Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Procurement-ohjelmisto

Hankintaohjelmiston avulla voidaan automatisoida hankintaprosessi ja hallinnoida kaikkea organisaation menoihin liittyvää toimintaa. Hankintasovellukset automatisoivat resurssien hankintaprosessin ja toimittajasuhteiden hallinnan. Työntekijät voivat helposti luoda ostotilauksia, jotka siirtyvät lähijohtajan arvioitavaksi ja hyväksyttäväksi. Johtajilla on käytössään laaja valikoima työkaluja, joilla voi seurata, analysoida ja raportoida liiketoiminta­prosessien tehokkuuteen liittyviä asioita. Procurement management -ohjelmisto liittyy laskutusohjelmistoon, osto-ohjelmistoon ja Vendor Management -ohjelmistoon. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean Procurement-ohjelmiston Suomessa.

NetSuite Procurement: täydellinen näkyvyys hankintaprosessiin, jotta voit ostaa tavaroita ja palveluita parhaaseen hintaan silloin, kun niitä tarvitaan.
NetSuite Procurement keskittää toimittajahallinnan ja hankinnat. Ostotilausten kanavointi hyväksytyille toimittajille ja ennalta neuvotellut sopimukset takaavat, että osto tapahtuu parhaaseen hintaan oikea-aikaisesti. Reaaliaikainen näkymä kulutukseen ja toimittajan suorituskykyyn parantaa näkyvyyttä ja mahdollistaa selkeän viestinnän koko hankinta-maksuprosessin ajan. Kaikki hankintaan liittyvät tiedot, mukaan lukien tietueet, menot ja tulosraportit, ovat helposti hallittavissa hankintaohjauspaneelista. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Cataloging/Categorization
  • Ostotilausten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Laskujen käsittely
  • Menojen hallinta
  • Hankinnan hallinta
  • Inventaarionhallinta
Hankintatyökalut hallinnoivat toimittajia automatisoimalla useita prosesseja. Vältä varaston tyhjentyminen ja ylimääräinen kuluttaminen liikamateriaaleihin Odoon avulla.
Hallitse toimittajia ja ostotilauksia helposti Odoon avulla. Odoon hankintatyökalut on räätälöity auttamaan käyttäjiä hoitamaan liiketoimintaansa tehokkaasti pienemmällä varastolla ja ehkäisemään turhauttavia varaston tyhjentymisiä. Voit konfiguroida helposti varastomäärien minimi- ja maksimitason Odoon käyttäjäystävällisten tilaussääntöjen, varastotasojen, myyntiennusteiden ja automaattisten reittien avulla (täydennä varasto tilauksen tapahduttua). Käyttäjät voivat nopeasti tuoda tarjoajien hinnastoja ja toimitusaikoja pysyäkseen ajan tasalla tuotteiden hinnoittelun ja toimitustietojen suhteen. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Cataloging/Categorization
  • Ostotilausten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Laskujen käsittely
  • Menojen hallinta
  • Hankinnan hallinta
  • Inventaarionhallinta
Turvallinen sopimushallinta-alusta, jolla voi allekirjoittaa digitaalisesti missä tahansa muodossa.
Sopimushallinta- ja digitaalinen allekirjoitusalusta. INHUBBER tarjoaa erittäin tehokkaan ja turvallisen tavan järjestää ja hallita sopimuksia. Tekoäly poimii olennaiset tiedot, luo raportteja ja löytää tai vertailee tietoja sekunneissa. INHUBBER yksinkertaistaa sopimuksia tekemällä niistä ymmärrettävämpiä, hallittavampia, interaktiivisempia ja automatisoituneempia. Se vähentää aikaa, kustannuksia ja riskejä, jotka liittyvät sopimusten neuvotteluun, luomiseen, hyväksymiseen ja hallintaan. Lue lisää tuotteesta INHUBBER

