Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
Myyntipaikkamarkkinointi
Myyntipaikkamarkkinointi-ohjelmiston avulla kuluttajille pakattuja tuotteita (Consumer Packaged Goods- eli CPG-tuotteita) myyvät yritykset pystyvät hallinnoimaan myyntipaikassa toteutettavia kampanjoita ja muuta markkinointia edistääkseen tuotteidensa myymälämyyntiä. Sen avulla myymälävastaavat pystyvät aikatauluttamaan myymälävierailuja, suorittamaan tarkastuksia ja kirjaamaan ylös tuotteidensa hyllysaatavuuden. Myyntipaikkamarkkinointi-ohjelmiston tyypillisiä ominaisuuksia ovat mm. tiedonkeruu, kuvantunnistus ja tehtävien hallinta. Näytä enemmän Näytä vähemmän
Ominaisuudet
- Reittien optimointi
- Maantieteelliset kartat
- Yhteistyövälineet
- Myyntihistoria
- Mobiiliyhteys
- Suorituskykymittarit
- Kuvantunnistus
- Tiedonkeruu
- Työntekijöiden aikataulutus
- Tehtävien hallinta
- Inventaarionhallinta
- Hyllysaatavuus