Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Tuotteen Froged arvostelut

4,5 (56)

Tietoja tuotteesta Froged

Tarjoa hyödyllisiä asiakirjoja, vaikuttavia tuotepäivityksiä ja hallitse asiakaskeskusteluja tehokkaalla pienoisohjelmalla

Lue lisää tuotteesta Froged

Hyvät puolet:

Before to start working with Froged our team was using different tools such as Active Campaign and HelpCrunch. Nowadays we can do the same in just one tool, saving times and costs.

Huonot puolet:

I dont like that you have to pay a price for each new feature, although you just want to try and test it.

Froged: arvostelut

Keskimääräinen pisteytys

Helppokäyttöisyys
4,5
Asiakaspalvelu
4,7
Ominaisuudet
4,5
Vastinetta rahalle
4,6

Todennäköisyys suosittelulle

8,7/ 10

Tuotteen Froged yleisarvosana on 4,5/5 tähteä. Se perustuu 56 Capterran käyttäjän arvosteluun.

Oletko käyttänyt tuotetta Froged aiemmin?

Jaa kokemuksesi muiden ohjelmisto-ostajien kanssa.

Suodata arvosteluja (56)

Roberto
Roberto
CEO, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Sairaalat ja terveydenhuolto, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Hyvät puolet:

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Huonot puolet:

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Very Effective Tool to Understand Your Traffic & Leads

4,0 5 vuotta sitten

Kommentit: So far I loved the great customer support. The tool is very well-build, seems very complete and the developers listen to all the feedback and feature requests.

Hyvät puolet:

I like how this tool easily integrates with my wordpress site's data. I can easily pass data from other tool and thus track a user coming from other channels.

Huonot puolet:

They don't allow removing their branding from the live chat and emails.

Timothy
Timothy
FOunder, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Televiestintä, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Cons at best.

1,0 2 vuotta sitten

Kommentit: horrible, overall.

Hyvät puolet:

I used to like froged a LOT before they pulled their most recent con move i have ever seen a company do, so now, It is my job to shed light on this company and their con practices.

Huonot puolet:

I was a lifetime deal member. you pay 1 price for lifetime access through Appsumo. I wanted NPS surveys, and felt that this should be included with the LTD license. They disagreed, so they had me sign a contract for a year commitment for the NPS Surveys.Nowhere in the agreement did it say that if I miss a payment, or stop paying for the NPS surveys, they would nuke my LTD account, which was a seperate thing. If anything, they should have removed the NPS feature that the contract was for. Instead, they are holding my whole account hostage (an account that I paid for, with a lifetime deal). When I approached them, they claim that because the NPS survey contract was breached, they blocked my whole account until I pay the full amount of the annual agreement (the amount missed). This is insanely unethical to nuke an account that is already paid for, for a single feature that was never included in the LTD deal.

Richard
Richard
IT Director, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Internet, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Froged is an impressive Behavioral Messaging Platform like Intercom

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: Impressed! Excellent software and easy to use.

Hyvät puolet:

Incredibly easy to use and implement. Zero training to onboard the team. Clean interface that is robust and some great features. We use it mainly for website chat and the auto-messages. We will start using the behavioural emails and knowledge base in the future. Support has been fast and helpful.

Huonot puolet:

I would like to see an android and iPhone app, this is on the roadmap.

Evgeny Kasperovich
Evgeny Kasperovich
Owner, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great addition to our tools arsenal for tracking and engaging users

5,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

The ability to track logged-in users, assigning own events, triggering upsells. Support is good. Roadmap has necessary features for making this product even better.

Huonot puolet:

UI doesn't look super modern (for me the most important that everything works, so this part doesn't bother me)

Ignacio
Product Designer, Espanja
Internet, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Excellent Customer Service to cover a not so mature product

3,0 2 vuotta sitten

Kommentit: I think it's a tool that can work perfectly for products with not very complicated needs in terms of knowledge base, customer support, basic onboarding flows...But, if you're looking for complex product flows I think there are other tools that can serve you better. Because we have Hubspot covering some of the features that Froged covers (Live chat, customer support, knowledge base...), we decided to shift to a User Onboarding tool.

