Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Mikä on Front?

Muuta sähköposti joukkuepeliksi. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla tiimit voivat vaivattomasti käsitellä suurta sähköpostimäärää. Jaetut saapuneet-kansiot vähentävät viestien päällekkäisyyksiä ja lisäävät näkyvyyttä ja läpinäkyvyyttä. Selkeät tehtävät varmistavat, että töitä ei tehdä kahteen kertaan, sekä vähentävät väärinymmärryksiä. Automaatiot eliminoivat manuaalisen luokittelun ja varmistavat, että tärkeimmät viestit käsitellään ensin. Analytiikka auttaa johtajia seuraamaan ja mittaamaan vasteaikaan liittyviä palvelutasosopimuksia ennennäkemättömällä tavalla.

Kuka käyttää tuotetta Front?

Mikä tahansa tiimi, joka turvautuu sähköpostiin saadakseen työt tehdyiksi sekä sisäisesti että ulkoisesti.

Front -ohjelmisto – 1
Front -ohjelmisto – 2
Front -ohjelmisto – 3
Front -ohjelmisto – 4
Front -ohjelmisto – 5

Mietitkö vielä, onko Front hyvä valinta? Vertaa suosittuun vaihtoehtoon

Front

Front

4,5 (262)
19,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
196
72
4,5 (262)
4,1 (262)
4,4 (262)
VS.
Lähtöhinta
Hinnoitteluvaihtoehdot
Ominaisuudet
Integroinnit
Helppokäyttöisyys
Vastinetta rahalle
Asiakaspalvelu
9,00 $
kuukausi
Ilmainen versio
Ilmainen kokeilu
465
34
4,5 (4 793)
4,3 (4 793)
4,5 (4 793)
Vihreät arvosanapalkit näyttävät parhaan tuotteen keskimääräisen arvosanan ja arvosteluiden määrän perusteella.

Muita hyviä vaihtoehtoja kuin Front

monday.com
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Hallintapaneeli
Tietoturva
Työntekijöiden hallinta
Salesforce Service Cloud
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakashistoria
Jonojen hallinta
Yhteystietojen tietokanta
Freshdesk
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
LiveAgent
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Proaktiivinen chat
Puhelujen kirjaus
Puhelujen tallennus
Zendesk Suite
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Palvelupyyntöjen hallinta
Reaaliaikainen kuluttajalle suunnattu chat
Tukipyyntöjen hallinta
Bitrix24
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakkaiden tietokanta
Markkinoinnin automaatio
Vahvistukset/muistutukset
Agile CRM
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Liidien hallinta
Yhteystietojen hallinta
Yhteystietojen tietokanta
EngageBay CRM
Parhaiksi arvioidut ominaisuudet
Asiakastietokanta
Markkinoinnin automaatio
Sähköpostin hallinta

Arvostelut tuotteelle Front

Keskimääräinen pisteytys

Yleinen
4,5
Helppokäyttöisyys
4,5
Asiakaspalvelu
4,4
Ominaisuudet
4,4
Vastinetta rahalle
4,1

Arvostelut yrityksen koon mukaan (työntekijät)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Etsi arvosteluja arvosanan mukaan

5
70%
4
21%
3
5%
2
3%
1
2%
Arjun
Arjun
Co-founder, USA
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Tietokoneen ohjelmistot, 11–50 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Never bcc internally again

5,0 5 kuukautta sitten

Kommentit: Couldn't imagine living without it. Treating email collaboratively has probably reduced the number of internal emails by a factor of 10. The integrations with every platform via API let us manage tons of internal workflows in a completely automated way. Overall, we're happy to pay for it - every dollar in Front probably saves us an hour in FTE time.

Hyvät puolet:

The ability to treat email as a collaborative effort is groundbreaking. It's easy to create visibility and work asynchronously on emails that would otherwise take multiple forwards and slack conversations. Integrations and automations are great too.

Huonot puolet:

Fairly expensive if you don't use it for a large number of folks, AI features are pretty limited right now.

Myyjän Front vastaus

4 kuukautta sitten

Thanks so much for taking time to provide feedback!

