Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Freshdesk

Freshdesk

Mikä on Freshdesk?

Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL.

Kuka käyttää tuotetta Freshdesk?

Kaikenkokoiset yritykset ympäri maailman luottavat Freshdeskiin tarjotakseen erinomaista asiakaspalvelua.

Freshdesk -ohjelmisto – 1
Freshdesk -ohjelmisto – 2
Freshdesk -ohjelmisto – 3
Freshdesk -ohjelmisto – 4
Freshdesk -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko Freshdesk hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Freshdesk

Freshdesk

4,5 (3 365)
15,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
113
78
4,5 (3 365)
4,4 (3 365)
4,5 (3 365)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
8,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
466
34
4,5 (5 392)
4,3 (5 392)
4,4 (5 392)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Freshdesk

ManageEngine Endpoint Central
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Automaattinen korjaustiedostojen käyttöönotto
Etäkäyttö/-hallinta
Korjaustiedostojen hallinta
HubSpot Service Hub
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Tietämyskantojen hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
Yhteystietojen hallinta
monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Inventaarion seuranta
Tilausten toteutus
Tuotteen tunnistus
Salesforce Service Cloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakashistoria
Jonojen hallinta
Yhteystietojen tietokanta
LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Puhelujen kirjaus
Puhelujen tallennus
Saapuvien viestien hallinta
JIRA Service Management
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Tehtävien hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
Gorgias
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Makrot/mallivastaukset
Palvelupyyntöjen hallinta
Sähköpostin hallinta
Front
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Mobiiliyhteys
Saapuvien viestien hallinta
Sähköpostin hallinta
Freshservice
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Häiriöiden hallinta
Palvelupyyntöjen hallinta
Tukipyyntöjen hallinta

Arvostelut tuotteelle Freshdesk

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,5
Helppokäyttöisyys
4,5
Asiakaspalvelu
4,5
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,4

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
58%
4
36%
3
5%
2
1%
1
0%
Kelly
Kelly
Design Engineering Manager, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

The FreshDesk ticketing system is quite efficient

4,0 viime vuonna

Kommentit: Freshdesk is one of my favorite help desk tools because it is intuitive and simple to master, even for complete newcomers. Finding comparable tickets is as simple as conducting a Google search, and there are numerous filtering options to select from.

Hyvät puolet:

Freshdesk is a smart, easy-to-use, and intuitive business solution. The user interface is clean, which makes it easier to concentrate on giving a proper response. Smooth customer communication leads to expert support. For years, Freshdesk has been an indispensable tool for me, and I have often touted it to friends and colleagues in the business world.

Huonot puolet:

The news that the Legacy Reports page will be removed and replaced with Analytics makes me unhappy. Some of the cool stuff in Legacy Reports isn't in Analytics yet, but I'm having a joy with that tool.

Josh
Web Content Developer, USA
Korkeakoulutus, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Great for our small support team

5,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: Freshdesk is my main ticketing system. We have a very small team, but it's easy to manage the workflow thanks to a clean UI and reliable notifications.

Hyvät puolet:

Easy to mange tickets, track workflow with multiple agents, onboard new agents, and view productivity metrics.

Huonot puolet:

Spam filter can be overly aggressive, but as long as you stay on top of checking the spam inbox, it's not a huge deal.

Allan
PRoject Manager, Tanska
Televiestintä, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Look out. They are increasing prices.

2,0 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: Product is actually ok, look into pricing!

Hyvät puolet:

The product is ok, but suddenly they change the price with a huge increase!

Huonot puolet:

Huge price increase suddenly. HAving used the product for years they suddenly increase the price over 50%!

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Thums up Freshdesk- overall great experience with freshdesk.

5,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: Great over all experience with Freshdesk we 55 engineers are working on it, we are very well satisfied Freshdesk.

Hyvät puolet:

Wonderful Product to manage your staff bandwidth. also easy to manage and use.

Huonot puolet:

GUI of this product, Freshdesk can better with it.

