Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Tietoja tuotteesta Lime CRM

Lime CRM on käyttäjäystävällinen CRM +10 käyttäjälle, joka on mukautettu markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi tarpeisiin helpottamaan työpäivääsi.

Lue lisää tuotteesta Lime CRM

Hyvät puolet:

Fastsearch" in excellent, you can find everything that is in system.

Huonot puolet:

The admin views, difficult to add new fields and opptions.

Lime CRM: arvostelut

Keskimääräinen pisteytys

Helppokäyttöisyys
4,3
Asiakaspalvelu
4,6
Ominaisuudet
4,1
Vastinetta rahalle
4,1

Todennäköisyys suosittelulle

8,2/10

Tuotteen Lime CRM yleisarvosana on 4,3/5 tähteä. Se perustuu 106 Capterran käyttäjän arvosteluun.

Oletko käyttänyt tuotetta Lime CRM aiemmin?

Jaa kokemuksesi muiden ohjelmisto-ostajien kanssa.

Suodata arvosteluja (106)

OLGA
finance manager, Suomi
Lääkärintoimen harjoittaminen, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Easy to use

5,0 4 vuotta sitten

Kommentit: Lime CRM solved the problem of saving information about clients, as well as setting and performing tasks for working with clients

Hyvät puolet:

Easy to learn and use. And for administrator is easy to make small changes

Huonot puolet:

Customer support works sometimes slowly

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Thank you for reviewing Lime CRM, Olga! We appreciate your feedback and our support team is working hard to solve all incoming requests as soon as possible. Sometimes we need some extra time to dig into issues that can't be solved instantly, but we aim at perfection and will forward your feedback to the support team, so that they can help you even faster in the future! Greetings from your friends at Lime

Joni
Sales manager, Suomi
Vieraanvaraisuuspalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Pretty ok, online version is problematic

4,0 viime vuonna

Kommentit: Pretty alright. Online version is problematic as people have MAC's.

Hyvät puolet:

Good CRM functions, like how easy it is to use. Happy that invoicing is possible through the system

Huonot puolet:

Online version is not good enough or expensive development costs. Can't add on invoicing there so that's why

Jim
Technical manager, Ruotsi
Meritalous, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

my review

3,0 viime vuonna

Kommentit: We have now control on our products and customers

Hyvät puolet:

easy to have control on our products and on what customers the products are connected to

Huonot puolet:

should be more ad on´s included in standard

Jörgen
CIO, Alankomaat
Tukkukauppa, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Malux thoughts on Lime

4,0 viime vuonna

Kommentit: LIME is supporting Malux to maintain a high level of internal and external customer service. Helps us save alot of time and not letting any case fall behind.

Hyvät puolet:

The customizable product, its owned and developed fully by the same people who sold it. Which can make all the diff when it comes to understanding and meet business needs.

Huonot puolet:

The lack of a full experience mobile app. The poor integration with Office 365 and calendar synk. The file viewer gui is to elaborate, and missing preview functions for common formats.

Staffan
Consultant Manager, Ruotsi
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Lime CRM as an adaptation

4,0 4 vuotta sitten

Kommentit: If and when everybody feels comfortable with working in Lime CRM then we can benefit from the system. We will have the transparecy and sharing of information. We can have customer plans that everybody are comitted to. We can have data as a support for decision making.
We are not there yet, but I feel that we are getting there.

Hyvät puolet:

First of all, Lime CRM is easy to use. It is is easy to get started and it is easy to select level of mandatory fields. In our organisation we try to keep the mandatory fields to a minimum in order to make it easy to create items and work in Lime CRM. And the quick search is absoulutely marvellous.

Huonot puolet:

It is 2021 and still keep it as a desktop application feels a bit obsolete. It should be in the cloud.

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Hi Staffan and thank you for the review. Regarding your feedback about our desktop application, we actually have a web client application that is offered in the cloud. Please reach out to your point of contact at Lime to get to know more about the web client and how you can get started with it! Best regards, your friends at Lime

AnnaLena
Advisor, Ruotsi
Voittoa tuottamattomien järjestöjen hallinta, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Lime CRM for managing development projects in different countries

4,0 viime vuonna

Kommentit: We can get reports of our data in more or less any format we want, at the same time as we have a user friendly system for our staff to work with.

Hyvät puolet:

Lime offered to build a portal for our member organisations, making it possible for us to cooperate and share information on multiple levels. We were in need of quite a lot of customization. The team at Lime was great to work with. They helped us sort out what is really important, and to break free from old habits in our old system.

Huonot puolet:

As a non-profit organisation we have limited funds to keep developing the system. Lime did a really good job building a solution for us, but of course there are things we would like to keep developing.