Tim
COO, USA
Kuljetus/kuorma-autoliikenne/rautatiet, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

If you have multiple teams managing emails daily, Front is for you.

5,0 6 kuukautta sitten

Kommentit: Overall it was easy enough to set up and configure rules without much technical help. The difference from other systems we used to manage our email was instantly significant and improved efficiency and response times.

Hyvät puolet:

The internal team chat enhances communication and collaboration. The clarity of who is responding or seeing quickly that someone has responded so you do not waste time on emails that someone has already sent or is working on sending.

Huonot puolet:

The integration with WhatsApp that we use to communicate with drivers is really more geared toward communicating with customers and is a bit quirky but we made it work.

Solomon
Project manager, USA
Tietotekniikka ja tietopalvelut, 1 001–5 000 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

The Bestselling in the market Customer service and Collaboration tool.

5,0 3 viikkoa sitten Uusi

Hyvät puolet:

It gives is realtime collaboration with our staffs. It has a very intuitive interface and dashboards. The customer service is good. It is a no code tool and we love it as it makes it easy and fast for is to automate our workflows

Huonot puolet:

It has been good all along and we have experienced no dislikes

Myyjän Front vastaus

2 viikkoa sitten

We're thrilled that you're pleased with Front! If your needs or workflows in the product ever shift, please share feedback with us here: https://community.front.com/ideas.

Vahvistettu arvostelija
Vahvistettu LinkedIn-käyttäjä
Markkinointi ja mainonta, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: 6–12 kuukautta
Arvostelijan lähde
Lähde: GetApp

One of the worst email applications I've ever used

1,0 6 vuotta sitten

Hyvät puolet:

The overall look of Front is simple, which is nice. The snooze function on emails. The support staff were friendly and quick to answer.

Huonot puolet:

My company switched my team over to Front after a couple people who shared an inbox had issues with managing it. I didn't have a shared inbox, but struggled with the lack of functionality for just personal inboxes. There are so many missed functionalities to Front it made my job incredibly inefficient. I found myself spending more time doing my job which consists of heavy emailing because of Front problems. 1. No calendar. Cannot make appointments, set up meetings, etc. 2. Unable to edit messages in a previous thread. Say someone sends you a list of questions. You cannot just answer next to their list in the previous email and say "see below." 3. Archiving messages... when we first switched to Front, the management team used it for a few weeks to test it. When the team was instructed to switch within the next couple weeks, and BOOM thousands of emails that Front could not autoarchive. I had about 10 emails in Outlook during the switch. The front inbox had accumulated thousands over the course of the management test period. Front could only auto archive shared inboxes, not personal. I had to spend 20 minutes selecting 3000 emails to auto archive since it didn't sync correctly with Outlook. 4. Saving emails... you can't. You only have the option to send a link of the email which only works for those that also used front. 5. You cannot edit pasted tables in front, as far as formatting goes. No deletion of columns or making rows smaller. 6. No red flags or categorizing. Often I'd keep emails in Outlook and red flag them to remind myself to check on it before I leave. No flagging in Outlook. This is replaced by snoozing in Front to make it reappear later, but I do miss the flag option. 7. You archive something in someone else's inbox that they share with you... it archives in their inbox, too. 8. No options to make folders. You want to move emails to a folder to refer to later? You cannot. I could go on and on and ended up emailing a list of 18 problems after using Front for the first 3 months to management who sent to Front support. The responses were basically they hope to rollout that feature one day. Which obviously doesn't help now.

Patrick
Director of IT, USA
Rakennusmateriaalit, 51–200 - työntekijät
Käytti ohjelmistoa seuraavaan tarkoitukseen: Yli 2 vuotta
Arvostelijan lähde

Front App easy to communicate without all the emails

4,0 2 kuukautta sitten Uusi

Hyvät puolet:

The ability to chat in realtime on an email thread. Invite non-emailed teammates to an email thread. have less emails Shared email Boxes

Huonot puolet:

Its a little tricky to set up but there is a lot of support to help you out.

Myyjän Front vastaus

viime kuussa

We're thrilled you're having a positive experience, Patrick. If you ever need us, you can reach our support team at [email protected]!