Suyash
Manager, Intia
Koulutuksen hallinta, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Big fan of FD

5,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: Freshdesk efficiently consolidates customer queries from multiple channels (email, phone, social media, chat) into a unified inbox. This reduces the hassle of managing different platforms separately.

Hyvät puolet:

Freshdesk’s automation features, like ticket routing, automated responses, and workflow automations, save a lot of time by reducing repetitive tasks.

Huonot puolet:

The mobile app is often reported to lack some of the functionality available on the desktop version, making it harder for teams to manage support tickets on the go.

Angela
Research Analyst, USA
Koulutuksen hallinta, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Enhancing Customer Satisfaction Through Streamlined Support

5,0 2 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

I like how its omnichannel support in one dashboard which improves the efficiency of our workflows and saves valuable time. I also like its thorough reporting and analytics on response times and other key metrics which enable us to elevate our support quality.

Huonot puolet:

Advanced automation and reporting features, are only available in higher-tier plans which may not be ideal for some teams.

Md Tabrez
Senior Associate, Intia
Koulutuksen hallinta, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Service & Tech

5,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: When a student came to me, what was their problem, whether it was solved or not, all these things are recorded on Freshdesk, that is why I like it a lot.

Hyvät puolet:

If a student faces any kind of problem, I create a ticket on Freshdesk itself, and its resolution is provided.

Huonot puolet:

Nothing, everything is good, The feedback from students on this is also very good.

Kibamba
Radio Presenter, Britannia
Tiedotusvälineet, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Positive impact with Freshdesk

5,0 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: It has greatly reduced our response time in customer service and also increased our customer satisfaction.

Hyvät puolet:

It’s the best solution for ticketing and it’s customer support is great.

Huonot puolet:

So far i got nothing to dislike, everything has been positive.

Jack
IT Development Lead, Britannia
Vakuutusala, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Overall a simple and effective support ticketing system

5,0 2 kuukautta sitten Uusi

Hyvät puolet:

Overall a great support system, we use this internally and externally for our field network. it offers us great flexibility in managing support tickets across a team of three.

Huonot puolet:

The filtering for existing tickets are quite clunky and confusing at times. Sometimes the filtering sticks even after you have cleared it, which causes issues sometimes.

Chuck
Support Services Analyst, USA
Korkeakoulutus, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

My experience with Freshdesk

4,0 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: My experience with Freshdesk has been good it really help me by its wide range of advance features also it integrates well with other available software which is the relief for me.

Hyvät puolet:

I like the user interface of Freshdesk it is very friendly and easy to navigate also the automation feature helps me by doing all the repetitive tasks which saves me a lot time.

Huonot puolet:

I have some concern about the pricing plan which is bit high as compared to available option in market also the customer support way more slow than I thought it takes a while to response.

Nimetön arvostelija
Huonekalut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great Ticket Management Tool for Customer Support

5,0 2 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

Very effective ticket management, can be integrated with a wide variety of softwares either through the marketplace or through custom SDKs. Very stable product with great customer support.

Huonot puolet:

Pricing is a bit on the higher end and the way Automations can be created and implemented in Freshdesk is not very good when compared to other tools.

Gabriel
B to B Strategy Consulting, Kolumbia
Tiedotuspalvelut, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Very practical. Simply adding innovation and superiority to your work.

5,0 viime vuonna

Kommentit: Best tool and effortless services. Easy application and reliable outcome. Automation is real.

Hyvät puolet:

Freshdesk is full of benefits. It is a user friendly software which has no limit on application especially handling workflows. Communication has its place in the software and it is easy to reach people at any time. It is the best software for ensuring customers are happy with your Services always.

Huonot puolet:

Freshdesk has no cons. I like everything about it. Truly appreciate.

Mark
Operations Manager, Britannia
Rakentaminen, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Freshdesk - Simply

4,0 12 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

The ability to setup up multiple channels direct for specific clients. The call routing of DDI’s and reporting is important to monitor KPI’s. There are lots of great features such as automations which is great when you are an active Helpdesk dealing with hundreds of tickets daily.

