Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

EZOfficeInventory

EZOfficeInventory

Mikä on EZOfficeInventory?

Omaisuuden elinkaaren hallintaohjelmistomme avulla voit luoda ostotilauksia, aikatauluttaa palveluita ja hallita tarjoajia vaivattomasti. Helpon poistojen hallinnan ja mukautettujen raporttien ansiosta sinulla on saatavilla riittävästi tietoa liiketoimintaan liittyvien päätösten tekemiseen. Käytä mobiilisovellustamme RFID:n, viivakoodien ja QR-koodien skannaukseen ja toimi säädösten mukaisesti. Sijainti- ja kunnossapitohistorian ansiosta tämä sopii loistavasti kiinteän omaisuuden hallintaan. Ohjelmistomme myös integroituu Zendeskiin ja Jiraan. Kokeile ilmaiseksi.

Kuka käyttää tuotetta EZOfficeInventory?

Se vastaa eri toimialojen tarpeisiin, ja sillä voi seurata kaikenlaisia kohteita: IT-omaisuutta, AV-laitteita, huonekaluja, rakennustyökaluja, lääkinnällisiä laitteita jne.

EZOfficeInventory -ohjelmisto – 1
EZOfficeInventory -ohjelmisto – 2
EZOfficeInventory -ohjelmisto – 3
EZOfficeInventory -ohjelmisto – 4
EZOfficeInventory -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko EZOfficeInventory hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

EZOfficeInventory

EZOfficeInventory

4,6 (1 502)
40,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
159
6
4,5 (1 502)
4,6 (1 502)
4,6 (1 502)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
9,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
464
34
4,5 (4 838)
4,3 (4 838)
4,5 (4 838)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin EZOfficeInventory

monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakastietokanta
Hallintapaneeli
Työntekijöiden hallinta
JIRA Service Management
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Tehtävien hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
NetSuite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palkkalistojen raportointi
Shekin kirjoittaminen
Tililuettelo

Arvostelut tuotteelle EZOfficeInventory

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,6
Helppokäyttöisyys
4,5
Asiakaspalvelu
4,6
Ominaisuudet
4,5
Vastinetta rahalle
4,6

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
66%
4
29%
3
4%
2
1%
1
0%
Alwin
Alwin
Purchase Officer, Arabiemiirikunnat
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Painoteollisuus, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Review of EZOfficeInventory

5,0 2 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: This software meets our necessities. Our company is fanned out across the UAE and this permits us to follow the proprietors of every resource alongside planning their areas the nation over. Helpful "Receiving" and "Issuing" highlights function admirably for resources that much of the time change hands.

Hyvät puolet:

Ease to Use and understand Inventory Management is very accurate Asset Management is easily handled User Interface is simple and easy to understand. Traceability is very good.

Huonot puolet:

Few Missing Features are there. Challenges in Usage for first time beginner Some Confusion at the initial stage

Sven
CTO, Kroatia
Tietokoneen ohjelmistot, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Very good inventory management software

5,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Its easy enough to use. Once you get the logic its pretty much direct. It has a lot or reporting options and customization options which I really like.

Hyvät puolet:

I like the logic of the things. The way we manage to track the devices with users.

Huonot puolet:

We dont have an option for users to request a software license so we can track which user has what subscription

Nicolas
Senior IT Specialist, Espanja
Tietokoneen ohjelmistot, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Inventory Management made easy

3,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: We have replaced our old spreadsheet with EZOfficeInventory and the result has been satisfactory

Hyvät puolet:

It has a great UI and it is really easy and fast to use. It has the features you need for tracking and renting material

Huonot puolet:

It does not have advanced features such as better integrations with other systems. Filters could be improved as well

Muhammad Awais
Electrical Engineer, Kanada
Sähkötekniikan ja elektroniikan valmistus, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

MAwais Islam

4,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: I liked the working with EZ they provide great customer & technical support to implement the system to your needs

Hyvät puolet:

User friendly Web base interface Great for generating personalized reports

Huonot puolet:

Some system based field are developer controlled would like to see more customizability

Myyjän EZO vastaus

3 kuukautta sitten

Muhammad Awais, Thank you for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you. We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Gloria
Multicultural Student Programs Coordinator, USA
Korkeakoulutus, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ilmainen kokeiluversio
Arvostelijan lähde

EZOffice Average Performance

4,0 2 kuukautta sitten Uusi

Hyvät puolet:

I have used EZOfficeInventory twice now to pick up AIT equipment. It has been fine, but it has been a little tedious on AIT's end, I think, more than on my own.

Huonot puolet:

The biggest con of EZOfficeInventory is that both times I have made a request with it, I did not receive all of the items in my equipment request order. For the first event, the date was entered in wrong, but I had no way to double check it on my end. In addition, it took almost 30 minutes for me to get all of the equipment that I had reserved, excluding the 2 items I actually really needed. For the second event the following day, AIT helped me with a last minute reservation and said that they would add the 2 items from the previous day (a mic stand and mic kit). However, when the student went to pick the items up, the mic stand and kit were still missing. I'm not sure if this is an EZOfficeInventory flaw or perhaps just understandable human error, but it has been a little frustrating.

Myyjän EZO vastaus

4 viikkoa sitten

Hello Gloria, We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you've experienced. Rest assured, we'll also reach out to you directly to address your concerns. If you require further assistance in the meantime, please don't hesitate to email us at [email protected]. They're dedicated to resolving any issues you encounter. Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to assisting you further."