Ominaisuudet

  • Cataloging/Categorization
  • Ostotilausten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Laskujen käsittely
  • Menojen hallinta
  • Hankinnan hallinta
  • Inventaarionhallinta
Archdesk on alan johtava hankinta-alusta, jolla voit hallita liiketoimintaasi tehokkaan kattavasti.
Archdesk on alan johtava hankinta-alusta, jolla voit hallita budjetin menoja, seurata kuluja ja automatisoida alihankkijoiden sekä toimittajien välistä viestintää. Alustalla hyödyntää avointa tekoälyä joka integroituu nykyiseen kirjanpito-ohjelmistoosi (esimerkiksi Xero tai Quickbooks). Tuo tietosi yhteen paikkaan ja visualisoi kaikkea tietoasi itse luotavilla koontinäytöillä – reaaliaikaisesti. Tämä antaa sinulle työkaluja, joilla voit tehdä parempia päätöksiä kaikilla yrityksesi tasoilla. Lue lisää tuotteesta Archdesk

Ominaisuudet

  • Cataloging/Categorization
  • Ostotilausten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Laskujen käsittely
  • Menojen hallinta
  • Hankinnan hallinta
  • Inventaarionhallinta
ConWize on pilvipohjainen alusta, joka yksinkertaistaa tarjous- ja kustannusarviointiprosessia tarjouspyyntövaiheessa.
ConWize on huippuluokan pilvipohjainen ohjelmisto, jota urakoitsijat, rakennuttajat, aliurakoitsijat ja hallinnointiyritykset suosivat. Käyttäjäystävällinen ohjelmistomme ratkaisee tarjousten tekemiseen ja kustannusarviointiin liittyvät haasteet, säästää jopa 50 % aikaa ja parantaa kustannusarvioiden tarkkuutta. Tarjousten hallinnan lisäksi ConWize tehostaa suunnittelua, sopimussuhteita ja tarjoaa täysin digitaalisen hankintaprosessin toteutuksen aikana. Käyttäjät saavuttavat huomattavan kannattavuuden alle 3 kuukaudessa. Lue lisää tuotteesta ConWize

Ominaisuudet

  • Cataloging/Categorization
  • Ostotilausten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Laskujen käsittely
  • Menojen hallinta
  • Hankinnan hallinta
  • Inventaarionhallinta
Yksinkertainen B2B SaaS -kaupankäyntialusta auttaa yrityksiä hallinnoimaan tuoteluetteloita, asiakkaita, tilauksia, tarjouksia, suunnittelua, seurantaa ja paljon muuta
DJUST on seuraavan sukupolven B2B-kaupankäyntiratkaisu. DJUST tekee digitaalisesta B2B-kaupankäynnistä yksinkertaista. Tehokas ja yksinkertainen ohjelmointirajapintapohjainen alustamme on monien johtavien brändien ja yritysten käytössä. Modulaarisen käyttöliittymän ja heti käyttövalmiin ratkaisun ansiosta yritykset voivat skaalata ja kasvaa nopeammin tarjoamalla saumattoman digitaalisen kokemuksen. Digitaalisen kaupankäynnin modernisoinnissa ja uudistamisessa Monoprixin, Eiffagen, deSterin, Groupe Socodan, Axione and Seafoodian, Yackin ja monen muun vaativan asiakkaan valinta on DJUST. Lue lisää tuotteesta DJUST

Ominaisuudet

  • Cataloging/Categorization
  • Ostotilausten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Laskujen käsittely
  • Menojen hallinta
  • Hankinnan hallinta
  • Inventaarionhallinta
Pivot on S2P-työkalu, joka auttaa sinua pitämään menot hallinnassa ja vähentämään toimittajariskiä mittakaavassa.
Pivot on kuluttajatason hankintaohjelmisto, joka auttaa yrityksiä pitämään menot kurissa ja tehostamaan samalla tiimityöskentelyä. Natiivit integraatiot toiminnanohjausjärjestelmiin ja yrityksen työkaluihin mahdollistavat käyttöönoton vain muutamassa viikossa. Intuitiiviset käyttöliittymät edistävät työntekijöiden omaksumista, jolloin koulutustarvetta ei tarvita. Talous-, laki-, compliance- ja turvallisuustiimeille Pivot tarjoaa automaatioita, jotka vähentävät merkittävästi manuaalista työtä ja loputtomia sähköpostiviestejä. Lue lisää tuotteesta Pivot

Ominaisuudet

  • Cataloging/Categorization
  • Ostotilausten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Laskujen käsittely
  • Menojen hallinta
  • Hankinnan hallinta
  • Inventaarionhallinta