Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Mikä on LiveAgent?

LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita.

LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API.

Kuka käyttää tuotetta LiveAgent?

Laaja valikoima pieniä ja keskisuuria yrityksiä verkkokauppa-alalla, teleliikennealalla, vakuutusalalla, sovelluspalvelualalla sekä uusyritykset ja muunlaiset yritykset. Kohdeasiakkaitamme ovat kaikki, jotka ymmärtävät, kuinka tärkeää asiakaspalvelu on.

Missä LiveAgent voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • QualityUnit
  • Perustettu vuonna 2004

LiveAgent: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Afganistan, Ahvenanmaa, Alankomaat, Albania, Amerikan Samoa ja 197 muuta

Kielet

arabia, brasilianportugali, englanti, espanja, heprea ja 23 muuta

LiveAgent: hinnat

Lähtöhinta:

9,00 $/kuukausi
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Kyllä, tästä on maksuton versio

LiveAgent tarjoaa ilmaisen version ja tarjoaa ilmaisen kokeilun. LiveAgent maksullinen versio alkaen 9,00 $/kuukausi.

Tietoja myyjästä

  • QualityUnit
  • Perustettu vuonna 2004

LiveAgent: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Afganistan, Ahvenanmaa, Alankomaat, Albania, Amerikan Samoa ja 197 muuta

Kielet

arabia, brasilianportugali, englanti, espanja, heprea ja 23 muuta

LiveAgent: videot ja kuvat

LiveAgent -ohjelmisto – 1
LiveAgent -ohjelmisto – 2
LiveAgent -ohjelmisto – 3
LiveAgent -ohjelmisto – 4
LiveAgent -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
LiveAgent video
LiveAgent -ohjelmisto – 1
LiveAgent -ohjelmisto – 2
LiveAgent -ohjelmisto – 3
LiveAgent -ohjelmisto – 4
LiveAgent -ohjelmisto – 5

Tuotteen LiveAgent ominaisuudet

  • Agentin käyttöliittymä
  • Analytiikka
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakashallinta
  • Asiakashistoria
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Asiakasportaali
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Asiakassegmentointi
  • Asiakastietokanta
  • Asiakastuki
  • Asiakasviestintä
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Asiakkaiden sosiaaliset profiilit
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Automaattiset vastaajat
  • Automatisoitu reititys
  • CMBD (konfiguraationhallintatietokanta)
  • CRM
  • Chat/viestintä
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Etätuki
  • Geo-kohdentaminen
  • Haku/suodatus
  • Hallintapaneeli
  • Häiriöiden hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Itsepalveluportaali
  • Jaetut saapuvien postilaatikot
  • Jonojen hallinta
  • Kaksisuuntainen ääni ja video
  • Kampanjoiden hallinta
  • Keskustelut/foorumit
  • Koko tekstin haku
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Kommentointi/huomautukset
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Laadunhallinta
  • Liidien hallinta
  • Live-chat
  • Lomakkeiden hallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Makrot/mallivastaukset
  • Mallien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Monikanavainen viestintä
  • Monikielinen
  • Mukautettava brändäys
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Mukautettavat mallit
  • Mukautettavat raportit
  • Muutosten hallinta
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Offline-lomake
  • Ohjelmistopuhelin
  • Ongelmien seuranta
  • Palautteen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Perehdytys
  • Personalisointi
  • Pienoissovellukset
  • Priorisointi
  • Proaktiivinen chat
  • Puhelinavaimen syöttö
  • Puhelujen kirjaus
  • Puhelujen komentosarjoitus
  • Puhelujen raportointi
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen valvonta
  • Puhelunsiirto
  • Puheposti
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Reititys
  • Saapuvien viestien hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Sisällönhallinta
  • Soittajan tunnistus
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Sosiaalisen median seuranta
  • Startup-yrityksille
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköpostin hallinta
  • Sähköpostin toimitusseuranta
  • Takaisinsoiton aikataulutus
  • Tallennus
  • Tallennus pyydettäessä
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tehtävien hallinta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Tekstistä puheeksi
  • Tiedostojen jakaminen
  • Tiedostojen siirto
  • Tiedostonhallinta
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tilinhallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toiminnan seuranta
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Tunnisteiden merkintä
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työnkulkujen konfigurointi
  • Useita käyttäjätilejä
  • Useita skriptejä
  • Video-chat
  • Videoneuvottelut
  • VoIP
  • VoIP-yhteys
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Yhteystietojen hallinta
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Äänimukautus

LiveAgent: Vaihtoehdot

Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Gorgias on kaikenkattava asiakaspalvelu, asiakastuki ja chat-tukipalvelu Shopifyn, Magenton ja BigCommercen myymälöille.
Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Arvostelut tuotteelle LiveAgent

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,7
Helppokäyttöisyys
4,6
Asiakaspalvelu
4,7
Ominaisuudet
4,6
Vastinetta rahalle
4,7

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
71%
4
25%
3
3%
2
0%
1
0%
Morgan
Morgan
Owner, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Jälleenmyynti, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ilmainen kokeiluversio
Arvostelijan lähde

Serves Our Needs

5,0 2 kuukautta sitten Uusi

Hyvät puolet:

My team likes being to easily sort tickets and assign them to relative members of our team.

