Glasscubes

Mikä on Glasscubes?

Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small.

Kuka käyttää tuotetta Glasscubes?

Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small

Missä Glasscubes voidaan ottaa käyttöön?

Pilvi-, SaaS-, verkkopohjainen, Mac (pöytäkone), Windows (pöytäkone), Linux (pöytäkone), Chromebook (pöytäkone), Android (mobiili), iPhone (mobiili), iPad (mobiili)

Tietoja myyjästä

  • Glasscubes
  • Paikkakunta: Burnham, Britannia
  • Perustettu vuonna 2008
  • Puhelintuki
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Australia, Belgia, Espanja ja 38 muuta

Kielet

bulgaria, englanti, espanja, hollanti, italia ja 20 muuta

Tietoja myyjästä

  • Glasscubes
  • Paikkakunta: Burnham, Britannia
  • Perustettu vuonna 2008
  • Puhelintuki
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Australia, Belgia, Espanja ja 38 muuta

Kielet

bulgaria, englanti, espanja, hollanti, italia ja 20 muuta

Glasscubes: videot ja kuvat

Glasscubes -ohjelmisto – 1
Glasscubes -ohjelmisto – 2
Glasscubes -ohjelmisto – 3
Glasscubes -ohjelmisto – 4
Glasscubes -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
Glasscubes video
Glasscubes -ohjelmisto – 1
Glasscubes -ohjelmisto – 2
Glasscubes -ohjelmisto – 3
Glasscubes -ohjelmisto – 4
Glasscubes -ohjelmisto – 5

Vertaile tuotetta Glasscubes samankaltaisiin tuotteisiin

Glasscubes

4,00 £/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
N/A
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
0,02 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio

Tuotteen Glasscubes ominaisuudet

  • Aikaseuranta
  • Aivoriihet
  • Alitehtävien luonti
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakasportaali
  • Asiakirjojen hallinta
  • Asiakirjojen kaappaus
  • Asiakirjojen tallennus
  • Chat/viestintä
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Haku/suodatus
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Itsepalveluportaali
  • Kalenterien hallinta
  • Koko tekstin haku
  • Kommentointi/huomautukset
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Käytäntöjen hallinta
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Mukautettava brändäys
  • Projektien aikataulutus
  • Pylväskaavio
  • Raportointi ja tilastot
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Sisällönhallinta
  • Sisältökirjasto
  • Sähköpostista tehtäväksi muuntaminen
  • Tehtävien aikataulutus
  • Tehtävien etenemisen seuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Tehtävien merkintä
  • Tehtävien muokkaus/päivitys
  • Tehtävien tuonti
  • Tiedostojen jakaminen
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toistuvat tehtävät
  • Tunnisteiden merkintä
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Versiohallinta
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Värikoodit/kuvakkeet
  • Yhdistetty hakemisto
  • Yhteistyövälineet
  • Yhteystietojen hallinta
  • Yksityisverkko

Glasscubes: Vaihtoehdot

Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
Switch on powerful workflows for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
Wrike is an enterprise project management software with templates, time tracking, Gantt charts, Kanban boards, reports, and more. Lue lisää tuotteesta Wrike
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Nifty is the ultimate project management app to keep people, projects, and functions aligned with automated progress reporting.
A cloud-based platform for enterprise business users with no coding skills to automate workflows & build business applications fast.
Zoho Sprints is an agile project management tool that helps Scrum teams to plan, track and always be ready for change. Lue lisää tuotteesta Zoho Sprints
Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions & 14 Integrated Applications.

