Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Tietoja tuotteesta OneDesk

OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Hallinnoi asiakkaiden tukipyyntöjä ja projekteja yhdellä sovelluksella.

Lue lisää tuotteesta OneDesk

Hyvät puolet:

One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products.

Huonot puolet:

One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary.

OneDesk: arvostelut

Keskimääräinen pisteytys

Helppokäyttöisyys
4,0
Asiakaspalvelu
4,1
Ominaisuudet
4,5
Vastinetta rahalle
4,1

Todennäköisyys suosittelulle

8,7/ 10

Tuotteen OneDesk yleisarvosana on 4,3/5 tähteä. Se perustuu 11 Capterran käyttäjän arvosteluun.

Oletko käyttänyt tuotetta OneDesk aiemmin?

Jaa kokemuksesi muiden ohjelmisto-ostajien kanssa.

Suodata arvosteluja (11)

Magaly
Magaly
Assistant Business Manager, Peru
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tekstiilit, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

User review with one year of use

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

Hyvät puolet:

It is like having two applications in one, where you can manage projects and customers through tickets to keep a correct order in customer service.

Huonot puolet:

It requires adjustments by users at the time of upgrades, and the cost with similar could be taken into consideration for small businesses.

Christine
VP of Operations, USA
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Flexible Application with a Strong Feature Set

5,0 viime vuonna

Kommentit: We were very pleasantly surprised. I was concerned that we would have to go with one of the "big box" products so we could hire a consultant to customize and implement. We have recently expanded from using almost exclusively for product development to open up the system to our billable business and help desk management on our own. The team on their chat is incredibly knowledgeable about the product and they are very responsive to enhancement requests.

Hyvät puolet:

We are a small but complex organization. OneDesk has been able to hit the mark on almost all of our issues which we never expected "out of box" with any system.

Huonot puolet:

We allow our users a lot of autonomy. We are looking forward to some more granular security for more variation between a "regular user" and an admin. We have seen positive updates on this already.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Rahoituspalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

A complete project management application

4,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

It's similar to having two applications in one, where you control projects and customers via tickets to keep customer service in order.

Huonot puolet:

The cost is high if you pay on a monthly basis. It is also difficult to communicate with

Gabriela
Gabriela
Support enginner, Peru
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Review of about a leading management software

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive influence. For small companies the cost should be assimilated.

Hyvät puolet:

Its main advantage is that it is a software that groups different functionalities, that is to say, it is as if they were 5 softwares in only one. This improves the workflow and uses time efficiently.

Huonot puolet:

It is a software that makes your company dependent on the modifications that One desk proposes; however, there are also advantages to be noted there, such as regular improvements and updates to avoid errors and/or solve bugs.

Flor
Flor
Software Developer, Peru
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

A project management solution

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable for small and medium-sized companies.

Hyvät puolet:

One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products. Another is that it has a great customer support team, which solves problems in 99% of the time.In addition, thanks to the customization it offers, its use can become faster and easier.

Huonot puolet:

One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary. Also in the free version its functions are limited, so it is recommended to purchase a plan, anyway it is cheap.

teran
Software Engineer, Sri Lanka
Tietokoneen ohjelmistot, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

An easy software to work with

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: I have worked with one desk in one of my previous startup companies to manage or project tasks and track their progress.

Hyvät puolet:

With onedesk, I was able to create projects, create tasks, can track task progress, can automate repetitive tasks and can customize workflows. I love the simplicity it provides; specially the user friendly interfaces and navigations. We can integrate onedesk with multiple tools like jira and zapier. This is a product which is affordable for startups.

Huonot puolet:

I haven't used onedesk for a long time and haven't experienced any issue within that time.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Korkeakoulutus, 5 001–10 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

A complete project management software

5,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Offers a range of tools and features for managing tasks, projects, and customer interactions. Includes a customizable interface and a range of integrations with other business tools and services.

Huonot puolet:

The interface is a little complex to navigate.

Alexandros
Civil Engineer, Kreikka
Maa- ja vesirakentaminen, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Simplify Your Work with OneDesk's All-in-One Platform

4,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

1)All-in-one solution: OneDesk combines both project management and helpdesk functions in a single platform, which can be convenient and efficient for teams that need to manage both types of work.2)Customizable workflows: OneDesk allows teams to customize and automate various workflows, including triage, replies, notifications, and assignments, which can help streamline processes and reduce the need for manual intervention.3)Clear and simple pricing: OneDesk offers all features in all of its plans, which can make it easier for teams to understand the costs and choose the right plan for their needs.

Huonot puolet:

Limited integration with other tools: While OneDesk may offer a wide range of features, it may not integrate with other tools that teams may be using, which could limit its usefulness in certain situations.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

4,0 3 vuotta sitten

Hyvät puolet:

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Huonot puolet:

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Huomioon otetut vaihtoehdot: Jira

Rakesh
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ei tarjottu
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

Good solution to combine voice of the customer with product management

4,0 14 vuotta sitten

Kommentit: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Hyvät puolet:

For a first-time user of the product, I thought support was excellent

Bobby
Bobby
Statistical Data Analyst
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Valtionhallinto, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp
4,0 8 vuotta sitten