Tietoja tuotteesta OneDesk

OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Hallinnoi asiakkaiden tukipyyntöjä ja projekteja yhdellä sovelluksella.

Lue lisää tuotteesta OneDesk

Hyvät puolet:

Ei saatavilla

Huonot puolet:

Ei saatavilla

OneDesk: arvostelut

Keskimääräinen pisteytys

Helppokäyttöisyys
3,0
Asiakaspalvelu
4,0
Ominaisuudet
4,0
Vastinetta rahalle
4,0

Tuotteen OneDesk yleisarvosana on 4/5 tähteä. Se perustuu 2 Capterran käyttäjän arvosteluun.

Suodata arvosteluja (2)

Tuotteen arvosana

Tuotteen arvosana

Maat

Maat

Käyttö

Lajitteluperuste

Oletko käyttänyt tuotetta OneDesk aiemmin?

Jaa kokemuksesi muiden ohjelmisto-ostajien kanssa.

Suodata arvosteluja (2)

Bobby K.
Bobby K.
Statistical Data Analyst,
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Valtionhallinto, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp
4 5 vuotta sitten
Rakesh S.
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ei tarjottu
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Good solution to combine voice of the customer with product management

4 11 vuotta sitten

Kommentit: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Hyvät puolet:

For a first-time user of the product, I thought support was excellent