Mikä on Asana?

With Asana, you can orchestrate work across teams at scale–from daily tasks to strategic cross-functional initiatives. Asana is the only work management platform that turns goals into action and breaks down silos between teams. More than 119,000 paying customers and millions of free organizations across 190 countries rely on Asana to manage everything from company objectives to digital transformation to product launches and marketing campaigns.

Kuka käyttää tuotetta Asana?

Why do 11,000+ customers on Capterra give Asana 4.5 out 5 stars? Asana is the easiest way to manage projects, processes, and tasks across teams at scale.

Missä Asana voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Asana
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2008

Asana: tuki

  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Albania, Algeria, Andorra, Antigua ja Barbuda ja 125 muuta

Kielet

englanti, espanja, hollanti, japani, kiina (perinteinen) ja 7 muuta

Tietoja myyjästä

  • Asana
  • Paikkakunta: San Francisco, USA
  • Perustettu vuonna 2008

Asana: tuki

  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Albania, Algeria, Andorra, Antigua ja Barbuda ja 125 muuta

Kielet

englanti, espanja, hollanti, japani, kiina (perinteinen) ja 7 muuta

Asana: videot ja kuvat

Asana -ohjelmisto – 1
Asana -ohjelmisto – 2
Asana -ohjelmisto – 3
Asana -ohjelmisto – 4
Asana -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
Asana video
Asana -ohjelmisto – 1
Asana -ohjelmisto – 2
Asana -ohjelmisto – 3
Asana -ohjelmisto – 4
Asana -ohjelmisto – 5

Vertaile tuotetta Asana samankaltaisiin tuotteisiin

13,49 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
6,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
8,00 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio
7,50 $/kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeiluversio

Tuotteen Asana ominaisuudet

  • Ad hoc -raportointi
  • Aikaseuranta
  • Aikataulutus
  • Aivoriihet
  • Alitehtävien luonti
  • Asiakashallinta
  • Asiakasportaali
  • Asiakirjojen hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Budjetin hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Bugien/ohjelmistovirheiden havaitseminen
  • CRM
  • Edellytysten hallinta
  • Ennustaminen
  • Etenemisen seuranta
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Etätuki
  • Gantt-/aikajananäkymä
  • Graafinen työnkulkujen muokkain
  • Haku/suodatus
  • Hallintapaneeli
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Ideoiden hallinta
  • Ideointi
  • Innovaatioiden hallinta
  • KPI-seuranta
  • Kalenterien hallinta
  • Kampanja-analytiikka
  • Kampanjoiden hallinta
  • Kampanjoiden suunnittelu
  • Kanavan hallinta
  • Kanban-taulu
  • Kapasiteetin hallinta
  • Kertakirjautuminen
  • Keskustelut/foorumit
  • Ketterät menetelmät
  • Kokousten hallinta
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Kommentointi/huomautukset
  • Kooditon
  • Kyselyt ja palaute
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Käyttäjien hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Liidien hallinta
  • Liiketoiminnan prosessien automaatio
  • Live-chat
  • Lomakkeiden automaatio
  • Lomakkeiden hallinta
  • Mainosnäyttöjen hallinta
  • Mainostoimistoille
  • Mallien hallinta
  • Mallit
  • Markkinoinnin kalenteri
  • Median suunnittelu
  • Mobiiliyhteys
  • Monikampanja
  • Monikanavainen markkinointi
  • Muistiinpanojen hallinta
  • Mukautettava hallintapaneeli
  • Mukautettavat mallit
  • Muutosten hallinta
  • Näytön jakaminen
  • Ongelmanhallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Personalisointi
  • Pienyrityksille
  • Priorisointi
  • Projektien aikataulutus
  • Projektien seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Projektinhallinta
  • Prosessien mallinnus ja suunnittelu
  • Pylväskaavio
  • Raportointi ja tilastot
  • Raportointi/analytiikka
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Reaaliaikainen chat
  • Reaaliaikainen muokkaus
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Resurssien aikataulutus
  • Resurssien hallinta
  • Resurssien pyytäminen
  • Riippuvuuksien seuranta
  • Roadmapping
  • Roolipohjaiset luvat
  • Salkun hallinta
  • Sijoitetun pääoman tuoton seuranta
  • Sisällönhallinta
  • Skenaariosuunnittelu
  • Strateginen suunnittelu
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Sähköpostin hallinta
  • Sähköpostista tehtäväksi muuntaminen
  • Sääntöpohjainen työnkulku
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tavoitteiden asettaminen/seuranta
  • Tavoitteiden hallinta
  • Tehtävien aikataulutus
  • Tehtävien etenemisen seuranta
  • Tehtävien hallinta
  • Tehtävien merkintä
  • Tehtävien muokkaus/päivitys
  • Tehtävien tuonti
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Tiedostonhallinta
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Tietojen visualisointi
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tietotekniikkaprojektien hallintaan
  • Tietämyksen hallinta
  • Tilan seuranta
  • Tilauskannan hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Toiminnan seuranta
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Toistuvat tehtävät
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Tunnisteiden merkintä
  • Tuotteiden elinkaaren hallinta
  • Tuotteiden roadmapping
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työnkulkujen konfigurointi
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Vaatimustenmukaisuuden seuranta
  • Valmistumisen prosenttiosuuden seuranta
  • Valmistuskustannusten seuranta
  • Vedä ja pudota
  • Verkkopohjainen käyttöönotto
  • Versiohallinta
  • Vierailijoiden käyttöoikeudet
  • Viestien lähetys
  • Visuaalinen työnkulkujen hallinta
  • Visualisointi
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Värikoodit/kuvakkeet
  • Yhteistyövälineet
  • Yhteystietojen hallinta

Asana: Vaihtoehdot

Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille. Lue lisää tuotteesta Slack
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Notion is the all-in-one workspace for notes, projects, documents, and collaboration.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
ActiveCollab is a project management software that gives you complete control over your work. Make Real Work happen now!
Zoho CRM empowers organizations with a complete customer relationship lifecycle management solution. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Data analysis solution that helps businesses manage spreadsheets, create graphs/charts, perform calculations, share projects, and more.