Huonot puolet:

Some of the changes on reporting when they discontinued the legacy reports and moved to analytics has been poor as dependant on your setup the data isn’t always accurate or easy to digest.

Grace
Grace
Project Manager, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Jälleenmyynti, 5 001–10 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

It allows us to manage all queries and complaints in one place

4,0 viime vuonna

Kommentit: It's a comprehensive bundle that allows us to answer any queries or concerns our clients may have. Using this program, we are better able to maintain satisfied clientele.

Hyvät puolet:

My favorite The UI and methodology behind Freshdesk make it ideal for managing and resolving customer inquiries via email. It's an indispensable piece of office equipment for handling all of your customers' questions in one place.

Huonot puolet:

The fact that it's a fantastic resource for anyone interested in fielding consumer inquiries means that there aren't any downsides. You need only implement a method of logging in with a cell phone number.

Riyad
Technical Support Engineer, Jordania
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Great Ticket Management Solution

4,0 2 kuukautta sitten

Kommentit: Overall, my experience with Freshdesk has been very positive.
I’ve been using the platform for two years, and it has consistently helped improve our team’s efficiency in managing customer support.
The ticket management system is user-friendly, and the ability to track ticket progress and monitor team performance has been invaluable.
I also appreciate the detailed reporting features, which provide a clear overview of our support activities at the end of the year.
The automation features, such as automatic reminders for customers, have helped ensure timely follow-ups and no communication is missed.
While there are some limitations, like the inability to add static emails in the CC field and occasional challenges with the mobile app, these have not significantly affected my overall experience.
Freshdesk is a reliable tool for managing customer support, and I would recommend it to other teams looking for an intuitive, all-in-one solution

Hyvät puolet:

What I like most about Freshdesk is its robust ticket tracking system, which allows team leaders to easily monitor the progress of each ticket. At the end of the year, it's also very helpful to have a clear overview of the total number of tickets resolved. Additionally, the automatic reminder feature ensures that customers are notified if they haven’t responded to our emails, which helps maintain effective communication and reduces the chances of unresolved issues

Huonot puolet:

The only issue I've encountered is the inability to add a static email address in the CC field by default. This has been a bit problematic, as I sometimes forget to manually add my team’s email when sending emails to customers, which can lead to missed updates

joe
Director of Operations, USA
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Simple but powerful ticket system

5,0 9 kuukautta sitten

Kommentit: Overall positive feedback. We would like to see features be able to be added on ala cart. we would also like easier integrations such as billing and inventory software to easier manage items being sold.

Hyvät puolet:

We can keep track of our tickets and see them grouped in the dashboard. I can see at a glance if anything is overdue and what is actively open. I can run metrics to see how many tickets on average we get incoming per day. The field service add on allows us to have customer sign their work order upon completion and keep track of time.

Huonot puolet:

Certain features are not ala cart. Depending on the feature you want, you'd have to upgrade your whole plan and get even more features that you might now want. sometimes when we are replying in a ticket, the curser jumps to the beginning. We haven't been able to figure out if its a keyboard combination or shortcut that is doing it, or something else.

Laura
People Coordinator, Britannia
Rakentaminen, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Freshdesk For The Win

5,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: Overall my experience is a great one, it gives us the ability to easily request things we may need, from starter set ups to leavers to issues we may be experiencing leading to quicker resolve times for all.

Hyvät puolet:

Like most that the system is easy for all to use, and that it can be personalised to your company with logo etc.

Huonot puolet:

Sometimes it can time out if you aren't quick enough which removes any request and you have to start again.

Sam
Office Administrator, USA
Yleishyödylliset palvelut, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Makes Communicating Easy!

5,0 4 kuukautta sitten

Kommentit: Overall, I enjoy using Freshdesk and I will continue to be using it for the benefit of my team. It does help them to be more efficient and communicative with the customers, as well as with their team members. It also makes communication with our customers easier and more enjoyable for them.

