project management tools like JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp, and Asana.
Lue lisää tuotteesta Calamari
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Kalenterien hallinta
- Lomien hallinta
- Työntekijöiden tietokanta
- Raportointi/analytiikka
Palkkalista ja vaatimustenmukainen palkkausjärjestelmä työntekijöille ympäri maailmaa
Deel on etätiimeille tarkoitettu maailmanlaajuinen alusta, jota käytetään palkanlaskentaan ja vaatimuksenmukaiseen palkkaamiseen. Sen avulla kuka tahansa voi tulla palkatuksi ja saada maksun missä tahansa. Palkkaa välittömästi kokoaikaisia työntekijöitä tai itsenäisiä urakoitsijoita ympäri maailmaa, muutamassa minuutissa ja lakia noudattaen.
Deelin avulla yritykset huolehtivat palkanmaksusta ja luovat paikallisen lain mukaisia sopimuksia yli 150 maassa käyttäen teknologista itsepalveluprosessia.
Deel palvelee yli 3 500 asiakasta PK-yrityksistä pörssiyhtiöihin.
Lue lisää tuotteesta Deel
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Kalenterien hallinta
- Lomien hallinta
- Työntekijöiden tietokanta
- Raportointi/analytiikka
Hanki poissaolojen hallintajärjestelmä, joka automatisoi saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenterissa
actiPLANS on poissaolojen hallintaohjelmisto, joka sujuvoittaa lomapyyntöjä, automatisoi palkallisten vapaiden ja sairauslomien saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenterissa. Pyydä tiimiäsi kirjaamaan poissaolonsa, pyytämään lomaa ja ilmoittamaan muille myöhästymisestä tai etätöistä. Ota ajanseuranta- ja kirjanpitomoduulit käyttöön actiTIME-integraatiolla ja hyödynnä tehokasta ajan- ja läsnäolonseurantajärjestelmää. Kokeile actiPLANSia maksutta 30 päivän kokeilujaksolla (ei edellytä luottokorttia).
Lue lisää tuotteesta actiPLANS
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Kalenterien hallinta
- Lomien hallinta
- Työntekijöiden tietokanta
- Raportointi/analytiikka
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla.
Lue lisää tuotteesta niikiis
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Hyväksyntäprosessin hallinta
- Kalenterien hallinta
- Lomien hallinta
- Työntekijöiden tietokanta
- Raportointi/analytiikka