Arvostelut tuotteelle Glasscubes

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,7
Helppokäyttöisyys
4,5
Asiakaspalvelu
4,7
Ominaisuudet
4,5
Vastinetta rahalle
4,6

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
68%
4
29%
3
3%
Nick
Nick
Commercial & People Director, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Glasscubes Intranet/CRM - What a find

5,0 4 vuotta sitten

Kommentit: Our experience with Glasscubes has been an extremely positive one since the moment I first spoke to Craig. He conducted two online presentations, which having sold software for 18 years, I think are some of the best I have had. Clear, concise, informative, in plain english and no hard sell (just let the product do the work for him!). The implementation and on-boarding process is both intuitive and straight forward with lots of support both from the team and from online content, which is excellent. Nothing is too much trouble for our primary contacts. Pound for pound, Glasscubes exceeds expectation and I can only imagine will get better and better. Yes there are improvements that can be made but their 'vote for new functionality' that clients can access will enable them to prioritise and gauge what to do next. We are a team of 13 and the overwhelming feedback has been really positive from the whole company and has made us far more collaborative, centralising all our work and creating a focal point for our company. I very much look forward to working with Glasscubes for many years to come and if they maintain their standards, they will become a real force in this market and a natural choice for small SMEs.

Hyvät puolet:

- Easy of use - Breadth of Functionality - Amazing support - Great supporting documentation - Cross platform and device availability

Huonot puolet:

- would like to see smoother integration with MS Office suite (both on PC and Mac). I appreciate refinements to this process are ongoing. Working on a Mac, it this is slightly clunky but really not a deal breaker in anyway.

Myyjän Glasscubes vastaus

4 vuotta sitten

Hi Nick, Thank you for your review. Just as an update for you, we are currently developing our Microsoft Office 365 integration. We anticipate it being launched towards the end of this quarter. Best regards, The Glasscubes Team

Amanda
Trustee, Britannia
Voittoa tuottamattomien järjestöjen hallinta, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Straightforward

4,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: I am using it as a Board member so all documents are loaded in preparation for meetings.

Hyvät puolet:

It is easy to move between documents and I get notifications when new files are added

Huonot puolet:

I would like to be able to create a link from a document to take me direct to another. It would be helpful to be able to add private notes, all comments are visible.

Elizabeth
Solicitor, Britannia
Asianajotoiminta, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Intranet

3,0 3 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: Improved communication within the business.

Hyvät puolet:

Central location for all employees to access company information.

Huonot puolet:

Menus can be tricky to navigate but the search facility works well.

Claire
Claire
Head of Southern Universities Network, Britannia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Koulutuksen hallinta, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

A secure, reliable to allow you share and collaborate with a dispersed team

5,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: We are a dispersed team that work across across 130+ organisations. Glasscubes is a way that we can safely and securely store our documents and files and enable us to collaborate efficiently.
It is such a well thought out platform which, not only can users easily engage with but allows me as the manager to track version control on documents, see when staff have accessed material and track engagement with our partners.
The team at Glasscubes are also incredibly helpful, not only helping us iron out any issues but also taking on feedback as our use of Glasscubes increases. If you are working remotely and need a secure file sharing platform which also allows you to communicate easily with the team, I would highly recommend.

Hyvät puolet:

Version control - being able to see who has edited what and when, and also being able to revert to previous copies. Gives us additional peace of mind when a collaborative partner accidentally overwrites something. The online editing and editing in real time is also really useful. The security of the site and easy it is to control who sees what. Just incredibly flexible. It's an incredibly reliable site.

Huonot puolet:

Difficulty to say, as the team has always been very receptive to us asking for work arounds or new features that prove popular.

Edward
Site Manager, Britannia
Rakentaminen, 501-1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

extremely useful file sharing and portal

5,0 2 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: very good, our company has been using it for many years now

Hyvät puolet:

We use Glasscubes for file management, file sharing and document control. We upload all of our documents and use it to update and record them all. it is extremely easy to use and find files with the search function

Huonot puolet:

i think that when a file has been updating the older files should be put in an archive folder

Myyjän Glasscubes vastaus

2 viikkoa sitten

Hi Edward, thank you for your feedback. Glasscubes has file versioning built-in. If you update a file it will add the new version and automatically archive older versions. Just reach out to us if you have any questions.