Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Myyntipaikkamarkkinointi

Myyntipaikkamarkkinointi-ohjelmiston avulla kuluttajille pakattuja tuotteita (Consumer Packaged Goods- eli CPG-tuotteita) myyvät yritykset pystyvät hallinnoimaan myyntipaikassa toteutettavia kampanjoita ja muuta markkinointia edistääkseen tuotteidensa myymälämyyntiä. Sen avulla myymälävastaavat pystyvät aikatauluttamaan myymälävierailuja, suorittamaan tarkastuksia ja kirjaamaan ylös tuotteidensa hyllysaatavuuden. Myyntipaikkamarkkinointi-ohjelmiston tyypillisiä ominaisuuksia ovat mm. tiedonkeruu, kuvantunnistus ja tehtävien hallinta.

Tarjoa liikkuvalle henkilöstöllesi kokonaisvaltainen sähköinen työympäristö, jonka toimintoihin lukeutuvat mm. tehtävienhallinta, kommunikointi ja koulutukset.
YOOBIC on digitaalinen työympäristö, jonka avulla yritys voi auttaa liikkuvaa henkilöstöään menestymään tarjoamalla sille sähköisen tehtävänhallinnan, kommunikaatiokanavia sekä koulutusta. YOOBIC-yhtiöllä on toimipaikat Lontoossa, New Yorkissa, Pariisissa, Tel Avivissa, São Paulossa ja Milanossa, ja niissä työskentelee yhteensä 200 työntekijää. Sen ratkaisua käyttää jo yli 200 mm. kaupan ja hotelli- ja ravintola-alan sekä valmistavan teollisuuden yritystä. YOOBIC-ratkaisua käyttävät mm. Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste ja Sanofi. Lue lisää tuotteesta YOOBIC

Ominaisuudet

  • Kuvantunnistus
  • Suorituskykymittarit
  • Tehtävien hallinta
  • Reittien optimointi
  • Tiedonkeruu
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Myyntihistoria
  • Maantieteelliset kartat
  • Yhteistyövälineet
  • Mobiiliyhteys
  • Inventaarionhallinta
  • Hyllysaatavuus