Marie
Regional Manager, Ruotsi
Voittoa tuottamattomien järjestöjen hallinta, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Ease of use CRM system

4,0 4 vuotta sitten

Kommentit: I like that the new tab system allows me to find a lot of information about a specific person/company in a easy way. We are mostly using it for keeping track of possible leads and network possibilities we are slowly starting to realise the options for email integrations and what that can help us with.

Hyvät puolet:

I love that it is easy to use, that you can use it on any device and that it instantly merges with the other information on the plattform. Im looking forward to using the mail integration when we have set that up.

Huonot puolet:

Im missing some of the features that are available on the desktop version (pc) that doesn't appear in the web based application. Such as possibility to export my previous events to a excel document.

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Hi Marie and thank you for reviewing Lime CRM! Great to hear that you find it so easy to use and that you have identified new potential areas of use for you and your team. Also, thank you for the feedback about the web client. We are working hard to develop all the functionalities in the web client and hope to have that in place very soon for you. All the best, your friends at Lime

Shane
Sales & Marketing Coordinator, Ruotsi
Vieraanvaraisuuspalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A happy Lime CRM user

5,0 4 vuotta sitten

Kommentit: Lime CRM makes it easier to follow up and renegotiate contracts. It also makes it easy to organize clients into marketing activities and/or event invites.

Hyvät puolet:

This product is very easy to learn and use. It's a great way to organize and list one's clients. I love the integration we've recently made with GetAccept, an easy and professional way of sending out contracts with e-signature.

Huonot puolet:

I wish we could integrate Lime CRM with our hotel booking system Opera, so that we could get the clients' statistics (room nights) into each company profile card smoothly and easily.

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Thank you for the review, Shane! Don't hesitate to reach out to us with a request to integrate Lime CRM with Opera. Even though we don't have a standard integration for it, we often develop new integrations to external systems. Best regards, your friends at Lime

Camilla
COO, Ruotsi
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Flexible and easy to adjust to our changing needs

5,0 viime vuonna

Kommentit: Control of our customers through all processes, from lead to on- and off boarding and managing the customer throughout the whole process. We manage tickets and document all communication with customers in one place, in Lime.

Hyvät puolet:

Easy to filter and search. Flexible and easy to adjust to our ever changing needs. We don´t have to build our processes around the system, instead we build the system around our processes.

Huonot puolet:

The reporting tool is hard to use and the new import function is not as good as the old one. It is hard to understand and not as flexible as the older version.

Jenny
Distriktsansvarig, Ruotsi
Esittävät taiteet, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Jennys review

5,0 viime vuonna

Kommentit: Easy to update our customers business and history etc. Easy to access while on the goNice staff at the support. (Although we have changed customer client three times in a year)Things to improve:Easier and more customerfriendly updating of for example Info tilesUpdates about latest updates are not communicated to the clients in the best way.

Hyvät puolet:

Ease of use while on the go salesThe "To do list"

Huonot puolet:

That it has three different softwares for me as an admin to update at : Admin, LISA and Client is too much and LISA doesn't work on my new computor with latest Windows.

Piia
Sales Manager, Suomi
Tukkukauppa, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

CRM gives you more efficiency in your daily work

4,0 3 vuotta sitten

Kommentit: Efficient tool to follow business and issues in all levels - partners, suppliers, customers - taking CRM in use has been really good decion. Pricing, volumes, contracts, meeting minutes, todos - all what a sales person could want to support the sales.

Hyvät puolet:

Easy information sharing and follow up.

Huonot puolet:

Sometimes the view is small with important parts, difficult to read easily. But pretty difficult to say what we could like the least as overall CRM is really informative and efficient tool.

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Thank you for the review and for the feedback, Piia! Best wishes, your friends at Lime

Bobby
CRM-ansvarig, Ruotsi
Voittoa tuottamattomien järjestöjen hallinta, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Lime CRM

4,0 viime vuonna

Kommentit: All customer relations, contacts and sales are in one place. Also good that all of our events and marketing is connected to each other.

Hyvät puolet:

Lime CRM is a relative easy product to use and navigate in. It's easy to integrate with third part systems.

Huonot puolet:

Feels like some tables could run smoother and faster.

Jon
COO, Norja
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Good software, but has some issues which has not been adressed for 2+ years

4,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

Nice UI which makes sense, and good support

Huonot puolet:

There's a bug that sometimes newly created object can't be found and therefore can't be added or dealt with. This disturbs the workflow as you have to wait for the next day or even later for it to appear.

Jaana
Marketing Coordinator, Suomi
Sairaalat ja terveydenhuolto, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Web client is convenient to use and possibilities on utililizing the CRM have grown among that.

4,0 viime vuonna

Kommentit: Lime CRM is very intuitive and easy to use for the users and web client looks modern.