Hyvät puolet:

The customer service was amazing, trying to implement a strategy together on how to use the tool. Customer Support chat, NPS and Knowledge Base was good too!

Huonot puolet:

The product flows functionality. It was pretty new by the time I used it so probably now it's much better. But this was a crucial feature for us and it didn't meet the quality standards at all.Also, the fact that it wasn't integrated wit our CRM (Hubspot), made sometimes difficult to create in-app announcements targeting the adequate users.

Myyjän Froged Technologies vastaus

2 vuotta sitten

Thank you so much for your review. We're glad you enjoyed our Customer Service and CSM tools! We are constantly improving and updating our product, and we thank you for your feedback on our Product Flows and available integrations! We will keep you up to date regarding these features :)

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

An all round solid product

3,0 5 vuotta sitten

Hyvät puolet:

The product was easy to use and set up. It's very powerful. It has an auto-message feature, a knowledge base and most importantly triggers based on the client behaviour. The fee is also reasonable

Huonot puolet:

The product isn't white label. Having "Powered by frogged" just isn't professional.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Verkko-oppiminen, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Kind Toad for Live chat support and user aalytics.

5,0 5 vuotta sitten

Kommentit: Fantastic support and a great system for your priest to grow with.

Hyvät puolet:

The knowledge base, live chat and user tracking features

Huonot puolet:

No mobile app yet, sometimes it's hard integrate with existing platforms like e-commerce without slowing down your load time.

Chris
Product Owner, Australia
Verkko-oppiminen, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

A great new comer in the Customer Education and KB game!

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Driving customer education in our apps for several SaaS products, Froged has helped us establish better CSM practices and improved our standing with customers.The team in Spain is fantastic and always a delight to interact with.

Hyvät puolet:

The most features for its entry price point. The SDK allows a lot of customisation and fits our model perfectly.An amazing team of lively individuals looking after the customers and assisting every step of the way.A great [sensitive content hidden] who is open to challenges.Very cute product and easy to implement & use.

Huonot puolet:

Can be slow for us in Australia, in particular the Chat. Thought Froged has been regularly working on upgrades and improvements to the speed.The KB editing can be arduous at times and could benefit from more flexible styling options.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Very great product and a great platform

5,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

It's a great product that works properly. The user interface is very easy to understand and I love the feature that you can see the live users also and you can communicate with them too. Their team is very responsive when you need help from them.

Huonot puolet:

It takes some time to setup that platform and that's it. Not too much negative about Froged, for now.

Adolfo
Customer Service, Irlanti
Verkko-oppiminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Muy buen producto con gran potencial

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Buena

Hyvät puolet:

El potencial y la flexibilidad que tiene

Huonot puolet:

A veces complica pasos, pero nada grave.

Duván
Product Manager, Espanja
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Fundamental para un software SaaS

5,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

La facilidad de uso y la facilidad de implementación, nos ayuda a poder gestionar las peticiones de los clientes para poder gestionarlas desde soporte.

Huonot puolet:

Quizas los flows son algo dificiles de crear a la hora de realizar test en la aplicación.

Marta Isabel
asistencia, Kolumbia
Langaton tekniikka, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Experiencia a Usuarios

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: su funcionalidad en tiempo de respues es excelente

Hyvät puolet:

Es muy intuitivo y me permite obtener estadisticas

Huonot puolet:

Es muy amigable , facil de interactuar con los usuarios

Juan Pablo
Control Desk Executive, Meksiko
Kirjanpito, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Opinión Froged

5,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

De muy facíl uso, muy amigable y sobre todo con las herramientas necesarias para realizar el trabajo dia a día.

