Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Mikä on monday CRM?

monday CRM sopii täydellisesti pienille ja keskisuurille yrityksille. Se on täysin mukautettava kooditon asiakastietojärjestelmä, joka on rakennettu käyttöjärjestelmän monday.com Work OS päälle. Tämän CRM:n käyttö ei ole turhauttavaa, ja se käsittelee kaikki myyntiprosessit ja asiakasviestinnän yhdessä paikassa. monday CRM:n avulla voit hallita kaikkea liidien tallentamisesta yhteystietojen hallintaan, tarjousten seurantaan tai eri osastojen väliseen yhteistyöhön. Voit käyttää sisäänrakennettuja automaatioita tai luoda helposti omiasi manuaalisten prosessien virtaviivaistamiseksi. Näin voit itse keskittyä enemmän myyntiin.

Kuka käyttää tuotetta monday CRM?

Suuria, pieniä ja monialaisia tiimejä monilla eri aloilla ympäri maailmaa. Intuitiivisen käyttöliittymän ja mukautettavuuden ansiosta se sopii kaikenlaisiin projekteihin ja yrityksiin.

Missä monday CRM voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • monday.com
  • Paikkakunta: Tel Aviv, Israel
  • Perustettu vuonna 2014

monday CRM: tuki

  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Argentiina, Australia, Belgia ja 34 muuta

Kielet

brasilianportugali, englanti, espanja, euroopanportugali, hollanti ja 9 muuta

monday CRM: hinnat

Lähtöhinta:

12,00 $/kuukausi
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Ei maksutonta versiota

monday CRM ei tarjoa ilmaista versiota, mutta tarjoaa ilmaisen kokeilun. monday CRM maksullinen versio alkaen 12,00 $/kuukausi.

Hintasuunnitelmat hanki ilmainen kokeiluversio

Tietoja myyjästä

  • monday.com
  • Paikkakunta: Tel Aviv, Israel
  • Perustettu vuonna 2014

monday CRM: tuki

  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Argentiina, Australia, Belgia ja 34 muuta

Kielet

brasilianportugali, englanti, espanja, euroopanportugali, hollanti ja 9 muuta

monday CRM: videot ja kuvat

monday CRM -ohjelmisto – 1
monday CRM -ohjelmisto – 2
monday CRM -ohjelmisto – 3
monday CRM -ohjelmisto – 4
Näytä 5 muuta
monday CRM video
monday CRM -ohjelmisto – 1
monday CRM -ohjelmisto – 2
monday CRM -ohjelmisto – 3
monday CRM -ohjelmisto – 4

Tuotteen monday CRM ominaisuudet

  • Asiakashistoria
  • Asiakasseuranta
  • Asiakastietokanta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • CRM
  • Ennustaminen
  • For Financial Institutions
  • Haku/suodatus
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kalenteri-/muistutusjärjestelmä
  • Kalenterien hallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Kokousten hallinta
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Lahjoittajien hallinta
  • Lead Scoring
  • Liidien hallinta
  • Liidien hankinta
  • Liidien kaappaus
  • Liidien valinta
  • Liidisegmentit
  • Markkinoinnin automaatio
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen viestintä
  • Muistutukset
  • Mukautettavat kentät
  • Mukautettavat mallit
  • Mukautettavat raportit
  • Myynnin ennustus
  • Myynnin raportit
  • Myyntikanavien hallinta
  • Myyntitiimeille/-organisaatioille
  • Myyntitoiminnan hallinta
  • Perehdytys
  • Priorisointi
  • Putkilinjan hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Segmentointi
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Suorituskykymittarit
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Sähköpostimallit
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Sähköpostin hallinta
  • Tapaamisten hallinta
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Tehtävien hallinta
  • Third-Party Integrations
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tilaisuuksien hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toiminnan seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Yhteystietojen hallinta
  • Yhteystietojen tietokanta

monday CRM: Vaihtoehdot

Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Tiimit, joiden koko vaihtelee 2–20 000, luottavat Jiraan työn suunnittelussa, seurannassa ja yhteistyössä. Jira tarjoaa jokaiselle tiimille parhaat työkalut ja käytännöt kasvuun. Lue lisää tuotteesta Jira
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Bring together CRM apps for sales, service, marketing, commerce, AI, and more in one integrated solution.
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.

Arvostelut tuotteelle monday CRM

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,7
Helppokäyttöisyys
4,7
Asiakaspalvelu
4,6
Ominaisuudet
4,5
Vastinetta rahalle
4,5

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
74%
4
24%
3
0%
2
1%
Ava
Ava
Staff Software Engineer, Intia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Ohjelmistokehitys, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Efficient contact tracking

5,0 5 kuukautta sitten

Kommentit: Monday CRM is easy to use and keeps client relationships organized, though the cost can be a hurdle for smaller teams.

Hyvät puolet:

Setting up follow-up reminders helped me stay on top of client interactions without missing important deadlines.

Huonot puolet:

The pricing is a bit high, especially if you need access to advanced tools, which can be challenging for small teams.

Zac
Zac
President / CEO, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Vaatetus ja muoti, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

A great all-in-one CRM and project planning software.

5,0 3 vuotta sitten

Kommentit: This platform has allowed me to grow my business processes through one main "hub" platform and has made it so easy for me to onboard new members and get them acclimated to the work flow immediately.

Hyvät puolet:

The flexibility of boards to be created with different purposes such as client management, lead generation, financial analysis, project management, team management, file storage and so much more. I've really leaned to Monday to become my all-in-one hub for my business processes.

Huonot puolet:

There are definitely growing pains to creating the perfect software that fits your needs but trial and error is just part of the process. I'm planning and creating uses for Monday I never thought of 6 months ago which I've only been able to think of because of my experience gained from daily use of the software.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Salesforce Sales Cloud ja Asana

Perusteet vaihtaa tuotteeseen monday CRM: Monday has a much more user-friendly interface which is important to me when onboarding new team members. I want to make our system something people enjoy using instead of dreading to do a daily task on a non-ergonomic system like some of the competitors.

bakka
invetory officer, Uganda
Rakennusmateriaalit, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Great experince with in a min time

2,0 6 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

Workflow features was the main reason why i purchased this software but it didnot move on well for the time i used the software.

Huonot puolet:

I wish they could refund me the subscription that i wasted while using this software.

Samuel
Samuel
Founder, Kanada
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Would recommend to manage everything

5,0 4 vuotta sitten

Kommentit: We got more efficient because we can manage priorities and tasks more easily. Sections for leads helped our team see who had to contact clients. We also used it to work on social media content together.

Hyvät puolet:

Really liked the task management and the lead management. Super efficient with my team, easy to use and easy to implement. Liked the lead funnel to manage my prospection.

Huonot puolet:

The fact that time tracking is in a pricier version. I would like to see an access to clients for certain boards i want to show them.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Trello

Perusteet vaihtaa tuotteeseen monday CRM: Interface looked prettier and more seamless. Price was also a factor. Free trial convinced us to use monday!

Robin
Robin
Founder, Consultant, Kanada
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Henkilöstön hankinta ja rekrytointi, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Very happy with Monday.com

4,0 3 vuotta sitten

Kommentit: This is my second company using Monday.com and the first time utilizing the CRM. The automations are great!

Hyvät puolet:

The interface is simple and easy to use while being pleasant to interact with.

Huonot puolet:

The system has crashed a few times due to technical errors and we do really rely on Monday.com so that hasn't been ideal. It is typically resolved quite quickly.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Asana

Perusteet vaihtaa tuotteeseen monday CRM: Familiarity, cost, aesthetics of the interface