Huonot puolet:

We haven't discovered any specific cons worth noting yet. There's no such thing as perfect software IMHO.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Gorgias

Perusteet vaihtaa tuotteeseen LiveAgent: Price and features

Myyjän QualityUnit vastaus

viime kuussa

Hi Morgan, Thank you very much for your review. We are glad that you have been satisfied with LiveAgent and that it has been the right choice for you when it comes to handling tickets. Remember, we are here for you 24/7 in case of any questions or issues! -LiveAgent team

Ezéchiel
Ezéchiel
Agent, Benin
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Rakentaminen, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Avis liveagent

4,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: It's a good customer management software. It works very well

Hyvät puolet:

Liveagent is the best customer management software among many others. It contains several features and its customer service is available at all times.

Huonot puolet:

The major problem I encountered with liveagent is the inconsistency of its auto-reaction, especially in French. It is very responsive but not too relevant.

Myyjän QualityUnit vastaus

4 viikkoa sitten

Hello Alfazar, Glad to hear you're enjoying the ease of navigation with LiveAgent! That's something we strive for, so it's great to see it recognized. When you say there's nothing missing and that LiveAgent makes your work easier, well, that's just what we're going for! The fact that we're meeting your needs and easing your process is the best type of news we can receive. Thank you for your awesome review and your recommendations. - LiveAgent Team

Alberto
Operations Director, Espanja
Markkinointi ja mainonta, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde
Lähde: SoftwareAdvice

Mediocre lifecycle management

3,0 2 vuotta sitten

Kommentit: It has been from more to less. In the last 3 years has barely evolved (if not regressed), not being anymore a market leader. If I still haven't changed is due to all integration I have already done with the app.

Hyvät puolet:

It's a really useful omnichannel tool, which requires mid-size effort to configure and obtain an inmediate profit.

Huonot puolet:

Development and support are on their own. They add/ change / delete functionalities without further notice. It's quite frustrating when a given morning your agents tell you that something you have been using for years is not working and when you reach support team responds saying that this feature never existed, as you are idiots. This issue could be easily solved if product team would submit a regular/weekly email with the content of the product roadmap, so teams can addapt in advance their operation to deleted/changed/added functionalities.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Zendesk Suite

Perusteet vaihtaa tuotteeseen LiveAgent: price affordable and worthy features

Myyjän QualityUnit vastaus

2 vuotta sitten

Hello Alberto, thank you very much for your honest review. We are happy to see that you find LiveAgent a useful omnichannel tool but at the same time, we are also very sad to hear about your negative experience. We are gathering the suggestions and features requested from our customers plus we have some internal initiatives to keep the growth of our solution. Recently we have been slowed down by a code refactoring that cannot be seen by users as an immediate improvement, but it's very important in a long term. All the changes can be found here in our changelog -> https://dev.ladesk.com/ and also in our blog post here -> https://www.liveagent.com/blog/news/ which is highlighting the most significant changes. Anyways, I will pass your feedback about the potential improvement of sharing the details about upcoming changes to our manager. I am again very sorry if there has been any change that caused you any inconvenience.

Sai
Sales And Marketing Specialist, Britannia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Full-featured, All-in-one and powerful live-chat support platform.

5,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: My user experience is definitely great. I really like how this tool handles multiple business communication, including email, live chat, and social media on one single place. This allows us to provide excellent customer support service.

Hyvät puolet:

LiveAgent has been one of the most crucial and powerful tools we've been been using to boost our customers relationship and our ROI oflate. I really love how this tool is very user-friendly and easy-to-use generally for any one with or without any tech-savvy experience. The support is one of the most standout and highly effective thing with LiveAgent because they're very user-friendly and responsive 24/7. Using LiveAgent we've been able to increase our productivity and relationship with our customers and hence we've been able to meet most of their needs on time through the help of our support team.Through real-time live chat we've been able to attend to our customers queries on time and resolve a lot of problems on time rather than opening tickets which would take time. For this tool is a game changer and improve productivity of the service agents has been also added advantage.

Huonot puolet:

The only thing I should LiveAgent should consider is adding more integration options. Nevertheless everything else is great and moving on well.

Myyjän QualityUnit vastaus

3 kuukautta sitten

Hey Sai, Thanks for your thorough review. It's great you find LiveAgent crucial in boosting customer relationships and ROI. Our aim remains to be user-friendly and provide responsive, round-the-clock support. We're all about productivity enhancements and real-time problem resolutions to keep those customer relationships strong! Your note about more integration options is heard and appreciated. Switching to us from Freshdesk because of our cost-effectiveness and features truly validates our work. Making sure you have a great user experience while handling multiple business communications in one place is what we strive for. Many thanks once again, - LiveAgent Team

Alfazar
Call center, USA
Liiketoiminnan tarvikkeet ja laitteet, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

My nice and good experice

5,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: I don't have a problem to this but what i can say that this is nice and useful i will recommend this

Hyvät puolet:

Very nice and good highly recommended you can easy all features there and you can say that this is nice and easy to navigate

Huonot puolet:

There is no missing this is a nice and perfect highly recommended i will recommend this because this helps me easier

Myyjän QualityUnit vastaus

3 viikkoa sitten

Thanks for your recommendation and sharing your thoughts, Alfazar. It's great to hear that navigating through LiveAgent's features has been a breeze for you. Simplicity and user-friendliness are at the core of our design, and it's reassuring to know it's making your day-to-day tasks more manageable. - LiveAgent Team