Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

TOPdesk

TOPdesk

Mikä on TOPdesk?

TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua.

Kuka käyttää tuotetta TOPdesk?

TOPdesk tarjoaa ratkaisun sekä pienten yritysten että suurten monikansallisten yritysten palvelupisteisiin sovelluksella, jota voivat käyttää IT-, henkilöstö- tai tilapalveluosastot.

TOPdesk -ohjelmisto – 1
TOPdesk -ohjelmisto – 2
TOPdesk -ohjelmisto – 3
TOPdesk -ohjelmisto – 4
TOPdesk -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko TOPdesk hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

TOPdesk

TOPdesk

4,4 (87)
66,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
120
64
4,4 (87)
4,3 (87)
4,6 (87)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
60,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
113
50
4,2 (648)
4,3 (648)
4,3 (648)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin TOPdesk

JIRA Service Management
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Tehtävien hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hallintapaneeli
Mallit
Työntekijöiden hallinta
Zendesk Suite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
Freshdesk
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
Salesforce Service Cloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Jonojen hallinta
Sisällönhallinta
Yhteystietojen tietokanta
SysAid
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hälytykset/eskalaatio
Palvelupyyntöjen hallinta
Tukipyyntöjen hallinta
Freshservice
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Häiriöiden hallinta
Palvelupyyntöjen hallinta
Tukipyyntöjen hallinta

Arvostelut tuotteelle TOPdesk

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,4
Helppokäyttöisyys
4,4
Asiakaspalvelu
4,6
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
4,3

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
51%
4
43%
3
6%
2
1%
Giovanni Ficcadenti
Giovanni Ficcadenti
Guest Services Specialist, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Internet, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Cloud-based software.

5,0 3 vuotta sitten

Kommentit: It provides spectacular functions that allow you easily customizable construction. The interface is very intuitive. It enables you to automate emails speedily and easily. Its best feature is a self-service portal that helps to remove numerous doubts from consumers and avoids overloading the support staff who can keep their focus on consumers with issues. It provides a clear overview of open incidents. It can create KPI-based reporting. In simple words, it is an excellent tool to obtain information about consumers quickly. It addresses the issues, reports, and replies to the questions speedily. It offers operation management and object management very effectively.

Hyvät puolet:

It helps businesses offer the best services to their consumers. It enables you to create workflows, manage incidents, and keep track of configurations. It's design and installation are simple as compared to other ticketing systems. The customer support is excellent. The API enables you to build incorporations into other tools without dependence on marketplace applications. It enables you to monitor the activities of the department.

Huonot puolet:

Creating reports is sometimes confusing. Also, creating workflow-based email prompts consumes much time and delays work for a couple of weeks. The events and actions modules are sometimes frustrating especially when triggers do not work. It has some limitations regarding chart building. The change process is confusing and requires regular guidance. It is pretty expensive. The installation process is quite tough. It does not allow users to update their profiles with additional details such as education, contact numbers, and links from social media forums.

Myyjän TOPdesk vastaus

2 vuotta sitten

Hi Giovanni, thank you very much for reviewing TOPdesk and the feedback. If there's anything we can do to help you please reach out. Happy to help.

David
CTO, Alankomaat
Koulutuksen hallinta, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

Best ITSM available

5,0 3 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

TOPdesk is very easy to implement. It can come with a best practice set-up if you like. The consultants I worked with were great but with a bit of learning you can do a lot of things yourself aswell. Compared to some competititors (ServiceNow for example) it doesn't feel like they try to bleed you dry with consultancy hours. Also the asset management module is awesome, fully customizable and API based. And although the actions and action sequences are a bit harder to learn, once you master them the options for automating are endless.

Huonot puolet:

No cons yet. Although the reports can be a bit meh, but you can connect to PowerBI or something similar through the OData feed.

Myyjän TOPdesk vastaus

2 kuukautta sitten

Hello David, thanks for your detailed review! We're thrilled to hear you find TOPdesk easy to implement and appreciate the asset management module and automation possibilities. We also value your feedback on our reporting capabilities and we're continuously working on improvements. It's great to know that you chose TOPdesk over other alternatives for its flexibility and ease of implementation. Your support means a lot to us! Best, Team TOPdesk

Mark
Service desk, Alankomaat
Pankkitoiminta, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

TOPdesk still on top?

3,0 2 kuukautta sitten Uusi

Kommentit: Although TOPdesk offers everything you would expect from an ITSM tool, and has proven itself over the years, i feel like it has been surpassed by their competitors, which offer a more modern experience for both users and administrators.

Hyvät puolet:

TOPdesk has been one of the most used tools of its kind for quite some time, and offers all functionality that you would expect.

Huonot puolet:

The look and feel of TOPdesk are not as up to date as their more modern competitors.

Myyjän TOPdesk vastaus

2 kuukautta sitten

Hey Mark, Thank you for sharing your thoughts! We're glad to hear that you appreciate the functionality of TOPdesk. Your feedback about the look and feel of our platform is noted. We're always aiming for improvement and a more modern experience is definitely on our radar. We understand that competition is fierce and we're committed to keep evolving to meet and exceed expectations. Your feedback is incredibly valuable in this process. Best, Team TOPdesk

Wijnand
Technical Consultant, Alankomaat
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Huomioon otetut vaihtoehdot:

TOPdesk: An Extensive ITSM Tool

4,0 3 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

Configurability Customizability Support of TOPdesk

Huonot puolet:

No option to give users/clients a way to create their own account to access the SSP

Myyjän TOPdesk vastaus

2 kuukautta sitten

Hey Wijnand, we appreciate your review! Good to hear you're enjoying TOPdesk's adaptability and our support. Your feedback about user/client account creation is noted. It's really helpful as we strive to improve. Best, Team TOPdesk.

Sven
Cloud Engineer, Alankomaat
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

TOPdesk as ITSM tool

5,0 3 kuukautta sitten

Hyvät puolet:

Look and feel, easy to use. Team cooperation

Huonot puolet:

Some features cannot be customized (saas)

Myyjän TOPdesk vastaus

2 kuukautta sitten

Hi Sven, it's great to hear you find TOPdesk user-friendly and helpful for team cooperation. Your feedback on features' customizability is appreciated as we're always aiming to improve. We're glad that TOPdesk's ease of administration, product knowledge, and cost reduction led you to switch. Thanks for your input! Best, Team TOPdesk.