Hyvät puolet:

I like the AI that is used to route tickets and analyze the customers concerns, as well as perform repetitive tasks. The ticket merging feature helps collectively group similar concerns which makes working through them much easier and more efficient.

Huonot puolet:

I think the user interface is not as intuitive as it could be, but that could easily be updated over time. The communication options are also slightly limited as well, but nothing that would pose an issue.

Sharad Singh
Sharad Singh
Assistant Manger, Intia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Ruoka ja juoma, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Freshdesk is very helpful

5,0 7 kuukautta sitten

Kommentit: The overall experince with Freshdesk did for me is combine all channels customer flow at one place, now every comment/ post/ Dm turns into a proper ticket and assign to a dedicated support staff, doing this way we never missed any single query from customers and we have properly self help automation and data export options.

Hyvät puolet:

-combine all the chanells to one place - Turning every query into ticket - Self help automation - dialer integration - - data export options

Huonot puolet:

Nothing so far, every time i reached out to support they always proved the best possible resolution to the query. and price is little high

L
Lead Data And Analytics Manager, Britannia
Voittoa tuottamattomien järjestöjen hallinta, 201–500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Fresdesk email management for Charity

4,0 viime vuonna

Kommentit: This has a real positive impact on the charity and the ability to respond to customer emails, the overall process of using this significantly reduced response times and missed communications.

Hyvät puolet:

All emails were managed centrally which gave a better customer experience, it was very easy to see unanswered emails and also what other people had responded with if they were on holiday to ensure that it was a consistent response

Huonot puolet:

the license model is very complicated that was recommended to our charity, this meant a complex mixture of varying license levels and day licenses which got difficult to manage and expensive.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Kuljetus/kuorma-autoliikenne/rautatiet, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Fresh Desk - Fresh, Fast & Fantastic

5,0 viime vuonna

Kommentit: our overall experience with Fresh Desk has been excellent. its simple to use, easy to manage, and we have had no complaints.

Hyvät puolet:

we love how freshdesk allows us to manage and organise our tickets for the day, we can group them, split them, merge them and assign in bulk making workload management amazing!

Huonot puolet:

not much is included in the lower tiers you have got to go for the pro one to get the advanced automation parts.

Niels
CFO, Tansania
Vieraanvaraisuuspalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde
Lähde: SoftwareAdvice

Never close a contract directly with Freshworks

2,0 7 kuukautta sitten

Kommentit: Freshdesk in general is ok to work with, it doesn't excell in specific matters but also not fails. However we made the misstake to close our contract directly with Freshworks (as our re-seller stopped), this has been the biggest misstake ever. There customer service and assistance is not excisting, questions remain unanswered, no solutions are offered, with this all kind of problems start to arise for which no solutions are offered

Hyvät puolet:

The reseller that was between Freshworks and us

Huonot puolet:

No full intergration with their other modules. (chat, sales). FreshCRM completly failled product which was only shorly on the market and replaced by Freshsales again.

Rajyashree
Assistant, Intia
Kirjanpito, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Kiddo smiles 😀

4,0 7 kuukautta sitten

Kommentit: The experience is good with fresh desk.

Hyvät puolet:

It is very easy to raise the complaints and get it resolved sooner for customer satisfaction. It is easy to track the details entered in it.

Huonot puolet:

While logging in I always had tough time with captchas and also it used to get logged out fast.

Vandana
Marketing Head, Intia
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Worth it and highly recommended

5,0 10 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

Ease of work Easy to use Good support service which is very important for any IT product

Huonot puolet:

Need to work of predefined template as industry wise Nedd to work on work flows as per industry

Nidhi
Senior Implementation Consultant, Australia
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Freshdesk Features

4,0 9 kuukautta sitten

Kommentit: It is not bad. It has some good features and some average.

Hyvät puolet:

-Easy to search -Keeps the history. -Contact Management -Real time notifications

Huonot puolet:

-It should have a time entry feature also where we can directly put time against the ticket we worked on.