Huonot puolet:

Me gustaria ver cuando un cliente te responde sobre un mismo mensaje en las conversaciones.

Utsav
Product Manager, Intia
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Decent software but can improve

3,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Overall, it was a decent experience with Frogged. If they could work on the product depth, it would make Frogged an outstanding product.

Hyvät puolet:

It was easy-to-setup. It offered all the features that we needed at very affordable pricing.

Huonot puolet:

Lack of some basic functionalities like export and search. It was quite sluggish at times.

Nicolas
Tech lead, Espanja
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

un buen producto producto pero muy caro

4,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

las funciones de implementación que ofrece para recabar datos y el chat.

Huonot puolet:

el precio es demasiado elevado para lo que ofrece.

Myyjän Froged Technologies vastaus

2 vuotta sitten

Muchas gracias por tu feedback! Agradecemos este gesto por tu parte, que nos sirve para mejorar nuestro producto, oferta y soporte. Me encantaría enseñarte como puedes sacar más partido al plan actual que tienes contratado. Tienes total libertad para escribir a [email protected] y convocar una pequeña reunión.

Fernando
COO, Kolumbia
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Es un buen producto

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Es buena, como todo sistema hay cosas por mejorar.

Hyvät puolet:

El chat y las opciones para configurarlo

Huonot puolet:

Hemos tenido inconvenientes con las asignaciones de chats basados en reglas.

Paula
Analista de créditos, Meksiko
Rahoituspalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Froged

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Es una aplica

Hyvät puolet:

Me ha gustado la facilidad de que tener una conversación con una persona.

Huonot puolet:

No me gusta la parte de templates, debido a que considero que es demasiado trabajo el crear uno

Miguel
COO, Meksiko
Rahoituspalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Retro

3,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Atención centralizada para mis clientes

Hyvät puolet:

Atención centralizada para mis clientesAtención centralizada para mis clientes

Huonot puolet:

Funcionalidad limitada Funcionalidad limitada

Henry
CTO, Costa Rica
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Excelente producto

5,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Impacto inmediato y excelente soporte, muy recomendado.

Huonot puolet:

La funcionalidad de knowledgebase podría ser mas versatil a nivel de look & feel.

Ismael
CMO & CPO, Espanja
Urheiluvälineet, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Like Intercom, but better

5,0 4 vuotta sitten

Hyvät puolet:

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Huonot puolet:

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Raul
Raul
Socio Director, Espanja
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Ohjelmistokehitys, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Un cambio radical en la gestion

4,0 4 vuotta sitten

Kommentit: Un gran salta de calidad en la simplificacion de los procesos de atencion al cliente y comunicacion de las mejoras en nuestra plataforma.

Hyvät puolet:

Todo el acompañamiento por el equipo de CS. La simplicidad de las funcionalidades, está lo justo que se necesita para mejorar el procediemiento de asistencia y captacion de clientes.

Huonot puolet:

Faltan cositas por pulir y me gustaría tener una gestión mas clara de los flujos de automensajes. Pero esto no es un incoveniente

Roger
Owner, Britannia
Markkinointi ja mainonta, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Software to support my clients thats I can’t do without

5,0 4 vuotta sitten

Kommentit: Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Hyvät puolet:

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted. The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance. Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Huonot puolet:

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base. I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Michele
Michele
CEO, Italia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Kuljetus/kuorma-autoliikenne/rautatiet, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Essential tool for customer success and onboarding process

5,0 3 vuotta sitten

Hyvät puolet:

The software is no frills! It gets to the point and represents a tool that makes the difference in building a high quality and above all reliable customer service. With custom events you can integrate your application as you never imagined.

Huonot puolet:

At the moment I don't find any noteworthy negative aspects.

Josías
CEO, Israel
Internet, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great Functionalities Better For Deep Integrations

3,0 4 vuotta sitten

Kommentit: The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Hyvät puolet:

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind. The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Huonot puolet:

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way. My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance. There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.