Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

LiveAgent

LiveAgent

Mikä on LiveAgent?

LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita.

LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API.

Kuka käyttää tuotetta LiveAgent?

Laaja valikoima pieniä ja keskisuuria yrityksiä verkkokauppa-alalla, teleliikennealalla, vakuutusalalla, sovelluspalvelualalla sekä uusyritykset ja muunlaiset yritykset. Kohdeasiakkaitamme ovat kaikki, jotka ymmärtävät, kuinka tärkeää asiakaspalvelu on.

LiveAgent -ohjelmisto – 1
LiveAgent -ohjelmisto – 2
LiveAgent -ohjelmisto – 3
LiveAgent -ohjelmisto – 4
LiveAgent -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko LiveAgent hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

LiveAgent

LiveAgent

4,7 (1 578)
9,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
180
138
4,6 (1 578)
4,7 (1 578)
4,7 (1 578)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
25,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
199
22
4,1 (754)
4,1 (754)
4,2 (754)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin LiveAgent

Salesforce Service Cloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakashistoria
Jonojen hallinta
Yhteystietojen tietokanta
JIRA Service Management
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Tehtävien hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
Freshdesk
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
Zendesk Suite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
Front
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Mobiiliyhteys
Saapuvien viestien hallinta
Sähköpostin hallinta
Gorgias
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Makrot/mallivastaukset
Palvelupyyntöjen hallinta
Sähköpostin hallinta
Freshservice
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Häiriöiden hallinta
Palvelupyyntöjen hallinta
Tukipyyntöjen hallinta

Arvostelut tuotteelle LiveAgent

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,7
Helppokäyttöisyys
4,6
Asiakaspalvelu
4,7
Ominaisuudet
4,6
Vastinetta rahalle
4,7

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
72%
4
25%
3
3%
2
0%
1
0%
Emma
Emma
Senior Director Product Marketing, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Sairaalat ja terveydenhuolto, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Excellent Customer Service for the Price

5,0 8 kuukautta sitten

Kommentit: It was definitely worth the time and effort required to adjust to the new method. Thanks to its structure and features, we were able to reduce a massive message backlog to a much more manageable one.

Hyvät puolet:

LiveAgent's strongest feature is undoubtedly the promptness of their technical support. The fact that it may be altered to suit individual needs is another plus. The ease with which our client may get in touch with us is the third best feature. Not only can I use LiveAgent in my own tongue of Spanish, but it also supports a wide variety of other languages, and everything, including emails and templates, can be changed to display in either my native tongue or the language of my consumers. I can locate anything I need with a quick peek at the dashboard.

Huonot puolet:

If I had to choose a nitpick, it would be that I wish there was more color on the interface; on the other hand, why would you want to clutter up such a simple layout with flashy graphics? LiveAgent delivers just as advertised by devoting maximum real estate to its features.

Myyjän QualityUnit vastaus

8 kuukautta sitten

Hey there, It's great to hear that our customizability has been effective for your operations. It's our mission to provide a platform that can be tailored to suit unique business needs. On your point about our simple interface layout, we believe in function over flash to ensure a seamless user experience. We're glad that the transition to using LiveAgent has been beneficial in managing your message backlog. Also, isn't it amazing how variety in language options can open doors to diverse customer bases? Thanks for your kind words about our prompt technical support. We strive to keep this up! - LiveAgent Team

Christian
Christian
Human Resources Manager, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Terveys, hyvinvointi ja kuntoilu, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Our support communications are centralized with LiveAgent

4,0 9 kuukautta sitten

Kommentit: The pricing structure is the one thing I'd like to see altered. They've made it possible to aggregate feedback from many channels—including Twitter, Instagram, and Facebook—but unfortunately, doing so costs an additional $39 per channel.

Hyvät puolet:

It's great that we can designate a single administrator to sort incoming emails, allocate them to the appropriate agents, and monitor their responses until the problem is resolved.

Huonot puolet:

The safety, the ease of usage, It's the greatest there is since it's so simple to implement, integrate, administer, and utilize; there are never any misunderstandings or missteps in the communication.

Myyjän QualityUnit vastaus

9 kuukautta sitten

Hi Christian, Thank you very much for your kind review. We are glad to hear that LiveAgent has been the right choice for you and that you have been satisfied with the benefits it brings to your everyday work life. Our team is available 24/7 via chat and email so don't hesitate to reach out in case of any questions or issues, including any pricing queries! -LiveAgent team

Giacomo
Communications Manager, USA
Kiinteistöpalvelut, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

LiveAgent: A Reliable Solution for Personalizing Customer Experiences

5,0 2 viikkoa sitten Uusi

Hyvät puolet:

I like the efficient features of LiveAgent. LiveAgent has been a reliable tool for personalizing customer experiences.

Huonot puolet:

LiveAgent has been so effective and flawless to use.

Myyjän QualityUnit vastaus

2 viikkoa sitten

Hey Giacomo, Thanks for sharing your review! It's great to see you're having a smooth experience with LiveAgent. Your feedback on personalizing customer experiences is valuable to us. If you ever need anything or have more thoughts to share, don't hesitate to reach out. - LiveAgent Team

Alberto
Operations Director, Espanja
Markkinointi ja mainonta, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde
Lähde: SoftwareAdvice

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Mediocre lifecycle management

3,0 2 vuotta sitten

Kommentit: It has been from more to less. In the last 3 years has barely evolved (if not regressed), not being anymore a market leader. If I still haven't changed is due to all integration I have already done with the app.

Hyvät puolet:

It's a really useful omnichannel tool, which requires mid-size effort to configure and obtain an inmediate profit.

Huonot puolet:

Development and support are on their own. They add/ change / delete functionalities without further notice. It's quite frustrating when a given morning your agents tell you that something you have been using for years is not working and when you reach support team responds saying that this feature never existed, as you are idiots. This issue could be easily solved if product team would submit a regular/weekly email with the content of the product roadmap, so teams can addapt in advance their operation to deleted/changed/added functionalities.

Myyjän QualityUnit vastaus

2 vuotta sitten

Hello Alberto, thank you very much for your honest review. We are happy to see that you find LiveAgent a useful omnichannel tool but at the same time, we are also very sad to hear about your negative experience. We are gathering the suggestions and features requested from our customers plus we have some internal initiatives to keep the growth of our solution. Recently we have been slowed down by a code refactoring that cannot be seen by users as an immediate improvement, but it's very important in a long term. All the changes can be found here in our changelog -> https://dev.ladesk.com/ and also in our blog post here -> https://www.liveagent.com/blog/news/ which is highlighting the most significant changes. Anyways, I will pass your feedback about the potential improvement of sharing the details about upcoming changes to our manager. I am again very sorry if there has been any change that caused you any inconvenience.

Guillaume
Poject Manager, Mauritius
Tekstiilit, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great and easy to use

5,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: It was overall a great experience and I do not regret my choice.

Hyvät puolet:

Easy to use and easy to setup, liveagent was up on my staging envoronment in 15 minutes. It was easy to configure my rules and good to go in less than 2 days

Huonot puolet:

Some features were hard to locate and I had to contact my customer sucecss manager quite often.

Myyjän QualityUnit vastaus

2 kuukautta sitten

Thank you, Guillaume, for sharing your experience. It's great to hear how swiftly you got LiveAgent set up! We're sorry some features gave you a bit of a hunt, though. Please know, we're here to help streamline that process for you - never hesitate to reach out 24/7 - LiveAgent Team