Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan
Somekuuntelutyökalut
Sosiaalisen median seurantatyökalujen avulla organisaatiot voivat seurata, kerätä ja analysoida brändiään, kilpailijoitaan tai uusia markkinasuuntauksia koskevia keskusteluja eri sosiaalisen median kanavista, arviointialustoilta ja verkosta. Näytä enemmän Näytä vähemmän
Suodata tuloksia (1)
Aiheeseen liittyvät kategoriat
1 tulosta
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft.
Lue lisää tuotteesta Sprinklr
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Brändin seuranta
- Tunneanalayysi
- Tietojen visualisointi
- Trendianalyysi
- Suorituskykymittarit