Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Freshdesk

Freshdesk

Mikä on Freshdesk?

Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL.

Kuka käyttää tuotetta Freshdesk?

Kaikenkokoiset yritykset ympäri maailman luottavat Freshdeskiin tarjotakseen erinomaista asiakaspalvelua.

Freshdesk -ohjelmisto – 1
Freshdesk -ohjelmisto – 2
Freshdesk -ohjelmisto – 3
Freshdesk -ohjelmisto – 4
Freshdesk -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko Freshdesk hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Freshdesk

Freshdesk

4,5 (3 257)
15,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
116
85
4,5 (3 257)
4,4 (3 257)
4,5 (3 257)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
9,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
468
34
4,5 (4 633)
4,3 (4 633)
4,5 (4 633)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Freshdesk

HubSpot Service Hub
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hallintapaneeli
Mallit
Työntekijöiden hallinta
JIRA Service Management
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Tehtävien hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Proaktiivinen chat
Puhelujen kirjaus
Saapuvien viestien hallinta
Salesforce Service Cloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Jonojen hallinta
Sisällönhallinta
Yhteystietojen tietokanta
Gorgias
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Makrot/mallivastaukset
Palvelupyyntöjen hallinta
Sähköpostin hallinta
Freshservice
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Häiriöiden hallinta
Palvelupyyntöjen hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
ManageEngine Endpoint Central
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Etäkäyttö/-hallinta
Korjaustiedostojen hallinta
Päätepisteen hallinta
Zendesk Suite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta

Arvostelut tuotteelle Freshdesk

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,5
Helppokäyttöisyys
4,5
Asiakaspalvelu
4,5
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,4

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
58%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Ravintolat, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Convenient and reasonably priced

5,0 6 kuukautta sitten

Kommentit: Freshdesk from our users is crucial as a consumer app. With Freshdesk, our customers can quickly and easily send us comments or concerns, and my staff can quickly and simply respond and stay in touch with the customer. Each feedback ticket may then be monitored to ensure it was addressed and resolved in a timely manner.

Hyvät puolet:

We've been using Freshdesk for years and are quite pleased with our decision to switch from Jira. With so many tickets, we quickly outgrew Jira, which caused it to break often and make its interface cumbersome. After years of problems, we finally made the transfer to Freshdesk. When compared to Jira's pricing and functionality, it's hard to top this deal. Since we'd lost our previous wiki and needed to start again, we used Jira's streamlined setup process to create a new one. It's a combination of the help desk's ticketing system, online chat, email, and a comprehensive knowledge library.

Huonot puolet:

There is nothing I dislike about Freshdesk. As a support desk tool, it much above our expectations, therefore I will be investigating their other offerings.

Mark
Operations Manager, Britannia
Rakentaminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Freshdesk - Simply

4,0 viime kuussa Uusi

Hyvät puolet:

The ability to setup up multiple channels direct for specific clients. The call routing of DDI’s and reporting is important to monitor KPI’s. There are lots of great features such as automations which is great when you are an active Helpdesk dealing with hundreds of tickets daily.

Huonot puolet:

Some of the changes on reporting when they discontinued the legacy reports and moved to analytics has been poor as dependant on your setup the data isn’t always accurate or easy to digest.

Angel
Engineer, Espanja
Autoteollisuus, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Ilmainen kokeiluversio
Arvostelijan lähde

Freshdesk is super easy to use, and helps me keep track of all my customer queries in one place.

3,0 4 viikkoa sitten Uusi

Hyvät puolet:

I love how organized Freshdesk keeps my customer support tickets and the automated workflows save me time.

Huonot puolet:

Sometimes the search function can be a bit slow and not as accurate as I'd like.

Jessica
Game Programmer, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

We use Freshdesk daily to solve customer problems

4,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: Easy to pick up and use right away; minimal training required. I appreciate having a centralized location to view, manage, and reply to all of my tickets. It's a benefit if you can combine prepared replies with your own expertise.

Hyvät puolet:

One of my favorite features of Freshdesk is the simplicity with which work can be assigned and prioritized. In addition, the availability of group filters makes Freshdesk a breeze to utilize with large numbers of groups. In addition, the interface is simple and uncomplicated, so creating tickets and monitoring their progression is a breeze. It's useful for managing tasks in customer service. Small businesses can benefit from using Freshdesk.

Huonot puolet:

The cost can add up quickly for organizations of a certain size. It's preferable to develop a desktop application rather than a mobile one; the mobile app's user experience could require some tweaking.

Kyle
Operations Manager, Britannia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Daily use of Freshdesn

5,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Fantastic, used it for all of my professional career within the IT Industry and i will continue to use it.

Hyvät puolet:

I can only speak for the features i use but i used and even pushed to use freshdesk at all my employments. I honestly don't think i could do my job as well as i do without it. The ease of use is great, the ability to see what jobs are coming in and being able to manage them is critical.

Huonot puolet:

I do not have any cons about this product.