Mikä on Freshdesk?

Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL.

Kuka käyttää tuotetta Freshdesk?

Kaikenkokoiset yritykset ympäri maailman luottavat Freshdeskiin tarjotakseen erinomaista asiakaspalvelua.

Missä Freshdesk voidaan ottaa käyttöön?

Pilvipohjainen
Paikallinen

Tietoja myyjästä

  • Freshworks
  • Paikkakunta: San Mateo, USA
  • Perustettu vuonna 2011

Freshdesk: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Albania, Algeria, Arabiemiirikunnat, Aruba ja 110 muuta

Kielet

arabia, englanti, espanja, heprea, hollanti ja 20 muuta

Freshdesk: hinnat

Lähtöhinta:

15,00 $/kuukausi
  • Kyllä, tästä on maksuton kokeiluversio
  • Kyllä, tästä on maksuton versio

Freshdesk tarjoaa ilmaisen version ja tarjoaa ilmaisen kokeilun. Freshdesk maksullinen versio alkaen 15,00 $/kuukausi.

Hintasuunnitelmat hanki ilmainen kokeiluversio

Tietoja myyjästä

  • Freshworks
  • Paikkakunta: San Mateo, USA
  • Perustettu vuonna 2011

Freshdesk: tuki

  • Puhelintuki
  • 24/7 (asiakaspalvelija)
  • Chat

Saatavilla olevat maat

Alankomaat, Albania, Algeria, Arabiemiirikunnat, Aruba ja 110 muuta

Kielet

arabia, englanti, espanja, heprea, hollanti ja 20 muuta

Freshdesk: videot ja kuvat

Freshdesk -ohjelmisto – 1
Freshdesk -ohjelmisto – 2
Freshdesk -ohjelmisto – 3
Freshdesk -ohjelmisto – 4
Freshdesk -ohjelmisto – 5
Näytä 6 muuta
Freshdesk video
Freshdesk -ohjelmisto – 1
Freshdesk -ohjelmisto – 2
Freshdesk -ohjelmisto – 3
Freshdesk -ohjelmisto – 4
Freshdesk -ohjelmisto – 5

Tuotteen Freshdesk ominaisuudet

  • Aikataulutus
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Asiakashistoria
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Asiakastietokanta
  • Automatisoitu reititys
  • For Startups
  • Hallintapaneeli
  • Huoltohistoria
  • Häiriöiden hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR)/ puheentunnistus
  • Istuntojen tallennus
  • Itsepalveluportaali
  • Jonojen hallinta
  • Keskustelut/foorumit
  • Koko tekstin haku
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Live-chat
  • Luettelointi/luokittelu
  • Lähetysten hallinta
  • Makrot/mallivastaukset
  • Mobiiliyhteys
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Monikanavainen viestintä
  • Monikielinen
  • Mukautettava brändäys
  • Mukautettavat mallit
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Ongelmien tarkastus
  • Palautteen hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Pienoissovellukset
  • Priorisointi
  • Projektien suunnittelu/aikataulutus
  • Puhelujen reititys
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen valvonta
  • Raportointi/analytiikka
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Reaaliaikainen chat
  • Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
  • Reititys
  • Sisällönhallinta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Suorituskykymittarit
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Sähköpostin hallinta
  • Tallennus pyydettäessä
  • Tapaamisten hallinta
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tehtävien hallinta
  • Tehtävänantojen hallinta
  • Tekstin muokkaus
  • Tiedostojen jakaminen
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Tietoliikenteen hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Työmääräysten hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Työnkulkujen konfigurointi
  • Töiden hallinta
  • Verkkopohjainen käyttöönotto
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Yhteystietojen hallinta
  • Yhteystietojen tietokanta

Freshdesk: Vaihtoehdot

On-prem & cloud-based unified endpoint management and security tool that helps manage organization endpoints from single console.
Visibility, Delivered. Status Quo, Shattered.
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
Gorgias on kaikenkattava asiakaspalvelu, asiakastuki ja chat-tukipalvelu Shopifyn, Magenton ja BigCommercen myymälöille. Lue lisää tuotteesta Gorgias
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
Premium Live Chat and Help Desk Software used by 36,000 businesses. Try LiveChat and turn your team into customer service rockstars!

Arvostelut tuotteelle Freshdesk

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,5
Helppokäyttöisyys
4,5
Asiakaspalvelu
4,5
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,4

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
58%
4
35%
3
5%
2
1%
1
1%
Joe
Joe
IT Director, Kanada
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Jälleenmyynti, 201-500 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Cheaper and helpful

5,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: very good experience with sales people, with their support team and they follow up with you to make sure all is functional.

Hyvät puolet:

very nice ticketing system, easy to use, easy to implement, easy to setup and very cheap comparing to others. very good for retail businesses. their support is A+

Huonot puolet:

is made for SMB and not very competitive for large companies and to move for a more professional one they redirect you to another product for same vendor.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Remedyforce ja Zendesk Suite

Perusteet valita Freshdesk: for IT support and helpdesk purposes jira is not made for that

Vaihdettu kohteesta: Jira

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Freshdesk: the cheapest and do the job for an smb

Jose J
Jose J
CTO, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinatutkimus, 2-10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Great Support and Customer Experience System

5,0 4 viikkoa sitten Uusi

Kommentit: So far, we had a great experience using Freshdesk for our clients' incidents and support requests.

Hyvät puolet:

The thing that we like the most in Freshdesk, is the extensive and customizable options to manage client tickets, incidents, and synchronization with Freshsales.

Huonot puolet:

The onboarding required that Freshdesk support team setup many features related to our new accounts. It took a couple of days before we could use Freshdesk in full. I believe the onboarding process could be simple.

Huomioon otetut vaihtoehdot: Zoho Desk

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Freshdesk: Freshworks and Freshdesk customer support. I feel confident with Freshdesk support team.

Katherine
Support Agent, USA
Kuljetus/kuorma-autoliikenne/rautatiet, 11-50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 1–5 kuukautta
Arvostelijan lähde

Not recommended

1,0 2 kuukautta sitten Uusi

Hyvät puolet:

After our company switched to freshdesk it was a very difficult switch. There are no pros that I acquired from this software.

Huonot puolet:

This software is not user friendly at all. Nothing is made easy. You cannot multi task and everything requires multiple clicks to complete a task.

Daisy
Daisy
Integration Partner Manager, Belgia
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 51-200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

All-in-one solution and gradually extendible

5,0 4 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

The analytics are very insightful, it solves for us support management/knowledge base management/customer success (a CRM software provider with 12k clients) The knowledge base management in 6 different languages is very user friendly and easy to manage. We were able to gradually extend the functionality, first developed ourselves to integrate with our backend. Then integrated Chat management/integrated JIRA/ review management (we are still able to extend with chat bot and forums if we want).

Huonot puolet:

Maybe the search functionality could be extended, the filters on top of search terms are quite limited.

Shane
Director, Britannia
Jälleenmyynti, 2-10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

eCommerce Businesses Recommended

5,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Extremely good, straight forward, easy to set-up and use2

Hyvät puolet:

It is affordable, and easy to use. Has multiple integrations with marketplaces and Shopify - you can go straight into the order from Freshdesk.

Huonot puolet:

Sometimes the dashboard does not load, it is just a grey screen. The fact you cannot amend signatures actually depending on the email address you are replying - for example different brands etc

Huomioon otetut vaihtoehdot: Zendesk Suite

Perusteet vaihtaa tuotteeseen Freshdesk: The affordability aspect, and the amount of integrations