Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Sprinklr

Sprinklr

Mikä on Sprinklr?

Sprinklr on ainoa yritystason sosiaalisen median markkinointiratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklr-alustan voimanlähteenä toimii alan edistyksellisimpiin kuuluva tekoälymoottori. Alusta auttaa tuotemerkkejä luomaan suhteita, ottamaan käyttöön sisältöä ja seuraamaan ROI:tä yli 35 kanavalla. Tämä takaa tehokkaamman yhteistyön useiden alueiden ja alabrändien sosiaalisen median tilien välillä. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päävaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta.

Kuka käyttää tuotetta Sprinklr?

Pilvipohjainen asiakaskokemuksen hallintaratkaisu, jonka avulla kaikenkokoiset yritykset voivat hallita sisältömarkkinointia, sosiaalista mediaa, maksullista mainontaa, verkkosivustoja ja paljon muuta automaation kautta.

Sprinklr -ohjelmisto – 1
Sprinklr -ohjelmisto – 2
Sprinklr -ohjelmisto – 3
Sprinklr -ohjelmisto – 4

Mietitkö vielä, onko Sprinklr hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Sprinklr

Sprinklr

4,2 (82)
Hintatietoja ei löydy
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
139
42
3,8 (82)
3,9 (82)
4,0 (82)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
Hintatietoja ei löydy
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
178
138
4,6 (1 623)
4,7 (1 623)
4,7 (1 623)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Sprinklr

LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Proaktiivinen chat
Puhelujen kirjaus
Puhelujen tallennus
Bitrix24
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakashallinta
Asiakkaiden tietokanta
Markkinoinnin automaatio
Front
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Mobiiliyhteys
Saapuvien viestien hallinta
Tiedostojen jakaminen
monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Inventaarion seuranta
Tilausten toteutus
Tuotteen tunnistus
Zendesk Suite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
EngageBay CRM
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakastietokanta
Markkinoinnin automaatio
Sähköpostin hallinta

Arvostelut tuotteelle Sprinklr

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,2
Helppokäyttöisyys
3,8
Asiakaspalvelu
4,0
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
3,9

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
45%
4
38%
3
13%
2
1%
1
2%
Ksenia
Ksenia
HR manager, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

My experience with Sprinklr

5,0 7 vuotta sitten

Kommentit: We're able to promptly and effectively respond to all social media inquiries across all of the social media websites we utilize for our business. Along with this, we can quickly pull analytical insights to determine what it and is not working for us.

Hyvät puolet:

How it combines all social media sites. Rather than having to search through each social media platform, potentially missing key comments by users, Sprinklr brings all of those comments into one, easy to use platform. Additionally, Sprinklr allows you to use tagging, which makes for easy analytical reviews with specific campaigns being currently run as well as comparison to previous campaigns.

Huonot puolet:

Still working out some glitches. Instagram direct messages do not currently pull through and that would be very helpful if that was resolved.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietoverkot, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

the world's best enterprise customer experience management solutions.

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Sprinklr allows me to create and manage my advertisements in my company, and to finally generate the turnover.

Hyvät puolet:

With the Sprinklr app, we can manage our social, marketing, advertising, research, commerce, and healthcare functions right from your phone. in addition it is easy to use

Huonot puolet:

Sometimes the app bugs and does not support all carousel images. the integration process with the application was easy

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Voittoa tuottamattomien järjestöjen hallinta, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Better than Most But Plenty of Pain

3,0 11 kuukautta sitten

Kommentit: Love the promise. Optimistic about the future, but current quality and support are frustrating.

Hyvät puolet:

The channel breadth is amazing. A UI that allows business users instead of technical users to manage journeys is exciting.

Huonot puolet:

It never quite works the way you'd expect it to. Lots of reaching out to tech support which is slow.

pankaj
Quality Auditor, Intia
Kuluttajapalvelut, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Sprinklr The Good Social Media Management Tool

4,0 3 kuukautta sitten

Kommentit: work on customer support and development, which will not take more time to export the data.

Hyvät puolet:

Exceptional customer service: Despite some limitations, Sprinklr's customer service is quick to respond and helpful in resolving any problems, with outstanding response times. and Sprinklr provides comprehensive reporting

Huonot puolet:

Some users have reported that the customer support team is not always helpful, and some times it takes a lot of time to export the data or any reports, and its interface is a little bit complicated to understand the features.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Sprinklr is game - All in one social media platform

5,0 3 vuotta sitten

Kommentit: It was an amazing experience using Sprinklr and i personally recommend it to have it if not yet in 2022

Hyvät puolet:

It is fast, accurate & effcient. It understands the current marketing needs

Huonot puolet:

Granular permissions level. You have to go through a lot of process if you want to turn on a small option/feature