Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Sprinklr

Sprinklr

Mikä on Sprinklr?

Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft.

Kuka käyttää tuotetta Sprinklr?

Pilvipohjainen asiakaskokemuksen hallintaratkaisu, jonka avulla kaikenkokoiset yritykset voivat hallita sisältömarkkinointia, sosiaalista mediaa, maksullista mainontaa, verkkosivustoja ja paljon muuta automaation kautta.

Sprinklr -ohjelmisto – 1
Sprinklr -ohjelmisto – 2
Sprinklr -ohjelmisto – 3
Sprinklr -ohjelmisto – 4

Mietitkö vielä, onko Sprinklr hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Sprinklr

Sprinklr

4,2 (79)
Hintatietoja ei löydy
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
135
42
3,8 (79)
3,9 (79)
4,0 (79)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
61,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
427
43
3,9 (796)
4,2 (796)
3,9 (796)

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Sprinklr

Bitrix24
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakkaiden tietokanta
Markkinoinnin automaatio
Online-varaaminen
monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Mallit
Myyntikanavien hallinta
Työntekijöiden hallinta
LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Proaktiivinen chat
Puhelujen kirjaus
Puhelujen tallennus
Salesforce Service Cloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Jonojen hallinta
Sisällönhallinta
Yhteystietojen tietokanta
Front
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Saapuvien viestien hallinta
Sähköpostin hallinta
Zendesk Suite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen seuranta
Agile CRM
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Liidien hallinta
Yhteystietojen hallinta
Yhteystietojen tietokanta

Arvostelut tuotteelle Sprinklr

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,2
Helppokäyttöisyys
3,8
Asiakaspalvelu
4,0
Ominaisuudet
4,3
Vastinetta rahalle
3,9

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
46%
4
37%
3
14%
2
1%
1
3%
Ksenia
Ksenia
HR manager, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

My experience with Sprinklr

5,0 6 vuotta sitten

Kommentit: We're able to promptly and effectively respond to all social media inquiries across all of the social media websites we utilize for our business. Along with this, we can quickly pull analytical insights to determine what it and is not working for us.

Hyvät puolet:

How it combines all social media sites. Rather than having to search through each social media platform, potentially missing key comments by users, Sprinklr brings all of those comments into one, easy to use platform. Additionally, Sprinklr allows you to use tagging, which makes for easy analytical reviews with specific campaigns being currently run as well as comparison to previous campaigns.

Huonot puolet:

Still working out some glitches. Instagram direct messages do not currently pull through and that would be very helpful if that was resolved.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietoverkot, 2–10 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

the world's best enterprise customer experience management solutions.

4,0 viime vuonna

Kommentit: Sprinklr allows me to create and manage my advertisements in my company, and to finally generate the turnover.

Hyvät puolet:

With the Sprinklr app, we can manage our social, marketing, advertising, research, commerce, and healthcare functions right from your phone. in addition it is easy to use

Huonot puolet:

Sometimes the app bugs and does not support all carousel images. the integration process with the application was easy

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Voittoa tuottamattomien järjestöjen hallinta, 10 000+ - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde

Better than Most But Plenty of Pain

3,0 viime kuussa Uusi

Kommentit: Love the promise. Optimistic about the future, but current quality and support are frustrating.

Hyvät puolet:

The channel breadth is amazing. A UI that allows business users instead of technical users to manage journeys is exciting.

Huonot puolet:

It never quite works the way you'd expect it to. Lots of reaching out to tech support which is slow.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 501–1 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 1 vuosi
Arvostelijan lähde

Sprinklr is game - All in one social media platform

5,0 2 vuotta sitten

Kommentit: It was an amazing experience using Sprinklr and i personally recommend it to have it if not yet in 2022

Hyvät puolet:

It is fast, accurate & effcient. It understands the current marketing needs

Huonot puolet:

Granular permissions level. You have to go through a lot of process if you want to turn on a small option/feature

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Sähkötekniikan ja elektroniikan valmistus, 5 001–10 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Sprinklr helps with engagement, listening, and reporting (to name a few)

4,0 2 vuotta sitten

Kommentit: Thanks to this platform, it's easier for us to maintain track of our social media communications. There are other accounts and teams we can keep tabs on thanks to this tool. At the corporate level, this kind of high visibility is beneficial. The messages that work and those that can’t now be identified. Identifying which messages are effective and which are not is beneficial to our research. Using tools that help us analyze how people utilize our channels, we've been able to adjust our messaging strategy to better meet their needs.

Hyvät puolet:

The Editorial Calendar comes in handy when I'm in charge of a large company's Twitter account. Using it, I'm able to plan outposts for the entire month. Because of the rapid pace of life, it's simple to predict how your day, week, or month will unfold. In addition, Sprinklr makes it simple to monitor your data. The cloning and sharing of posts across several platforms are a big plus for me. I've built up a dashboard to keep track of accounts that might be relevant to my industry. I can quickly plan retweets and respond to posts from this dashboard. Many other aspects about them appeal to me: Your images and videos will be organized in a way that will make it easy to find them when you need them. To reach your specific goals, you can create your boards.

Huonot puolet:

The user interface is a bit disorganized. There could be room for improvement in the menu's organization, in my opinion. This was even though I'd previously used other similar sites. This one was very difficult for me to get used to. It's not as user-friendly as Hootsuite, for example. Having a search function available would be a great convenience for users, in my opinion. The process of discovering new features and tools takes a long time for me.