Arvostelut tuotteelle Asana

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,5
Helppokäyttöisyys
4,3
Asiakaspalvelu
4,3
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,4

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
58%
4
33%
3
7%
2
1%
1
1%
Brianna
Brianna
Founder, Australia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, Itsetyöllistetyt
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

An Incredibly User Friendly, Easy on the Eyes, and Much-needed Organisational Tool

5,0 3 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: Brilliant. Loved it from day one, will continue to use. Have used almost all of the major cloud-based 'Project Planning / Organisational Platforms' out there and this is definitely the one for me.

Hyvät puolet:

Using Asana across multiple team members, departments, projects, and clients means that we can keep a huge number of moving parts organised and moving synchronistically.

Huonot puolet:

The price per seat when you only have a few team members (1-3) can seem expensive. That said, the platform is worth it's weight in gold in terms of streamlining teams so capacity can be checked and more work coming in and/or moving along.

Roldan
Roldan
Web UX/UI Designer/Developer, Filippiinit
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Suunnittelu, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Best choice or good alternative

4,0 3 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: Good! Asana is not as difficult to get the hand out with. I did manage to set-up all my tasks and projects personally. Though, I haven't used it for a long time when I did tested Monday.com.

Hyvät puolet:

I can bet in all of Asana's features from Task management, Scheduling, Materials management, Gantt Charts, Collaborations and the likes. Save for time tracking which is not (yet) available. The Free Pricing however, is generous enough to collaborate with up to 10 or 15 more individuals. Other top PMS has less to nothing - or just one user allowed.

Huonot puolet:

User Interface. Asana needs to improve on there user interface to be at par with Monday.com. I've been using Monday and never looked back (except maybe if someday they will overrun Monday with features. Time Tracking. This one matters for some users, specially freelancers and online nomads alike. Just wondering why this wasn't integrated just yet. Set-up. It wasn't that easy to get started for non-techie users. So patience a virtue. Though PMS are understandably complicated, Monday take the pie in this domain.

Kevin
Analytics Strategist, USA
Internet, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Other options out there

3,0 3 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: I didn't use Asana when our company first started using it, so I'm not sure how it was set up or all of the possibilities it could bring to the table. I'm not sure about the price either, but for what I used it for it worked. It wasn't great, but it wasn't awful. I think it's a good middle-tier option when it comes to project/task management.

Hyvät puolet:

Asana worked for us to get tasks done and track the progress of projects and it was easy to use.

Huonot puolet:

It wasn't as in-depth as other platforms I've used (zendesk, wrike, monday, etc.). We couldn't keep track of upcoming projects or have a dashboard with only our own tasks in it to stay organized and get a quick snapshot of what needs to be done.

Siokas
Siokas
Researcher and Project engineer, Kreikka
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tutkimus, 501-1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

A useful management tool for demanding organizations

4,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: The tool helped the teams organize their tasks in a comprehensive manner that allowed them to be more efficient and effective.

Hyvät puolet:

The features available and theability to integrate external tools.

Huonot puolet:

The interface is something I amnot used to and had to make some adjustments in the way I work in order to comply to the needs of the tool.

Emanuela
Emanuela
PM, Italia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Kansainväliset suhteet, 2-10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ilmainen kokeiluversio
Arvostelijan lähde

Asana is a great task management tool

4,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: I was awarded a small but important project for my department, as it could bring significant benefit to the business in the future if managed in an optimally way.
Instead of relying on the many rounds of emails that are exchanged between project managers and other people involved, I decided to simply proceed to create a project on Asana Basic.
The first time I used It.
This allowed us to keep track of everything that matters, giving us an overview of where we are going.
Asana allowed us to monitor the workflows on our teams and see the progress of the work at any time, saving endless updating meetings. Time we all know how crucial it is.

Hyvät puolet:

- Asana's interface is extremely well designed, the best possible way for a fun and inviting user experience. I hope you enjoy using it as much as we enjoyed using it. - Asana is an excellent communication tool, it allows you to eliminate a lot of stress from disorganization in communicating with the team. Problems, requests for feedback, clarifications, questions, and suggestions, will all end up in the activities through the appropriate comment function. The only one allowed. - Trying Asana Basic, with a team of up to 15, for free, allowed me to work with three small teams, breaking down projects into manageable tasks and setting deadlines for completion. The ability to share documents between teams has also proved useful. -Asana Basic allowed us to download the app for iOS or Android devices to work and consult updates wherever we are, even offline. We like it.

Huonot puolet:

1. It was not easy to set up a project at the beginning, the learning curve is tough. In Asana, projects are containers that allow you to create one or more tasks within them. This is the furthest away from a Project Manager's concept of a project. 2. I found that having to start over every time I created a project, even when it was repeatable, was like wasting time. 3. In the free plan, you cannot create private projects, meaning that the project is visible and editable by every member of the team. 4. Asana organizes all resources horizontally, flattening their hierarchy. There are no different roles, just people and tasks. 5. The management of risk situations and the consequent negotiation between the resources involved in the project is not envisaged. 6. This is a very serious shortcoming, especially for those who work remotely. It is not possible to assign an hourly or daily cost to resources that are part of the team.