Hyvät puolet:

Lime is costantly developing the system, which is an important feature as thing are chancing and moving on.

Huonot puolet:

Outlook integration in web client would be crucial.

Daniel
Developer, Ruotsi
Tietokoneen ohjelmistot, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Customizable Lime CRM

4,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

What I like most as a developer is that Lime CRM can be adapted to the business. That it is possible to integrate Lime CRM with other systems such as financial systems. It is also very good that there are APIs that we can use against our self-built systems.

Huonot puolet:

Although it is good that there are APIs and that Lime CRM is customizable, I miss more modern ways to build and customize the system. Everything from customizing fields to building templates.Also missing some functions via the APIs.

Jenny
Sales Coordinator, Ruotsi
Ruoantuotanto, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Lime CRM

4,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

We can run our customers claims and get an easy overview of those.

Huonot puolet:

We have not yet finished so we'll see when we get there :)

Karin
Project and service coordinator, Ruotsi
Lääkinnälliset laitteet, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Easy to use

4,0 viime vuonna

Kommentit: Wery clear how to use and easy to search

Hyvät puolet:

Easy to use, very clear how to navigate and search

Huonot puolet:

Logging in can be a problem for some users as well as problems after updates

Marko
Development Director, Suomi
Tukkukauppa, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Easy to setup, eazy to customize and easy to use

5,0 4 vuotta sitten

Kommentit: I would highly recommend at least Lime as a first CRM system. It is very easy to implement, customize and use.

Hyvät puolet:

"Fastsearch" in excellent, you can find everything that is in system.

Huonot puolet:

All the features can´t be used same way in internet version as table version can be used

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Thank you for the review, Marko! We also love the quick search function and use it ourselves every day. Regarding your feedback about our web client, we have done a lot of improvements the past year and the web client can now offer as good as the same features as our desktop client. We hope you appreciate all the improvements that has been made! All the best, your friends at Lime

Shayan
National Sales Coach, Ruotsi
Öljy ja energia, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Lime CRM

4,0 4 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Easy to use. Very adaptable to the needs we have in the organization.

Huonot puolet:

Sometimes you get a feeling of too much expectation from the consultant at Lime. That they almost promise more than they deliver. But this is if we are really going to be picky with cons

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Thank you for reviewing Lime CRM, Shayan!

Björn
Salesman, Ruotsi
Ympäristöpalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Lime CRM

4,0 viime vuonna

Kommentit: Good

Hyvät puolet:

Easy to use and all information i need in one place.

Huonot puolet:

Have some bugs. when im useing the searchfield and have to refresh sometimes.

Magnus
Marknadskoordinator, Ruotsi
Tekstiilit, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Very well thought through

4,0 4 vuotta sitten

Kommentit: We had fairly good order in our old system, but now it's great and getting better :-)

Hyvät puolet:

It is user friendly and easy to adapt to anyones way of working. That means that I save time and I get the job done!

Huonot puolet:

I'm not sure that it is Lime CRM's fault, but two integrations with other systems didn't succeed. We came from Lime Easy and there we had one of the integrations. The other one we had big expectations for, but...

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Thank you for your review, Magnus!

Miikka
Head of sales, Suomi
Maa- ja vesirakentaminen, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

CRM user

5,0 viime vuonna

Hyvät puolet:

Offers, meeting minutes, contactswe use also report tools to see our performance

Huonot puolet:

easy to use and stable. Reports are good

Ingela
Ekonom, Ruotsi
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Limeuser IS

4,0 3 vuotta sitten

Kommentit: One system with all information instead of many as we had before

Hyvät puolet:

Easy to integrate to other systems. Easy to add new fields when necessary. Good views on each tab that you can filter and see exactly what you want.

Huonot puolet:

Sometimes the view is not updating automatically, you have to push a button to update

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Thank you for reviewing Lime CRM, Ingela!

Dan
Sales manager, Ruotsi
Sähkötekniikan ja elektroniikan valmistus, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Easy, understandable and userfriendly

4,0 viime vuonna

Kommentit: Easy to use and manage. It helps us to maintain cointrol and follow ups on projects/quotations.

Hyvät puolet:

Easy to search and filter what you are looking for. Also that you can change yur own views

Huonot puolet:

1.The design is something to work with regarding the desktop version.2. its not at good thing that CRM limits the number of persons/companies in the overview

Milja
Marketing Director, Suomi
Tukkukauppa, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Lime

5,0 4 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Lime is very simple to use and you easily find what you looking for.

Huonot puolet:

Background system Lisa is not working always as it should - it is not fully reliable.

Myyjän Lime Technologies vastaus

3 vuotta sitten

Thank you for the review, Milja! We appreciate your feedback and will forward your comments to the ones responsible for LISA. Best wishes, your friends at Lime