Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Mikä on OneDesk?

OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Ei ole tarvetta ostaa, integroida ja vaihtaa sovellusten välillä. Työryhmäsi voi tukea asiakkaitasi ja työskennellä projektien parissa yhdessä paikassa.

OneDesk on suunnattu PK-yrityksille ja suuryritysten osastoille, ja sitä käyttävät usein projektipäälliköt, asiakaspalvelu, IT-osasto, asiantuntijapalvelut ja muut. Tämä helppokäyttöinen, monipuolinen ja hyvin konfiguroitavissa oleva ohjelmisto voi hallita sekä palvelupyyntöjen että tehtävien työnkulkuja.

Kuka käyttää tuotetta OneDesk?

Pienet ja keskisuuret yritykset sekä suuryritysten osastot käyttävät OneDeskiä. OneDesk on usein projektipäälliköiden, asiakaspalvelupäälliköiden, IT-osaston ja tukipalvelun käytössä.

Missä OneDesk voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • OneDesk
  • Paikkakunta: Montreal, Kanada
  • Perustettu vuonna 2008

OneDesk: tuki

  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Argentiina, Australia, Belgia ja 51 muuta

Kielet

brasilianportugali, englanti, espanja, euroopanportugali, hollanti ja 9 muuta

OneDesk: hinnat

Lähtöhinta:

11,99 $/kuukausi
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Ei maksutonta versiota

OneDesk ei tarjoa ilmaista versiota, mutta tarjoaa ilmaisen kokeilun. OneDesk maksullinen versio alkaen 11,99 $/kuukausi.

Hintasuunnitelmat hanki ilmainen kokeiluversio

Tietoja myyjästä

  • OneDesk
  • Paikkakunta: Montreal, Kanada
  • Perustettu vuonna 2008

OneDesk: tuki

  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Arabiemiirikunnat, Argentiina, Australia, Belgia ja 51 muuta

Kielet

brasilianportugali, englanti, espanja, euroopanportugali, hollanti ja 9 muuta

OneDesk: videot ja kuvat

OneDesk -ohjelmisto – 1
OneDesk -ohjelmisto – 2
OneDesk -ohjelmisto – 3
OneDesk -ohjelmisto – 4
OneDesk -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
OneDesk video
OneDesk -ohjelmisto – 1
OneDesk -ohjelmisto – 2
OneDesk -ohjelmisto – 3
OneDesk -ohjelmisto – 4
OneDesk -ohjelmisto – 5

Tuotteen OneDesk ominaisuudet

  • Asiakastietokanta
  • Automatisoitu reititys
  • Budjetin hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Etenemisen seuranta
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ideoiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
  • Laskutus
  • Makrot/mallivastaukset
  • Monikanavainen viestintä
  • Muutosten hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Palautteen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Useita projekteja
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet

OneDesk: Vaihtoehdot

Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday.com
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Bitrix24 – suosittu ilmainen käyttötuki- ja yhteyskeskusohjelmisto, johon kuulu CRM. Sitä käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä pilvipalveluna ja paikan päällä.
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.

Arvostelut tuotteelle OneDesk

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,3
Helppokäyttöisyys
4,0
Asiakaspalvelu
4,1
Ominaisuudet
4,5
Vastinetta rahalle
4,1

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
27%
4
73%
Magaly
Magaly
Assistant Business Manager, Peru
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tekstiilit, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

User review with one year of use

5,0 viime vuonna

Kommentit: In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

Hyvät puolet:

It is like having two applications in one, where you can manage projects and customers through tickets to keep a correct order in customer service.

Huonot puolet:

It requires adjustments by users at the time of upgrades, and the cost with similar could be taken into consideration for small businesses.

Christine
VP of Operations, USA
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Flexible Application with a Strong Feature Set

5,0 11 kuukautta sitten

Kommentit: We were very pleasantly surprised. I was concerned that we would have to go with one of the "big box" products so we could hire a consultant to customize and implement. We have recently expanded from using almost exclusively for product development to open up the system to our billable business and help desk management on our own. The team on their chat is incredibly knowledgeable about the product and they are very responsive to enhancement requests.

Hyvät puolet:

We are a small but complex organization. OneDesk has been able to hit the mark on almost all of our issues which we never expected "out of box" with any system.

Huonot puolet:

We allow our users a lot of autonomy. We are looking forward to some more granular security for more variation between a "regular user" and an admin. We have seen positive updates on this already.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

4,0 2 vuotta sitten

Hyvät puolet:

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Huonot puolet:

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Flor
Flor
Software Developer, Peru
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

A project management solution

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable for small and medium-sized companies.

Hyvät puolet:

One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products. Another is that it has a great customer support team, which solves problems in 99% of the time.In addition, thanks to the customization it offers, its use can become faster and easier.

Huonot puolet:

One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary. Also in the free version its functions are limited, so it is recommended to purchase a plan, anyway it is cheap.

Gabriela
Gabriela
Support enginner, Peru
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Review of about a leading management software

4,0 viime vuonna

Kommentit: In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive influence. For small companies the cost should be assimilated.

Hyvät puolet:

Its main advantage is that it is a software that groups different functionalities, that is to say, it is as if they were 5 softwares in only one. This improves the workflow and uses time efficiently.

Huonot puolet:

It is a software that makes your company dependent on the modifications that One desk proposes; however, there are also advantages to be noted there, such as regular improvements and updates to avoid errors and/or solve bugs.