Tuotteen VIZOR IT Asset Management arvostelut

4,0 (1)

Tietoja tuotteesta VIZOR IT Asset Management

VIZOR is an ITIL best practice helpdesk issue tracking solution for IT end user and customer support. Try now for Free.

Lue lisää tuotteesta VIZOR IT Asset Management

Hyvät puolet:

Ei saatavilla

Huonot puolet:

Ei saatavilla

VIZOR IT Asset Management: arvostelut

Keskimääräinen pisteytys

Helppokäyttöisyys
3,0
Asiakaspalvelu
5,0
Ominaisuudet
4,0
Vastinetta rahalle
4,0

Todennäköisyys suosittelulle

8/10

Tuotteen VIZOR IT Asset Management yleisarvosana on 4/5 tähteä. Se perustuu 1 Capterran käyttäjän arvosteluun.

Suodata arvosteluja (1)

Tuotteen arvosana

Tuotteen arvosana

Maat

Maat

Käyttö

Lajitteluperuste

Oletko käyttänyt tuotetta VIZOR IT Asset Management aiemmin?

Jaa kokemuksesi muiden ohjelmisto-ostajien kanssa.

Suodata arvosteluja (1)

Ludwig
Technology Executive, Belgia
Tietokoneen ohjelmistot, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ilmainen kokeiluversio
Arvostelijan lähde

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

4,0 4 vuotta sitten

Kommentit: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Hyvät puolet:

List of strong points: Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Huonot puolet:

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.